Auteur |
Bericht |
Wemelin
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 26, 2006 13:15 |
 |
Mlove schreef: | ik zou er meteen heen gaan lijkt me echt een geweldige school, ik ben namelijk super geintresseert in wicca en magie, wow als ik zou mogen, zou ik me meteen inschrijven;)! maar mijn moeder heeft liever dat ik hier blijf:( *baalt heel erg*
xxMaaike |
Het zou mij ook heel erg interessant lijken, maar ik zou er denk ik niet naartoe gaan... Misschien om een keer rond te kijken of te bezichtigen ofzo, maar niet om er een opleiding te volgen... Denk niet dat je er leert over alles waar ik over zou willen leren... Als dat wel zo is zou ik het misschien wel overwegen |
_________________ "Je bent de trouwe volgeling van Perkamentus, hé Potter?"
"Ja, inderdaad," zei Harry. "Ik ben blij dat dat duidelijk is." |
|
  |
 |
Elyn
Hotemetoot

Verdiend:
334 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 26, 2006 15:54 |
 |
wat een onzin! zoveel inschrijvingen alleen vanwege een paar hpboeken!!
ik vind dat je er alleen heengaat als je echt wicca of zo bent, niet omdat je hp-fan bent...
en hoewel ik wicca ben, zou ik er nog niet heen willen, ik bedoel, welke beroep ga je dan doen?? |
_________________ Here I lie, dying
with HPF in one hand
and Edward Cullen in the other. |
|
  |
 |
terryboot
2e jaars

Verdiend:
24 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 26, 2006 17:38 |
 |
ik vind het een beetje gek, wat heb je eraan
zo`n school is mischien interesant maar voor later.
Ik zou er niet heen willen het is echt voor mensen die daarin geloven maar ik geloof er niet in.(ookal zou ik best een keer in die schoolboeken kijken) |
_________________ Geen adelaar is meer veilig, want de raaf komt eraan
wijsheid zonder grens is ieders liefste wens,
ravenklauw |
|
  |
 |
huffelpuf_girl
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
44 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Sep 27, 2006 21:35 |
 |
Ik vind het best wel leuk. Zou er in België ook zo'n school zijn?
Ik ben enorm gefascineert door magie en het beovennatuurlijke, dus naar zo'n school gaan, zou voor mij een droom zijn die uitkomt.
Wel jammer van dat 17 jaar en ouder, want ik ben nog maar 14 En jammer dat dat in Oostenrijk is. Veel te ver  |
_________________ De dood is lichter dan een veer,
de plicht is zwaarder dan een berg.
- het Rad des Tijds - |
|
  |
 |
Bee
Schoolkampioen

Verdiend:
503 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Sep 28, 2006 9:44 |
 |
huffelpuf_girl schreef: | Ik vind het best wel leuk. Zou er in België ook zo'n school zijn? |
Ik denk van niet.
Volgens mij is de school in Oostenrijk een unicum.
Maar ja als je een richting Biologie zou gaan volgen, dan leer je ook al heel veel over planten (en chemie denk ik) |
_________________ Orde is een genoegen van het verstand, wanorde is het genot van de fantasie.
Paul Claudel
 |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Do Sep 28, 2006 15:38 |
 |
Super Mean Duiveltje schreef: | huffelpuf_girl schreef: | Ik vind het best wel leuk. Zou er in België ook zo'n school zijn? |
Ik denk van niet.
Volgens mij is de school in Oostenrijk een unicum.
Maar ja als je een richting Biologie zou gaan volgen, dan leer je ook al heel veel over planten (en chemie denk ik) |
ja dat is wel normaal dat je dat bij biologie leert Maar als we nu effe alles op een rijtje zet..Dan kunnen we dreuzelvakken en Tovenaars vakken met elkaar vergelijken. Biologie ..Kruidenkunde..Natuurlijk en scheikunde..Toverdranken..Gym..Vliegles. Geschiedenis van Toverkunsten..geschiedenis..In mijn tweede jaar was ik tussendoor wel eens melig en schreef ik bij deze vakken, op proefblaadjes..Toverdranken en er naast natuur en scheikunde op^^ |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Sep 28, 2006 15:40 |
 |
Ja Narcissa ik ben het met je eens... Je kan het met "dreuzelvakken" vergelijken...
Ik heb het alleen altijd raar gevonden dat de tovenaars geen talen leren.. Ik bedoel geen "Engels" ofzo.. Ik bedoel hun moeten toch ook wel weten wat de grammatica van je eigen taal is en hoe je een normale brief enzo moet schrijven |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
LilyEvers
1e jaars

Verdiend:
49 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Sep 28, 2006 19:13 |
 |
Ik vind het eerlijk gezegd nogal raar. Kijk als je er nouw eens echt kon leren tveren, wat me nogal onwaarschijnlijk leek eerlijk gezegd, dat zouw geweldig zijn en zouw ik me meteen inschrijven!!!!  |
|
|
  |
 |
Deatheaterstan
4e jaars

Verdiend:
55 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 30, 2006 11:45 |
 |
Het is vast een toeristentrekje, trouwens de ECHTE school staat ergens in Engeland. Mijn vader weet waar het precies is , ik zal het hem eens een keer vragen. maar ik denk dat het echt onzin is. |
_________________ GA 1 MEI NAAR HET HARRY POTTER KASTEEL IN NEWCASTLE !
Dan Radcliffe
Rupert Grint
Emma Watson
They're great |
|
  |
 |
Shellwarrior
2e jaars

Verdiend:
72 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 30, 2006 11:51 |
 |
Ik was in de vakantie in een kerk die echt ontzettend leek op de Grote Zaal. Echt, van die hoge ramen en lange rijen stoelen. Echt vet xD
Het lijkt mij best leuk om op zo'n school te zitten. Maar het lijkt me wel een beetje zweverig, een beetje Vrije School. (Niets daartegen hoor ) |
_________________ This is how we like to do it in the murder scene
Take me shake me I'm a real mess oh yes
If this is what you want, then fire at will |
|
  |
 |
snapes_schatteke
6e jaars

Verdiend:
80 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Nov 13, 2006 11:04 |
 |
Nou he tlijkt mij leuk om op zo'n school te zittne voor een week ofzo.. neetje geneeskrachtige drankjes maken tegen de hoest ofzo.. en leren over allerlij kruides.. maar verder nee.. je leert er niet echt iets waarmee je ene carriere op kan bouwen en ik ben toch echt iemand van ik wil een goed lopende carriere... |
|
|
  |
 |
Skay
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
356 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 02, 2006 18:06 |
 |
Ik vind het een goede school, want ze werken dus via de natuur. Dat is beter dan al die fabrieken die we gebruiken. Geschiedenis is altijd goed, en astrologie...dat is eeuwen oud en was toen heel belangrijk, de invloed is nog steeds aanwezig in deze tijd.
Ik zou het fantastisch vinden om op zo'n school te zitten. Al was het maar een zomerschool. |
_________________ Your arrogance and conceit, your selfish disdain for the feelings of others made me realize that-"
*kicks Elizabeth away* "Ofcoarse I'll marry you, my own Mr. darcy!"
Je bent een genie Katara; een zwetend, stinkend genie! ~Taf |
|
  |
 |
geoffry*perkanmentus
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 28, 2006 20:27 |
 |
Ik vind het wel vet maar ik zouw er ook niet naar toe willen !!want wat wil je gaan doen als je er mee klaar bent ff in de kou gaan toverdranken gaan maken!! ik vind dat als er egt magie bestond zouw ik er naar toe gaan maar zolang dat ik het niet met me eigen ogen zie blijf ik gewoon naar een normale school toe gaan!! |
_________________ Even at the darkest moment of your life don't forget light will come and love will save you're life when it needed!! |
|
  |
 |
karinpotter
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 30, 2006 19:18 |
 |
Ik zou het wel heel leuk vinden als dat er echt was en ik zou er ook naar toe gaan als ik zou worden toegelaten Maarja, dan zal er niets van Harry Potter zijn en dan is Hogwarts natuurlijk anders dus misschien moet ik me toch nog maar eens bedenken. De lessen lijken me leuk, geen Nederlands enz...maja dan leer je toch eigenlijk te weinig tenzij ze alles al op de Basisschool geleerd hebben. |
|
|
  |
 |
horse2freakje
2e jaars

Verdiend:
32 Sikkels
Woonplaats: in de magisch vergrote bezemkast die van Harry is geweest
|
Geplaatst:
Za Okt 11, 2008 15:18 |
 |
Is dit egt?
dan zou ik er graag eens een paar weken meedraaien, ofzo!
niet voor altijd, want ik wil gewoon een veearts worden, en daar heb ik geen astrologie enzo voor nodig. Maar het lijkt me gaaf om eens mee te maken!
Is er niet ook eens een opendag waarbij de school je reis betaalt?? |
_________________ we hebben ze in de pan gehakt, en potter is van goud
stop vollie onder de zoden, en zet het boterbier koud! |
|
  |
 |
|