Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Moonlight Secrets (3) - RPG Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Machoefeltje
Oude Forumnaam: Hermelientjeuh Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 357 Sikkels

Machoefeltje is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jun 01, 2008 18:27 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image

Jade kijkt op als Chelsey tegen haar reageert. Ze knikt als ze haar hoort en kijkt eventjes om naar het kasteel. "Misschien heb je wel gelijk." Reageert Jade met een ongeruste blik.

Jade gaat terug op haar vier pootjes staan en zwiept even met haar staart. Dan hoort ze Maru en kijkt om. "We gaan nu eerst terug naar onze grot. We kunnen daar dan wel zien wat we gaan doen met die man." Zegt ze tegen haar.

Ze rekt zich dan even uit en zet zich terug recht. Ze kijkt op naar de mensen. "Dan zien we jullie straks aan onze grot, ok?" Zegt ze in het algemeen tegen hun. "Brengen jullie iedereen mee?" Vraagt ze aan de mensen.

Dan kijkt ze om naar Maru en Ti. "Komen jullie mee? We gaan terug naar de grot. En misschien vangen we onderweg wel een konijntje ofzo." Zegt ze met een kleine grijns.
Dan voegt ze alvast daad bij woord en loopt terug het bos in, de rest volgt wel. Toch?

HPF will be in my heart forever <3
Profiel bekijkenStuur privébericht
trijntjuh
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 343 Sikkels

trijntjuh is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jun 10, 2008 19:50 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image

Finn knikt lichtjes terwijl hij Corny aankijkt.
'Min of meer dan toch. De nieuwe wolf is net hysterisch weg gerend.'
Hij zucht even en laat zijn handen in zijn broekzakken verdwijnen.

Dan kijkt hij zwijgend om naar Jade die haar vertelling doet om zich weer te verzamelen, nadat Chels haar mening opperde.
'Laten we maar terug dan.' Hij kijkt even naar de meisjes.
'Het lijkt met inderdaad het beste.'

This used to be a funhouse but now it's a house full of evil clowns.
Glamorganagirl (Fleur)
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 0 Sikkels

Glamorganagirl (Fleur) is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Jun 12, 2008 19:59 Terug naar boven Sla dit bericht op

Matt is terug uit de dood, maar is wel zijn banner kwijt en volgt het verhaal niet meer, since hij al die tijd heeft liggen slapen, ofzo ^^"
I'm so, so, so sorry, people. I really am. Ik realiseerde me ineens hoe zeer ik Matthew miste. Hij is een deel van mij :') [/drama]
Ik hoop dat ik er nog niet uit lig T-T

Mattheeeeew! McAllister

Matt heeft laaaaang geslapen en komt nu dus eindelijk zijn bed uit om te 'ontbijten'. Dus hij kleedt zich snel om en gaat naar de Grote Zaal, waar alles natuurlijk allang opgeruimd is. Er ontsnapt een zachte en hongerige "Damnit" uit zijn mond en en gaat hij maar naar buiten. Matthew heeft geen idee waar iedereen zit, maar stiekem komt hij ze heel Sue tegen. "Goedemorgen." Mompelt hij. Hij werpt een blik op Ryan, maar durft niet te lang naar hem te kijken. Het is al beschamend genoeg om te bedenken dat ze gisteren- Nee, hij kan er niet eens aan denken, zonder zichzelf ongelooflijk te gaan haten.

Matthew zoekt Cornelia op, die natuurlijk bij Chelsey en Finn in de buurt is. "Cornelia?" Vraagt hij heel voorzichtig, terwijl zijn maag kwaad begint te roepen dat hij eerst wat moet eten voordat hij mag praten. Maar Matt heeft geen zin om naar lichaamsdelen te gaan luisteren. Op zijn hart na dan. "Kan ik je heel even spreken? ..Alleen?"

Matt weet niet zeker of Cornelia het wil. Het zou logisch zijn als ze hem een mep zou geven en er met Finn vandoor zou gaan. Maar hij vertrouwt haar en denkt niet dat ze hem zomaar af zou wijzen. Ze zal eerder een hekel hebben aan Ryan. Niet aan hem, toch? Wist hij veel dat Ryan gay was?

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: Do Jun 19, 2008 17:29 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ooc: Ik zou graag hebben dat iedereen terug begint te posten, echt waar. Kzou het jammer vinden dat MS doodbloed.
Ooc2: HET IS MIDDAG, de mensen kunnen terugkomen!

Image

Jade kijkt even naar haar roedel die bij haar in de buurt ligt/zit/staat/speelt/vul zelf in. Ze zucht en legt haar kop op haar poten. Ze heeft zichzelf op een rots gelegd in de zon en geniet daar stiekem wel van. Ze sluit haar ogen, maar blijft alert. Haar oren staan dan ook recht.
Als iemand haar nu zou komen lastig vallen, zou ze daar ook geen probleem mee hebben. Jade is altijd klaar voor een praatje.

Ze staart even naar het beekje dat voorbij de grot stroomt, ze heeft dorst... Maar ze is te lui om naar het beekje te lopen, dus blijft ze maar liggen. Ze spitst haar oren als ze meent iets te horen in het struikgewas. Misschien waren het de mensen! Ze draait haar kop maar legt deze algauw terug neer als er niets tevoorschijn komt.

Ze vraagt zich dan af wanneer de mensen komen. Misschien wisten ze iets meer over die mysterieuze man die foto's van hen was komen trekken. Jade hoopt maar dat er geen vodden van komen of dat ze moesten wegtrekken. Ze woonde hier graag, hier had ze zoveel meegemaakt...

Ze besluit dan toch maar wat te gaan drinken, nu had ze echt dorst. Ze springt van de rots en loopt het water in. Aah, verfrissing! Ze dompelt zich onder in het water en komt dan terug boven waarna ze even drinkt. "Nog iemand verfrissing nodig? Het water is lekker fris." Grijnst ze en kijkt om naar de rest.

nirphania
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

nirphania is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Jun 20, 2008 1:27 Terug naar boven Sla dit bericht op

(banner komt nog)

Sungha

Terwijl hij loom in het middag zonnetje ligt ziet hij hoe Jade een beetje nerveus om zich heen staart. Hij staat langzaam op, rekt zich uit en gaapt eens even lekker. Zo een middag dutje is toech wel fijn.
Als Jade het water inspringt en uitroept hoe lekker het wel niet is, bedenkt hij zich dat ook hij ook wel dorst heeft. Op zijn dooie gemak loopt hij naar het water.
"Jade je hebt helemaal gelijk het wordt weer tijd om op te staan"

En ook hij springt het water in, na een beetje trappelen komt hij naast Jade te drijven.

"Jade maak je je veel zorgen? je bent zo onrustig, ik vraag me af wanneer de mensen komen met nieuws van het kasteel."

Misschien was het niks maar hij had ook veel onrust in zijn lichaam en hij zocht steun bij de leidster.
Als zei zij dat het goed was dan vertrouwde hij haar helemaal.

Machoefeltje
Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: Ma Jul 07, 2008 11:37 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ooc: Waar is iedereen? '.'

Image

Jade kijkt opzij als Sungha naast haar komt drijven. Ze glimlacht lichtjes en richt haar blik in de verte. Ze kijkt hem dan weer aan als hij tegen haar praat.
"Dat vraag ik me ook af, Sungha. Ik wil graag weten of de mensen nieuws hebben over de man die daarstraks foto's van ons is komen trekken."

Ze zucht lichtjes als ze beseft dat dat deels haar fout was. Ze was immers naar de mensen gegaan zonder op te letten of er pottekijkers in de buurt waren. Ze kijkt terug in de richting waarvan de mensen normaal gezien komen.

"Alles zal wel in orde zijn." Zegt ze dan maar. Deels om Sungha gerust te stellen, maar ook deels omdat ze dat zichzelf wil aanpraten. Er is niets aan de hand... Of dat denkt ze dan toch.

nirphania
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

nirphania is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Jul 12, 2008 14:46 Terug naar boven Sla dit bericht op

SUNGHA

Na de geruststelling te horen van Jade wil hij het water uit klimmen, op dat moment ziet hij een zwerm vogels opvliegen. Hij schrikt en door de gladde oever valt hij weer het water in.
Nadat hij proestend boven is gekomen en wel op de oever is geklommen rent hij gauw naar de grot.
"volgens mij zijn dat de mensen, ze hebben vast nieuws voor ons. Kom Jade kom iedereen we lopen ze tegemoet"

Zeker weten of het de mensen waren wist hij niet maar om het zeker te weten moesten ze toch even gaan kijken.

jilly-ann
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

jilly-ann is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jul 15, 2008 19:58 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image

Chelsey zucht opgelucht als eindelijk de les afgelopen is. God, waarom had professor Kist niet gewoon de bel gehoord? Ze was zelf zo diep in slaap gevallen dat ze het zelf niet gehoord had... ^^. Ze bergt haar tas op in de leerlingenkamer en loopt vrolijk naar buiten toe. Ze heeft de boodschap aan de rest doorgegeven om naar buiten te komen en vertrouwt erop dat ze dat ook zullen doen. Daarbij weet ze niet eens waar ze de rest zoeken moet! Met een glimlach rent Chelsey over het schoolterein heen en wilt net het verboden bos instappen als ze iemand haar naam hoort schreeuwen. Betrapt kijkt ze achterom en ziet een jongen staan. Zijn grijns vertrouwt ze echter niet. Zelfvoldaan stapt hij op haar af en haar ogen worden groot als ze de klassenoudste badge op zijn gewaad ziet. O jee, nu kan ze nog is best problemen krijgen.
"Loop mee." De stem klinkt schamper, en al helemaal als een bevel. Toch zegt iets in Chelsey dat ze hem maar beter volgen kan. Braaf volgt ze de jongen naar een afgelegen plek toe. Wat al niet veel goeds voorspelt.
"Ik wil dat je me meer vertelt, over jullie geheimpje. Het is dát of ik speel deze foto's door aan de leraren."
Geschrokken kijkt Chelsey naar de foto's van hun met de wolfen. Hij achtervolgt hun al veel langer dat bekend is... Door de schrik weet Chelsey niks te zeggen, al kan ze het maar beter wel doen. De schrik zorgt ervoor dat een soort gepiep uit haar mond komt die veel hoger en harder is dan gewoonlijk.

Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: Di Jul 15, 2008 20:05 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image

Finn rent haast hysterisch het kasteel uit en snuift diep de frisse lucht in, als hij de tuin inkomt.
Met een kleine grijns doet hij zijn das los, en laat die rond zijn nek bengelen.
'Stom stikgeval...' Mompelt hij.
Net als hij, met veel plezier, naar het Verboden Bos wilt lopen merkt hij Chels op.
'HE CHE-' Hij zwijgt prompt als iemand anders hem overstemt en zelf Chelsey roept.
Met fijngeknepen oogjes volgt hij de jongen, tot die stil staat bij Chels waarna ze samen verder lopen naar een afgelegen plek.
Finn doet zijn tas beter en volgt aarzelend terwijl hij zich zo goed mogelijk schuil houdt achter bomen.
- jullie geheimpje. Het is dát of ik speel deze foto's door aan de leraren."
Het weinige kleur uit zijn gezicht vertrekt als hij het laatste hoort.
Hij probeert Chels blik op te vangen en schudt zijn hoofd waardoor er een soort gepiep uit haar mond ontsnapt.
'Niet doen, Chels, niet doen..'

Miseria
Spookjager
Spookjager

Miseria is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jul 16, 2008 11:09 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image
    Faoiltiama //: wolf
Ti knikt eventjes naar Jade, en volgt haar daarna terug naar de grot. Nothing to fuzz about yet, ze zouden zich straks wel druk maken om dat mens.

[...]

Ti kijkt een beetje vermakelijk toe hoe Jade opgewonden uitkijkt naar de mensen, en dan gaat drinken. Ze legt haar kop ontspannen op haar poten.
"Nee, dank je," glimlacht ze, als Jade grijnzend naar hen omkijkt. Ze rekt zich een beetje uit, likt eventjes haar pijnlijke pootje en draait zich dan lui om haar rug. Fijn om weer terug te zijn...

Ze kijkt toe hoe Sungha bij haar Jade komt. Waar maakten ze zich zorgen om? Zou er meer achter schuilen? Op het eerste opzicht leek de fotograaf in Ti's ogen niet bijzonder gevaarlijk, maar als het hoofd van de roedel zich zorgen maakt...

Uiteindelijk staat ze op, loopt langzaam naar de beek en blijft aan de oever staan. Ze buigt voorover, drinkt eventjes kort wat, en zakt dan door haar achterpoten, terwijl ze met een kalme, vriendelijke gezichtsuitdrukking naar Jade en Sungha kijkt.

"Is er meer waar je je zorgen over maakt?" vraagt ze dan kalm.

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: Wo Jul 16, 2008 18:22 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image

Jade moet lachen als Sungha terug in het water valt als hij schrikt van opvliegende vogels. Ze loopt hem achterna en ziet Ti op de oever zitten. Ze glimlacht en buigt eventjes eerbiedig haar kop.

"Ik maak me een beetje zorgen over die fotograaf van daarstraks, Ti." Zucht ze en ze kijkt Ti even aan. "Ik hoop maar dat we er niet in de problemen mee komen. Of beter gezegd, de mensen." Ze gaat naast Ti zitten.

"Zouden we de mensen beter niet gaan zoeken? Of beter wachten tot ze naar ons komen?" Vraagt ze Ti.

Miseria
Spookjager
Spookjager

Miseria is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jul 16, 2008 18:48 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image
    Faoiltiama //: wolf
Ti lacht eventjes hartelijk als ze Jade eerbiedig haar kop ziet buigen.
"Kom kom, niet zo keurig," zegt ze. "Naar verluid ben jíj tenslotte de leider van de roedel, dus behoor ik door mijn knieën te gaan."
Vlug zakt ze door haar poten, en kijkt Jade eventjes met een ondeugende glimlach aan, niet passend bij haar leeftijd.

Ze kijkt eventjes nadenkend bij Jade's woorden.
"Dat begrijp ik," zegt ze kalm, als ze vertelt bezorgd te zijn. "Maar aan hysterie zouden we niets hebben. Niet dat je dat bent, uiteraard."

"Zouden we de mensen beter niet gaan zoeken? Of beter wachten tot ze naar ons komen?"
Ti kijkt eventjes vertwijfeld.
"Ik denk dat je het beter nog heel eventjes aan zou kunnen zien," zegt ze dan langzaam. "Maar als ze er over een klein poosje nog niet zijn, zou ik ze inderdaad gaan zoeken. Niet te lang wachten, maar ook niet te kort. Waar denk je dat de fotograaf op uit zou zijn? Slechts de wetenschap dat we er zijn, of meer?"
Ze is uiterst voorzichtig met haar woordkeuze. Ze heeft het idee dat zij er veel minder zwaar over zou denken dan Jade, en is bang dat ze al snel iets zegt dat Jade onnodig hysterie aan zou jagen. Want zoals ze al zei, daar hebben ze niets aan.

Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Rayatje is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jul 21, 2008 11:39 Terug naar boven Sla dit bericht op

OOC: *kopiert Lau's dramatische beschrijving van hoe Cornelia een deel van haar is* XD
Ik was net een week weg naar iemand, daarom las ik zo laat de pb. Maar ik ga posten als ik nog mag. xD

Image

Cornelia is even bezorgd over de wolven, maar dan ziet ze Matthew. Ze zucht en doet alsof ze ver het bos instaart als hij tegen haar spreekt.
"Goed." zei Cornelia rustig, en overdreven kalm. "Laten we dan spreken... alleen. Maar doe het alsjeblieft straks, er is iets vreemds gebeurd. En niet enkel met de wolven. Je maag protesteert."

[....]

Na wat vermoeiende lessen later, wandeld Cornelia lekker Sue met Finn & Chelsey naar buiten. Ze ziet hoe Chels weggaat, en hoe Finn erachter aangaat. Cornelia volgt Finn achter een boom. Ze houdt haar hand voor zijn mond, zodat hij niet gaat gillen als hij haar ziet.
"Ik ben het maar." fluistert Cornelia in Finn's oor. Ze haalt haar hand weg.
"Wat zeggen ze?"

OOC: Ik kan niet volgen, maar ik doe m'n best.

trijntjuh
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: Ma Jul 21, 2008 14:56 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image

Finn trekt haast een panisch gezicht terwijl er een hand voor zijn mond wordt geslagen.
Ik wordt gekidnapt?!
Even denkt hij dat er nog een tweede persoon bij die gast is, die Finn opgemerkt heeft en hem ook bij de lurven zou grijpen, net als Chels.
"Ik ben het maar."
Finn haalt opgelucht adem, en kijkt om naar Corny nadat ze haar hand heeft weggetrokken.
'...Laat me niet zo meer schrikken.' Fluistert hij haar toe.
Hij richt zijn blik naar Chels en de enge mysterieuze jongeman en bijt op zijn lip.
"Wat zeggen ze?"
Hij kijkt opzij naar haar en zucht dan.
' We zijn betrapt met de wolven,' Begint hij weliswaar op fluisterende toon. '- Ze hebben zelfs bewijs, een foto Pindakaas met Boter!'
Hij snuift even diep en staart naar Chels.
'Als ze maar niets vertelt.'

jilly-ann
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

jilly-ann is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jul 21, 2008 15:08 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image

Chelsey ziet Finn zijn hoofd schudden. Oké, alles ontkennen. Dat kan ze best, toch? "Ik weet niet waar je het over hebt," zegt Chelsey zo kalm als mogelijk. Helaas voor haar wil haar stem niet echt meewerken. Kom op Chels, gewoon glashard liegen! De jongen komt dichterbij, waardoor het nog meer opvalt dat hij boven haar uit steekt. Ze probeert de brok uit haar keel te slikken, maar dat lukt niet. Een ruwe hand, grijpt haar kraag en met een luide knal, komt ze tegen de boom achter haar terecht. Haar gezicht vertrekt van de pijn.
"Geen grapjes! Ik volg jullie al minstens een maand! Daarbij wil mijn vader al een tijdje heel graag die roedel uitmoorden, dus vertel op!"
Na die woorden, besluit Chelsey al helemaal niks te zeggen! Zomaar de wolven uitmoorden! Nou, dan zal hij toch mooi eerst haar moeten vermoorden! "Ik weet echt niet waar je het over hebt," stamelt ze. Ze aarzeld even, maar geeft hem dan snel een knietje. Waardoor hij haar loslaat. "Rennen," roept ze tegen Finn en Cornelia, terwijl ze snel het bos inrent. Een heel andere richting dan die naar de wolfen gaat, straks volgt hij haar nog...

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp