Auteur |
Bericht |
FireBolt428
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
185 Sikkels
Woonplaats: Maakt me niet uit, als het maar zo dicht mogelijk bij Laura is(L)(L)(L)(L)
|
Geplaatst:
Vr Aug 25, 2006 14:21 |
 |
Rowling heeft al gezegd dat ze iets wel iets, een epiloog, zou schrijven over het leven van de overlevende personages NA zweinstein en dat dan alle achtergrondinformatie die we zouden moeten kennen, gekend zal zijn, dus als Harry het verhaal overleeft, zullen we zeker weten hoe zijn leven na zweinstein er uit zal zien, ook heeft een keer gezegd dat ze na het 7e verhaal hoogstens nog een HP encyclopedie zal maken... |
_________________ ... |
|
  |
 |
Perijn
Marauder

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mei 04, 2007 7:44 |
 |
|
  |
 |
olram6
1e jaars

Verdiend:
55 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mei 04, 2007 8:39 |
 |
Ik zit ook te denken het kan togh niet waarzijn dat rowling dan stopt. Ze is schrijver,en het is haar hobby waarom zou ze niet verder schrijven lijkt mij? Als het je aller liefste hobby is. Ze is nog niet zo oud kijk naar nadere schrijvers die zijn veel ouder dus. Ik denk dat er nog wel een uitbreiding komt geen boek 8 maar een uitbreiding. |
|
|
  |
 |
Annaaa
5e jaars

Verdiend:
198 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mei 04, 2007 11:35 |
 |
Ik denk niet dat Rowling van plan was om na boek 7 wat te schrijuven. als ze dat toch doet, hoop ik dat ze ook een boek maakt over bijvoorbeeld, Sirius verleden, of hgoe het ging tussen Lily en James, toen zij op zweinstijn waren. (Ook mijn lievelings Fanficts onderwerp ) |
|
|
  |
 |
Carla
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mei 04, 2007 14:54 |
 |
De hype zal inderdaad wel afnemen, maar dat hoort nu eenmaal bij hypes en trends. Jk Rowling zegt zelf dat er geen boek 8 meer zal komen, maar ze heeft nooit gezegd dat het voor Harry Potter dan ook helemaal afgelopen zou zijn. Ze kan nog leerboeken van Harry Potter en allerlei andere HP gerelateerde boekjes schrijven. Ook zal ze andere dingen gaan schrijven, dus helemaal klaar met JK Rowling is het niet. Ze zou ook gek zijn om haar populariteit die ze nu heeft (en waar menig schrijver bijna een moord voor zou doen) zomaar op te geven. Nee, het is niet afgelopen met JK Rowling, maar op een gegeven moment wel met Harry Potter. Ik zou het heel jammer vinden, ook zal ik de discussies hier op het forum zeker missen. Ik hoop ook dat JK Rowling niet alles verklapt in het laatste boek, want dan kun je er nog beter en langer over nadenken en discussiƫren. |
|
|
  |
 |
Singapore Lady
1e jaars

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mei 07, 2007 14:27 |
 |
Rowling zegt 7 boeken, dus het worden 7 boeken. Dit heeft ze vanaf het hele begin tot nu volgehoeden en dat zal niet weizigen.
Hoewel ik zelf gheerlijk geniet van de HP boeken en het jammer zal vinden als ik deel 7 uit heb, zou ik ook erg teleugesteld in haar zijn als ze nu opeens wel een deel 8 ging schrijven.
Misschien wel een "what happens next" of een HP woordenboek of Fabeldieren of zo iets, maar geen deel 8 van de HP reeks zoals we die nu kennen. |
|
|
  |
 |
Glamorana
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mei 08, 2007 18:22 |
 |
Ik denk het niet nee, ze heeft miljoenen verdiend... ik denk dat ze daar van gaat genieten en voorlopig stopt. Maar misschien dat ze iets anders in die stijl gaat schrijven als ze zich begint te vervelen. Ik hoop het wel. |
_________________ 21/07/07 =D |
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 09, 2007 10:07 |
 |
Ik denk niet dat ze nog opeens een 8e HP deel gaat maken.
Ik denk wel dat ze het schrijven te leuk vind om er mee op te houden dus ik denk dat ze gewoon een ander soort boeken gaat schrijven.
Je kan nog zoveel op de bank hebben staan maar daarom ga je nog niet stoppen met wat je leuk vind. Daniel houd toch ook niet op met acteren alleen maar omdat hij rijk is |
 |
nymf.anna
4e jaars

Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 09, 2007 11:56 |
 |
dat is het nou he we hoopen dat er iets nieuws komt maar 'k geloof dat dit echt het latste boek zal zijn,is dit niet zo dat is dat ook goed. of zelfs beter  |
|
  |
 |
Rogue
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mei 15, 2007 21:34 |
 |
Ik hoop dat er nog een uitbreiding komt met info over de overlevende personen. Ik verwacht niet dat Harry het overleefd dus het is niet raar als ze niet verder gaat schrijven want het draait toch om hem. Een epiloog zou wel leuk zijn met info over de rest. Hoe het verder gaat enzo, met Hermelien want ik denk dat zij wel blijft leven, met Hagrid, de wemels.
Ze heeft wel gezegt dat ze gaat stoppen met de boeken dus dat zal dan wel zo zijn. |
_________________ 'Everyone dies, but not everyone really lives.'
'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'
'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer |
|
  |
 |
witch-melissa
2e jaars

Verdiend:
37 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 16, 2007 17:49 |
 |
JK Rowling gaat gelukkig wel nog een soort 8e deel maken maar dan een soort enclopydie ( hoe je het ook typt ) met daarin een beschrijving over Hogwarts en nog allemaal andere leuke dingen dus geef de hoop niet op want na boek 7 hebben we gelukkig nog wat leuks te lezen over HP |
_________________ Ron Weasley
"WEASLEY IS OUR KING!" |
|
  |
 |
noepie
1e jaars

Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mei 27, 2007 13:14 |
 |
witch-melissa schreef: | JK Rowling gaat gelukkig wel nog een soort 8e deel maken maar dan een soort enclopydie ( hoe je het ook typt ) met daarin een beschrijving over Hogwarts en nog allemaal andere leuke dingen dus geef de hoop niet op want na boek 7 hebben we gelukkig nog wat leuks te lezen over HP |
Ja inderdaad! Ik was erg blij toen ik dat nieuws hoorde... Hoopte er altijd al hoop, lijkt me heel leuk om al die dingen te lezen en nog een beter beeld te krijgen van Hogwarts en omstreken. Ik denk dat ze op zich nog inspiratie genoeg heeft voor een paar extra delen ^^ |
_________________ *In post-Deathly Hallows depressie.... ---> kan dus niet wachten op 16/17 november =D* |
|
  |
 |
Suuskipje
Dreuzel

Verdiend:
51 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mei 27, 2007 13:21 |
 |
Echt waar?! dat wist ik niet, dat is wel erg leuk, hoeven we nog niet helemaal af te kicken hahahaha.
Maar ja ze is nu zo lang bezig geweest met HP, het wordt tijd voor een nieuwe trilogie, met haar talent moet dat ook zeker gaan lukken! |
_________________ Harry, can we panic now? |
|
  |
 |
noepie
1e jaars

Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mei 27, 2007 20:08 |
 |
Suuskipje schreef: | Echt waar?! dat wist ik niet, dat is wel erg leuk, hoeven we nog niet helemaal af te kicken hahahaha.
Maar ja ze is nu zo lang bezig geweest met HP, het wordt tijd voor een nieuwe trilogie, met haar talent moet dat ook zeker gaan lukken! |
Ik weet eigenlijk niet of ik dat zo leuk zou vinden.. Als je J.K Rowling denkt, denk je aan Harry Potter. Ik zou me echt geen ander boek voor kunnen stellen bij haar! En dat zou denk ik ook niet zo leuk worden. Ik denk dat ik het liefste wil dat ze het gewoon bij dit houdt, en lekker veel over H.P blijft schrijven Alhoewel, als die nieuwe boeken toch komen.. dan lees ik ze natuurlijk wel, dat kan ik niet weerstaan ^^ |
_________________ *In post-Deathly Hallows depressie.... ---> kan dus niet wachten op 16/17 november =D* |
|
  |
 |
Lizzeeh
1e jaars

Verdiend:
24 Sikkels
Woonplaats: Op de glooiende heuvels van de Yssel, waar de koeien vredig grazen
|
Geplaatst:
Wo Jul 04, 2007 11:16 |
 |
het is wel af, na zeven boeken, maar der zijn nog films. het zijn wel slappe aftreksels van de boeken, maar beter iets dan niks!
en ik lees de boeken toch nog honderd keer, dus voor mij zal het nooit afzijn, en ik denk dat dat ook zo is bij de meeste anderen hier.. toch? |
_________________ And when I loose myself I think of you |
|
  |
 |
|