Auteur |
Bericht |
magic@home
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 18, 2007 17:56 |
 |
Moe?! Ik ben eigenlijk alleen s'morgens de eerste paar uurtjes na dat ik ben op gestaan moe, maar daar na ben ik fit. Natuurlijk geld dat niet als het de avond ervoor heel laat is geworden. Als ik de hele dag flink bezig ben geweest ben ik voordat ik naar bed ga ook wel moe maar als ik dan in bed lig voel ik me weer fitter. |
|
  |
 |
KarinWeasley
5e jaars

Verdiend:
23 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 18, 2007 18:30 |
 |
Ik ben soms wel moe als ik van mijn werk kom ofzo, vooral na een informatie of ouderavond, als je lange dagen maakt. Maar over het algemeen ben ik niet zo moe |
_________________ 'I am not woried, Harry,' said Dumbledore, his voice a little stronger despite the freezing water.'I am with you.' |
|
  |
 |
Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
364 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 10, 2007 15:33 |
 |
Ik ben pas moe als ik te laat naar bed ga. Tijdens de vakantie blijf ik zowieso later op, maar op schooldagen ga ik rond 10 uur naar bed. In het begin van het schooljaar wel wat vroeger om dat slaappatroon weer in te halen. Nu kan ik al wat langer opblijven, tot 11 uur zelfs, maar ik ga niet later naar bed, want dat word het te laat en dan kan ik zeker niet meer uit mijn bed.
Ik heb het soms dat ik s'morgens alleen wat moe ben, maar dan komt dat doordat ik die nacht niet zo goed heb kunnen slapen. Maar als ik heel moe ben dan kan ik eens humeurig zijn, dan moet je mij niet lastigvallen.xD Maar na een tijdje gaat dat wel over hoor. |
_________________ If there's anything to say
If there's anything to do
If there's any other way
I'll do anything for you. |
|
  |
 |
Lizzy
1e jaars

Verdiend:
168 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 10, 2007 16:00 |
 |
Ik ben soms wel moe, maar eerder geestelijk moe
Ik heb het erg druk op school en moet veel huiswerk maken, dus daar komt het te laat naar bed gaan van. Daarbij komt nog een hoop stress van school wat me ook best moe maakt.
Het is niet zo dat ik slapen onzin vind , maar ik heb er soms de tijd niet echt voor. |
_________________ With a smile and a song, life is just a bright sunny day!!! |
|
  |
 |
eva(nna)
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
147 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 15, 2007 20:11 |
 |
ik ben altijd heel moe na school.
t'is gewoon stress , ik ben een echte stresskip, heel zenuwachtig, vergeetachtig en chaotisch.
ik lijd er eigelijk zelf onder
ik ben altijd misselijk als ik opsta, ik vergeet constant dingen
en soms begin ik ineens te huilen voor niets :s
het is nu erg druk voor mij deze maand, alles opnieuw moeten opbouwen, nieuwe vriendschappen, ik heb altijd op een hele familiale school gezeten met amper 100 mensen, iedereen kende iedereen daar
nu zit ik op een school met 2000 mensen en dat is erg vermoeiend
ik heb zo t gevoel dat ik in die menigte verdrink
ik ga ook ni laat naar bed
meestal zo tien uur of vroeger
half tien
het is gewoon de drukte
en de weekends duren te kort |
_________________ Never forget, never forgive..
sweeney todd XD |
|
  |
 |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 15, 2007 20:14 |
 |
Dat is wel *** evanna. Dat je je zo slecht voelt, het zal ook wel moeilijk zijn om opeens van omgeving te moeten veranderen.
Ik ben de laatste tijd ook wel moe, maar ik ga ook gewoon te laat naar bed. Nu werk ik ook nog 's avonds en dat helpt nietecht mee in mijn nachtrust. Gelukkig is het maandag vakantie. |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
  |
 |
harrietje
Dreuzel

Verdiend:
23 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 22, 2008 10:55 |
 |
Ik ben nooit moe, alleen als ik ene beetje teveel gefeest heb. Over het algemeen ben ik altijd heel actief vanwege het vele sporten in plaats van dagelijks in de zetel te zitten. |
|
|
  |
 |
Rogue
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 22, 2008 11:24 |
 |
Zelf ben ik niet zo snel moe, ik heb maar 5 uurtjes slaap per nacht nodig ongeveer. Als ik van werk af kom ben ik wel lichamelijk moe maar geestelijk ben ik nog erg scherp. Echt moe word ik meestal pas om half 1 snachts omdat ik een nacht/avond mens ben. Als ik erg vroeg op moet ( half 6 ofzo ) dan ben ik wel erg kapot. Omdat ik absoluut geen ochtendmens ben, heb een ochtendhumeur. |
_________________ 'Everyone dies, but not everyone really lives.'
'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'
'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer |
|
  |
 |
Glamorous_
1e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 22, 2008 12:42 |
 |
Ik was/ben ook heel erg moe
ik ging keer naar de dokter ervoor en toen kreeg ik de uitslag dat ik al pfijfer had gehad 2 maande geleden toen en dat ik nou nog sown nasleep ervan had,,
en hij zei dat dat heel veel bij jongeren voorkwam,
dusja mischien heb jij ook wel pfijfer gehad terwijl je het niet wist  |
_________________ ][i] x ! Twinkel Twinkel little starr[i/] |
|
  |
 |
Kirssy
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 22, 2008 13:06 |
 |
Ik ben de laatste tijd eigenlijk heel erg vaak moe. Het afgelopen schooljaar was sowieso vrij slopend en de laatste paar maanden was ik ook eigenlijk constant moe [terwijl ik vrij redelijk op tijd naar bed ga, iets van 10 uur, half 11, dat is toch wel normaal?], maar ik verwachtte dat het wel over zou gaan nu ik vakantie heb, geen stress meer. Dat is echt helemaal niet het geval, ik slaap nu soms 12 uur per nacht, en nog steeds ben ik moe. En dat irriteert me ontzettend xD
Ik slaap wel heel goed, ik slaap altijd ontzettend vast en heb 's avonds ook geen moeite met in slaap vallen. Wat ik wel heb gemerkt is dat bezig zijn mij wakkerder houdt. Drie weken geleden heb ik mijn kniebanden gescheurd en mocht ik dus helemaal niets, daar word ik nog veel vermoeider van. Zolang ik maar door ga, werk, veel drukte om me heen heb, is het beter, zodra ik ga uitrusten ga ik verrot Maar ik moet eigenlijk ook maar eens bloed gaan laten prikken [/gruwel [a] *bang voor prikken*] |
  |
 |
Rogue
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 02, 2008 13:13 |
 |
Ik vraag me af hoe schoolkinderen altijd zo moe kunnen zijn, zo zwaar is een schoolweek toch niet? Heb zelf ook op school gezeten maar ik vond dat alles behalve vermoeiend. Mensen die 40 uur werken in de week zijn volgens mij een stuk vaker moe. |
_________________ 'Everyone dies, but not everyone really lives.'
'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'
'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer |
|
  |
 |
Rose
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
93 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 02, 2008 14:25 |
 |
Ik ben redelijk vaak moe. Heb een chronische darmziekte, en ben net genezen van de kinkhoest, dus dat alles heeft wel een aanslag gehad op mijn nachtrust en gezondheid. Ik ben gelukkig geen moeilijke slaper, slaap snel en diep.
Ik ga vrij laat naar bed, meestal rond 12 uur/half 1. Mijn wekker gaat om kwart voor 8, en heb niet het gevoel dat ik meer slaap nodig heb eigenlijk. Ben niet moe als ik wakker word zegmaar, ben meer moe als ik last heb van buikpijn. (wat vaak gebeurd)
@Rogue: ik werk nu fulltime, ongeveer 36 uur in de week, en ben minder moe dan toen ik op school zat. Komt denk ik doordat ik nu geen huiswerk, bijbaantjes enzovoort heb, als ik thuis kom heb ik vrije tijd. Minder stress ook. |
_________________ I never pretend to be something I'm not |
|
  |
 |
Miss_Slytherin
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
230 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 02, 2008 15:07 |
 |
Pff.. als ik dit allemaal lees word ik wel moe..
Het ligt ook nogal aan jezelf en je omgeving als je vaak moe bent. En dat je moe wordt van school dat snap ik wel, dat is ook oersaai en je kan er best gestressed van worden. Maar als je ook wat leuke dingen doet (niet de hele dagen achter je huiswerk zitten, of werken, of weet ik veel wat...) dan word je ook minder snel moe hoor. Je moet niet overal te veel tegen op zien en je niet te druk maken om van alles. Ik vind niet dat je alles te serieus moet nemen. Je leeft maar een keer en wat stelt het voor? Nou, niet zo veel eigenlijk... Het is iig zonde om alles te laten verpesten door een beetje moeheid
Zorg dat je een beetje vrije tijd overhoud... en gezond eet enzo...
Maar van de hele dag achter de computer zitten of tv kijken word je ook moe. Een beetje actiever mag wel xD
Zo...  |
_________________ Slytherin <3
FanFic
FanArt
PC-Crea |
|
  |
 |
Pumpkinsoup
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
54 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 02, 2008 15:21 |
 |
Nu valt het mee, maar het afgelopen jaar ben ik veel moe geweest. Dat is inderdaad te wijten aan t� laat gaan slapen, maar ook omdat ik een jaar heb gewerkt ipv. naar school ben geweest en telkens andere baantjes had, dus ook telkens andere begin tijden.
Nu het vakantie is kan ik goed uitslapen en ook al ga ik laat slapen, ik ben altijd op tijd wakker (ingebouwde wekker :') ), maar ik blijf altijd een tijdje liggen tot ik ECHT uitgerust ben. Maar ik ben wel LUI, omdat ik zo weinig uitvoer xD. |
|
  |
 |
magical
6e jaars

Verdiend:
293 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 03, 2008 16:56 |
 |
Ik heb eens een tijdje gehad dat ik 's nachts niet slapen kon, en overdag niets anders zou doen dan slapen, toen ben ik naar mijn dokter geweest en die heeft mij vitaminen voorgeschreven en daarna was het nog slechter kon ik echt niet slapen was nooit moe, en toen ik opeens stopte met die vitamines, was het opeens gedaan en kon ik terug slapen als een roos. Iets vreemd maar ben blij dat het zichzelf heeft opgelost, anders zouden ze me misschien naar een slaaplabo sturen, iets wat ik echt niet zou willen .... |
_________________ ♥ Sh�'s A Maniac, Maniac On The Floor And Sh�'s Dancing Like Sh�'s Never Done Before ♥
|
|
  |
 |
|