Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Heb je ooit een beroemdheid ontmoet? [2] Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
kirrsten
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 76 Sikkels

kirrsten is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Feb 12, 2008 20:19 Terug naar boven Sla dit bericht op

hmpf *kijkt jaloers*
waarom ontmoet iedereen toch van die beroemde mensen? Ik wil ook HP-acteurs/actrice ontmoeten, Lijkt me echt cool!!
Ik heb alleen Renate Groenewold ontmoet xD
ze is mijn buurvrouw

Profiel bekijkenStuur privébericht
Glauces
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 0 Sikkels

Glauces is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Feb 12, 2008 21:17 Terug naar boven Sla dit bericht op

Yay! Ik heb Herman Finkers ontmoet! Kent iemand die misschien? angel
We deden met het orkest een concert met een zanger, Gé Reinders (right, die kent vast niemand, daarom is het ook geen beroemdheid ^^) en het blijkt dus dat die twee samen een liedje hebben opgenomen voor Van Jonge Leu en Oale Groond (tv-serie Razz). Dus kwam Herman Finkers luisteren, en later ook achter de schermen. Toen heb ik nog even met hem gepraat over instrumenten enzo... maar helaas durfde ik hem niet om een handtekening te vragen! Sad

Where your treasure is, there will your heart be also.
Caleb
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Caleb is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Feb 12, 2008 22:56 Terug naar boven Sla dit bericht op

Heb na het optreden van Justin Nozuka nog even rondgehangen in de concertzaal. En raad eens wie er 45 min na de voorstelling even wat te drinken kwamen halen in de cantine? Justin + band =D Heb dus even met hem staan praten en heb de handtekeningen van ieder bandlid en Justin zelf natuurlijk Smile

Filister
5e jaars
5e jaars

Verdiend: 64 Sikkels

Filister is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Feb 14, 2008 18:21 Terug naar boven Sla dit bericht op

Poe... Zoveel dat ik niet weet wie allemaal!

1. Wesley Sneijder: Op een ajax supportersdag
2. Nicolae Mitea: Zelfde als Sneijder
3. Kenneth Perez: Zelfde als Sneijder
4. Edgar Manucharyan: Zelfde als Sneijder
5. Sjaak Zwart: Wedstrijd van Oud-Ajax
6. Gerard Mühren: Zelfde als Zwart
7. Vurnon Anita: Speelde mee in Ajax
8. Arjan Ebbinge: Hij was bij mijn voetbalclub om training te geven
9. Henk van Kerkwijk: Een kinderboeken-schrijver. Hij was in de klas. Very Happy
10. Hele selectie van SC Heerenveen... ze waren op de voetbalclub!

Nog wel meer, maar ik weet het zo niet meer... ik van allemaal de handtekening.

3 kilometer van ons af wonen nog 2 beroemdheden:
Sherilyn: Van So You Wannabe a Popstar
Niels Fleuren: Speler van VVV-Venlo

Laatst aangepast door Filister op Ma Mrt 03, 2008 18:53; in totaal 2 keer bewerkt
Jessica.
Oude Forumnaam: Miss Raddy Zwadderich Klassenoudste
Zwadderich Klassenoudste

Jessica. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Feb 14, 2008 18:51 Terug naar boven Sla dit bericht op

Uhm.. nou ik heb nog nooit echt een beroemdheid ontmoet, maar wel gezien. Gezien heb ik:
  • Jim Bakkum
  • Chantal Janzen
  • Ron Link
  • Gordon

En nog wat anderen. Nja, eigenlijk alle mensen die ik had toen ik naar de fantastische musicals The Lion King, Beauty and the Beast, Tarzan en Fame keek.
Ik heb geen handtekening ofzo, maar dat maakt me ook niet zo veel uit.
Ik heb wel ooit een een foto + handtekening gehad van 2 mensen uit de eerste Idols reeks. Die had ik toen opgestuurt.

Niemand echt ontmoet, maar dat komt vast nog wel XD Ik geloof dat Nance (presentatrice van o.a. bij mij in de stad woont xD)

together

HPF and us <3
    Forever in our hearts!
KJRiddle
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 1 Sikkels

KJRiddle is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Feb 14, 2008 18:59 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb Bart de Graaf ontmoet in Utrecht, ik ben geintervieuwd door die presentator van SmardKitz toen ik op de bassischool zat en ik samen met de klas geld inzamelde voor Azië (tsunami). Een heel goede vriendin van mij is Liza Sips (Vicky Pouw) die sinds een paar jaar achter me woont en verder ben ik bevriend met het zoontje van Jorna (van SBS6: tuinruimers) ... deze laatste twee wonen in Hwijk Wink

Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 52 Sikkels

Dean is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Feb 14, 2008 22:06 Terug naar boven Sla dit bericht op

Eva van de Wijdeven en Tycho Gernandt, maar dat komt doordat Eva mijn zus is en Tycho haar vriendje dus ik weet niet of dat telt? Rolling Eyes

Bert Visscher, na een voorstelling had een kennis van mijn pa geregeld dat we naar de ariestenfoyer mochten komen, dus toen heb ik hem een hand gegeven

Affelay, kwam ik laatst tegen in de stad, meer niet.

Danny de Munck, na Ciske de Musical. Mijn oom heeft het lichtontwerp gedaan en toen mochten we backstage. Hele aardige man, en heel klein Razz

Jon Karthaus, van Zoop. Die zat bij mijn zus in de klas op de middelbare school en die waren goed bevriend dus die kwam regelmatig bij ons over de vloer Smile

Ilse Heus van Lotte. Ze is de vriendin van mijn oom (dezelfde die Ciske heeft gedaan), dus die zie ik ook regelmatig.

Vreneli van Helbergen, ook van Lotte en het Huis Anubis. Kwamen we tegen tijdens een voorstelling van Hair (de musical).

Kim-Lian van der Meij, toen ze nog de KidsTop20 presenteerde op FoxKids kwam ze bij ons in de klas (toen ik in groep 7 zat)

dat was het wel denk ik

Ik denk dat dit een beetje ongeloofwaardig overkomt, maar het is wel echt waar Very Happy

Smile

Our quest carries on.
Ryelle
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 49 Sikkels

Ryelle is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Feb 29, 2008 6:29 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik heb ontmoet: (tromgeroffel Razz)
Rik torfs! Toen ik na een examen op café zat, kwam hij ook opeens binnen, met fotograaf en al... Maar goed, Rik Torfs zie ik nog wel vrij veel hier...
André Alen. Dé man die eigenlijk de minikoningskwestie (ivm de abortuswet in België) heeft opgelost (en Martens heeft dat zomaar van hem afgepakt Smile)
Ik moet zeggen, die man heeft wel indruk op mij gemaakt. Hij is misschien niet zo gekend, maar hij is ongetwijfeld een erg belangrijk man.
Verder heb ik ook nog Bruno van den Broecke ontmoet (van het Eiland etc). Dat viel eigenlijk nogal tegen. Ik moest een interview met hem filmen, en dat was dus echt vreselijk.
Ik ben ook nog Rector Vervenne (van de KUL) tegengekomen, van Orshoven, Bruno Toback (SpA), Marie-Rose Morel (Vlaams Belang), Hugo Vandenberghe (CD&V), Geert Lambert (SPIRIT) en nog meer van dat politiek volk.
Maar ik blijf erbij, ik zie niet in waarom zij meer zouden zijn dat gewoon volk (nu ja, buiten die proffen dan, zij zijn wel extreem slim)
O ja, en ik heb een handtekening van Starsailor love

Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 54 Sikkels

hel1 is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 02, 2008 16:24 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ooit eens ging ik boodschappen doen en toen zag ik iemand van ONM maar ik weet niet eens wie het was ik kende al die namen niet want keek het heel soms Rolling Eyes , maar niemand wou mij geloven dat ik hem gezien hadn Sad

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 168 Sikkels

NicoleD is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 02, 2008 16:34 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb volgens mij een keer Rupert Grint gezien, op een camping in Frankrijk. Ookal denk ik soms dat het gewoon iemand die heeeel veeeel op hem leek, ik bedoel, wat deed hij in Frankrijk? xP

Schéhérazade
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 40 Sikkels

Schéhérazade is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Mrt 06, 2008 18:56 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik heb nog nooit een beroemdheid ontmoet. Nou ja, als je toevallig eens tegenkomen op straat, niet mee telt. In de wijk waar ik woon, woont namelijk een schrijver, maar die nog niet zo bekend is. Hij schreef nog maar vijf jeugd boeken of zo. Het is wel leuk als je weet dat je die persoon al van jongs af aan kent, omdat ie daar al sinds zijn jeugd woont, net als ik. Hij is nog heel jong; ik denk dat hij ongeveer 25 is. Nauwelijks afgestudeerd dus.

Heksenleider 2e klas
Heksenleider 2e klas

Josse is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Mrt 06, 2008 21:58 Terug naar boven Sla dit bericht op

Josse schreef:
Pff, eens ff denken hoor. :'D

Ik heb Stevie Ann gesproken, na haar concert vorig jaar. Die is in het echt heel lief, en toen was ze nog maar net begonnen dus ook nog heel relaxed enzo.
Verder Lange Frans, Baas B en Brutus gesproken. :'D Ja echt waar, ik was naar die show geweest en toen ben ik daarna nog ff naar de artiestenfoyer geweest. Ze waren vet relaxed voor de status die ze hebben, het eerste wat ze deden was me een biertje aanbieden. ^^
Brigitte Kaandorp heb ik gesproken na haar show. Die is dus zo lief in het echt. Ze is super droog en nuchter, en gewoon erg stoer. ^^
Ik ben ongestwijfeld mensen aan het vergeten. :'D
Ik heb in ieder geval best veel actrices en caberetiers gesproken, gewoon na de show als ik nog in het theater was. ^^ Als ik me nog iemand herinner vertel ik het wel. ^^

Edit: daar begint de elende al. ^^ Ik heb Ali B ook een keer gesproken na zijn show. Ik vond m een beetje overkomen alsof ie steeds een act aanhoud, maar goed. En Yes R toen ie me bedankte. ^^' Ik had met twee vriendinnen geholpen meneer van het podium door de gillende massa heen te halen, en dat was gelukt. Logisch, anders had ie geen bedankt gezegd. :')

Maarten van Roozendaal, Egon Kracht en Marcel de Groot (zoon van Boudewijn)
Na de try-outs van hun nieuwe show na gepraat over die show met een vriendin en een biertje. Maarten zat echt in de leegte te zwammen, maar hij was wel gezellig.
Egon Kracht is heel rustig, die bemoeit zich er alleen mee als Maarten zich klem aan het zwammen is. Marcel de Groot vond ik het aardigst, hij was erg rustig en slim. Hij ging de discussie leuk aan en het lijkt me gewoon een hele vriendelijke man. ^^

The show must go on my moonlight

MiYuvi
Shiralee
Oude Forumnaam: Shiralee. Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Shiralee is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Mrt 07, 2008 7:39 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb alle Ajacieden al best vaak ontmoet, gewoon een training hoor verder niets echt een meeting. Maar ik sta wel met ze allemaal op de foto en heb ook stuk voor stuk hun handtekeningen op mijn trainingspak staan & ook mee gepraat. En ik heb ook Jamie, Spike, Tim & Bas van Di-rect ontmoet. Ik ging toen naar een concert van de theatertour in het Zaantheater met mijn nicht en na het concert gingen ze signeren. Dat is ook een onderdeel van ontmoeten toch? :')

Josse
Heksenleider 2e klas
Heksenleider 2e klas

Josse is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Mrt 07, 2008 10:28 Terug naar boven Sla dit bericht op

Shiralee schreef:
Ik heb alle Ajacieden al best vaak ontmoet, gewoon een training hoor verder niets echt een meeting. Maar ik sta wel met ze allemaal op de foto en heb ook stuk voor stuk hun handtekeningen op mijn trainingspak staan & ook mee gepraat. En ik heb ook Jamie, Spike, Tim & Bas van Di-rect ontmoet. Ik ging toen naar een concert van de theatertour in het Zaantheater met mijn nicht en na het concert gingen ze signeren. Dat is ook een onderdeel van ontmoeten toch? :')

O shoot inderdaad. (Niet Ajax, Di-rect. ^^')
Die heb ik dus ook ontmoet na hun concert. Ze kwamen bijpraten een paar uur naar de show en wij waren er nog want pappa moest nog blablabla.
Nouja, dat was wel leuk dus. XD

The show must go on my moonlight

MiYuvi
Tyrael
7e jaars
7e jaars

Tyrael is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Mrt 07, 2008 17:07 Terug naar boven Sla dit bericht op

Gerard van Velde, die schaatser die een tijdje geleden gestopt is, is vaak in de sportschool waar ik ook naartoe ga. Hij zit daar gewoon met een paar andere lui oefeningen te doen met een skippibal.

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp