Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

TV: Peking Express: RevolutieRoute 2008 Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Rogue
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 306 Sikkels

Rogue is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Mrt 11, 2008 21:24 Terug naar boven Sla dit bericht op

Waaat? de tweeling eruit?? Damn it dat wou ik echt niet weten, that sucks. Het leukste koppel er meteen uit, verdorie. Sad Volgende keer idd graag spoilertacks gebruiken.

'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'

'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer
Profiel bekijkenStuur privébericht
Whitelighter
6e jaars
6e jaars

Verdiend: 2 Sikkels

Whitelighter is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 16, 2008 20:56 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind het niet zo erg dat de tweeling weg is. Ik vond niet echt in die tweeling.
Ze hadden echt een te hoge dunk van zichzelf. En je ziet wel, ze liggen er als eerste uit. En zij hadden gedacht het ver te schoppen.

Aan het begin van Peking Express ken je de kandidaten helemaal niet h�. Maar ik wist al van de eerste aflevering wie ik dit jaar echt ging haten: Peter (van dat ene koppel dat elkaar nog niet kende, met die mooie blonde en die peking express expert). Ocharme dat meisje.

4e jaars
4e jaars

Verdiend: 89 Sikkels

avadanick is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Mrt 29, 2008 15:47 Terug naar boven Sla dit bericht op

Whitelighter schreef:
Ik vind het niet zo erg dat de tweeling weg is. Ik vond niet echt in die tweeling.
Ze hadden echt een te hoge dunk van zichzelf. En je ziet wel, ze liggen er als eerste uit. En zij hadden gedacht het ver te schoppen.

Aan het begin van Peking Express ken je de kandidaten helemaal niet h�. Maar ik wist al van de eerste aflevering wie ik dit jaar echt ging haten: Peter (van dat ene koppel dat elkaar nog niet kende, met die mooie blonde en die peking express expert). Ocharme dat meisje.

Dat vind ik nou net het tofste koppel... Zij gaan er echt voor. Dat is toch de bedoeling van het spel neem ik aan. Strijdlust is juist goed en zorgt ook voor de nodige spanning in het programma. Ook het Islamitische koppel (hun namen ontglippen me) vind ik erg grappig, maar ze liggen er jammergenoeg ook al uit. Volgens mij zullen de twee koppels die elkaar nog niet kenden voor het programma de finale spelen... Het is inderdaad nog vroeg om voorspellingen te maken, maar ik supporter alvast voor hen...

"The public have an insatiable curiosity to know everything, except what is worth knowing."
    - Oscar Wilde
Whitelighter
6e jaars
6e jaars

Verdiend: 2 Sikkels

Whitelighter is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Apr 27, 2008 20:38 Terug naar boven Sla dit bericht op

avadanick schreef:
Whitelighter schreef:

Dat vind ik nou net het tofste koppel... Zij gaan er echt voor. Dat is toch de bedoeling van het spel neem ik aan. Strijdlust is juist goed en zorgt ook voor de nodige spanning in het programma. Ook het Islamitische koppel (hun namen ontglippen me) vind ik erg grappig, maar ze liggen er jammergenoeg ook al uit. Volgens mij zullen de twee koppels die elkaar nog niet kenden voor het programma de finale spelen... Het is inderdaad nog vroeg om voorspellingen te maken, maar ik supporter alvast voor hen...

Ik vind die strijdlust van hem soms iets te ver gaan. Maar oke, hij doet het wel goed. Ik dacht dat hij echt heel erg was, maar hij valt uiteindelijk nog wel mee.
Ik ben ook voor dat Islamitische koppel Jamila en Hassan, maar die zijn er inderdaad spijtig genoeg al uit.
Ik ben nu vooral voor Marion & Dominique en Mark & Marlinde.

Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: Zo Apr 27, 2008 23:40 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind peter dus echt vreselijk hinderlijk. Bah hij ziet er niet uit, is veel te arrogant en te strijdlustig. Ik ben voor Mark en Marlinde en Dominique en Marion. Vind beide koppels leuk hoor al vind ik wel dat er dit jaar erg weinig spraakmakende koppels bij zitten. Ook weinig ECHT leuke koppels, ja de tweeling maar die waren er zo uit. Verder zit er weinig soeps bij dit jaar, viel me bij Robinson ook al op, dat hoe langer de seizoenen doorgaan hoe minder leuk het word. Waar was de tijd van Giovanni en zijn bananen? Wink

Sawyer
Cookiiemonster
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 0 Sikkels

Cookiiemonster is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Apr 28, 2008 12:42 Terug naar boven Sla dit bericht op

Rogue schreef:
Ik vind peter dus echt vreselijk hinderlijk. Bah hij ziet er niet uit, is veel te arrogant en te strijdlustig. Ik ben voor Mark en Marlinde en Dominique en Marion. Vind beide koppels leuk hoor al vind ik wel dat er dit jaar erg weinig spraakmakende koppels bij zitten.

*again; gaat akkoord*
Alleen vind ik dat Dominique soms geen moeite doet terwijl Marion heel gedreven is ! ;D
Verder denk ik (& hoop ik) dat Mark en Marlinde winnen. Ik vind hen leuk ^^'
Ze doen ook niet alsof ze beter zijn dan de anderen ofzo, ze gaan er gwn voor.
Verder vind ik het erg van Hassan & Jamila (toch?) dat ze er uit zitten!

Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: Di Apr 29, 2008 16:05 Terug naar boven Sla dit bericht op

ow ik helemaal niet, vond het oneerlijk dat ze 3 kansen gehad hadden. Verder werd ik knetter van die jamila, wat een hyper mens was dat. Stoorde me ook echt dat ze de hele dag over allah aan het praten waren en van die uitgesproken moslims waren. In elke zin zat het woord allah wel een keer, kwam me snel de keel uit. Rolling Eyes

Sawyer
avadanick
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 89 Sikkels

avadanick is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Apr 29, 2008 20:31 Terug naar boven Sla dit bericht op

Rogue schreef:
ow ik helemaal niet, vond het oneerlijk dat ze 3 kansen gehad hadden. Verder werd ik knetter van die jamila, wat een hyper mens was dat. Stoorde me ook echt dat ze de hele dag over allah aan het praten waren en van die uitgesproken moslims waren. In elke zin zat het woord allah wel een keer, kwam me snel de keel uit. Rolling Eyes

De makers hebben expres spraakmakende en opvallende koppels uitgekozen. Jamila was inderdaad heel erg stressy, maar dat maakte haar juist sympathiek vond ik. Mja het zijn moslims, en dan? Allah betekend nu eenmaal alles voor hen... Al werd dat wel een beetje uitvergroot door de programmamakers. Ik vind dat je moet openstaan voor andere culturen, en daar hoort ook de Islam bij. Misschien moeten ze eens een race door Islamitische landen plannen...

"The public have an insatiable curiosity to know everything, except what is worth knowing."
    - Oscar Wilde
Rogue
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: Vr Mei 16, 2008 21:13 Terug naar boven Sla dit bericht op

Nou in vergelijking met andere jaren vond ik dat er dit jaar weinig spraakmakende koppels bij zaten, er waren weinig koppels waar ik echt fan van was, ja van de tweeling maar die lagen er meteen uit. Vind Mark en Marlinde erg leuk, hoop ook echt dat ze winnen, maar ik vrees dat peking expert peter en vero gaan winnen, ondanks dat ik daar echt van zou balen.

Sawyer
Carla
Oude Forumnaam: Nederlandse Hermelien Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 0 Sikkels

Carla is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Mei 22, 2008 7:45 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hier komt de uitslag van Peking Express de revoltieronde. Mark en Marline winnen met 5 minuten voorsprong op Peter en Veronique, terwijl ze door een vragenronde en een stadsrace met 3 minuten achterstand moesten starten. Ik vond het echt een hele leuke aflevering, al heb ik me wel nogal zitten ergeren aan Peter. Wat hij al eerder had gezegd bleek ook waar te zijn, hij doet echt alles om te winnen, maar dan ook alles. Hij trekt zoals hij het zelf zegt zijn achterbakse trukendoos open. Ik vind dat echt heel erg jammer dat iemand zo probeert te winnen, daarom ben ik ook zo blij dat Mark en Marline het voor elkaar hebben gekregen om te winnen. Zij hebben tenminste altijd een eerlijk spel gespeeld, dus niet liegen, niet samenreizen om een ander team uit de race te gooien, etc. Mark en Marline hadden twee slechte liftdagen, maar daardoor waren zij wel zo slim om voor motoren te kiezen als vervoersmiddel in plaats van een auto, zoals Peter en Veronique deden. Wat ik wel een leuke opmerking vond van Peter was toen Mark en Marline aankwamen met de oude auto waarvan hij dacht dat die kapot was, 'blijkt dat dus toch dat konijn te zijn wat kapot was' (een auto vergelijken met een konijn, geweldig Wink). De vragenronde was trouwens wel kort, waar ik wel blij mee was anders hadden Mark en Marlinde nog meer achterstand gehad. Tja, Peter en Veronique waren gewoon veel beter in de stadsrace, maar daardoor hadden ze niet in de gaten hoe vast het verkeer kon staan. Ook wel grappig dat het juist Peter, de Peking Express freak, was die de fout maakte met het opnoemen van de generaals van Simon Bolivar, dat is echt niets voor hem, maar ja bij de benzinerace deed hij ook al een rekensom fout (misschien was de stress toch teveel voor hem in deze laatse etappe?). Kortom, geweldig dat Mark en Marline hebben gewonnen, ze hebben die 40000 euro echt verdiend. Dat lijkt me trouwens haast wel het grootste bedrag dat de organisatie van Peking Express ooit heeft moeten uitbetalen aan een koppel.

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp