Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Wat spreekt jullie nou zo aan in HP? Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
__xSmartie
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 70 Sikkels

__xSmartie is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Jul 16, 2008 15:45 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind HP zo leuk, omdat, umh, ik hou van fantasie en magie verhalen enzo. Er zit zeker spanning in de boeken, en in de boeken wordt ook nog veel verteld over de relaties tussen de leerlingen enzo, dat vind ik ook zeker leuk. Ik snap eigenlijk ook niet zo goed waarom ik déze boeken juist zo leuk vind, en waarom ik echt kan uitkijken naar een trailer enzo, maarja, het zijn gewoon geweldige boeken, mooi geschreven, spannend, gewoon geweldig! xD

noisecontrollers
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 27 Sikkels

noisecontrollers is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Jul 21, 2008 14:07 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik vind de boeken wel leuk omdat...tja alle ingredienten voor een goed verhaal zitten erin, actie, avondtuur, liefde, humor enz. enm het magie geeft nog wel een extra kick. het is gewoon een goed verzonnen verhaal over leerlingen die naar een toverschool gaan en allemaal dingen leren die ermee te maken hebben. het is gewoon een heel andere wereld ze hebben er ook nog een ministerie van. het is gewoon een 2de wereld naast die van de dreuzels. en tja....de verhaallijn is gewoon goed ik heb eigenlijk geen idee hoe ik alles moet uitleggen waarom ik het zo goed vind. Very Happy

5e jaars
5e jaars

Verdiend: 74 Sikkels

Neleke is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Sep 02, 2008 11:41 Terug naar boven Sla dit bericht op

Leuk Topic Very Happy
Ik ben 6jaar fan, vanaf de eerste keer dat ik film 1 zag. Ik ben zelfs een tijdje erg geobsedeerd geweest door HP Embarassed M'n kamer hangt nog vol met HP. Het klinkt waarschijnlijk zo raar, maar HP heeft m'n leven verandert. Vroeger las ik niet graag, nu wel (HP natuurlijk Wink ).
Ook als ik me supertriestig voel, of ik heb een dipje, dan begin ik met HP te lezen en de films te kijken. Dan voel ik mij terug dat 12-jarige meisje dat grote fan was^^ (en is natuurlijk Wink )
Wat vind ik nu leuk aan HP? Wel, het onderwerp "magie" alleen al! Dat komt niet vaak voor in jeugdboeken (sinds HP is er wel meer ontstaan), er komt verdriet, humor, liefde,.. in. Het klinkt daardoor ook allemaal realistischer.
Harry Potter geeft me gewoon een fijn gevoel, ik zou niet meer zonder kunnen.

NicoleD
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 168 Sikkels

NicoleD is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Sep 02, 2008 15:04 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hier had ik nog nooit echt bij stil gestaan. Ik vond het gewoon leuk, maar waarom, ik dacht er niet eens over na. Ik zag een maand terug een boekje in de bieb; 'De Betovering van Harry Potter' Die heb ik meegenomen, en daar stonden dus ook dingen in van waarom het zo populair was. Heleboel dingen vond ik een beetje vergezocht, maar ik ben er wel over na gaan denken waarom ik het nou zo leuk vond.

Ik ben uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat ik het zo leuk vind omdat; Er een heleboel herkenbare dingen in voorkomen, zoals vrienden, eerste liefdes en allemaal van dat soort dingen. En als puber is het goed om te lezen dat je niet de enige ben die zich onbegrepen voelt. xD Daarbij heb je natuurlijk nog de dingen zoals; de manier hoe Rowling schrijft ed. Dat de personen zo goed zijn beschreven dat ze echt eigen karakters hebben. En zo kan ik wel verder gaan... ^^

xMaritt
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 28 Sikkels

xMaritt is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Sep 03, 2008 12:47 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik moet eerlijk bekennen: eerst wilde ik niks met Hp te maken hebben. Gelukkig was ik toen nog heel jong Angel Mensen probeerden me over te halen, maar ik vnd het onzin dat iedereen ''opeens'' fan was van een tovenaar..
Totdat mijn vader het spel op de computer had geďnstalleerd. Ik raakte er compleet verslaafd aan en vond het heerlijk om in een magische wereld rond te lopen (opzich had ik altijd al wel interesse in magie).
Dus ben ik maar de boeken gaan lezen... die ik na een paar bladzijdes helemaal geweldig vond. De verslaving was geboren:)

In ieder geval, wat mij zo aanspreekt is de magische wereld. Het is een compleet andere wereld dan deze, eentje waar je naartoe kan wanneer je maar wilt. Er bestaan oneindig veel ontdekkingen en de verhalen blijven geweldig. Je fantaseert telkens weer hoe het zou zijn als jij op Zweinstein zou zitten, en je blijft je er mee bezig houden.
Het is de fantasie.

5e jaars
5e jaars

Verdiend: 83 Sikkels

Tonks is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Sep 09, 2008 17:54 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind het heerlijk om even naar de wereld van Harry Potter te gaan, even in de manier van leven van een ander duiken. Ik lees wel meer boeken met een leuk verhaal maar HP is anders omdat ik dat kan herlezen en herlezen en herlezen. Met andere boeken vind ik 1 keer meestal wel genoeg! HP is gewoon erg goed geschreven.

5e jaars
5e jaars

Verdiend: 21 Sikkels

juniper is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Sep 16, 2008 20:14 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben helemaal gek van Harry Potter. Ik vind het heel erg raar, want eerst was ik het niet. Mijn zus zei: 'Hier lees deze bladzijde maar eens! Dan kun jij het ook lezen!' Nou, dat deed ik en ik vond het opeens geweldig! Razz Heel apart. Maar, ik weet denk ik al wel een beetje wat mij zo aanspreekt aan Harry Potter. Ik heb altijd een eigen wereldje met Magie en wat dan ook en Harry Potter lijkt altijd op dat wereldje. Nu ben ik echt helemaal verslaafd aan Harry Potter. Maar het is heel apart, want ik vond Harry Potter eerst wel leuk, maar niet zo erg! Ik las de boeken niet, en keek de films alleen als mijn zus ze keek.

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp