Poll :: meisjes als gitarsten??? |
Mee eens, er moetsen meisjes als gitaristen zijn |
|
79% |
[ 38 ] |
ligt eraan welke muziek het is |
|
20% |
[ 10 ] |
echt niet, gitaristen moeten jongens zijn |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 48 |
|
Auteur |
Bericht |
Joep
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
274 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 29, 2007 15:19 |
 |
MeesterPotter schreef: | Ik vind dat meisjes net zo goed als jongens alles kunnen!
Want Avril Lavinge speelt ook gitaar dus zij kan het ook. |
Dus is het meteen zo dat alle bandjes maar een vrouw moeten aannemen? Ik vind deze mening nou niet echt sterk onderbouwt..
Het is net als Saskia zegt, het animo. Als je wilt dat je jongens hebt, dan moet je hier als meisje niet proberen tussen te komen denk ik dan.
Ik vind dit absoluut geen vrouwendiscriminatie, waar hebben we het over? Een bandje? Jongens mogen toch ook niet meedoen bij een make-up wedstrijd.. meestal iig.
Je moet gewoon opzoek gaan naar jouw soort band die een vrouw als gitarist wil, dit valt volgens mij niet onder de discriminatie. |
_________________ Hij die zal vaehren! |
|
  |
 |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 29, 2007 15:36 |
 |
Dit valt inderdaad niet onder discriminatie hoor. Er mogen echt wel vrouwen bij een rockband, maar ik zie liever mannen. Ik zie liever Daron (system of a down) uit zijn plaat gaan met de gitaar dan Avril lavigne. Ik hou zoiezo meer van mannen in de muziek dan van vrouwen. Maar ja, smaken verschillen. |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
  |
 |
Lady des Champs
5e jaars

Verdiend:
38 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 30, 2007 18:42 |
 |
Ik zou het tof vinden. Een gemengde band - jongens én meisjes - zou dan echt top zijn. Zelf zou ik dan ook wel in zo'n band willen zitten maar dan moet ik misschien eerst maar les nemen in elektrisch gitaar spelen .
Verder vind ik punkrock meestal wel erg vet . Ook al ben ik wat meer van de indie...  |
_________________ Blimey. |
|
  |
 |
|
| |