Auteur |
Bericht |
Shellwarrior
2e jaars
Verdiend:
72 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mei 05, 2008 13:48 |
|
Pottergirl, ik wilde net precies hetzelfde opschrijven. Ik moet ook leren voor mijn examens en overal is men aan het klussen of bomen omhakken of wat dan ook. Als je dan ook nog eens wiskunde totaal niet onder de knie krijgt, beginnen je hersens toch wel een beetje over te koken. |
_________________ This is how we like to do it in the murder scene
Take me shake me I'm a real mess oh yes
If this is what you want, then fire at will |
|
|
|
Blijerd
Happy to kill
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mei 05, 2008 14:41 |
|
Mijn allergrootste ergernis is op dit moment, dat ik iedereens gelukkige liefdesverhalen aan moet horen en dat mijn liefdesleven echt zo onduidelijk is als het maar kan. En dan ook nog iedere keer de vraag krijgen: "Hoe zit 't met jou en hoeheetieookalweer?" En als ik dat dan aan hun vraag, worden ze kwaad omdat ik de naam van hun lovers niet onthoud.
En dan nog zo'n leuke vraag: "Wanneer zie je 'm weer? Want hoe lang geleden was het nou al?" En dan daarachter met een heleboel smileys: "IK ZIE DE MIJNE MORGEN WEER!"
Mag ik ze vermoorden op een zeer gruwelijke, langzame, pijnlijke manier en daarna al hun lichaamsdelen bewerken met een vlammenwerper zodat ze onherkenbaar worden? Ahtoeeee? |
Dorothea Johanna Omber is mijn grote voorbeeld! |
|
|
|
Pottergirl
Heksenleider 2e klas
Verdiend:
627 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 14, 2008 7:23 |
|
Argh, ik kan Arriva wel vermóórden! D:<
Wat zijn het voor stelletje achterlijke egoïsten dat ze gaan staken tijdens de eindexamens! Dat ze deze week staken, oké. Ik ga wel op de fiets naar school. Maar dat kost me wel bijna twee uur fietsen in plaats van de drie kwartier die ik met de bus zou kunnen doen.
Maar tijdens de eindexamens. Dude! Ik kan m'n tijd echt wel beter gebruiken dan stom heen en weer te fietsen van huis naar school en weer terug! Ik vind het echt belachelijk. Waarom moeten wij de dupe zijn van het feit dat de buschauffeurs niet genoeg betaald krijgen? Ik heb nog het geluk dat ik eventueel met de trein naar school zou kunnen als het echt niet anders kan (wel duur en een omweg, maar goed), maar ik heb vrienden die in dorpjes bovenin Groningen/Friesland wonen waar geen trein komt en van waaruit het simpelweg te ver is om te fietsen! Hoe moeten die dan op school komen? Ik snap echt niet hoe Arriva het in zijn hóófd kan halen om tijdens de eindexamens te staken.
Erg jammer. Ik had al nooit zo'n hoge pet op van Arriva, maar ze dalen steeds meer in mijn aanzien. Stomme Openbaar Vervoer ook altijd. Logisch dat mensen met de auto gaan. |
|
Vivian.
Huffelpuf Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 14, 2008 8:34 |
|
Pottergirl schreef: | Argh, ik kan Arriva wel vermóórden! D:<
Wat zijn het voor stelletje achterlijke egoïsten dat ze gaan staken tijdens de eindexamens! Dat ze deze week staken, oké. Ik ga wel op de fiets naar school. Maar dat kost me wel bijna twee uur fietsen in plaats van de drie kwartier die ik met de bus zou kunnen doen.
Maar tijdens de eindexamens. Dude! Ik kan m'n tijd echt wel beter gebruiken dan stom heen en weer te fietsen van huis naar school en weer terug! Ik vind het echt belachelijk. Waarom moeten wij de dupe zijn van het feit dat de buschauffeurs niet genoeg betaald krijgen? Ik heb nog het geluk dat ik eventueel met de trein naar school zou kunnen als het echt niet anders kan (wel duur en een omweg, maar goed), maar ik heb vrienden die in dorpjes bovenin Groningen/Friesland wonen waar geen trein komt en van waaruit het simpelweg te ver is om te fietsen! Hoe moeten die dan op school komen? Ik snap echt niet hoe Arriva het in zijn hóófd kan halen om tijdens de eindexamens te staken.
Erg jammer. Ik had al nooit zo'n hoge pet op van Arriva, maar ze dalen steeds meer in mijn aanzien. Stomme Openbaar Vervoer ook altijd. Logisch dat mensen met de auto gaan. |
Bij mij is het connexxion dat fijn zit te staken ook ik erger me er enorm aan. Je zal maar dagelijks met de bus naar school moeten omdat je er anders gewoon niet komt.
Ik dacht trouwens wel dat tijdens de eindexamens er op de een of andere manier nog vervoer was... *kijkt na* niet eens voor alle dagen o.O of zie ik het fout? Arme eindexamenkandidaten.
Ik heb er ook wel last van (moet nu fietsen naar de UT, anders heb ik een grote omweg te pakken).. en morgen gaat dat ook fijn worden als ik een dagje weg wil met de trein. So. Not. Ik zie het zo gebeuren dat mijn fiets wordt gestolen :S en lopen: dan ben ik een uur meer onderweg. |
|
|
|
Chris.
King of the Silvan Elves
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 14, 2008 9:08 |
|
Pottergirl schreef: | Argh, ik kan Arriva wel vermóórden! D:<
Deze week zijn ook al eindexamens, op het VMBO. Dus ook al deze week hebben veel mensen er last van. Ik denk dat ze veel beter verder kunnen gaan met publieksvriendelijke stakingen (dus geen kaartjes controleren). Maar ik snap uberhaupt niet waarom ze niet gewoon aan tafel gaan zitten met de bonden. Want hiervoor zijn ze vaak uitgenodigd, maar volgens de bonden gaan ze er niet op in. |
_________________ "I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
|
|
BeeGee Kenobi
The Lost Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 14, 2008 10:13 |
|
Volgens mij zouden ze in de ochtendspits en in de avondspits rijden om de scholieren tegemoet te komen. Nou maakt dat natuurlijk geen ruk uit als je pas om 2 uur je examen hebt.
Ik erger me aan het feit dat het mooi weer is en ik nu binnen moet zitten te typen. Ik moet een onderzoek naar de berichtgeving over Rock 'n Roll in de kranten van de jaren 60 afronden...
|
Editors @ Lowlands 2008..best experience ever! |
|
|
|
Josse
Heksenleider 2e klas
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 29, 2008 12:40 |
|
Ooo ik erger me nu echt aan mijn moeder. T_T
Ze heeft de irritante tik ontwikkeld om mijn sigaretten weg te stoppen als ze ze ziet liggen. T_T Lees: verpulveren en wegspoelen.
Mén wat haat ik haar op het moment. T_T |
The show must go on my moonlight ♥
MiYuvi ♥ |
|
|
|
lijpeloena
6e jaars
Verdiend:
73 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 29, 2008 16:28 |
|
Ik erger me nu aan het feit dat ik vanochtend te horen heb gekregen dat ik een dubbel oorontsteking heb een keelontsteking en een bovenste luchtweg infectie.. en dat ik daardoor nu minimaal 2 weken thuis zit terwijl ik over 4 weken mn SE's heb en allerlei verslagen moet inleveren en po's moet maken omdat ik anders niet over ga |
_________________ It's just like everything is fading away, with the time that I don't see you. It's just like I miss you like I never missed someone before
|
|
|
|
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 02, 2008 15:22 |
|
Ergernissen niet echt, maar ik begin het nu wel irritant te vinden dat de bussen alweer staken. Ik kom uit een klein dorp en het enige wat hier langskomt is een bus. En als dat er niet is dan kan je echt helemaal nergens heen. Ik moet nu alles met de fiets doen en dat wordt echt een keer irritant. Vorige week reden ze in ieder geval nog met de spits maar dat doen ze nu ook niet meer.
Daarbij vind ik het ook irritant dat die boeren dus aan het staken zijn. Ik heb namelijk langzamerhand een melk-verslaving ontwikkeld en het is niet fijn als ik een paar dagen zonder melk moet zitten. xD |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
|
|
Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
364 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 02, 2008 16:25 |
|
Ik erger me op dit moment aan mijn school. Of toch het ministerie van Onderwijs. We hebben vandaag te horen gekregen dat we deze week dus een toets voor wiskunde moeten invullen zodat het ministerie zou kunnen zien wat we vorig jaar allemaal hebben geleerd. Het is verplicht en je kunt er dus niet omheen. Maar ik vind dat echt belachelijk! Waarom nu in deze periode?! De examens beginnen volgende week al en dan komen ze nog af met zo'n onderzoek! Daardoor missen we laatste lessen! Die donderdag hebben we ook onze laatste keer Voeding en ik hoopte dat ik dan nog even alles kon doornemen ofzo. Maar doordat we die 2 lesuren die stomme toets moeten invullen zal daar geen tijd meer voor zijn. Men lerares Wiskunde vond dit ook niet kunnen en is bij de directie gaan klagen maar het heeft niets opgebracht. Maar ik snap niet waarom ze in godsnaam nu met die enquite moeten afkomen. Dan doe je dat toch beter in het midden van het schooljaar ofzo?
Maargoed, ik erger me op dit moment echt aan het ministerie van onderwijs want ik vind dit echt niet kunnen. |
_________________ If there's anything to say
If there's anything to do
If there's any other way
I'll do anything for you. |
|
|
|
DoubleD
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 02, 2008 18:14 |
|
Ik erger me op dit moment aan mijn gezondheid.
Heb hoofdpijn, ben misselijk, keelpijn én hooikoorts. Chagrijniger kan je me niet krijgen.
Morgen heb ik belangrijke schooldag, net als morgen, dus hopen dat ik beter ben dan. |
|
Chris.
King of the Silvan Elves
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 02, 2008 18:26 |
|
Witch_Eva schreef: | Ergernissen niet echt, maar ik begin het nu wel irritant te vinden dat de bussen alweer staken. Ik kom uit een klein dorp en het enige wat hier langskomt is een bus. En als dat er niet is dan kan je echt helemaal nergens heen. Ik moet nu alles met de fiets doen en dat wordt echt een keer irritant. Vorige week reden ze in ieder geval nog met de spits maar dat doen ze nu ook niet meer.
Daarbij vind ik het ook irritant dat die boeren dus aan het staken zijn. Ik heb namelijk langzamerhand een melk-verslaving ontwikkeld en het is niet fijn als ik een paar dagen zonder melk moet zitten. xD |
Ik erger me ook een beetje aan de staking, hoewel ik er zelf eigenlijk geen last van heb. Maar meer om het feit dat dit een welles/nietes kwestie is tussen de werknemers en de werkgevers, waarvan de burger het slachtoffer wordt. Hopelijk kan de rechter ze dwingen om aan tafel te gaan zitten, zoals ik hoorde op het journaal vanavond.
Van de boeren kan ik het nog wel een beetje begrijpen. Want het is echt niet meer te doen om nu in deze tijd nog boer te zijn. Je moet er haast iets bij doen, zoals bijvoorbeeld een camping, om rond te kunnen komen als je tenminste niet een hele grote boerderij hebt. |
_________________ "I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
|
|
Pumpkinsoup
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
54 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 04, 2008 21:04 |
|
Ik erger me dood aan de VS op het moment. Klinkt heel raar, maar ik kijk een serie over een soort van Patriot Act, wat een soort agenten zijn die tegen terrorisme in gaan en daaruit blijkt maar weer eens hoe erg de VS denkt dat ze boven alles staan op deze wereld en dat ze alles kunnen maken ><. |
|
|
|
Maschine
5e jaars
Verdiend:
1 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 12, 2008 14:13 |
|
Ik erger me aan de leraren die op het laatste nog even alemaal pw's op geven terwijl ik Se's moet leren. Heb wel gespijbeld en heb er geen spijt van, maar het is alsnog irritant.
*kuch*
Nou dat was het weer, dit was weer eens mijn laatste post hier. De mazzel! |
_________________ Maschine - Ex-Moderator HPA
Laatst aangepast door Maschine op Vr Jun 13, 2008 10:41; in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
Yazz
2e jaars
Verdiend:
88 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 12, 2008 20:39 |
|
momenteel erger k mij aan vanalles en nog wat! ik ben moe van een hele dag te leren voor latijn,ik erger mij aan het weer want met zo'n weer kan/wil ik niet met de fiets dus verlies ik tijd met de bus en ik erger mij aan mijn zus omdat die veel teveel lawaai maakt,zodat ik me niet kan concentreren op mijn latijn grrrrr |
_________________ hello mate |
|
|
|
|