Auteur |
Bericht |
Chris.
King of the Silvan Elves

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 24, 2007 16:49 |
 |
missme98 schreef: | A.Perkamentus schreef: | Wat ik me nu afvraag is of er uberhaupt een laatste horcrux is. Want we weten dat toen Voldemort naar het huis van de Potters ging waarschijnlijk nog maar 5 van de 6 horcruxes gemaakt. En hij wilde na de moord op Harry zijn laatste horcrux maken. Maar dat is hem dus niet gelukt, omdat hij zelf werd verslagen. (Dat Harry een horcrux is geworden lijkt mij onmogelijk.)
Dus toen hij terugkeerde had hij in totaal 5 horcruxes gemaakt. Maar er was er al een vernietigd namelijk het dagboek. Maar waarom zou hij er dan nog een extra horcrux maken als hij er dan toch maar vijf in totaal had. Hij zou dus weer twee extra horcruxes moeten maken, om zijn ziel weer in 7 delen te verdelen. Maar zoveel tijd had hij toch niet? Of neemde hij genoegen met een extra horcrux? |
Hij weet het niet als er een horcrux word vernietigd omdat zijn lichaam en ziel zo verminkt zijn, en waarschijnlijk had lucius niet het lef om het hem te vertellen( want die wist het wel). Hij denkt dat al zijn horcruxes nog intact zijn. |
Waarschijnlijk weet hij het niet, maar dan is het nog vreemd dat Lucius hem niks heeft verteld. Hij is een van de dooddoeners die meteen terugkeerde, dus hij is niet heel erg ontrouw aan Voldemort geweest. Lucius wist dat het dagboek voor Voldemort heel belangrijk was, dus waarom heeft hij niks aan hem verteld dat het niet gelukt was? Omdat hij bang was gestraft te worden door Voldemort? |
_________________ "I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
  |
 |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 24, 2007 17:22 |
 |
A.Perkamentus schreef: | missme98 schreef: | A.Perkamentus schreef: | Wat ik me nu afvraag is of er uberhaupt een laatste horcrux is. Want we weten dat toen Voldemort naar het huis van de Potters ging waarschijnlijk nog maar 5 van de 6 horcruxes gemaakt. En hij wilde na de moord op Harry zijn laatste horcrux maken. Maar dat is hem dus niet gelukt, omdat hij zelf werd verslagen. (Dat Harry een horcrux is geworden lijkt mij onmogelijk.)
Dus toen hij terugkeerde had hij in totaal 5 horcruxes gemaakt. Maar er was er al een vernietigd namelijk het dagboek. Maar waarom zou hij er dan nog een extra horcrux maken als hij er dan toch maar vijf in totaal had. Hij zou dus weer twee extra horcruxes moeten maken, om zijn ziel weer in 7 delen te verdelen. Maar zoveel tijd had hij toch niet? Of neemde hij genoegen met een extra horcrux? |
Hij weet het niet als er een horcrux word vernietigd omdat zijn lichaam en ziel zo verminkt zijn, en waarschijnlijk had lucius niet het lef om het hem te vertellen( want die wist het wel). Hij denkt dat al zijn horcruxes nog intact zijn. |
Waarschijnlijk weet hij het niet, maar dan is het nog vreemd dat Lucius hem niks heeft verteld. Hij is een van de dooddoeners die meteen terugkeerde, dus hij is niet heel erg ontrouw aan Voldemort geweest. Lucius wist dat het dagboek voor Voldemort heel belangrijk was, dus waarom heeft hij niks aan hem verteld dat het niet gelukt was? Omdat hij bang was gestraft te worden door Voldemort? |
Ja waarschijnlijk was hij heel bang om gestraft te worden. Maar wist hij eigenijk wel wat het inhield? Want volgens mij zei perkamentus dat als Lucius had geweten wat het was, dan had hij het niet rond laten slingeren. |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
  |
 |
Darkblood707
Dreuzel

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 25, 2007 0:25 |
 |
Ik denk eigenlijk wel dat hij het weet want ik denk niet dat hij zo maar vergeet in wat voorn objecten hij zijn ziel heeft gedaan. Ik bedoel ik zal zoiets niet vergeten. Maar ik denk niet dat hij nog een ziel over heeft om uberhaupt nog een element te maken nadat hij zo verminkt was na die terug keerende avada kedavra dus ik denk dat hij er eentje heeft moeten laten voor wat het was |
|
|
  |
 |
Chris.
King of the Silvan Elves

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 25, 2007 10:07 |
 |
Darkblood707 schreef: | Ik denk eigenlijk wel dat hij het weet want ik denk niet dat hij zo maar vergeet in wat voorn objecten hij zijn ziel heeft gedaan. Ik bedoel ik zal zoiets niet vergeten. Maar ik denk niet dat hij nog een ziel over heeft om uberhaupt nog een element te maken nadat hij zo verminkt was na die terug keerende avada kedavra dus ik denk dat hij er eentje heeft moeten laten voor wat het was |
Mij lijkt dat Lucius niet wist wat voor objecten het zijn, want zoals missme98 al zei, zou Lucius niet zo omgegaan zijn met het dagboek als hij werkelijk wist wat het was. Dit was wat Dumbledore zei dus dat klopt waarschijnlijk wel. |
_________________ "I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
  |
 |
Darkblood707
Dreuzel

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jun 26, 2007 21:53 |
 |
A.Perkamentus schreef: | Darkblood707 schreef: | Ik denk eigenlijk wel dat hij het weet want ik denk niet dat hij zo maar vergeet in wat voorn objecten hij zijn ziel heeft gedaan. Ik bedoel ik zal zoiets niet vergeten. Maar ik denk niet dat hij nog een ziel over heeft om uberhaupt nog een element te maken nadat hij zo verminkt was na die terug keerende avada kedavra dus ik denk dat hij er eentje heeft moeten laten voor wat het was |
Mij lijkt dat Lucius niet wist wat voor objecten het zijn, want zoals missme98 al zei, zou Lucius niet zo omgegaan zijn met het dagboek als hij werkelijk wist wat het was. Dit was wat Dumbledore zei dus dat klopt waarschijnlijk wel. |
srry ik bedoelde dat voldemort wist dat hij dat dagboek element kwijt is lucius zal ongetwijfeld wel iets hebben geweten anders had hij het dagboek niet in de ketel gedaan Dus i kdenk dat voldemort weet dat er een horcrux kapot is die van zn dagboek |
|
|
  |
 |
Chris.
King of the Silvan Elves

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jun 26, 2007 22:02 |
 |
Darkblood707 schreef: | A.Perkamentus schreef: | Darkblood707 schreef: | Ik denk eigenlijk wel dat hij het weet want ik denk niet dat hij zo maar vergeet in wat voorn objecten hij zijn ziel heeft gedaan. Ik bedoel ik zal zoiets niet vergeten. Maar ik denk niet dat hij nog een ziel over heeft om uberhaupt nog een element te maken nadat hij zo verminkt was na die terug keerende avada kedavra dus ik denk dat hij er eentje heeft moeten laten voor wat het was |
srry ik bedoelde dat voldemort wist dat hij dat dagboek element kwijt is lucius zal ongetwijfeld wel iets hebben geweten anders had hij het dagboek niet in de ketel gedaan Dus i kdenk dat voldemort weet dat er een horcrux kapot is die van zn dagboek |
Lucius heeft waarschijnlijk aan Voldemort niet verteld dat hij het dagboek nu niet meer heeft. Waarschijnlijk wist Voldemort niet eens dat Lucius het op deze manier heeft geprobeerd. Omdat anders Voldemort het wel had geweten. Ik denk dat hij de opdracht rechtstreeks van de horcrux zelf heeft gekregen. Nadehand heeft Lucius het niet aan Voldemort verteld omdat hij waarschijnlijk bang was om door Voldemort bestraft te worden. |
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
  |
 |
Darkblood707
Dreuzel

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jun 26, 2007 22:19 |
 |
A.Perkamentus schreef: | Darkblood707 schreef: | A.Perkamentus schreef: | Darkblood707 schreef: | Ik denk eigenlijk wel dat hij het weet want ik denk niet dat hij zo maar vergeet in wat voorn objecten hij zijn ziel heeft gedaan. Ik bedoel ik zal zoiets niet vergeten. Maar ik denk niet dat hij nog een ziel over heeft om uberhaupt nog een element te maken nadat hij zo verminkt was na die terug keerende avada kedavra dus ik denk dat hij er eentje heeft moeten laten voor wat het was |
Lucius heeft waarschijnlijk aan Voldemort niet verteld dat hij het dagboek nu niet meer heeft. Waarschijnlijk wist Voldemort niet eens dat Lucius het op deze manier heeft geprobeerd. Omdat anders Voldemort het wel had geweten. Ik denk dat hij de opdracht rechtstreeks van de horcrux zelf heeft gekregen. Nadehand heeft Lucius het niet aan Voldemort verteld omdat hij waarschijnlijk bang was om door Voldemort bestraft te worden. |
Ja maar hoe komt lucius dan aan het dagboek? Als Voldemort het hem gegeven heeft dan... oooh ik snap het nu eindelijk voldemort is niet op zoek naar zn elementen omdat hij denkt dat niemand weet dat hij ze heeft dus hoeft hij er ook neit zeker van te zijn dat zn elementen veilig zijn of zit ik nu weer fout? |
|
|
  |
 |
Chris.
King of the Silvan Elves

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jun 26, 2007 22:22 |
 |
Het klopt wel wat je zegt maar hier ligt het denk ik nog een beetje anders. Hoe Lucius er aankomt weet ik niet, ik denk dat Voldemort hem lang geleden in bewaring aan hem heeft gegeven zonder te vertellen wat het precies is. Voldemort denkt inderdaad dat zijn horcruxes op een veilige plek liggen en is er volgens mij nog (steeds) niet achter dat een van zijn horcruxes is vernietigd. Hij denkt dat bijna niemand weet dat ze bestaan, laat staan dat hij ze heeft gemaakt. |
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
  |
 |
dyaco
Dreuzel

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 27, 2007 9:57 |
 |
voldemort weet dat zijn dagboek vernietigd is dat is ook de rede dat Draco DD moet vermoorden en Lucius in azkaban zit staat in deel 6 hbp |
_________________ I Somely Swear I am up to NO good |
|
  |
 |
Chris.
King of the Silvan Elves

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 27, 2007 10:06 |
 |
dyaco schreef: | voldemort weet dat zijn dagboek vernietigd is dat is ook de rede dat Draco DD moet vermoorden en Lucius in azkaban zit staat in deel 6 hbp |
Kun je je post verklaren, ik snap helemaal niet wat je bedoelt. Waarom moest Dumbledore dood omdat er een horcrux is vernietigd? Lucius zit in Azkaban omdat hij een dooddoener en Voldemort heeft hem toch niet naar Azkaban gestuurt? |
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
  |
 |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 27, 2007 15:15 |
 |
dyaco schreef: | voldemort weet dat zijn dagboek vernietigd is dat is ook de rede dat Draco DD moet vermoorden en Lucius in azkaban zit staat in deel 6 hbp |
En de reden dat draco dumbledore moest vermoorden was omdat zijn vader het verpest had. Hij had de profetie namelijk niet te pakken gekregen en hij kon het niet tegen 6 tieners opnemen. |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
  |
 |
|