Auteur |
Bericht |
HP4_ever
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 02, 2006 19:40 |
|
ik denk dat als hij bij zwadderich zou zitten, hij niet echt bevriend zou zijn met malfidus, maar waarschijnlijk wel met andere mensen van zwadderich en zou hij ron en hermelien niet echt kennen. De band met sneep zal zoal desideriusD+ al zei niet echt veranderen. Sneep zou misschien iets vriendelijker doen maar veel zal het niet schelen.
Voldemort zou volgens mij harry nog altijd dood willen, maar zou toch proberen hem ook over te krijgen naar zijn kant. Gelukkig zou harry daar toch niet voor kiezen want voldemort heeft tenslotte zijn ouders vermoord. |
|
|
|
|
eva(nna)
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
147 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 01, 2006 12:17 |
|
hij zou het goed gedaan hebben ij zwadderich omdat hij krachten van voldemort bezit. en het ging toch om je keuze?
volgens mij moest hij daar gezeten hebben was hij doodongelukkig |
|
|
|
|
nymf.anna
4e jaars
Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Nov 06, 2006 21:39 |
|
ik denk dat hij aan het begin van jaar 2 van school zou zijn gestuurt dat had hij zoizo tog wel gedaan want het lijkt me niks om bij de zwads te zitten als je een griff |
_________________ Live the Life You Love
ik ben dyslecties
wil je mij een BPtje stuuren sorry, ik ben vanaf zaterdag t/m zaterdag op kamp scouting |
|
|
|
Bee
Schoolkampioen
Verdiend:
503 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Nov 06, 2006 21:42 |
|
anna27 schreef: | ik denk dat hij aan het begin van jaar 2 van school zou zijn gestuurt dat had hij zoizo tog wel gedaan want het lijkt me niks om bij de zwads te zitten als je een griff |
Maar als Harry in Zwadderich zou zitten was hij geen Griffoendor.
Hij had best wel de eigenschappen van de 4 afdelingen. |
_________________ Orde is een genoegen van het verstand, wanorde is het genot van de fantasie.
Paul Claudel
|
Hermion Granger
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
224 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 07, 2006 21:01 |
|
Ik denk dat als Harry bij Zwadderisch was ingedeeld hij nog steeds 'een goede' zou zijn, maar ik denk niet dat de dooddoeners hem dan nog zouden willen vermoorden, maar ze hem voor hen zouden proberen winnen (zoasl voldy in hp1 voorstelt). Waarschijnlijk zou hij spion ofzo zijn, naar mijn mening.
dada |
|
|
|
|
WizardRA
5e jaars
Verdiend:
67 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 30, 2006 19:48 |
|
Ik denk dat als Harry was ingedeeld bij Zwadderich, dat Voldemort de verkeerde persoon heeft uitgezocht en juist Marcel Lubbermans had moeten hebben. |
|
|
|
|
Shirley
The Chatting Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 01, 2006 15:44 |
|
Ik denk dat Sneep sowieso gewoon nog steeds een hekel had gehad aan Harry vanwege James. Aan de de andere kant denk ik wel dat Malfidus hem dan wel had gemogen. In het eerste jaar doet hij namelijk ook een poging om Harry naar zijn kant te krijgen.
Harry was denk ik nog steeds gewoon aan de goede kant gebleven, maar daarom heeft hij ook niet voor Zwadderich gekozen. Het zijn de keuzes die we maken die bepalen wie we zijn |
|
|
Erick
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 03, 2006 16:38 |
|
Harry als Zwadderaar zou een heel ander verhaal opleveren. Hij wordt op een andere manier geintroduceerd in de toverwereld, en alsnog, Voldemort hecht veel waarde aan de profetie. Hij zou, of Harry nou goed of slecht is, Harry willen doden, omdat Harry de enige is die hij als zijn gelijke beschouwt. Voldemort is een alleenheerser. Als Harry bin de Duistere Kant zou horen, zou hij een even groot gevaar vormen voor de alleenheerschappij van Voldemort. |
|
|
|
|
Halfbloed prins
1e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 08, 2006 0:17 |
|
Ik denk dat die verhouding net zo slecht zou zijn geweest. Sneep moest zijn vader niet, net zo min als Harry. Het zou zelfs erger zijn geweest voor Harry: hij had geen Anderling meer achter de hand als redmiddel, Sneep had hem overal kunnen treiteren en overal op kunnen pakken. En overal werd hij in de gaten gehouden! |
_________________ Aresto Momentum! |
|
|
|
Chris.
King of the Silvan Elves
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mei 28, 2007 13:57 |
|
De Harry die we kennen zou nooit bij Zwadderich zijn ingedeeld, simpelweg omdat hij dat niet zou willen. Waar perkamentus ooit over zei: Je bent niet alleen wie je bent door je talenten , maar ook door de keuzes die je maakt (of zoiets). Dus als Harry bij Zwadderich zou ingedeeld dan zou hij ook heel anders zijn qua karakter, en misschien dus best vrienden met Malfidus kunnen zijn. Maar Harry is zoals hij is, dus ik denk dat dit een beetje een zinloze discussie is. |
_________________ "I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
|
|
Annaaa
5e jaars
Verdiend:
198 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mei 28, 2007 14:03 |
|
A.Perkamentus schreef: | De Harry die we kennen zou nooit bij Zwadderich zijn ingedeeld, simpelweg omdat hij dat niet zou willen. Waar perkamentus ooit over zei: Je bent niet alleen wie je bent door je talenten , maar ook door de keuzes die je maakt (of zoiets). Dus als Harry bij Zwadderich zou ingedeeld dan zou hij ook heel anders zijn qua karakter, en misschien dus best vrienden met Malfidus kunnen zijn. Maar Harry is zoals hij is, dus ik denk dat dit een beetje een zinloze discussie is. |
Daar heb je gelijk in, Maar als Hagrid niet had gezegt dat Zwadderich slecht was, als niemand hem dat had gezegt, zou hij het misschien wel goed hebben gevonden, omdat hij dacht dat Zwadderich gewoon een afdeling was. |
_________________ That baby all I need,
in darkness you're all I see
It's justtoo much. |
|
|
|
Chris.
King of the Silvan Elves
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mei 28, 2007 14:07 |
|
Annaaa schreef: | A.Perkamentus schreef: | De Harry die we kennen zou nooit bij Zwadderich zijn ingedeeld, simpelweg omdat hij dat niet zou willen. Waar perkamentus ooit over zei: Je bent niet alleen wie je bent door je talenten , maar ook door de keuzes die je maakt (of zoiets). Dus als Harry bij Zwadderich zou ingedeeld dan zou hij ook heel anders zijn qua karakter, en misschien dus best vrienden met Malfidus kunnen zijn. Maar Harry is zoals hij is, dus ik denk dat dit een beetje een zinloze discussie is. |
Daar heb je gelijk in, Maar als Hagrid niet had gezegt dat Zwadderich slecht was, als niemand hem dat had gezegt, zou hij het misschien wel goed hebben gevonden, omdat hij dacht dat Zwadderich gewoon een afdeling was. |
Maar volgens mij heeft Harry ook van anderen wel gehoord dat de afdeling Zwadderich 'slecht' zou zijn. En ik denk dat hij het liefst toch bij zijn vriend Ron zou willen zijn ingedeeld. |
_________________ "I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
|
|
Rogue
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mei 28, 2007 19:09 |
|
Ik denk niet als Harry bij zwadderich had gezeten hij maatjes zou zijn met malfidus, hij is tenslotte geen volbloed. Plus dat Malfidus zich denk ik nogal geintimideerd zou voelen door Harry. Sneep zou Harry niet anders behandelen dan nu, hij blijft nog steeds op James lijken en James behandelde hem vreselijk dus ik denk niet dat hij dat zou veranderen. Misschien zou hij wel wat milder zijn tegenover Harry. Maar ja daar kunnen we lang over praten, Harry koos uit vrije wil voor Griffoendor en ik vind dat hij daar beter thuis hoort. |
_________________ 'Everyone dies, but not everyone really lives.'
'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'
'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer |
|
|
|
karinpotter
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mei 28, 2007 20:25 |
|
Ik kan me niet indenken dat als Harry bij Zwadderich zit dat hij slecht word, ik zou eerder denken dat hij gewoon zichzelf blijft. Blijft hij dat niet dan kan ik me geen slechte Harry indenken die maatjes word met Malfidus en inderdaad (zoals hierboven^^) Sneep zal Harry toch blijven haten door James. Ik denk dat Sneep wel blij was dat Harry niet bij Zwadderich zit |
|
|
|
|
WizzardBert
1e jaars
Verdiend:
31 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mei 29, 2007 21:17 |
|
ik denk niet dat harry bij zwadderich hoort.
hij zou ook geen vriendjes met draco geworden zijn, want daar had hij al ruzie mee voordat hij werd ingedeelt. |
|
|
|
|
|