Auteur |
Bericht |
Benfreakte
6e jaars

Verdiend:
31 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 30, 2007 17:44 |
 |
Ik denk dat het is omdat Voldemort Harry zelf wilde vermoorden, hij liet het Krinkel dus niet doen. |
_________________ You've bewitched me body and soul.... |
|
  |
 |
Lady des Champs
5e jaars

Verdiend:
38 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 30, 2007 18:03 |
 |
Het was niet Voldemorts bedoeling Harry meteen te doden. Hij wilde eerst met Harry onderhandelen - en erachter komen hoe het kwam dat Harry niet dood ging toen hij één jaar oud was. Voldemort kon niet nog een keer zo'n groot risico nemen, zeker niet in de staat waarin hij toen verkeerde. Bovendien kon hij Harry misschien wel gebruiken, want wellicht was Harry wel een krachtige tovenaar, gezien hij de AK als eerste overleefde. |
_________________ Blimey. |
|
  |
 |
Chris.
King of the Silvan Elves

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 30, 2007 18:04 |
 |
Hij had hem toch nog nodig voor de steen? Misschien was hij gewoon niet slim genoeg om er aan te denken, want heel erg intilligent kwam hij niet over op mij. Ook zal de angst voor herhaling van wat 10 jaar geleden was gebeurt hebben meegespeeld. |
_________________ "I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
  |
 |
Lady des Champs
5e jaars

Verdiend:
38 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 30, 2007 18:07 |
 |
A.Perkamentus schreef: | Hij had hem toch nog nodig voor de steen? Misschien was hij gewoon niet slim genoeg om er aan te denken, want heel erg intilligent kwam hij niet over op mij. Ook zal de angst voor herhaling van wat 10 jaar geleden was gebeurt hebben meegespeeld. |
Hij had ook de opdracht niet gekregen van Voldemort. Als je Voldemort niet gehoorzaamt, dan kan je het ook wel schudden denk ik zo... |
_________________ Blimey. |
|
  |
 |
Elvard
2e jaars

Verdiend:
25 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 30, 2007 18:29 |
 |
Ik denk omdat Voldemort Harry zelf wou vermoorden... |
|
|
  |
 |
Lily Tonks
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
726 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 31, 2007 20:16 |
 |
Voldemort wilde eerst weten waarom het hem de eerste keer niet gelukt was Harry te vermoorden. Daarnaast hoopte hij dat hij Harry héél misschien aan zijn kant zou kunnen krijgen, een zó krachtige tovenaar wilde hij er wel bij hebben!
Bovendien wilde hij Harry zélf vermoorden, en misschien was Krinkel niet genoeg 'Voldemort' om Voldemort Harry te laten vermoorden. |
_________________ Goodbye, HPF... I'll miss you. |
|
  |
 |
Wolkenveldt
5e jaars

Verdiend:
233 Sikkels
Woonplaats: Backstage, at Rock Werchter, enjoying the sound of pure rock!
|
Geplaatst:
Vr Aug 31, 2007 22:20 |
 |
Ga akkoord met hierboven, en Krinkel was denk ik te zwak om zo'n vloek uit te spreken, hij had er de moed niet voor en hij wou Harry niet echt vermoorden, Voldemort manipuleerde hem. |
_________________ Hogwarts will never fail.
Kom en volg Leer der Ministerie van Toverkunst. + is blij dat hij al leerlingen heeft, maar stiekem hoopt hij ook op wat andere leerlingen  |
|
  |
 |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Vr Aug 31, 2007 23:40 |
 |
Wolkenveldt schreef: | Ga akkoord met hierboven, en Krinkel was denk ik te zwak om zo'n vloek uit te spreken, hij had er de moed niet voor en hij wou Harry niet echt vermoorden, Voldemort manipuleerde hem. |
Ik denk niet dat hij te zwak was om de vloek te kunnen uit spreken. Maar wel geloof ik dat hij te bang/zwak wat tegen Voldemort. Hij zat gewoon aan hem vest, en als hij zei van nee, dan was het gewoon nee. Maargoed ik denk dus wel dat hij er in staat was om de spreuk te gaan gebruiken,a ls dat nodig was. |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
  |
 |
Miss Und@ztood
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
593 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 01, 2007 8:12 |
 |
Krinkel was zeker niet te bang om het te doen want als hij Harry kan wurgen kan hij ook een AK uitspreken. Maar hij was hem op het einde toch aan het wurgen, waarom dan nog de AK? |
_________________ 'Kijk...me...aan...' fluisterde hij.
De groene ogen keken in de zwarte, maar na enkele ogenblikken verdween er iets in de donkere ogen en werden ze leeg en uitdrukkingloos. De hand die Harry had vasgehouden smakte op de grond en Snape bewoog niet meer. |
|
  |
 |
Jessica.
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 19, 2007 14:29 |
 |
Voldemort laat Harry wurgen (bijna dan), dus het lijkt mij niet dat hij het liever zelf wilde doen. In het eerste boek nog niet. Nee ik denk dat Voldemort het gewoon niet wilde riskeren om weer uit zijn/een lichaam gescheurd te worden... |
HPF and us <3
Forever in our hearts! |
|
  |
 |
Yori87
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
153 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 30, 2007 13:14 |
 |
Miss Raddy schreef: | Voldemort laat Harry wurgen (bijna dan), dus het lijkt mij niet dat hij het liever zelf wilde doen. In het eerste boek nog niet. Nee ik denk dat Voldemort het gewoon niet wilde riskeren om weer uit zijn/een lichaam gescheurd te worden... |
Dat denk ik ook. Voldemort ging er toen vanuit dat hij door de Steen der Wijzen weer zou kunnen leven. Hij had Harry toen nog niet echt nodig. Daarbij denk ik dat Krinkel gewoonweg te laf was om de AK vloek op Harry toe te passen, hij moet het wel echt menen als je iemand wil vermoorden. Ik denk dat Krinkel hiervoor te zwak was. |
_________________ "You're a prefect? Oh Ronnie! That's everyone in the family!" "What are Fred and I? Next door neighbours?"
''There's no need to call me 'sir', Professor.''
'But we're not stupid - 'We know we are called Gred and Forge." |
|
  |
 |
PrincessLies
2e jaars

Verdiend:
66 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 30, 2007 13:42 |
 |
In het begin wou hij nog dat Harry aan zijn zijde zou komen.
Ook had hij hem nodig om een echt lichaam te krijgen. |
|
|
  |
 |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Ma Nov 19, 2007 12:00 |
 |
Miss Und@ztood schreef: | Krinkel was zeker niet te bang om het te doen want als hij Harry kan wurgen kan hij ook een AK uitspreken. Maar hij was hem op het einde toch aan het wurgen, waarom dan nog de AK? |
Ik denk dat hij op het moment nergens meer op staat was. Hij wurgen Harry Potter en meteen besefte hij dat hij behoorlijke pijn had als hij hem aan raakte. Ik denk dat , dat de grootste schrik was, zodat hij niet eens maar aan kon denken om een AK vloek uit te spreken. |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
  |
 |
Glamorgana
1e jaars

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 21, 2007 10:28 |
 |