Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Wat is je laatst gekochte boek? Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Carla
Oude Forumnaam: Nederlandse Hermelien Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 0 Sikkels

Carla is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Mei 03, 2008 20:24 Terug naar boven Sla dit bericht op

1) Wat is je laatst gekochte boek? De Engelse Patiënt (The English patient van Michael Ondaatje).

2) Waar gaat het over? Het gaat over een patiënt waarvan niemand weet wie hij is. Het verhaal speelt zich af in de Tweede Wereldoorlog. Het enige eigendom van de patiënt is een vertaling van de Historiën van Herodotus.

3) Heb je hem al uit, zo ja, wat vond je ervan?
Ik heb het boek niet uit, want ik kom er gewoon niet doorheen. Ik heb het boek gekocht omdat ik de Historiën van Herodotus boeiend vind. Het verhaal van het boek lijkt mij nog steeds leuk, maar de schrijfstijl is gewoon zo saai dat het mij niet kan boeien. Normaal gesproken kan ik vrijwel ieder boek lezen, maar mijn studie is zo zwaar dat ik vrijwel alleen hele simpele boeken kan lezen als ontspanning, dus misschien ligt het meer aan mij dan aan het boek.

Pumpkinsoup
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 54 Sikkels

Pumpkinsoup is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Mei 04, 2008 19:34 Terug naar boven Sla dit bericht op

1) Wat is je laatst gekochte boek?
Tegenspel van Floortje Zwigtman.

2) Waar gaat het over?
Homosexuele jongen van 16 die omgaat met Lord Bosie & Oscar Wilde en aanhangsels etc. Het is het vervolg op Schijnbewegingen.

3) Heb je hem al uit, zo ja, wat vond je ervan?
Nein. Ik heb het eerste boek, Schijnbewegingen, vandaag pas binnen gekregen, dus die ga ik eerst nog een keer lezen, want het is al een hele tijd geleden dat ik die gelezen. Maar aangezien ik het eerste boek ook héél mooi vond, neem ik aan dat ik het vervolg ook mooi ga vinden.

Edward Cullen: You don’t realize how incredibly breakable you are.
I can never, never afford to lose any kind of control when I’m with you.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Rylane
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 420 Sikkels

Rylane is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Mei 05, 2008 15:50 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mijn laatst gekochte boek is van
Terry Goodkind, het eerste boek van de Wetten van de Magie. Deze heet Het Zwaard van de Waarheid.

Het gaat over Richard Cypher, hij is een eenvoudige boszoeker in Westland, de enige natie van het oorspronkelijke, in drieen gesplitste land dat vrij is van magie. In het Middenland en vooral in D'Hara heersen de tovenaars, met als gevaarlijkste Darken Rahl, die de opperheerschappij nastreeft. Wanneer Richard Kahlan de Belijdster uit het Middenland redt van de moordenaars van Rahl, verandert zijn hele leven.

Ik heb het boek gisteravond uitgelezen en ik vond het erg goed. Ik vind het een kruising tussen Harry Potter en Lord of the Rings. Het verhaal wordt heel levendig en gedetailleerd geschreven. Ik denk dat ik de volgende delen ook ga lezen.

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp