Auteur |
Bericht |
DoubleD
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 24, 2008 21:05 |
|
The rebel with a golden heart
'Nou, ik begin ineens met mijn vriendje te bekken, zonder ook maar aandacht aan iemand te besteden,' zegt ze met een XD-gezicht. 'Maar, ik maak het goed met je. Zoals ik al zei.'
Wanneer Robin aanstalte maakt om naar boven te lopen, komt er nóg een nieuweling aan. Fijn. Word heel de studiegroep vernieuwd of zijn deze mensen gewoon allemaal te laat? Ze kijkt naar Faith, die zich voorstelt aan Kai en niet een het fatsoen heeft om zich aan haar voor te stellen.
'Haaaai!' zegt Robin overdreven. 'Ik sta hier niet als wanddecoratie hoor. Aan mij mag je je ook voorstellen. Robin Hower. Ik was nét van plan om Kai zijn kamer te laten zien. Dus zo je zo vriendelijk willen zijn om even uit de weg te gaan zodat ik zijn koffers kan pakken?'
Als Robin portier zou worden, zouden de klanten zó niet blij met haar zijn.
|
|
Kevin.
Griffoendor Aanvoerder
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 24, 2008 21:16 |
|
Toen was het zoenen met Robin ineens voorbij. Allemaal door Kai die niet heel erg zacht zijn sporttas neerzet. Ach ja, zulke dingen kunnen gebeuren. Was Jason niet iets vergeten? Ow ja, hij zou Kai hun kamer laten zien. Nadat hij Robin heeft terug geknuffeld hoort hij, hoe ze het gesprek met Kai begint.
Uiteindelijk gaan James en Jessabelle naar de woonkamer. Daarna komt er een nieuw meisje aangewandeld. ''Hoi, ik ben Jason Brown.'' zegt hij vriendelijk tegen Faith. ''Jij bent ook nieuw hier op Vaile Castle neem ik aan?'' vervolgt hij. Alleen waarom stelde ze zich dan niet voor aan hem en Robin? |
Laatst aangepast door Kevin. op Do Jul 24, 2008 21:45; in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
Pumpkinsoup
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
54 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 24, 2008 21:41 |
|
Faith grijnst als Kai haar een dropje aanbiedt. "Bedankt, maar ik lust geen dropjes," glimlacht ze tegen hem als er ineens een ander iemand door haar heen schreeuwt en zegt dat ze Robin heet. Ze kijkt haar met opgetrokken wenkbrauwen aan en antwoordt: "Sorry hoor, maar ik kan mezelf niet in vieren opsplitsen. Als dat mogelijk was, deed ik dat en had ik me tegelijk aan jou voorgesteld, maar goed. Ik ben Faith McCain."
Ze wandelt weg en een jongen die Jason heet, stelt zich aan haar voor. Ze lacht als ze merkt hoe vriendelijk hij is. "Hoi, mijn naam is Faith. Wat een drukte is het hier zeg," zegt ze vriendelijk terug en schudt zijn hand. |
|
|
|
Kirssy
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 25, 2008 10:57 |
|
Kai glimlacht vaagjes naar Robin. Hij vond het best hoor, hij voelde zich niet beledigd ofzo, maar als zij per sé iets wilde goed maken, wie was hij dan om haar tegen te houden?
Als Faith zijn dropje niet wil haalt hij zijn schouders op -niemand wilde er eentje!- ze zijn heus niet vergiftigd ofzo. Met een grijns bij die gedachte stopt hij er nog eentje in zijn mond, het zakje begint al opvallend lichter te worden.
"Rustig aan dames," grinnikt hij wanneer Robin en Faith elkaar gezellig gaan staan af katten.
"Gaat iemand mij vandaag toevallig nog mijn kamer laten zien?" vraagt hij dan met schattige puppy eyes, zowel Jason als Robin leken wel geheugen van een vlieg te hebben. Als ze hier de hele middag blijven voorstellen komen ze nooit aan dat stomme toneelstuk en Kai heeft hong-errr!
|
|
|
DoubleD
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 25, 2008 20:07 |
|
'Kom maar mee dan. Die ogen van jou kan ik niet weerstaan,' zegt ze met een grijns.
Net als bij Jessabelle laat ze de koffers zweven en loopt er mee de trap op. Voor de zoveelste keer die dag. Ze gaat naar links, voorbij haar eigen kamer en komt in de kamer van Jason terecht.
'Jason slaapt links,' begint ze zonder zeker te weten of hij wel meegekomen is, 'en in die kast liggen zijn kleren. Ik heb geen idee wanneer we gaan eten, wat de planning vandaag is en wat je rol word in Vaile. Onze manager is namelijk verdwenen, en we hebben net een nieuwe. Dus voor ons is het ook nogal err... anders allemaal.'
Ze springt op Jasons bed en gaat languit op haar rug liggen.
'En vertel nu maar eens waarom je zo laat bent.' |
|
xMartine.
Master of the Cows
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 25, 2008 21:15 |
|
"Ow, god, nieuwe stortvloed aan mensen," zegt Lisa een beetje in zichzelf. Hyperactief meisje dat met James bezig is, of nietverkeerduitziendejongen die met Robin mee is. Lisaaa, je gaat nu niet het jongensgekke meisje uithangen? Hmm..
Lisa wandelt dan maar de trap op, op naar de kamer van die jongen. Nu nog een vage smoes bedenken en voila.
Ze klopt aan en stapt naar binnen.
"Hi there. Ik zag je naar boven verdwijnen en ik bedacht dat ik me nog niet had voorgesteld. Das inderdaad een vage smoes om de trap op te lopen, maar goed. Let maar niet op wat ik net zei. Hooi Robin trouwens!" Ze zwaait eventjes naar Robin die alweer op het bed ligt. Ze richt zich weer tot de jongen. "Ik ben Lisa, en jij?" Ze glimlacht een beetje schuldig en steekt haar hand uit. Gawd, arme jongen. Hij is 5 minuten binnen en wordt al bestalkt door meisjes.. Haar gedachten flitsen eventjes aan James, maar aangezien ze die heeft zien verdwijnen met dat andere meisje, krijgt haar schuldgevoel niet de kans om haar echt schuldig te laten voelen. Waarom zou ze zich eigenlijk schuldig voelen?
OOC: Sorry voor de misschien wat vage post. *heeft veel te lang niet gepost/geRPG't |
|
|
Kirssy
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 27, 2008 15:29 |
|
Braaf volgt hij Robin naar boven en net als bij Jessabelle komt het niet in Kai's hoofd op om de koffers over te nemen.
Hij knikt heel geïnteresseerd tijdens haar uitleg die hem het ene oor in en het andere weer uit schiet en laat zich dan languit achterover op het andere bed vallen.
"Nou, dat is een heel verhaal.." grijnst hij terwijl hij er eens even goed voor gaat liggen.
"Ik was dus onderweg naar de trein met mijn tas en dropjes, toen er opeens twee tovenaars in lange zwarte mantels -en met bivakmutsen over hun hoofd- voor me stonden, die vriendelijk doch vrij dringend vroegen of ik even mee wilde gaan. Toen ik zei dat dat me niet zo'n goed idee leek omdat ik hierheen moest verstijfden ze me en gooiden me in een auto. Zo verstijfd werd ik meegenomen naar weet-ik-veel-waar, waar ik werd opgesloten in de kelder, nog steeds niet in staat om te bewegen. Toen werd ik gemarteld door DE's totdat ik op een onbewaakt ogenblik via een feniks die toevallig door het raam kwam vliegen kon ontsnappen." Was dat geen goed verhaal voor feestjes?
Dan komt er een meisje binnen stuiteren dat zich voorstelt als Lisa. Wat ze precies kwam doen was hem ook nog niet helemaal duidelijk.
"Kai Mayfield is de naam." Hij komt half overeind en maakt een soort vaag buiginkje met zijn hoofd waarna hij zich weer achterover laat storten in de heerlijke donzen kussens.
"En kom er bij zitten als je wilt," grinnikt hij terwijl hij een uitnodigend gebaar naar het bed maakt. "We zijn net met een kennismakingsrondje bezig, Robin gaat ons net eens wat meer over zichzelf vertellen." Met een verwachtingsvolle blik kijkt hij Robin aan terwijl hij nog een dropje neemt en Lisa het al halflege zakje voorhoudt.
|
|
|
DoubleD
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 27, 2008 16:40 |
|
Robin luistert aandachtig naar het verhaal. Weer DE's? Das vreemd.
'Ik denk dat die mensen geweten moeten hebben dat jij ook ging, omdat wij ook aangevallen zijn door DE's. Gelukkig is je verder niks overkomen.'
Dan komt Lisa binnen en vertelt een nogal vaag verhaal. Robin heeft haar gelijk door.
'Als je zin hebt om boven te komen moet je dat gewoon doen, joh,' zegt ze met een XD-gezicht. En wanneer Kai zegt dat zij wat moet vertellen, kijkt ze hem nep-arrogant aan. 'En wie ben jij om te bepalen dat ik dat doe?' Dan grijnst ze, en gaat even verliggen.
'Nou. Ik ben gewoon hier aangekomen via Brandstof. Thuis heb ik een vader en een moeder en een jonger zusje. Verder heb ik in Ravenclaw gezeten, is Jason mijn vriendje en hou ik er niet van om met veel regels te leven.'
Beter kon ze het niet samenvatten, toch?
|
|
Miseria
Spookjager
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 28, 2008 17:30 |
|
La Española Jessabelle kijkt nog eventjes rond. Nopes, geen manager die ineens tevoorschijn komt springen. Ze zucht eventjes. Geduld is niet haar sterkste kant.
Ze staat weer op en gaat met een ^^-gezichtje naast James staan.
"Aangezien The Guy In Charge nog eventjes op zich laat wachten," zegt ze vrolijk. "Zou jij me dan kunnen vertellen wat jullie allemaal aan het uitspoken waren?"
Ze kijkt hem met een big smile aan.
"Of, euh, je zou ook wat over jezelf kunnen vertellen?" zegt ze dan maar. "Ik kom uit Spanje- oh, maar dat had je vast al door."
Ze lacht eventjes, en haar oog valt op een schilderij aan de muur.
"Is dat een Portugese??" vraagt ze. De vrouw op het portret kijkt haar beledigd aan, maar zwijgt verder. |
|
pinda_12
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 29, 2008 6:48 |
|
Hoe lang heb ik hier wel ooit gelegen. George staat op en wankelt. Hij kan Vaile Castle nog in de verte zien liggen, maar alles is vaag voor zijn ogen. Duizelig zakt hij weer in en maakt geen beweging. Z'n ogen beginnen al wat meer te wennen nu hij ligt en hij ziet dat hij op een harde kei is beland toen hij struikelde. Hij moet wel maanden buiten bewustzijn zijn geweest. Hij probeerde weer rechtovereind te zitten en met moeizame bewegingen lukte het George een beetje om te zitten.
Waar ben ik? Waar moet ik heen? George wist helemaal niks meer na die ontsnapping uit het kasteel.
Hij probeeerde op te staan om een stukje naar het kasteel gaan lopen. Door aan de takken zich vast te houden baande hij zich een weg richting de uitgang van het bos, daar viel hij op het grasveld voor het kasteel op de grond. Roerloos bleef hij liggen zo uitgeput was hij en zoveel pijn had hij. |
_________________ Slythpride forever |
|
|
|
CharlieWemel
Murderer
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 29, 2008 7:49 |
|
James kijkt nog even de gang in maar ziet Dyllan nog steeds niet. "Nope, die komt straks aanzetten met een excuus als 'Maar ik had mijn eten nog niet op enzo.'" Zegt hij met een lachje tegen Jessabelle. "We moesten net ene 'toneelstukje' doen. Twee mensen werkten bij de balie en de andere twee mensen moesten vervelende klanten spelen," Jeetje, wat een suffe opdracht eigenlijk. xD
"Jij kom uit Spanje? Als ik dat geweten had, had ik meteen mijn geweldige Spaans uit de lessen kunnen gebruiken," weer begint hij te lachen. Die Jessabelle is eigenlijk bets grappig. "Nah, ik denk dat je haar nu beledigd hebt." Geeft hij als antwoord op Jessebelles vraag over het portret. James heeft eigenlijk geen zin om over zichzelf te vertellen dus dat doet hij lekker niet =D
OOC@pinda_12; Als ik me niet vergis lig jij uit de RPG aangezien jij al heel lang niet heb gepost. Het bewijs staat toch echt hier |
_________________ Goodbye HPF! We'll miss you!
Gryffspammer van het jaar! |
|
|
|
Miseria
Spookjager
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 30, 2008 18:27 |
|
La Española "Muh, ik geloof het ook," lacht Jessabelle, en ze kijkt toe hoe de vrouw met een puhh-gezicht wegloopt. Ze draait zich weer eventjes om naar James en kijkt bedenkelijk.
"Toneelstukje, hmm?" zegt ze. "Muh, ik weet al wat ik ben. Vervelende klant, da's zeker."
Ze grinnikt eventjes zachtjes, en kijkt rond.
"Maaaaaanageeer!" roept ze, haar hoofd om de deuropening stekend. |
|
Kevin.
Griffoendor Aanvoerder
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 30, 2008 19:06 |
|
Ooc: Op hoop van zegen dan maar. Aangezien Jill op vakantie gaat neem ik Dyllan tot die tijd over.
Dyllan loopt geduldig de woonkamer uit. Waarom konden ze niet gewoon doen wat hij vraag? Moest hij nou zelf iedereen gaan zoeken? Hopelijk niet. Als hij niemand meer in de hal ziet besluit hij om terug naar de woonkamer.
Gelukkig, in de woonkamer zijn James en kennelijk een nieuwe leerlinge te vinden. ''Ik hoorde mijn naam?'' zegt hij om zijn aanwezigheid aan te tonen. Daarna kijkt Dyllan het meisje aan en zegt dan. ''Mijn naam is Dyllan Dashwood.'' Vervolgens kijkt hij James aan. ''Mag ik weten waar de anderen zijn?'' vraagt hij op normale toon. ''Volgens mij heb ik duidelijk gezegd wie het toneelstukje als eerste moeten laten zien.'' Zo, de boodschap is overgekomen. |
Laatst aangepast door Kevin. op Wo Jul 30, 2008 21:33; in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
Miseria
Spookjager
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 30, 2008 21:29 |
|
La Española Jessabelle kijkt op als de manager binnenkomt. Ein-de-lijk. Pfuh. Verder is Jessabelle niet ongeduldig ofzo. Ze tovert een vriendelijke glimlach tevoorschijn en steekt haar hand uit.
"Jessabelle Pirelli, de nieuwe," stelt ze zichzelf voor. "Ik ben helaas wat later. Ik hoop niet dat ik al te veel gemist heb?"
Haar hand blijft een beetje half in de lucht hangen, maar ze laat zich niet ontmoedigen en blijft hem gewoon stug omhoog houdend. Misschien had ze nog wat beter aan haar accent moeten werken, ze is bang dat deze haar misschien een receptionistefunctie kan kosten, maar nu zal ze toch echt eventjes alles moeten doen om een goed figuur aan te slaan. Voor deze éne keer. Uiteindelijk ging het er toch om dat ze haar familie kon ondersteunen. |
|
River
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
259 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 31, 2008 18:37 |
|
Jesse was een tijdje buiten geweest en komt net binnenlopen als hij een luid geroep hoort. Hij kan eruit opmaken dat iemand om hun manager riep, maar de stem herkende hij niet. Zouden er soms nieuwe mensen zijn? Om te kijken of er daadwerkelijk nieuwe mensen waren, gaat hij naar boven.
Als hij uiteindelijk boven is gekomen ziet hij dat er een deur open staat. Als hij om het hoekje van de deur kijkt ziet hij de manager en een nieuw meisje staan. Hij vangt nog net de laatste zinnen van de manager op. Anderen? Hij kijkt vragend naar de manager.
OOC: Ik hoop dat mijn post een beetje klopt. Het is namelijk al een tijd geleden dat ik gepost heb. Sorry daarvoor. |
_________________ what doesn't kill you simply makes you stranger. |
|
|
|
|
|