Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Childs Krabbeltjes - New: Lily, Fenrir, Ginny Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Poll :: Wat vind je van mijn tekeningen?

Wauw, jij kunt goed tekenen!
64%
 64%  [ 61 ]
Leuk, maar HP is niet je thema.
4%
 4%  [ 4 ]
Gaat wel.
5%
 5%  [ 5 ]
Leuk, ga zo door.
24%
 24%  [ 23 ]
Slecht, je kunt maar beter stoppen met je potloot te verspillen.
1%
 1%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 94

Auteur Bericht
child of the other side
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 1066 Sikkels

child of the other side is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jan 29, 2007 18:01 Terug naar boven Sla dit bericht op

@Luposfreak; Jaaah, dat mag. Graag zelf, dan komen die ook nog een beetje aan bod. Bedankt voor de complimentjes, ik voel me zeer vereerd dat je de tekening heb uitgeprint.
En ja, ik ken de boeken van Darren Shan. Al moet ik zeggen dat ik ze daar niet mee vergeleken heb. Maar danku. Smile

Lieve mensjes,

Ik ben de laatste tijd niet echt superactief geweest op dit gebied van creativiteit. Stoute ik, maarja, andere dingen hebben ook hun roeping. Vandaar dat ik ook geen hp-tekening post ( alweer niet ja) maar een andere.
Hij is gepixel'd op de compu en daarna met A.P. ingekleurd. Dit is geheel nieuw voor mij maar persoonlijk vind ik het voor de eerste keer niet eens super slecht gedaan. En als ik hier meer mee ervaren ben dan kan ik misschien ook een leuke hp maken.

De tekening is overigens niet geheel onderwerploos. Het is namelijk een karakter van een fanfic die ik al een tijd in mijn hoofd heb, en hier waarschijnlijk ga posten.

Zack

Er kan altijd nog gereageerd worden op vorige tekeningen.

someday it will kill you too
Profiel bekijkenStuur privébericht
Sweet Hermione
Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot

Verdiend: 20 Sikkels

Sweet Hermione is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 04, 2007 21:00 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hee Marlie,

Zack - Dunne beeeentjes. Dat was dan ook mijn enige minder goed punt, om eerlijk te zijn. Mooie lichaamspositie, goed gedetailleerd hoofd, goed gelukte handen. Girl - je kan schrijven, dichten èn tekenen, gefeliciteerd. :')

Sophie - Soof's cute! Je hebt het prima gedaan. Alleen haar hoofd ziet er op de één of andere manier lichtelijk gaar uit, maar dat vergeef ik je wel. Ik vind het een vrolijk ding en het klopt verder wel.

Doe je ook aan requests? angel

Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: Vr Mei 11, 2007 12:40 Terug naar boven Sla dit bericht op

@SW (geef toe, het staat beter dan SH) : Thankee voor de reactie. En ja, die dunne beentjes, die horen er een beetje bij. Maar misschien zijn ze idd wel iets aan de dunne kant. En Soof's hoofd is iets te groot en te ver naar voren, dus dat zal de gaarheid verklaren.
Enja, als de requestjes een beetje maakbaar zijn, dan doe ik ze.

En ik zal binnenkort wat nieuwe frutsels plaatsen want het wordt hier wel een beetje leeg. [a]

child of the other side
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: Di Mei 29, 2007 18:39 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hèhè, ik heb eindelijk wat nieuws maar verwacht aub niets van hoog niveau. Ik heb simpelweg geen tijd om tekeningen van uren te maken, dat doe ik pas weer in de zomervakantie.
Anyhow, ik heb toch drie doodle'tjes (om ze maar even zo te noemen.)

Als eerste een chibi van sevviepooh, want die had ik nog niet en wilde ik wel. Hij is niet uberperfect maar wel schattig, ook al zal je hem niet vaak met deze blik op de gang aan treffen (of waar dan ook.) Hij was eerst onderdeel van een strip maar die heb ik maar half afgemaakt. [a]

Snape

Tweede is een chibi van Ron. Die hebben we wel al gehad maar deze was ook onderdeel van de strip dus ik dacht; laat ik die ook maar gelijk plaatsen. Let vooral niet op de lijntjes, ik heb ze niet uitgegumd. XD

Ron

En als laatste een doodle van Luna, 'Mione en Ginny. Ginny's hoofd is idd kleiner dan de rest; mijn excuses daarvoor. Ik heb ze eerst apart getekend eer ik ze achter/naast elkaar heb gemonteerd. Vandaar de verschillen. Doe maar gewoon of ze verder naar achter staat.
Niet hoe ik me iedereen voorstel (Hermeliens haar is simpelweg terrible op deze tekening) maar gewoon iets voor de lol.

Trio, maar dan anders

Reacties, zowel op deze als op vorige tekeningen, zijn altijd welkom. (:

RIDICULUS2
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 21 Sikkels

RIDICULUS2 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Aug 06, 2007 14:26 Terug naar boven Sla dit bericht op

Oke mijn vorige bericht is een beetje fout gegaan^^

Ik wou zeggen dat ze heeeel mooi zijn,,
Ik wil wel meer van je zien
Nog veel succes!

Miss_Slytherin
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 230 Sikkels

Miss_Slytherin is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Aug 16, 2007 20:01 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hele mooie tekenigen heb je! Smile

Die chibi Ron is zo schattig!! Very Happy

Ga zo door!

Emma Roos
7e jaars
7e jaars

Verdiend: 322 Sikkels

Emma Roos is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Aug 16, 2007 20:08 Terug naar boven Sla dit bericht op

Oeh, ik vind vooral de eerste twee zeer geniaal.

Sev's uitdrukking is nogal... grappig^^"
En Ronald is zoo ongeloofelijk lief, schattig, aaibaar, en al dat soort dingen meer. Oeh, ik vind hem echt leuk en zeer geniaal.

De laatste vind ik wat minder dan Sev en Ron. Maar misschien komt dat omdat ze wat minder schattig zijn^^

Wise Words #2:
    Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.
    - Albert Einstein
Master of Magic
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 47 Sikkels

Master of Magic is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Aug 17, 2007 16:58 Terug naar boven Sla dit bericht op

Je chibi van Snape is goed gelukt. Haha, z'n uitdrukking is leuk. Heel leuk gedaan. (:

Ronneke! Ahw, hij kijkt schattig. Z'n haar vind ik heel mooi getekend ^^

En dan die van Luna, Hermione en Ginny. Ik vind ze mooi getekend. Je hebt goed op details gelet. Goed gedaan dus. Wink

Heksenleider 2e klas
Heksenleider 2e klas

Verdiend: 627 Sikkels

Pottergirl is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Aug 17, 2007 17:53 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hee ^^ Chibi's <3
Je Snape-chibi is erg leuk als chibi, maar ik vind 'm wel een beetje out of character (zoals je zelf al zegt, je zou hem niet vaak met die blik op de gang aantreffen). Maar qua uitdrukking en gewoon het hele figuurtje vind ik 'm erg leuk gedaan. Je zou eens moeten gaan proberen hem in te kleuren en wat meer Snape-dingetjes geven (House-emblem van Slytherin op z'n cloak, zwart haar en bleke huid doen al heel veel) ^^
Je Ron-chibi vind ik echt heel schattig en ook IC omdat je op allerlei kleine details hebt gelet zoals losse veters, sproeten en de R op z'n trui ^^ Dat vind ik erg leuk. Ook hierbij geld weer - probeer 'm eens in te kleuren, meestal word de tekening daar nog leuker van!

De laatste vind ik ook wat minder. Er zitten wat anatomische foutjes in, hoewel ik me helemaal niet erger aan het feit dat Ginny's hoofd wat kleiner is - je hebt meer het idee dat ze wat verder weg staat en dat is helemaal niet zo erg. Ik vind Hermione's haar wel een beetje jammer (dat zeg je zelf ook al) want het valt niet echt natuurlijk. Ik vind Luna's haar wel erg mooi trouwens. Verder hier ook weer: probeer zo IC mogelijk te zijn (tot het overdrevene aan toe) want dat werkt vaak in je voordeel. Stop zoveel mogelijk kleine dingetjes van de characters in je tekeningen (zoals die radijsjesoorbellen van Luna die je er zo leuk ingestopt hebt). Verder zou ik je aanraden wat meer met schaduwen te gaan proberen, daar lijken je tekeningen snel mooier van. En kleuren natuurlijk ^^

Ik ben benieuwd naar nieuwe dingen, en dan het liefst iets ingekleurds ^^ Veel succes.

Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 0 Sikkels

Lady Voldermort is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Aug 20, 2007 12:05 Terug naar boven Sla dit bericht op

Harry & Hagrid.
Sirius & z'n moeder.
Deze twee tekeningen zijn mijn favoriete uit jouw lijst. Je hebt een mooie, eigen stijl. De personages komen goed over en je tekent de handen en voeten realistisch. En de doodle van Snape is zo schattig! De tekening Sophie is mooi ingekleurd en ze heeft een lieve uitstraling. En de Kelt is erg goed gelukt! Lichamen zijn moeilijk om te tekenen en het lijkt best echt.

Wise Words #8:
If you have knowledge, let others light their candles at it.
-Margaret Fuller
child of the other side
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: Ma Aug 27, 2007 17:44 Terug naar boven Sla dit bericht op

Oeh, massa's reacties maar ik krijg weer eens geen mail over dat ze er zijn. >.< Anyway, ik zal jullie even bedanken.

@Ridiculus2; dankje voor je reactie, ik weet niet wat er in de vorige stond maar deze is ook lief.
@Miss_Slytherin; danku, en Ron is gewoon cute.
@Emma Roos; dankje. Ik ben blij dat je Ron zo lief vind. En tja, niet iedereen kan schattig zijn.
@MoM; dankje! (:
@Pottergirl; ten eerste bedankt voor je lange reactie, daar kan ik altijd wat mee.
Over Snape en Ron; ik ben terrible slecht in inkleuren (het gaat altijd fout op de een of andere manier, sehr vervelend) en met photoshop wil nog enigzins lukken (zie vorige tekeningen) maar daar moet ik ook flink mee oefenen. Over embleempjes enzo; ik snap wat je bedoelt maar chibi's houdt ik liever simpel.
Over trio; ik ben ook niet zo goed in IC tekenen maar over de schaduwen heb je gelijk. Deze laat ik meestal achterwege want ik ben nogal lui als ik geen zin heb. Maar binnenkort plaats ik wat meer gedetailleerde tekeningen (perhaps ingekleurd maar verheug je maar niet te veel XD ) dus miss vind je die wat leuker.
@Lady Voldermort; danku, ik vind het leuk dat je twee heel verschillende tekeningen hebt uitgezocht en ze toch beide leuk vind. En ik ben blij dat je de Kelt er redelijk realistisch uit vind zien; ik ben er zelf ook nog steeds vrij tevreden over.

Nu nog even geen tekeningen maar aan t einde van de week zal ik er twee of drie plaatsen. (:

006witch600
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 98 Sikkels

006witch600 is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Aug 27, 2007 19:28 Terug naar boven Sla dit bericht op

Doe je ook op verzoekjes?
Want die Chibi dingen zijn egt über cute..

Ik wilde weten of je belle en het beest chibi kan doen?

Je bent egt über goed..

Groetjes Witch

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 185 Sikkels
Woonplaats: Maakt me niet uit, als het maar zo dicht mogelijk bij Laura is(L)(L)(L)(L)

FireBolt428 is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Aug 31, 2007 15:59 Terug naar boven Sla dit bericht op

Inderdaad, vooral die Chibi's zijn heel goed gelukt Razz
Als je requests doet, zou je dan een Spider-Man Chibi kunnen tekenen? angelRazz

Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: Ma Sep 03, 2007 16:40 Terug naar boven Sla dit bericht op

@006witch006 & FireBolt428; Oh my, chibi's zijn popu. En ja, ik doe aan requests maar het kan lang, lang duren, u bent gewaarschuwd. En ik heb geen idee of ik een Beest/Spiderman chibi kan maken. Belle zou te doen moeten zijn. En allebei bedankt voor jullie comment. (:
@Emmalientje; bedankt voor je reactie.

Okay, nu even een heleboel scraps (ik zet ze ook niet in de lijst.) Anyway, wat voor mijn scraps zijn, kunnen voor andere mensen hele kunstwerken zijn dus ik post ze toch maar even.

1e is er eentje van Voldert and Fenny. Fenny is te kaal maar ik vind Voldemort wel leuk kijken (voor zo ver hij dat kan.)

2e is een Bellatrix, waar ik zelf best wel tevreden mee ben. Ze lijkt zeker niet op de de film Bella maar ik heb haar dan ook heel anders in gedachten. (Sorry voor alle zooi die er door heen staat.)

Nu 2 Loena's. Ze zijn ongeveer hetzelfde maar ik vond de kleine tekening zo lief dat ik ook een wat grotere wilde maken maarja, de tweede keer zijn tekeningen altijd minder. Dus post ik ze beide maar. *zet die bril maar op*

En dan nog een huiselfachtig wezentje. Niet echt Dobby maar die wil ik ook nog een keer tekenen dus dat zit wel snor.

HP / Non-HP
36/ 4 - 10% dus

nirphania
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 0 Sikkels

nirphania is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Sep 07, 2007 23:13 Terug naar boven Sla dit bericht op

Wauw en dit zijn volgens jou krabbels.
Mijn "goede" tekeningen hebben niet eens zoveel beweging.
Ja Vooral dat vind ik goed aan de tekeningen, of krabbels zoals jij zegt. Je ziet echt de beweging, het haar dat wappert en de verschillende houdingen.
En je elfachtige wezen is echt enorm schattig maar om de een of andere reden vind ik hem te mens achtig en zo zie ik huiselfen niet.
Maar zeker heel erg mooi.

Dan even wat oude.
Chibi snape- ik vind hem echt een hilarische uitdrukking hebben hij is echt te grappig.
ron- hij ziet er zo lekker klunzig uit dat komt echt goed naar voren.
Trio- moet eerlijk zijn dat ik het wat plat vind, wel mooi maar ik mis een beetje de diepte. Maar je zei zelf al dat je schaduwen moeilijk vond.

Kan je nog meer draken tekenen ik vond die zo mooi!!!

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp