Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Posters van Harry Potter Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
xMaritt
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 28 Sikkels

xMaritt is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Sep 03, 2008 7:19 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben dus even flink m'n best gaan doen.. dat wil zeggen goed nagedacht. Ik ben, toen ik in een andere stad was, de Expo ingelopen. En daar heb ik alle posters bekeken en kwam ik tot de ontdekking dat er 2 van HP tussen zaten. Goedzo Marit, dat had je eerder kunnen bedenken.
Ik heb er een gekocht van Dumbledore's Army, 7 euro geloof ik. En ik ben er helemaal gelukkig mee Smile (Overigens waren m'n ouders niet zo blij dat ik opeens in de Expo verdween en vervolgens een halfuur voor de posters heb gestaan omdat ik niet kon kiezen..)

Toen bedacht ik me dat ik thuis nog een pianoboek had met HP muziek. Waar dus ook een uitklapposter van de tweede film in zat. Ook dát had ik eerder kunnen bedenken. Er zitten trouwens ook foto's in dat boek:)

Vervolgens kwam een paar dagen later m'n nichtje aanzetten met 3 posters uit de Girlz. Nou geloof me, mijn week kon niet meer stuk Very Happy

Ohja, en voor dit alles had ik zelf vier a4-tjes aan elkaar geplakt (als een groot vierkant dus) en die helemaal vol geplakt met uitgeprintte foto's ; een collage. Dat is ook leuk om op te hangen, voor degenen die iets van HP aan de muur willen.

Mijn lievelingsposter is toch zeker wel die van Dumbledore's Army.

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp