Auteur |
Bericht |
celtic_me
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
133 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 18, 2006 15:05 |
 |
Ik zit gewoon bijna iedere week in de bioscoop. Als ik zin heb om te gaan, dan ga ik, dan hoeft er nog niet eens een film te spelen die ik absoluut wil zien.
Maar nu het zomervakantie is, is dat altijd het geval. Er spelen nu zoveel goede films, die ik dus ongeveer allemaal wil zien.
Het gaat me nog wat kosten... |
_________________ Seasons come and change
the memories remain
tell me why you left me stranded in the rain
04-10 US5 fanmeet in Essen |
|
  |
 |
*Daniel*Fan*
3e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 18, 2006 22:19 |
 |
ik ga nii vaak naar de bios,, ik vind het wel leuk maar ik ga alleen maar als die film me echt leuk lijkt,,
want sons draaien er ook alleen maar films die me nii leuk lijken en dan ga ik sons heel lang nii naar de bios,,
en ik vind de bios best wel duur,, |
_________________ Johnny Depp (F) |
|
  |
 |
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
529 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 18, 2006 22:27 |
 |
De bioscoop is een plaats waar ik heel zelden te vinden ben, behalve als we er naartoe gaan met de school of als ik voor het eerst de nieuwe HP-film wil zien. En misschien ga ik ook wel kijken naar PotC, als ik daar de kans toe krijg. En ik denk ook wel dat ik naar "The Hobbit" ga kijken in de bios, die in december verschijnt. Wat wel opmerkelijk is, is dat als ik naar een film ga ik dan meestal één van de laatste dagen ga dat hij speelt. Dan is er minder volk en meestal gezelliger. Alhoewel ik ook wel graag een premiere zou meemaken. De laatste keer dat ik naar de bios ben geweest was toen de vierde HP-film verscheen. Maar als ik iemand vind om met me mee te gaan, ga ik vast wel meer |
_________________ See you in another life then, eh brother? |
|
  |
 |
Candida
6e jaars

Verdiend:
57 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 18, 2006 23:05 |
 |
Ik ga enkel naar de bioscoop als ik een film echt supergraag wil zien!
Voor 2007 zijn dat alvast :
-Premonition
-Fantastic 4 & the Silver Surfer
Beide met Julian McMahon...
*zucht*
*smelt helemaal weg*
EDIT : Vandaag ga ik met enkele vriendinnen naar Scary Movie 4! |
_________________ WE'REGOINGOUTOFSTYLE. |
|
  |
 |
Miesje
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jan 12, 2007 18:04 |
 |
Ik ga ongeveer om de week naar de bios. Het licht er altijd aan hoeveel geld ik heb:P.
De beste film die ik in de bios heb gezien is toch wel HP GoF. De laatste keer dat ik naar de bios ging was 2 weken geleden... best wel lang . Toen was ik naar the Holiday... geen aanrader!! Hij is echt supersaai!  |
_________________ Evanescence [L] |
|
  |
 |
Choco
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
70 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jan 13, 2007 11:23 |
 |
Ik ga denk ik om de maand naar de bioscoop?
Niet zo heel vaak, maar er zijn heel vaak films waar ik heen wil.
Alleen komt het er dan niet van. |
|
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jan 13, 2007 17:42 |
 |
Pff, de laatste film die ik in de bios heb gezien was de 4e HP film dus dat is al een tijdje geleden.
Als het goedi s ga ik morgenavond met een oudcollega/vriendin naar Perfume in groningen maar ik moet nog zien of het doorgaat. Ze heeft wel vaak de neiging om vlak van te voren af te bellen ... of niet af te bellen en niet komen |
 |
Choco
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
70 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 15, 2007 17:06 |
 |
Nou ik ben eergisteravond naar de bioscoop geweest toch.
Naar de film Kruistocht in Spijkerbroek.
Ik vond hem erg leuk! Leuk verfilmd wel een beetje raar einde, anders dan het boek maar toch een leuke film. |
|
|
  |
 |
*_eOwyn_*
4e jaars

Verdiend:
215 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 15, 2007 19:56 |
 |
in de vakantie ga ik best vaak naar de bios
deze vakantie 2x XD eigenlijk 3x maar toen kon die ander niet
de laaste film was The holliday deze vakantie
best een leuke film |
_________________ I tought this love was real
That You and I we're meant to be
Like the sun and moon, the stars and the sea
But we lost again
The dream of you and me and all we could be
|
|
  |
 |
Jessica.
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 05, 2007 16:53 |
 |
Ik ga niet heel erg vaak naar de bios. Maar ik heb er toch wel een hoop gezien. Mijn laaste was PotC 3 (again ) Daarvoor Hp OotP. En daarvoor nog een hele hoop anderen. Ik vind de bios altijd heel leuk. Lekkere grote bak popcorn en een fles Coca Cola. Het leukste vind ik het met me beste vriendin of met een hele groep. |
HPF and us <3
Forever in our hearts! |
|
  |
 |
Catie
Chaotic Angel

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 05, 2007 17:06 |
 |
Ik vind het jammer dat de optie overige er niet tussen staat XD
Ik ga eerlijk gezegd best vaak naar de bioscoop. Opzich was ik nooit echt van originele spullen, ik ben hier eigenlijk opgegroeid met twee broers die downloaden en alles. Oke opgegroeid, afgelopen vijf jaar, maar jullie snappen het idee.
Maar terug naar het onderwerp, ik ben sinds een halfjaar tot jaar ongeveer heel erg in origineel. Vandaar dat ik films veel liever in de bioscoop zie voor het eerst, goede kwaliteit en alles erop en eraan. Het geeft voor mij iets extra's als ik de film origineel zie en ik heb 't geld er voor over. |
_________________ When will the blood begin to race
The sleeping bud, burst into bloom?
When will the flames, at last, consume us…?
01-2004/31-12-2009, HPF will live on in my heart and soul <333 |
|
  |
 |
Shirley
The Chatting Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 05, 2007 18:02 |
 |
Ik ga eigenlijk helemaal niet zo vaak naar de bioscoop. Zeg maar bijna nooit. xD Ik heb altijd zoiets van: die zie ik later op DVD wel. Een film moet wel heel geweldig zijn wil ik er echt voor naar de bioscoop gaan. ^^" OotP was trouwens de eerste van de Potter-films die ik in de bioscoop zag. Oké en die zag ik meteen twee keer wel. xD
Maar verder ga ik haast nooit. Alleen soms met een vriendin, maar dan ook meer voor de gezelligheid, ik ben niet echt een film kijker.
Het is ook niet zo dat ik films download eigenlijk. Ik koop ze gewoon als ze op DVD uitkomen. ^^ |
  |
 |
karinpotter
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 05, 2007 20:31 |
 |
Ik ga niet echt heel vaak naar de bioscoop deze zomer is het wat meer omdat ik En naar PotC3 ben geweest En naar Spiderman En nog een keer na PotC3 En naar Hp En nog een keer na Hp met mijn nicht binnenkort Eigenlijk wou ik ook nog naar Ocean's13 gaan maar ik moet toch wat geld overhouden (Al was de 2de keer PotC3 gratis door school )
Als ik naar de bios ga zijn het meestal meidenfilms of dansfilms. PotC en Hp zijn gewoon te gek en Spiderman vind ik wel okee dus die wou ik wel graag zien. |
|
|
  |
 |
Master of Magic
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 05, 2007 22:38 |
 |
Mij kan je om de twee weken vinden in de bioscoop. Ik hou van films, daarom ga ik er heel graag heen. ^^
Als er een film speelt die me leuk lijkt en ik zin heb om erheen te gaan, dan ga ik - soms met twee, drie mensen en anders bijna altijd met een vriendin, die ook van films houdt. (:
Ik ga ook wel eens naar premieres, maar dan alleen naar die van mijn favoriete films (PotC, HP, Spider-Man, enz.).
Yay, lang leve de bios xD |
 |
Imagination
2e jaars

Verdiend:
27 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 05, 2007 23:02 |
 |
Ik ga denk ik een paar keer in de maand naar de film maar soms een hele tijd niet. Het ligt eraan of er leuke films draaien en of ik niet blut ben xD. Meestal ga ik dan met m'n moeder ofzo maar soms ook gewoon met vriendinnen.
Films zoals Harry Potter en Spiderman wil ik altijd wel in de bios zien want de effecten en de spanning is op zo'n mega schern toch effe een tikkie beter. Of gewoon zo'n goeie actiefilm is ook leuk om te kijken.
Films zoals The Devil wears Prada of Shrek 3 daar wacht ik altijd mee als ze in de videotheek zijn want daar heb ik geen haast mee ofzo.
Ik hou er dus wel van om naar de bios te gaan ( i <3 the popcorn daar!!) maar dan wel voor een film die de moeite waard is!  |
_________________ Harry: I'm not weak!
Snape: Then PROVE it! |
|
  |
 |
|