Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Films: Sweeney Todd The Demon Barber of Fleet Street Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
noisecontrollers
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 27 Sikkels

noisecontrollers is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Jul 21, 2008 14:39 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik moest van het jaar voor het vak CKV naar de bioscoop en toen was ik maar naar deze film geweest, ik vond dat er wat teveel in gezongen werd maar het kijken was zeker de moeite waard. de combinatie van Johnny Depp en Alan Rickman trok me ook wel erg aan. Very Happy

Spookjager
Spookjager

Verdiend: 0 Sikkels

Miseria is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Aug 01, 2008 10:00 Terug naar boven Sla dit bericht op

OMG ik had hier nog niet gepost *nooz*

@noisecontrollers: teveel gezongen? '.' Het is een músical! Vind je het gek dat er gezongen werd? xDDD

SPOILERS!
[selecteer]
Neuh, ik vond eigenlijk helemaal niet dat er te veel gezongen werd. Het is in vergelijking met de originele Sweeney Todd Broadway musical nota bene ingekort xD

Ik vond de cast geweldig; Johnny Depp (<3), Helena Bonham Carter, Alan Rickman, Timothy Spall... Allemaal echt gewoon super, en heel goed gespeeld. De film is heel anders dan de Broadway versie, en toch hetzelfde. xD Johnny's versie van Sweeney Todd is heel anders, maar wel echt heel gaaf, en ik denk toch net iets leuker dan de originele versie van George Hearn. George-Sweeney was vooral boos, en - nou ja, gewoon eng xD De Johnny-Sweeney was meer triest, en zielig =[ qua moordenaar vond ik hem minder eng omdat hij koeltjes bleef...

De Helena-Mrs. Lovett vind ik echt geweldig xD Het was ook echt precies hoe ik me Mrs. Lovett voorstelde, toen ik de film noch Broadway versie had gezien, na de plotbescrhijving gelezen te hebben. De Angela Lansbury-versie is ook wel erg leuk, maar... ik krijg wel een beetje de kriebels van haar xD

Alan Rickman was gewoon geweldig, en ik vond hem veel beter dan de originele Judge Turpin. Gewoon weer een heerlijke engerd, of in dit geval een ouwe viezerik. Timothy Spall als Beadle Bamford... omg, ik heb nog nooit zo'n hekel aan een personage gehad xDDD Hierbij is z'n andere rol, Wormtail, niets xDDD Spall speelt hem echt geweldig, je krijgt er echt gewoon een godsgruwelijke aan het personage, echt heel goed gespeeld :')

Ik vind de Burton-flair aan de film ook weer heel erg leuk, zo donker en surrealistisch. Veel bloed, maar ik kan tegen bloed dus dat vond ik ook totaal niet tegenvallen.

Ik vind het echt superknap hoe al die ongetrainde acteurs zo'n goeie zangprestatie neer hebben kunnen zetten. Ik wist voor Sweeney Todd niet dat Johnny zo goed kon zingen Surprised (Hij heeft eerder in een musical gespeeld, Cry Baby, maar daar zong hij niet zelf) en Helena vind ik ook echt een prachtige stem hebben. Overigens vind ik Johanna Barker - Jayne Wisener - ook echt heel erg goed gecast. Ze is vele malen beter dan de Johanna uit de Broadway productie xD

[/selecteer]

Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Aug 03, 2008 11:58 Terug naar boven Sla dit bericht op

@Miseria ik ben het wel met noisecontrollers eens. Als je niet echt weet dat het een "musical" is en je kent het verhaal niet echt goed dan kan je best vinden dat er teveel gezongen word. Dat vond ik namelijk ook. NIet dat ik er me aan gestoord hebt. Want ze kunnen super goed zingen, maar als je het niet verwacht dan kan je het inderdaad teveel vinden. xD

Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 708 Sikkels

Frie is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Aug 06, 2008 13:01 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hij lag gisteren in de videotheek en ik ben er heen gelopen om het laatste exemplaar te lenen xD Dus ik heb hem gisterenavond gezien...

SPOILERS!
[selecteer]
En Omg, wat 'n film <3 Ik vond het verhaal erg leuk en de acteerprestaties waren zo goed! Er wordt idd heel veel ingezongen, ik had eigenlijk niet verwacht dat het zo veel was xD. Maar het stoorde mij totaal niet. In de liedjes wordt heel veel verteld over het verhaal ^^
En Johnny is super! Hij zet z'n personage echt heel goed neer. Ooh Helena Bonham Carter is very good! Mrs. Lovett is gewoon hip xD.
En Johnny in badpak xD Geweldig stukje dat en ik vind 'By the Sea' ook een heel leuk nummer trouwens.

Owh en Alan <3 Weer de perfecte badboy. Niet dat hij zoveeel zei of echt zovéééél in beeld kwam. Maar ik vond hem toch super xD Hij gewoon een vuile, vieze, smerige viezerik xD. Z'n personage dan Wink
Timothy Spall zet z'n personage ook heel goed neer ^^ & Leuk om Alan & Timothy samen zo eens te zien. :')

Maar goed, eigenlijk ben ik het totaal niet gewoon om dat soort films te kijken. Ik kijk niet zo vaak bloederige films, thrillers enz. En eigenlijk veel deze heel goed mee xD Je ziet wel veel bloed enz. Maar het ziet er vaak nogal 'fake' uit. En da's wel grappig. Er zit af en toe ook heel goede humor in het verhaal. I love it ^^
Ik vind trouwens dat die jongen, Anthony, erg mooi kan zingen. Het enige jammere is dat je niet weet hoe het afloopt met hem.
Ik vind het einde wel erg mooi ^^ Hoe Sweeney sterft met Lucy in zijn armen. Very romantic. =D

[/selecteer]

It stops here, but you're in my heart forever!
Profiel bekijkenStuur privébericht
Pumpkinsoup
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 54 Sikkels

Pumpkinsoup is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Aug 06, 2008 22:12 Terug naar boven Sla dit bericht op

Jeeeej, ik heb hem net besteld ^^! Ik heb hem nog niet binnen, krijg hem waarschijnlijk morgen of overmorgen binnen en dan ga ik hem meteen kijken xD. Als ik hem heb gezien, ga ik meteen hier editen! ^^

Edward Cullen: You don’t realize how incredibly breakable you are.
I can never, never afford to lose any kind of control when I’m with you.
Miseria
Spookjager
Spookjager

Miseria is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Aug 07, 2008 13:19 Terug naar boven Sla dit bericht op

@Eva: ja, ok, da's waar xD Als je het idd niet verwacht, dan kan het best veel zijn :') Mkay, ik vond het idd niet storen, ze deden het hartstikke goed ^^ : D

SPOILERS!
[selecteer]
@Frie: jaa, omg, Johnny in badpak xDDD Dat was geweldig xDDD Ik lag helemaal dubbel bij dat stukje xD En ook bij die bruiloft, dat knikje en dan dat schattige kleine kusje x'D Ondanks dat het Mrs. Lovett's fantasiewereldje is blijft het Sweeney, hij is niet ineens gaan huppelen ofzo XD Hoewel, dat zou op een hele vreemde manier ook wel erg smexy zijn xDDD En idd, dat einde... Dat was echt superromantisch, en heel lief en heel zielig =[ Je smelt gewoon als je dat ziet =[
[/selecteer]

Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 708 Sikkels

Frie is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Aug 07, 2008 16:09 Terug naar boven Sla dit bericht op

SPOILERS!
[selecteer]
@Miseria: Omg idd dat Kusjee xD Ik lag gewoon in een deuk van het lachen. Het was super grappig en zo lief tegelijkertijd xD
Ik heb hem gisteren nog maar eens gekeken, Ik hou gewoon vn die film xD. Hij moet sewwes terug naar de videotheek maar ik ga hem echt gewoon kopen zo snel als het kan.

[/selecteer]

It stops here, but you're in my heart forever!
Miss Zwarts
2e jaars
2e jaars

Miss Zwarts is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Aug 22, 2008 15:28 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb hem net gezien. Ik vind hem heel mooi en stijlvol verfilmd. Ook die geweldige opmerking van Miss Lovett ( Helena Bonham Carter)
'Thats all very well, but what about him?' echt zo droog na zijn hele uitgebreide en overdreven gezang XD even toch humor terwijl het een serieuze film is. Ook dat getrouw is zalig whaha Johnny's gezicht Smile

En dan die extra's , Helena is echt heel grappig Smile

1e jaars
1e jaars

Verdiend: 27 Sikkels

Evanesco is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Nov 04, 2008 16:57 Terug naar boven Sla dit bericht op

'There's no place like London!'
Haha. Razz
Geweldige film. <3 Goede acteurs.

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp