Auteur |
Bericht |
Caleb
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 04, 2006 20:42 |
 |
Mijn Jas is een keer gestolen. Ik liet hem op een voetbalveld liggen en toen ik even later terugkwam was hij weg. Het was wel mijn eigen stomme schuld. Op onze voetbalbalclub wordt heel vaak wat gestolen, dus eigenlijk had ik veel beter op mijn spullen moeten passen.. |
|
|
  |
 |
DumbledoreIsNotDead
3e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 10, 2006 16:30 |
 |
Een Ajax-shirt van mij is een paar jaar geleden gejat in een sportcentrum. Toen was ik echt ontzettend chagrijnig, want dat shirt was vet duur. |
|
  |
 |
JustxMe
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 10, 2006 21:48 |
 |
Hm... bij mij is zijn mijn oorbellen een keer gestolen XO
Mijn stomme schuld, ik was ze vergeten na Gym en 5 minuten laten
rende ik terug om ze te zoeken. Oorbellen Gone -.-"
Voor de rest gelukkig niet  |
 |
Bellatrix_Zwarts
6e jaars

Verdiend:
784 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 11, 2006 12:10 |
 |
Mijn mp3-speler is gestolen..
Ik had toen ik dire jaar geleden op inernaat ging een mp3-gekregen!
En ja als je daar op internaat bent vetrouw je toch iedereen? ik had mn mp3-speler op mn bureau gelegd.. ik dacht er niet direct terug aan..
Toen ik hem dan weer wou nemen was hij weg..
Ik heb zeker 10 keer mn kamer toen doorzocht, alleen en met enkele vriendinnen.. dan aan andere gaan vragen of ze deze toevallig hadden gezien.. Niets
Toen ben ik aan de opvoeders gaan zeggen dta hij gestolen was..
Maar zoals je dus hoort is deze nooit teruggevonde..
Toen was ik wel kwaad!
Je vetrouwt die mensen daar toch?
Maarjh..
Bellatrix_Zwarts |
Okay, perhaps we don't win each game,
But we don't hide in shame.
It's time for some Slythpride! |
|
  |
 |
Arjel
5e jaars

Verdiend:
57 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 11, 2006 16:28 |
 |
Tot een paar weken terug had ik met gemak kunnen zeggen dat ik dat nooit had meegemaakt 'iets jatten'... Maar helaas, je maakt 1 keer een fout en dan straft God meteen Mijn fiets is na 7 jaar trouwe dienst niet meer mijn eigendom, maar gewoonweg foetsie .. Vond ik toch wel jammer, want ik had 'm eindelijk weer terug - ik heb een ongeluk gehad waarbij mijn fiets nogal in de prak gebotst is en toen was 'ie eindelijk klaar en rijp voor de jat! - |
|
|
  |
 |
Hippogriefje
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
415 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 16, 2006 11:16 |
 |
Van mij is maar 1x wat gestolen; mijn portemonnee.
Het was een hele dure van Diddl =.='' Hij is in het zwembad gestolen. Gelukkig had ik al mijn pasjes eruit gehaald en aan geld zat er maar 1,50 in. Het was op zo'n stom ogenblik gebeurd! Ik legde alle spullen uit mijn kluisje in mijn pashokje, en deed dat in 2 'porties' zegmaar. Nou, en toen ik dat 2e gedeelte aan het pakken was heeft iemand mijn portemonnee dus uit dat pashokje gegapt.
Hmpf. |
 |
Chris.
King of the Silvan Elves

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 10, 2007 20:53 |
 |
Een paar maand geleden is mijn fiets gestolen op het station maar dat was mijn eigen stomme schuld omdat ik vergeten was om hem op slot te doen. Ik heb nog niks van de politie gehoord dus hij zal wel niet meer terugkomen. |
_________________ "I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
  |
 |
Leonie
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 16, 2007 16:53 |
 |
Ja vorig jaar tijdens gym had ik m'n horloge in de kleedkamer laten liggen.
Ik had hem net voor m'n verjaardag gehad (was dus nog zo'n dure ook) en toen had ik hem in de kleedkamer laten liggen(egt lekker slim dus)
Toen ik terug kwam zag ik hem niet meer hangen en dacht ik dat ik hem in m'n tas had gedaan.
Ook niet dus
Nog (met een beetje hoop)bij het congierges geweest om te vragen of iemand hem 'per ongeluk' had meegenomen.
Ook niet.
Hij was dus gewoon gejat en de nieuwe eigenaar is volgens mij ook niet van plan om hem ooit bij de congierges af te leveren  |
_________________ <3 HPF,
You'll be in our heart
From this day on
Now and forever more
|
|
  |
 |
Elyn
Hotemetoot

Verdiend:
334 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 16, 2007 18:21 |
 |
oeh veel dieven op de wereld, zo te zien...
bij mij is mijn fiets eens gestolen geweest... op bivak [kamp van de chiro].
ik dacht, ik sluit hem niet, elke 5 min gaat er wel iemand naar het toilet, en het staat dicht bij de tent en zo...
de volgende dag: 'he, waar is m'n fiets?' paniek, natuurlijk...
het hele terrein afgezocht.. onvindbaar... dan maar de politie verwittigen...
en wat blijkt? een paar dagen later is mijn fiets gevonden in een nabijgelegen bosje! ok, het slot was gesloten en de sleutel weg, maar hij was nog heel en ik heb een reservesleutel...
tot zover mijn fascinerend verhaal  |
_________________ Here I lie, dying
with HPF in one hand
and Edward Cullen in the other. |
|
  |
 |
Blues
2e jaars

Verdiend:
66 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 16, 2007 19:13 |
 |
Alleen school spullen (pennen potlooden) Maar nooit iets duurzaams  |
_________________ Geen reclame in je onderschrift! Gr Shirley. |
|
  |
 |
Miss Und@ztood
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
593 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 16, 2007 19:20 |
 |
Nee gelukkig niet...
Ben ik blij! |
_________________ 'Kijk...me...aan...' fluisterde hij.
De groene ogen keken in de zwarte, maar na enkele ogenblikken verdween er iets in de donkere ogen en werden ze leeg en uitdrukkingloos. De hand die Harry had vasgehouden smakte op de grond en Snape bewoog niet meer. |
|
  |
 |
Hermione
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
298 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 30, 2007 17:18 |
 |
Iek. Gisteren hebben ze mijn portefeuille gestolen.. Hij bungelde gewoon uit mijn boekentas, érg slim, ik weet het.. Ik vind het niet écht erg, want er zat gewoonweg niks in. : ) Ik moest wat geld aan de directie geven voor een achterstallig tijdschriftje ofzo, en daarom had ik m'n portefeuille meegenomen. Gelukkig had ik het geld al afgegeven toen hij werd gestolen. Toch vind ik het erg stom... stelen is gewoon altijd stom. Ik hebt trouwens een heel onderzoek gedaan, omdat ik niks te doen had, maar de dader is niet gevonden. :') |
_________________ When the rain starts to pour <3 |
|
  |
 |
Shiralee
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 30, 2007 17:29 |
 |
Ja, helaas wel. Er is geld van mij gestolen, geodriehoeken etc. Over dat geld wil ik het niet hebben. Maar op school word er best vaak gestolen. Buiten school ook, vooral brugpiepers die er bij willen horen. Zelf heb ik nog nooit gestolen. Ja ik heb weleens een boekje mee genomen maar ik had er geen verstand van want ik was 4. X"D En later hebben me ouders het gewoon betaald omdat ze erachter kwamen. ^^ |
|
|
  |
 |
waterbleu
1e jaars

Verdiend:
30 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 30, 2007 17:45 |
 |
jah, bij mij is een keer wat gestolen t'was heel stom.
K was met schoolreisje naar Walibi ( ^^) en ik had een tasje mij met een blikje cola en wat geld enzo. ( en zonnebrandcréme want het was heel warm, maar dat heeft er eigenlijk nx mee te maken )
noujah ik ging zo met wat vrienden in de wildwaterbaan en je kon daar je tas dumpen omdat ie anders helemaal nat werd. Ik stopte me horloge er ook in omdat ie nie waterproof was. Ik kom terug en zoek me tas maar kan hem hélemaal nergens vinden! ( t'was ook wel een beetje dom om me horloge erin stoppen) Noujah ik dus zo aangeven bij de info balie dat me tas gestolen was. Ga ik aan het einde van de dag er heen, zeggen ze dat ze een tas gevonden hebben die aan mijn beschrijving voldoet. Ik dus naar de plek waar ze hem gevonden hadden. En jah hoor het was mijn tas! Ik helemaal bij totdat ik erachter kwam dat de cola ( das nog niet zo heel erg maar tog) m'n horloge ( ik was er best aan gehecht, k had hem van me opa en oma gekregen)en al het geld gestolen was! gelukkig zaten mijn fietssleuters er nog wel in...ik heb wel weer een nieuw horloge van me opa en oma gekregen ^^
Maar ik vind stelen gwoon zo dom! Het is zo flauw tegenover de gene van wie je steelt..... |
_________________ ωнєяє Æ’яιєи∂Å¡ мєєт....нαятÅ¡ ωαям. |
|
  |
 |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Wo Mei 30, 2007 20:44 |
 |
Ik weet begod niet wanneer er voor het laatst bij mij is gestolen, vast en zeker wel een tijdje geleden, wel moet ik er nog altijd om lachen bij het tweede haar op de middelbare school..Toen was er een paar sokken van mij gestolen bij gym. Haha blijkbaar vonden ze mijn sokken heel leuk of mooi, Nee vraag me niet wat voor sokken dat waren, dat weet ik zelf ook niet meer, Ik vind het gewoon nog steeds grappig dat er mensen zijn die bij gym ander mands sokken jat. |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
  |
 |
|