Auteur |
Bericht |
Lucienne
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 08, 2006 10:54 |
 |
echt rot als ze je zonder de reden te vertellen laat vallen is ze je niet eens waard! Ik heb een vriendin en we waren al sinds groep 3 beste vriendinnen, maar nu we op de middelbare school zitten heeft ze me voor mijn gevoel ook laten vallen. Ze rookt en blowt terwijl ze hartstikke astma heeft! alleen om stoer te doen! |
_________________ Crea's . "Helena is een sadist door de mensen die bij haar in de smaak vallen te pijnigen" |
|
  |
 |
Nirvana
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 08, 2006 11:32 |
 |
Tja,dat roken en blowen is wat.
Mijn vriendin staat nu alleen maar bij die 'rokers'
terwijl ze vroeger zon lief meidje was.
Mensen kunnen zoveel veranderen in die korte tijd..
Heb nu inmiddels al een veel andere vrienden..
Maar de tijd van vroeger die ik met me vriendin heb doorgebracht..
mis ik vreselijk. |
_________________ True friends accept you, on the way you are. |
|
  |
 |
ninniachel pattinson
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 08, 2006 12:51 |
 |
Ik had voor dit schooljaar begon toneel, waar een andere vriendin van me opzat.
en we kwamen in dezelfde klas, dit schooljaar, eerste paar weken trokken we veel samen op, maar toen ging ze ineens met iemand anders om, die ik totaal niet mocht ^^
dat duurde dus een halfjaar. had ik eigenlijk bijna geen vrienden, maarja, en nu zijn we 3 beste vriendinnen, best wel lollig opzich..
maar voor de andere kinderen hier, vind ik het best erg, heb je zo'n goede vriend(in) en dan ben je zo iemand ineens kwijt.  |
_________________ No in elenath hîlar nan hâd gîn
Brazil !!
Argentina !! |
|
  |
 |
~Yasmine~
3e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: in the Burrow, teasing Won-Won with Fred and George...^^
|
Geplaatst:
Do Jun 08, 2006 19:02 |
 |
Citaat: | T O N K S
Twee 'beste vriendinnen' hebben me ook laten vallen en een wel heel hard.
Claudia had ik nu ongeveer 2 en half jaar geleden ontmoet. Op dat moment bijna 1 jaar. We kwam bij elkaar in de klas terecht en het klikte gewoon meteen. We deden alles samen en sommige mensen dachten dat we zelfs zusjes waren. Altijd samen op school, buiten school waren we ook vaak bij elkaar thuis te vinden en we zaten ook nog eens op dezelfde school. Ze had me verteld over een ex-vriendje Micael die ik zou ontmoeten op haar verjaardagsfeestje 17 December 2004 als ik me niet vergis. Ik leerde hem kennen en ook tussen ons klikte het heel goed. We spraken steeds vaker af. Ik, Claudia, Micael, Rudy (vriend van ons allen en beste vriend van Micael) en Fabio (broer van Claudia en vriend van ons allen). Soms ook andere mensen. Ik begon op een gegeven moment gevoelens te ontwikkelen voor Micael en ik heb steeds weer gevraagd aan Claudia of ze nog iets voor hem voelde: Nee. Ok. We kregen dus samen iets een paar weken later. Tot op rare wijze er steeds dingen tussen kwamen waardoor het bijna uitging of we ruzie kregen. Zo had iemand mijn MSN gehackt en er iets prachtigs in gezet over Micael en nog veel meer. Ik had niet door wie het was, maar ik had wel het gevoel dat het Claudia was. Ik drukte dat gevoel weg, ze was mijn beste vriendin. Op een gegeven moment ging het na drie maanden toch een maand uit. Hij beweerde dat ik hem had bedrogen, wat niet zo was. Een maand later ging het weer aan. Alles ging prima voor weer drie maanden. Tot een dag bij het zwembad. Daar zag ik ze samen. Zij boven op hem, kussend. Mijn hart brak daar letterlijk in tweeën en ik ging weg. Het ging uit natuurlijk, maar op de een of andere manier kon ik het haar vergeven. Ze vond hem nog steeds leuk en eigenlijk vond ze hem al 5 jaar leuk! Toen ging ze op vakantie voor 3 weken. Ik chatte nog dagelijks met mijn ex en toen ze terug kwam.. ze beweerde dat ik hem terug wilde en vanalles en nog wat. Ze schold me de huid vol en op dat moment zette ik er een punt achter. Dus ik heb haar al bijna een jaar niet gesproken.
In die zomer ben ik naar een ander feestje geweest van een vriendin. Daar ontmoette ik een ander meisje: Daniela. Ook hier klikte het meteen en ze woonde nog eens in de straat naast de mijne. Geweldig! We werden goede vriendinnen en ik ging een week mee op vakantie naar het huisje van haar grootouders. We hadden elkaar ons grootste geheim ooit verteld en ik voelde onze band versterken. Nog steeds ging het goed en ook op school, hoewel ze op de school naast de mijne zat. Elke pauze gingen we naar het hek, wat de scholen gescheiden hield en praatten we bij. Maar toen... ik stelde haar voor aan een groepje vrienden van me. En op een gegeven moment kwam ze niet meer naar het hek of zei ze enkel: sorry ik moet met die en die van dat groepje praten dus. Ik werd best kwaad en op gegeven moment zei ze helemala niks meer, kwam ze niet meer opdagen en zei zelfs niks terug op MSN. Tsjakka. Over.
Maar goed, ik ben geen egoïst en ik ben blij dat ze hun geluk zo gevonden hebben. Ik treur niet omdat de vriendschap over is, maar ik lach omdat de vriendschap bestaan heeft (:
Wow, wat een verhaal! Ik vind die Claudia maar raar! (je vindt het toch niet erg dat ik dat zeg? ) Jij hebt haar vergeven, terwijl ze vreemdging met jóuw vriendje! En dan wordt ze boos, terwijl je alleen maar msnt met hem! Maar zoals ik begrijp, is het je vriendin niet meer.
En wat rot van die Daniela, maar ik vind je zin erg mooi:Ik treur niet omdat de vriendschap over is, maar ik lach omdat de vriendschap bestaan heeft (:
Wauw, ik vind hem écht mooi!
Maar ik denk dat je nu wel goede vriendinnen hebt, nietwaar?
Veel Liefs,
Yasmine
|
|
Watching us fading and watching it all fall apart ♥ |
|
  |
 |
Caleb
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 08, 2006 19:31 |
 |
Ik ben nog nooit verlaten door een vriend of vriendin. Me zus (12) heeft volgens mij om de 3 weken wel een nieuwe beste vriendin dan heeft ze weer ruzie met die en daan is ze daarna weer beste vriendinnen met er. Ik hou het allemaal niet meer bij hoor . Ik wil trouwens ook ff zeggen dat ik vind dat als een vriend(in) je laat vallen het waarschijnlijk nooit echt een goede vriendin is geweest, probeer iemand te zoeken waarvan je weet dat hij/zij je nooit laat vallen. Dat is vriendschap.
De groeten,
Caleb |
|
|
  |
 |
Cheetah
3e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: In the caves, being a LOSTaddict & watching the 3rd season!
|
Geplaatst:
Do Jun 08, 2006 19:46 |
 |
Ik geef je helemaal gelijk, Caleb. Vroeger werd soms bij vriendinnen gezegd dat, als je iets bepaalds niet had (toen was dat 'Diddl'), dat je er dan niet bijhoorde. Dat is grote zever. Dat zijn dan zeker weten geen vrienden!
Laatst had ik nog ruzie met een ex-vriendin. Die begint opeens over vanalles te zagen via MSN en dan reageer ik altijd sarcastisch en die kan daar blijkbaar niet tegen ^^
Opeens blokte ze me en heb ik haar gemaild over alles waar ik me altijd aan ergerde toen we nog 'bevriend' waren. Ze schold mijn broer en zus uit, zei dat ze vrienden had en ik niet en dat alleen zij interessante dingen te vertellen had en ik dan weer niet... En dit is zo sinds ze weet dat ik hogere rapportpunten haal dan haar.
En voor alles heeft ze wel een reden! (alhoewel, alles?) Ze had ooit eens 50 van haar vrienden opgenoemd (waarvan de helft haar niet eens kan hebben en de andere helft gewoon verzonnen is). Dat had ik haar ooit gezegd en daar reageerde ze niet op, ook niet toen ik zei dat het net was alsof alleen zij iets mocht vertellen en dat alles wat ik zei gewoonweg saai was. Ze zei wel toen ik haar beschuldigde van het uitschelden van mijn broer en zus dat dat maar voor een grapje was. Wat voor een rare humor moet die dan wel hebben?
Ik heb ook gezegd dat als ze zegt dat ik geen vrienden heb, dat ik er in 1 2 3 zo wat toevoeg aan dat gesprek en dan zal ze niet meer zo spraakzaam zijn... Daar ben ik zeker van! Zij heeft namelijk helemaal geen vrienden om daar aan toe te voegen.
Oké, ik heb even mijn hart gelucht  |
_________________ Break in, Break out - Michael Scofield <a> On his body.
Hurley: No, I'm not hungry.
Sawyer: Are you serious? |
|
  |
 |
T O N K S
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 08, 2006 19:48 |
 |
~Yasmine~ schreef: | Citaat: | T O N K S
Twee 'beste vriendinnen' hebben me ook laten vallen en een wel heel hard.
Claudia had ik nu ongeveer 2 en half jaar geleden ontmoet. Op dat moment bijna 1 jaar. We kwam bij elkaar in de klas terecht en het klikte gewoon meteen. We deden alles samen en sommige mensen dachten dat we zelfs zusjes waren. Altijd samen op school, buiten school waren we ook vaak bij elkaar thuis te vinden en we zaten ook nog eens op dezelfde school. Ze had me verteld over een ex-vriendje Micael die ik zou ontmoeten op haar verjaardagsfeestje 17 December 2004 als ik me niet vergis. Ik leerde hem kennen en ook tussen ons klikte het heel goed. We spraken steeds vaker af. Ik, Claudia, Micael, Rudy (vriend van ons allen en beste vriend van Micael) en Fabio (broer van Claudia en vriend van ons allen). Soms ook andere mensen. Ik begon op een gegeven moment gevoelens te ontwikkelen voor Micael en ik heb steeds weer gevraagd aan Claudia of ze nog iets voor hem voelde: Nee. Ok. We kregen dus samen iets een paar weken later. Tot op rare wijze er steeds dingen tussen kwamen waardoor het bijna uitging of we ruzie kregen. Zo had iemand mijn MSN gehackt en er iets prachtigs in gezet over Micael en nog veel meer. Ik had niet door wie het was, maar ik had wel het gevoel dat het Claudia was. Ik drukte dat gevoel weg, ze was mijn beste vriendin. Op een gegeven moment ging het na drie maanden toch een maand uit. Hij beweerde dat ik hem had bedrogen, wat niet zo was. Een maand later ging het weer aan. Alles ging prima voor weer drie maanden. Tot een dag bij het zwembad. Daar zag ik ze samen. Zij boven op hem, kussend. Mijn hart brak daar letterlijk in tweeën en ik ging weg. Het ging uit natuurlijk, maar op de een of andere manier kon ik het haar vergeven. Ze vond hem nog steeds leuk en eigenlijk vond ze hem al 5 jaar leuk! Toen ging ze op vakantie voor 3 weken. Ik chatte nog dagelijks met mijn ex en toen ze terug kwam.. ze beweerde dat ik hem terug wilde en vanalles en nog wat. Ze schold me de huid vol en op dat moment zette ik er een punt achter. Dus ik heb haar al bijna een jaar niet gesproken.
In die zomer ben ik naar een ander feestje geweest van een vriendin. Daar ontmoette ik een ander meisje: Daniela. Ook hier klikte het meteen en ze woonde nog eens in de straat naast de mijne. Geweldig! We werden goede vriendinnen en ik ging een week mee op vakantie naar het huisje van haar grootouders. We hadden elkaar ons grootste geheim ooit verteld en ik voelde onze band versterken. Nog steeds ging het goed en ook op school, hoewel ze op de school naast de mijne zat. Elke pauze gingen we naar het hek, wat de scholen gescheiden hield en praatten we bij. Maar toen... ik stelde haar voor aan een groepje vrienden van me. En op een gegeven moment kwam ze niet meer naar het hek of zei ze enkel: sorry ik moet met die en die van dat groepje praten dus. Ik werd best kwaad en op gegeven moment zei ze helemala niks meer, kwam ze niet meer opdagen en zei zelfs niks terug op MSN. Tsjakka. Over.
Maar goed, ik ben geen egoïst en ik ben blij dat ze hun geluk zo gevonden hebben. Ik treur niet omdat de vriendschap over is, maar ik lach omdat de vriendschap bestaan heeft (:
Wow, wat een verhaal! Ik vind die Claudia maar raar! (je vindt het toch niet erg dat ik dat zeg? ) Jij hebt haar vergeven, terwijl ze vreemdging met jóuw vriendje! En dan wordt ze boos, terwijl je alleen maar msnt met hem! Maar zoals ik begrijp, is het je vriendin niet meer.
En wat rot van die Daniela, maar ik vind je zin erg mooi:Ik treur niet omdat de vriendschap over is, maar ik lach omdat de vriendschap bestaan heeft (:
Wauw, ik vind hem écht mooi!
Maar ik denk dat je nu wel goede vriendinnen hebt, nietwaar?
Veel Liefs,
Yasmine
|
|
Ik verwonder me al over het feit dat er iemand het zelfs leest aangezien het niet echt een kleine post is ^^'.
Natuurlijk vind ik het niet erg dat je Claudia raar noemt, ik vind haar ook... raar... (:
En nee, ik heb niet echt goede vriendinnen. Het zijn meer kenissen. De meisjes uit mijn klas passen totaal niet bij me, ze zijn heel erg braaf in de klas, maar eigenlijk zijn ze roddelaars en heel kinderachtig. Ik ben best serieus, vrolijk en te volwassen voor mijn leeftijd. Ik heb wel een heel goede vriend van 17, hij is mijn beste vriend en veel MSN-vrienden, voornamelijk van HPF. Maar ja die zal ik moeten verlaten... ik ga naar Australië verhuizen en het tijdverschil is 10 uur ):
Maar bedankt voor je reactie iig ^^. |
_________________ Don't walk behind me; I may not lead.
Don't walk in front of me; I may not follow.
Just walk beside me and be my friend.
- Albert Camus
Somos Campe�es Portugal |
|
  |
 |
Caleb
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 08, 2006 19:53 |
 |
Cheetah schreef: | Ik geef je helemaal gelijk, Caleb. Vroeger werd soms bij vriendinnen gezegd dat, als je iets bepaalds niet had (toen was dat 'Diddl'), dat je er dan niet bijhoorde. Dat is grote zever. Dat zijn dan zeker weten geen vrienden!
Laatst had ik nog ruzie met een ex-vriendin. Die begint opeens over vanalles te zagen via MSN en dan reageer ik altijd sarcastisch en die kan daar blijkbaar niet tegen ^^
Opeens blokte ze me en heb ik haar gemaild over alles waar ik me altijd aan ergerde toen we nog 'bevriend' waren. Ze schold mijn broer en zus uit, zei dat ze vrienden had en ik niet en dat alleen zij interessante dingen te vertellen had en ik dan weer niet... En dit is zo sinds ze weet dat ik hogere rapportpunten haal dan haar.
En voor alles heeft ze wel een reden! (alhoewel, alles?) Ze had ooit eens 50 van haar vrienden opgenoemd (waarvan de helft haar niet eens kan hebben en de andere helft gewoon verzonnen is). Dat had ik haar ooit gezegd en daar reageerde ze niet op, ook niet toen ik zei dat het net was alsof alleen zij iets mocht vertellen en dat alles wat ik zei gewoonweg saai was. Ze zei wel toen ik haar beschuldigde van het uitschelden van mijn broer en zus dat dat maar voor een grapje was. Wat voor een rare humor moet die dan wel hebben?
Ik heb ook gezegd dat als ze zegt dat ik geen vrienden heb, dat ik er in 1 2 3 zo wat toevoeg aan dat gesprek en dan zal ze niet meer zo spraakzaam zijn... Daar ben ik zeker van! Zij heeft namelijk helemaal geen vrienden om daar aan toe te voegen.
Wat een rare zeg . Ik vind het raar als mensen niet tegen sarcasme kunnen ik bedoel maar, begrijp je het dan niet ofheb je gewoon geen humor? Oké dat was misschien wel heftig gereageerd maar volgens mijn vrienden ben ik enorm sarcastisch dus .
Groetjes van,
Caleb |
|
|
  |
 |
Cheetah
3e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: In the caves, being a LOSTaddict & watching the 3rd season!
|
Geplaatst:
Do Jun 08, 2006 20:11 |
 |
Caleb schreef: | Cheetah schreef: | Ik geef je helemaal gelijk, Caleb. Vroeger werd soms bij vriendinnen gezegd dat, als je iets bepaalds niet had (toen was dat 'Diddl'), dat je er dan niet bijhoorde. Dat is grote zever. Dat zijn dan zeker weten geen vrienden!
Wat een rare zeg . Ik vind het raar als mensen niet tegen sarcasme kunnen ik bedoel maar, begrijp je het dan niet ofheb je gewoon geen humor? Oké dat was misschien wel heftig gereageerd maar volgens mijn vrienden ben ik enorm sarcastisch dus .
Groetjes van,
Caleb |
Je bent wie je bent, of je nu sarcastisch bent of niet. Mensen zullen je daardoor niet aardig vinden, maar anderen juist wel. Sarcasme is bij mij mijn meest gebruikte vorm van humor ^^ en dat kunnen de mensen uit mijn klas dus wel appreciëren ^^
Natuurlijk, op MSN komt alles heel anders over, vooral bij sarcasme. Maar als ik dan iets sarcastisch zeg met een lachend smiley'tjen, denkt zij direct dat ik grappig wil overkomen en dan begint ze opeens te zeggen dat ik haar aard wil veranderen! Oké, dan ben je goed zot!
Het is toch wel raar hoeveel mensen er zo in de wereld bestaan! Dit jaar heb ik trouwens ook nog zo'n vriendin gehad (die me niet heeft laten vallen, maar ook weer eigenlijk wel)...
Wij waren dus een groep van 3 vriendinnen, maar die andere 2 konden elkaar niet altijd hebben en dat botste. Die ene vriendin werd wat chichi enzo en denkt echt dat ze alles is! (ze zit zelfs te zeggen dat ze als baby meedeed aan een schoonheidswedstrijd ). Ze zegt ook altijd dat haar ouders haar altijd helpen met haar huiswerk en oefeningen met haar maken [helpt niet!] enz. Zo geeft ze ons dan de indruk dat wij dat geluk allemaal niet hebben...
Maar na een tijd kwam ik te weten dat zij geroddeld heeft over mijn huis [dat het er altijd rommelig lag] en over mijn zus [dat ze dom was]. Ik ben toen kwaad op haar geworden en ben wat uigevlogen, maar daarna was het ook alweer over. Maar tussen die andere 2 ging het al niet meer goed.
Die avond heb ik nog telefoon gehad van die moeder en die zei dat ik moest kiezen tussen hààr of die andere vriendin, want zij zei dat ik aan het veranderen was en dat haar dochter iemand nodig had om mee te praten [m.a.w. één vriendin en geen meerdere]. Dat betekende dat ik alleen haar als vriendin mocht hebben en niemand anders. Rarara wat ik toen gedaan heb, natuurlijk! Voor die andere gekozen en die vind ik nu toffer dan ooit!
Ik herhaal het nog eens: in elke gemeente/straat/school/klas heb je ergens wel iemand die zo is of kan zijn! Dat is onwaarschijnlijk... |
_________________ Break in, Break out - Michael Scofield <a> On his body.
Hurley: No, I'm not hungry.
Sawyer: Are you serious? |
|
  |
 |
Tifa
6e jaars

.gif)
Verdiend:
81 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 08, 2006 20:18 |
 |
Als je vriend(in) je zomaar laat vallen, is het geen échte vriendin ! Hoe onafscheidelijk je ook ooit bent geweest. Als je échte vrienden bent, vecht je voor je vriendschap en zeg je niet ; "Oh, ja, zij/hij is veranderd of verhuisd of saaier geworden of whatever, dus hou ik er mee op."
Cheetah schreef: | Die avond heb ik nog telefoon gehad van die moeder en die zei dat ik moest kiezen tussen hààr of die andere vriendin, want zij zei dat ik aan het veranderen was en dat haar dochter iemand nodig had om mee te praten [m.a.w. één vriendin en geen meerdere]. Dat betekende dat ik alleen haar als vriendin mocht hebben en niemand anders. Rarara wat ik toen gedaan heb, natuurlijk! Voor die andere gekozen en die vind ik nu toffer dan ooit!  |
Wat is dat voor een onzin ! Alsof je maar één vriendin op de wereld mag hebben ! Als het niet gaat tussen twee meiden, ja, jammer dan. Zorg maar dat het wél goed gaat of spreek niet met z'n meerderen af...
Goed, Cheetah, dat je hebt gekozen voor die andere !! ^^ |
_________________ A Pure Slyterin...
Final Fantasy; Advent Children...
"There's Nothing I Don't Care About...!" |
|
  |
 |
Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
364 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jun 13, 2006 16:36 |
 |
Wat erg voor je! Moest ik met iemand supergoed bevriend zijn die me opeens laat vallen... Dat zou ik niet overleven Ik vind dat dat totaal geen echte vrienden zijn. Een vriend(in) laat je nooit vallen voor iemand anders! Maar toch, vriendschappen komen en gaan... Zo is het leven nu eenmaal, hé! |
_________________ If there's anything to say
If there's anything to do
If there's any other way
I'll do anything for you. |
|
  |
 |
hermion3
3e jaars

Verdiend:
23 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jun 13, 2006 17:42 |
 |
Het is wel erg herkenbaar. Ik was een tijdje er close met een meisje, dat was mijn hartsvriendin. Nu uiteraard niet meer, mhja ik heb ontzettend veel last van m'n heup en zij vond het aanstellerij en ik had haar steun nodig, maar ze heeft me laten vallen als een baksteen en nu heb ik zoiets van; weet je wat jij kan doen? je kan de pot op.
Nu heb ik één hele goede vriendin en dat is genoeg voor mij.
Als ik jou was zou ik gewoon een e-mailtje naar haar sturen met het hele verhaal erin en afwachten. Je moet d'r niet achter haar kont aanlopen want dat is alleen maar nadelig en zo raakt ze geïrriteerd.
|
let me love you again and again
Darlin' |
|
  |
 |
Little-_-Devil
4e jaars

Verdiend:
37 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jun 13, 2006 17:50 |
 |
Als een hele goeie vriendin jou laat vallen,, is dat een teken dat ze dus absoluut GEEN goeie vriendin is..!! Als mijn vriendin waar ik super close meej ben op zo'n laffe manier zou laten vallen,, zou ik haar niet eens meer willen kenne..!! |
_________________ "When stuck in the river, it is best to dive and swim to the bank yourself before someone drops a large stone on your chest in an attempt to hoosh you there."
Little Devil...*Ravenclaw* |
|
  |
 |
Harry_Lover
1e jaars

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jun 13, 2006 18:00 |
 |
Het is net wat Little-_-Devil zegt:
Als zo'n goede vriendin je laat vallen ben je wel heel erg zwak.
Als mijn vriendin dat zou doen zou ik haar niet eens meer willen spreken.
Maar als jij het goed wil maken, moet je gewoon een e-mailtje terug sturen en kijken of ze daar op reageert. Afwachten dus!
Dan vraag je waarom ze je aat vallen, want daar is altijd wel een rede voor.
xXx |
|
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jun 13, 2006 18:35 |
 |
Wat verschrikkelijk erg als je zoiets mee maakt.... En gebeurde dat allemaal zonder een reden?? ( ik lees nu het intro verhaal)....
Als ik zoiets zou hebben dan zou ik naar haar/hem toe gaan en dan zou ik vragen waarom hij/zij je zo laat zitten... En dan zou hij/zij wel met goede redenen moeten komen...
En dan maar zorgen dat je weer een nieuwe beste vriend/vriendin krijgt.. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
|
|