En ze heeft weer een nieuw liedje zag ik. Dit keer is het een duet met Maroon5. Je kan de video hier bekijken. Ik vond eerst de combinatie van die twee nogal raar klinken want ze maken niet echt bepaald dezelfde stijl muziek. Maar ik vind dat ze ergens wel bij elkaar passen. Al vind ik Maroon5 zoveel beter. Ze heeft hier namelijk ook weer dat schaapachtige zeurstem die ze in al haar liedjes heeft. [a]
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u]
Sweet Hermione Opperste Hotemetoot Verdiend:
20 Sikkels
Geplaatst:
Vr Mei 16, 2008 9:38
Kinda agree. Rihanna is een leuk mens, maar van Maroon5 moet ze afblijven. Dit is mijn favoriete nummer van het album, en wat doen ze - ze maken er een duet van. Echt heel erg balen. Publicitywhores.
_________________ I LOVE HPF
Ailey Lid Wikenweegschaar Verdiend:
577 Sikkels
Geplaatst:
Vr Mei 16, 2008 10:17
Ik ben het opzich wel eens met Eva. Toen ik het eerst hoorde dat ze een duet hadden vond ik ze niet bij elkaar passen, maar eenmaal het nummer te hebben gehoord valt het best mee. Ik vind het origneel echter wel stukken beter en ik snap ook niet helemaal de link tussen een band als Maroon 5 en Rihanna. Ik vind Rihanna goed, maar ik zie de connectie niet zo. En waarom ziet Rihanna er in die video zo uit als een sexkitten?
54 Sikkels
Geplaatst:
Vr Mei 16, 2008 16:38
Ik ben niet echt zo'n fan van Rihanna. Ik vind dat ze een verschrikkelijke zeurstem heeft op de een of andere manier. Begrijp me niet verkeerd, ik vind dat ze wel leuke liedjes heeft op zich die aanslaan, zoals Don't Stop The Music, maar ik vind haar stem nou niet echt uitermate goed.
Maar bij uitgaan/vakantie is het altijd te doen ^^.
0 Sikkels
Geplaatst:
Vr Mei 16, 2008 16:38
Omdat Rihanna zich altijd zo hoerig kleed xD.
Noujah, ik hou gewoon niet van Rihanna.
I mean, 'Shut up & drive' en 'Umbrella' .. Is er niks anders op de wereld om over te zingen? xD
En ik vind Maroon 5 great.
Ik ben het dus met Sweet Hermione eens, van Maroon 5 moet ze afblijven!
Zoals de rest zie ik ook niet hoe die 2 bij elkaar zijn terechtgekomen..
omg! Ik heb die clip met Maroon 5 bekeken... wat een (sorry voor de uitspaak) slet:o Daar wordt ik dus echt kwaad van, ik kan er niet aan doen!
Het is een goed liedje, maar moet die zever altijd in elke clipje komen? Koop kleren Rihanna! Geen vodden die alleen je borsten bedekken!
_________________ Pippin: "I didn't think it would end this way"
Gandalf: "End? No, the journey doesn't end here..."
omg! Ik heb die clip met Maroon 5 bekeken... wat een (sorry voor de uitspaak) slet:o Daar wordt ik dus echt kwaad van, ik kan er niet aan doen!
Het is een goed liedje, maar moet die zever altijd in elke clipje komen? Koop kleren Rihanna! Geen vodden die alleen je borsten bedekken!
Ik vind haar in die clip nog wel mee vallen. Je hebt ook nog een andere clip. Volgens mij "Hate that I love you". Daar loopt ze de hele clip in haar BH. Die vind ik meer "sletterig" dan de clip van Maroon5. Sowieso heeft ze nooit echt clips gehad waar ze echt veel kleren aan had. Ok in de eerste clip van haar misschien.
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u]
Ik vind haar in die clip nog wel mee vallen. Je hebt ook nog een andere clip. Volgens mij "Hate that I love you". Daar loopt ze de hele clip in haar BH. Die vind ik meer "sletterig" dan de clip van Maroon5. Sowieso heeft ze nooit echt clips gehad waar ze echt veel kleren aan had. Ok in de eerste clip van haar misschien.
Ja idd! "Hate that I love you" heb ik ook een gezien! Dat vind ik ds zo'n zonde... Dat liedje is zo mooi, mooie betekenis enzo... En dan staat ze daar half naakt... Zo erg! Tegenwoordig als je wilt scoren moet je zo in je videoclips "gekleed" zijn... En wat dan met de betekenis van het liedje?... pfff wat een maatschappij!
_________________ Pippin: "I didn't think it would end this way"
Gandalf: "End? No, the journey doesn't end here..."
En er is weer een nieuwe single van Rihanna; Disturbia. Nu lijkt het net of ik een hele grote Rihanna fan ben maar dat is dus absoluut niet zo. xD Ik kijk gewoon vaak bij YouTube en dan ook bij "Meest gekeken" en daar zie je dan wel eens nieuwe videoclips van haar erbij staan. Maar ja ik heb wel even gekeken hoe het liedje is en de clip en ik vind hem nogal creepy de clip. Blijkbaar is dat ook de bedoeling als je bijvoorbeeld al naar de titel kijkt, maar dit is dus een creepy clipje. Niet het standaard RnB achtige clipje wat je bij haar hebt. Ze heeft trouwens weer haar haar anders. xD Ze heeft zelft een blonde pruik op. Ik hoop niet dat ze dat vaker gaat doen want dat staat haar niet.
Sweet Hermione Opperste Hotemetoot Verdiend:
20 Sikkels
Geplaatst:
Wo Jul 30, 2008 21:20
Dat Rihanna zo vaak schaars gekleed is, ach... is dat echt shockerend? Ze ziet er mooi uit, ze kan het hebben - ik vind dat ze dat best mag doen. Oh ik neem aan dat ze het toch niet zelf uitzoekt. ^^ Ik moet ook zeggen dat ze niet echt geweldig kan zingen, het lijkt alsof ze alleen haar kopstem kan zingen en dat het is. Bijvoorbeeld bij ''Unfaithful'' - prachtig nummer, lekker dramatisch, maar ik denk dat Alicia Keys het beter zou kunnen.
Maar toch vind ik Rihanna leuke muziek maken. ^^
Zelfs ''Umbrella''. xD
_________________ I LOVE HPF
Hermione Volleerd Tovenaar Verdiend:
298 Sikkels
Geplaatst:
Wo Aug 06, 2008 11:22
Ik vind haar nieuwe lied echt leuk. Ze heeft dance in R&B geïntroduceerd en ze gaat nu verder op dat succes. Het had voor mijn part nog meer rock gemogen, maar nu vind ik het ook leuk.
Haar hele imago enzo zou ik niet zo mogen maar omygod, laat ze toch rondfladderen in een kanten bh! Wat maakt het uit? Ze verdient er geld mee en sommigen hebben er plezier van. Voor mij gaat het niet zozeer om het imago van een artiest, maar om de muziek die hij maakt.
Ik vind Rihanna's muziek veel verbeterd tegenover een paar jaar geleden.
Je kan ook niet zeggen dat haar liedjes zeer diepzinnig zijn of je leven veranderen, maar ik vind ze tof en who cares?
En Disturbia vind ik echt geweldig, de dumdumdiedabumdum is verslavend en haar videoclip maakt het af. Ik vind hem erg kewl zelfs. Ze moet blijven verkopen hé! Omygod, dit wordt echt een verslaving. <3
_________________ When the rain starts to pour <3
misssnake 2e jaars Verdiend:
82 Sikkels
Woonplaats: overal waar bloemen, tekenspullen, inspiratie en boeken zijn
Geplaatst:
Vr Aug 22, 2008 12:57
ik vind Rihanna`s muziek niet echt mooi. Ze zingt vreselijk door haar neus en de teksten en/of de muziek vind ik ook niet erg leuk.
En neem dan die metarmorfosen. Een eer in een jaar is wel gaaf maar ongeveer per maand een? haaaaallooo! Ooit gehoord van rustig aan doen?
Haar leukste nummer vind ik Please D'ont stop the music, alleen qua tekst. ik vind zelf dat de muziek gewoon niet moet ophouden.
nou dagdag!
_________________ life is like a plane,
it always can crash into tiny fragments
only the lucky ones an build it up.
Annaaa 5e jaars Verdiend:
198 Sikkels
Geplaatst:
Vr Aug 22, 2008 13:15
Hmm...
Ik vond Rihanna in haar eerste paar liedjes wel leuk.
Maar daarna vond ik haar wat minder.. Ze heeft een beetje zeurderige stem en ik vind haar kapsel zo ook niet echt geweldig. Al vind ik Take a bow nog wel een leuk nummer.
En, ik als Maroon 5 fan, vind Rihanna echt veel te min voor Maroon 5... Het orgineel was leuker en ik kan er ook niet tegen om haar naast Adam te zien
_________________ That baby all I need,
in darkness you're all I see
Volgende onderwerp Vorige onderwerp
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum