Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Wat is jouw doel??? Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Fandrel
5e jaars
5e jaars

Verdiend: 82 Sikkels

Fandrel is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Sep 02, 2007 1:06 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hmm mijn doel is om het leven zuur te maken Twisted Evil

Nee grapje, mijn doel is om mensen die zwakker zijn dan mij te beschermen en alles en iedereen te wantrouwen.

(Ridder idealen)

Nothing of my homeland remains but ash and sorrow.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Musashi
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 32 Sikkels

Musashi is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Sep 06, 2007 23:53 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hebben jullie (een) doel(en) in je leven???
Zo veel mogenlijk kennis opbouwen en wijsheid.

Wat is je doel op korte termijn ( deze maand )???
Pff.. goed werken en school doen.

Wat is je doel op langere termijn???
Mijn studie af maken en een goeien tijd krijgen. Aangezien ik nu aan een best groote levens-dip hang.

Wat is je doel in je leven???
Ik wil een vriendin/vrouw hebben en uiteindelijk kinderen krijgen. Een blij leven leiden van pure harmonie. Mijn vrouw moet perfect zijn, alles wat ik mis. De beste Smile

Oude Forumnaam: James Potter 7e jaars
7e jaars

Verdiend: 360 Sikkels

Darren is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Sep 09, 2007 14:47 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hebben jullie (een) doel(en) in je leven?
Yeah. ^^

Wat is je doel op korte termijn (deze maand)?
Meer mijn best doen op de dingen die ik doe en gewoon, ik weet niet. Misschien figureren, wat ik van plan was om te doen, en dat soort dingen, I guess.

Wat is je doel op langere termijn?
Diploma's halen. Ik wil ook eens een wereldreis maken, maar, zelfs als dat niet lukt, in ieder geval naar Japan. ^^ En iets van een boek uitgeven lijkt me ook cool, aangezien ik van schrijven houd. Eigenlijk heb ik wel meer dingen, maar zo is het nu ongeveer.

Wat is je doel in je leven?
Gelukkig worden, kinderen krijgen, de mensen om wie ik geef beschermen en dat soort dingen.

Om eerlijk te zijn weet ik het allemaal niet precies, maar dit is het zo ongeveer. Als ik het allemaal wat beter weet zal ik hier nog eens posten. Gheh. *Grins*

Volleerd Tovenaar

Verdiend: 0 Sikkels

Lady Voldermort is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Sep 09, 2007 15:17 Terug naar boven Sla dit bericht op

1. Ja, ik denk dat iedereen dat wel heeft. Is het niet nu, dan heb je er later wel eentje.
2. Allereerst is dat goede cijfers halen, zodat ik deze keer wel kan overgaan.
3. Mijn doel op langer termijn is over gaan en mijn VWO-diploma vlekkeloos, met goede cijfers, halen.
4. Gelukkig en gezond zijn in de toekomst. Cliché eigenlijk, maar desalniettemin wel het basis van een leven. Daarnaast wil ik ook graag studies blijven volgen en het beroep uitoefenen dat ik al zo lang wil.

Wise Words #8:
If you have knowledge, let others light their candles at it.
-Margaret Fuller
~Hermelien~
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 46 Sikkels

~Hermelien~ is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Dec 21, 2007 15:33 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hebben je (een) doel(en) in je leven???
Ik wil later dolgraag boeken uitbrengen. Ook wil ik een leuk gezin, met leuke kinderen en een lieve, toffe man...

Wat is je doel op korte termijn (deze maand)???
Genieten van de vakantie!!! Very Happy Very Happy Very Happy

Een vriendje krijgen, meer schrijven,...

Mensen helpen, boeken schrijven, gezin

Ailey
Oude Forumnaam: Kariny Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 577 Sikkels

Ailey is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Dec 21, 2007 18:51 Terug naar boven Sla dit bericht op

Zeker, ik denk dat uiteindelijk iedereen een doel in zijn/haar leven heeft. En zo ik ook (:

Gewoon, genieten van de leuke dingen die ik kan doen. Voor volgende maand wil ik goed leren en hoge cijfers halen bij mn toetsweek. Mn vorige toetsweek ging best goed, maar ik wil nu nog beter presteren als het kan. Verder niet zo heel veel speciale dingen.

Mn angst om voor een grote groep mensen te spreken overwinnen, dat is een ding dat zeker is. Verder wil ik absoluut mn vwo halen en niet blijven zitten. De contacten tussen mij en mn vrienden houden zoals ze nu zijn of nog closer worden - same goes voor mn familie. En ik wil wat meer zelfstandig worden.
Later wil ik misschien wel trouwen, misschien kindjes en op mezelf wonen. Maar nu nog niet - dat gaat dan allemaal wel snel genoeg denk ik. En verder wil ik een aantal vaardigheden ontwikkelen die mij ontzettend leuk lijken. En na mn vwo wil ik studeren en daarna werken : D
Ook wil ik graag veel van de wereld zien, er op uit - mn eigen dingen doen, gewoon vrij zijn en kunnen doen wat ik wil, heen gaan waar ik wil, wanneer ik wil etc.

Lief zijn voor anderen, naar ze luisteren als ze problemen hebben, proberen te helpen. Leuke dingen doen, maar toch ook dicht bij de werkelijkheid blijven staan. Ook wil ik van heel veel dingen wat weten - brede kennis enalles. En verder gelukkig zijn. Ik hoef niet persé een heel speciaal leven, als ik maar gelukkig ben en samen met andere mensen waar ik om geef en die ik lief vind (:

17.04.05 ~ 31.12.08
Shiralee
Oude Forumnaam: Shiralee. Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Shiralee is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Dec 30, 2007 11:45 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb zeker wel een doel, vooral als ik vaak ook met iets bezig ben :')
Wat is je doel op korte termijn ( deze maand )?
Nou dat ligt er dus eigenlijk aan, want als ik bijvoorbeeld ga schaatsen en ik kan het niet dan is uiteindelijk me doel om het te kunnen voordat ik naar huis toe ga. En dat is ook een kwestie van durfen, maar uiteindelijk is het me wel gelukt. Ik schaatste ook best hard. X"D maar ik kon vroeger wel schaatsen maar dat had ik zolang niet meer gedaan, maar nu vind ik het echt geweldig.
Zwarte band met karate (A) dat wil ik altijd al hebben, ik ga binnekort op karate en dan wil ik me volledig inzetten en ik weet je komt er niet zomaar 1, 2, 3 maar ik wil me er echt 100% voor inzetten om naar die zwarte band te gaan. En ik heb nog wel meer doelen, dat heeft eigenlijk wel met sport te maken.
Nah, deze vind ik toch wel moeilijk hoor.. Ik zie wel dat ik andere doelen heb als jullie. Mensen helpen etc. doe ik ook graag maar dan moet het persoon zelf ook meewerken. Maar dat is niet écht mijn doel, dat vind ik meer een beetje standaard van mezelf. Ik wil graag politieagent worden ^^' en zal er ook heel veel voor doen om dat te kunnen worden, dat lijkt me echt een gaaf beroep [:

Elyn
Oude Forumnaam: Dark_angel Hotemetoot
Hotemetoot

Verdiend: 334 Sikkels

Elyn is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 02, 2008 12:15 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mijn doel is na 16 jaartjes nog altijd hetzelfde: beroemd worden. Ok, dat klinkt cliche en kinds, maar ik wil echt doodgraag de acteerwereld in. Ik wil veel leuke films maken, cd's opnemen, een eigen kledinglijn starten en veel schilderen. Ik wil mijn leven volledig wijden aan de kunst. En wanneer ik het gevoel heb dat ik iets heb bijgedragen aan deze wereld, ga ik een lange wereldreis maken.

Schéhérazade
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 40 Sikkels

Schéhérazade is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Mrt 26, 2008 17:57 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik zou heel graag de Elisabeth wedstrijd voor viool winnen, maar daarvoor moet je toegelaten worden in het conservatorium en dat is zeer moeilijk. Ik ben jammer genoeg ervoor niet geslaagd, dus had ik maar een ander doel voor ogen moeten kiezen.
Ik wil nu lerares Latijn worden en dat alle leerlingen heel enthousiast over mij zijn. Dat ik kortom een populaire en vooral goede lerares ben die de leerlingen alles goed kan bij bregen.

6e jaars
6e jaars

Tim Lupos is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Mrt 27, 2008 0:33 Terug naar boven Sla dit bericht op

Jazeker...
Mijn profielwerkstuk afmaken. Loop met alles op schema, alleen mijn PWS heb ik niet op tijd afgekregen.
Volgend jaar een reis door Australië gaan maken.
Wat is het doel in je leven?
Toegelaten worden tot de Film Academie. Zou graag cameraman willen worden. En anders naar de Pabo.

3e jaars
3e jaars

Verdiend: 106 Sikkels

no member is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Mrt 27, 2008 16:19 Terug naar boven Sla dit bericht op

Leven, hoewel dat behoorlijk stom klinkt, ik weet niet hoe ik het beter moet uitleggen -.-

Een baantje vinden voor de zomer, en goede wiskundecijfers blijven halen en duits omhoog halen

Blijven leven, niet bang zijn voor keuzes en gewoon kiezen wat IK wil doen zelfs al zitten er risico's aan verbonden. Ik wil veilig leven, met een koophuis en huisdier enzovoort, maar ik wil daar nog niet helemaal aan vast zitten, ik moet eerst meer ontdekken, hoe graag ik ook zo snel mogelijk in dat koophuis wil vluchten, dat gaat me niet lukken (duur,, lijkt me). Ik ga eerst hard werken, heel hard werken, tot ik een huis heb =] en dan zie ik wel weer.

Genieten zonder andere mensen lastig te vallen

Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 364 Sikkels

Sophie Wemel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Mrt 27, 2008 18:12 Terug naar boven Sla dit bericht op

- Hebben jullie (een) doel(en) in je leven?
Jep, ik heb doelen in mijn leven. =)

- Wat is je doel op korte termijn (deze maand)?
Veel plezier maken deze vakantie, veel tekenen enzo en ook veel plezier maken op de GWP. xD

- Wat is je doel op langere termijn?
Trouwen of samenwonen, een gezinnetje stichten, een mooie job hebben,... Dat soort dingen. =) En verder een eigen manga tekenen en heel misschien dan later uitbrengen. (hoewel die kans dat die ooit op de markt ligt heel klein is)

- Wat is je doel in je leven?
Genieten van het leven, andere mensen helpen en mensen rondom me heen liefhebben.

I'll do anything for you.
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp