Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Helen McCrory (Narcissa Malfoy) Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend: 0 Sikkels

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Okt 02, 2007 16:20 Terug naar boven Sla dit bericht op

@ 7 tijgertjes Narcissa is ook niet echt heel erg oud hoor in de boeken. Ze is in boek 6 41 jaar oud. En volgens mij is Naomi Watts 39 jaar oud. Ze is dus 2 jaar jonger dan Narcissa is. Daarbij is Helena 41 terwijl Bellatrix in boek 6 eigenlijk 45 jaar oud is. Qua leeftijd zou het dus perfect kunnen.

Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 55 Sikkels

7tijgertjes is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Okt 02, 2007 21:52 Terug naar boven Sla dit bericht op

Witch_Eva schreef:
@ 7 tijgertjes Narcissa is ook niet echt heel erg oud hoor in de boeken. Ze is in boek 6 41 jaar oud. En volgens mij is Naomi Watts 39 jaar oud. Ze is dus 2 jaar jonger dan Narcissa is. Daarbij is Helena 41 terwijl Bellatrix in boek 6 eigenlijk 45 jaar oud is. Qua leeftijd zou het dus perfect kunnen.

Mwa als je nagaat hoe oud een tovenaar kan worden, doet leeftijd er niet zo erg toe. Ik vind Naomi en Joely gewoon wat te liefjes ( de ogen) Dat heb ik met Tilda niet, die ziet er hooghartig genoeg uit en een kille blik kan ze ook goed laten zien en dat is natuurljik ook Narcissa, maarja, dat is míjn mening......

Profiel bekijkenStuur privébericht
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

BerichtGeplaatst: Wo Okt 03, 2007 16:42 Terug naar boven Sla dit bericht op

7tijgertjes schreef:
Witch_Eva schreef:

Mwa als je nagaat hoe oud een tovenaar kan worden, doet leeftijd er niet zo erg toe. Ik vind Naomi en Joely gewoon wat te liefjes ( de ogen) Dat heb ik met Tilda niet, die ziet er hooghartig genoeg uit en een kille blik kan ze ook goed laten zien en dat is natuurljik ook Narcissa, maarja, dat is míjn mening......

Als leeftijd er niet toe doet waarom zeg je dan dat je Naomi Watts te jong vind? Ik leg nu alleen maar uit dat het wel mee valt in vergelijking tot Narcissa zelf in het verhaal. Daarbij valt het nog wel mee hoe oud een tovenaar kan worden. De gemiddelde tovenaar wordt niet echt ouder. (Zie het "Hoe oud wordt een tovenaar topic"). Natuurlijk kan je Tilda beter vinden, daar heb ik het ook niet over gehad. Ik had het er alleen over dat jij zei dat Naomi te jong zou zijn.

Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 64 Sikkels

Rebecca Faith is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Okt 28, 2007 14:55 Terug naar boven Sla dit bericht op

Haii mensen,

Als speler van Narcissa = Nicole Kidman; want die heeft in een film gespeeld waar ze ook best eng uitzag en bleek (mis heeft Draco dat van zijn moeder geërfd...?! Verder heb ik niet echt een idee, maar ja, ik denk dat de regiseur en de hele crew wel een geschikte kandidaat vinden. Dat hopen we dan maar..

Xx Rebecca

Yori87
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 153 Sikkels

Yori87 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Okt 28, 2007 15:47 Terug naar boven Sla dit bericht op

Nicole Kidman heeft wel iets, maar ik verwacht niet dat ze de rol krijgt. Ze komt uit Australie en heeft geen Brits accent. Wat wel verwacht wordt van iedere acteur die in de HP film speelt.
Nu ik de foto's zie vind ik Tilda Swanton geen verkeerde Narcissa. Maar in het boek wordt ze omschreven als een knappe vrouw die erg boos kijkt. En ik denk dat Tilda het toch net niet is.
Mijn favoriet blijft toch Naomi Watts, vind haar de perfecte Narcissa. Op twee staat voor mij Joely.

''There's no need to call me 'sir', Professor.''

'But we're not stupid - 'We know we are called Gred and Forge."
Genner
Bohemian Writer
Bohemian Writer

Genner is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Okt 28, 2007 16:02 Terug naar boven Sla dit bericht op

Dit is mijn lijstje:

1. Naomi Watts
2. Joely Richardson
3. Alison Doody

Ik vind Naomi Watts gewoon het best voor de rol, ze is een erg goede actrice en ze kan echt wel hooghartig doen volgens mij. Joely Richardson ken ik niet, maar na haar eens te googlen zet ik haar op twee.
Alison Doody vind ik écht totààl niet passen, net zoals Tilda Swinton. Zoals Yori87 al zei: ze wordt omschreven als knap.

Nicole Kidman zou idd ook goed zijn, maar zoals gezegd, ze is niet Brits.

'Til we meet again, HPF'ers.
Karkousha
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 48 Sikkels

Karkousha is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Nov 02, 2007 21:53 Terug naar boven Sla dit bericht op

Om het ff crue te zeggen:

Naomi is een goede actrice en ze heeft de goede LOOKS. Aan de andere heeft ze iets zachts over zich heen.

Tilda Swanton heeft ook de juiste LOOKS, én ze heeft een aristocratische look. Iets scherps. Dat mis ik dus bij Naomi.

Oke, met make up kun je veel bereiken, maar als je Tilda hebt gezien in de film van Narnia, dan denk je van wow, ze is de beste narcissa. Ze heeft de juiste kilte, de juiste houding.....gewoon alles. Ze kan een mooie blanco gezichtsuitdrukking geven (zie eerste link in eerste message). Anderzijds iets kan ze een goede performance geven van hysteria (wederom aan haar acteertaleten in Narnia). Maar goed, ik weet dat Tilda het niet zal worden, maar ik denk dat zij ook een goede kan zou hebben gemaakt.

Smalofski: Niet dubbelposten! Je kan je bericht wijzigen door rechtsboven op "wijzig" te klikken!

http://image.guardian.co.uk/sy.....winton.jpg

Ik vind haar een mooie vrouw én ze kan er 'lelijk' uitzien...

http://entimg.msn.com/i/150/Movies/Actors2/btild0622959_150x200.jpg

Ik hoop boven wonder, dat zij toch wordt gecast......

Yori87
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: Za Nov 03, 2007 10:46 Terug naar boven Sla dit bericht op

@ Karkousha: Je kunt je post wijzigen zodat je niet dubbel hoeft te posten. Voor mij blijf Naomi nog steeds favoriet. Ben erg benieuwd wanneer we officieel te horen krijgen wie Narcissa wordt!

Miss Und@ztood
Oude Forumnaam: xena Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 593 Sikkels

Miss Und@ztood is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Nov 03, 2007 12:02 Terug naar boven Sla dit bericht op

Karkousha schreef:
http://image.guardian.co.uk/sys-images/Education/Pix/gallery/2006/04/27/TildaSwinton.jpg

Ik vind haar een mooie vrouw én ze kan er 'lelijk' uitzien...

http://entimg.msn.com/i/150/Movies/Actors2/btild0622959_150x200.jpg

Ik hoop boven wonder, dat zij toch wordt gecast......

Ik wil echt niet dat Narcissa er zo uitziet! Sorry maar ik vind haar echt barstleelijk. XD Ik stel me Narcissa voor als een kalm rusig verlegen maar tegelijk ook kwaad en vuil kijkende dame. Naomi is de beste!!

De groene ogen keken in de zwarte, maar na enkele ogenblikken verdween er iets in de donkere ogen en werden ze leeg en uitdrukkingloos. De hand die Harry had vasgehouden smakte op de grond en Snape bewoog niet meer.
Genner
Bohemian Writer
Bohemian Writer

Genner is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Nov 03, 2007 16:05 Terug naar boven Sla dit bericht op

Narcissa is ook niet altijd supergemeen, maar wel hautain...

En het is niet omdat je ziet dat Tilda Swanton dat kan, dat Naomi Watts het niet kan spelen. Ze heeft iets zachts over zich, maar ze is wel een actrice, dat kan ze zo wegacteren!

'Til we meet again, HPF'ers.
heartofglass
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 46 Sikkels

heartofglass is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Nov 09, 2007 20:24 Terug naar boven Sla dit bericht op

Helen McCrory is gecast in de rol van Narcissa! Eigenlijk zou ze eerst Bellatrix spelen, maar ze raakte voor de opnames van OOTP zwanger.

Image

Image

.:Link:.

Oude Forumnaam: Harry Potter Rocks Griffoendor Aanvoerder
Griffoendor Aanvoerder

Kevin. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Nov 09, 2007 20:32 Terug naar boven Sla dit bericht op

heartofglass schreef:
Helen McCrory is gecast in de rol van Narcissa! Eigenlijk zou ze eerst Bellatrix spelen, maar ze raakte voor de opnames van OOTP zwanger.

Image

Image

.:Link:.

Mag ik vragen waar je dit nieuws vandaan hebt. Aangezien onze vrienden bij WB nog niks over de cast van HBP naar buiten hebben gebracht. Alleen Jim Broadbent als Horace Slughorn is zeker.

Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 46 Sikkels

heartofglass is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Nov 09, 2007 20:47 Terug naar boven Sla dit bericht op

^^ Sorry, m'n link heeft het loodje gelegd. Confused

Try this one. Check de link onderaan de post.

Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

BerichtGeplaatst: Vr Nov 09, 2007 21:00 Terug naar boven Sla dit bericht op

Het staat inderdaad ook al een tijdje op andere HP nieuwssites. Ik vind het wel leuk dat zij het is geworden. Op dit moment lijkt ze niet op haar, maar er kan denk ik nog wel aardig wat aan gedaan worden. Ze moet natuurlijk ook een beetje op Bellatrix lijken. Ze zijn namelijk wel allebei zusjes. Dus ik kan nu eigenlijk nog niet echt zeggen wat ik van haar ga vinden. Angel

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: Za Nov 10, 2007 14:31 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind haar wel leuk. Je moet bedenken dat ze ook wat weg moet hebben van Helena Bonham Carter, aangezien Cissy en Bella zusjes zijn.
Ik denk met blond haar en misschien kleurlenzen dat ze best een goede Narcissa zal zijn. Ze is niet superknap maar zeker ook niet lelijk.
Wel een verassing vind ik, had eerder iemand anders verwacht. Ik wacht nog even af totdat er een foto van haar vrijgegeven wordt als ze echt in Cissy kostuum is zeg maar.

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp