Auteur |
Bericht |
Jano0403
2e jaars
Verdiend:
42 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jun 24, 2008 19:05 |
|
Ik kon dit jaar weer nergens de Harry Potter agenda vinden...
Wel jammer, maar ook niet super erg want ik heb al een andere leuke gevonden en die plak ik gewoon weer propvol met HP! Heb ik met mijn vorige ook gedaan (ik heb zelfs de buitenkant weer opnieuw gekaft met HP plaatjes ) Al was het toch handig geweest als er gewoon al een 'kant en klare' HP agenda was geweest, want dat is natuurlijk een stuk leuker en mooier!!! |
|
|
|
|
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jun 24, 2008 22:50 |
|
Maar volgens mij maken ze toch al jaren de HP agenda niet meer? Voor zover ik weet was die agenda er toch alleen maar bij de eerste 2 HP films? Ik heb later er namelijk ook nooit meer een op de markt gezien. Ik zou het nu juist raar vinden als er weer een HP agenda zou komen. [a] |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
|
|
berry6145
3e jaars
Verdiend:
36 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 25, 2008 14:10 |
|
Witch_Eva schreef: | Maar volgens mij maken ze toch al jaren de HP agenda niet meer? Voor zover ik weet was die agenda er toch alleen maar bij de eerste 2 HP films? Ik heb later er namelijk ook nooit meer een op de markt gezien. Ik zou het nu juist raar vinden als er weer een HP agenda zou komen. [a] |
nee ik heb ze al sinds 2004 niet meer gezien in de winkels en ik denk dat ze niet meer zullen komen, in het buitenland heb je ze wel, want vorig jaar had ik nog een agenda gezien in een franse boekenwinkel, maar ik had hem niet genomen omdat alleen de buitenkant van hp was en de binnekant heel saai.. maar ik heb zelf 2 organisers van hp en daar kan je elk jaar een nieuwe binnenkant in doen, dat is wel leuk |
_________________ {»»...Harry Potter...««}
Noem me maar Esther
23 augustus t/m 31 augustus op vakantie |
|
|
|
Anton Goldstein
2e jaars
Verdiend:
55 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 26, 2008 11:35 |
|
Ik krijg ook een agenda van school, maar daar mag je dan wel kaften en stickers enzo plakken.
Vorig jaar heb ik gewoon plaatjes van internet gezocht en die op m'n agenda geplakt.
Dus...
Doe Het Zelf
En ín je agenda ook allemaal plaatjes zetten, doe ik ook |
|
|
|
|
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 26, 2008 17:20 |
|
Ik denk dat de meeste wel gewoon hun hele agenda volplakken met plaatjes zodat het net een HP agenda lijkt. Maar het gaat de meeste om dat ze een originele agenda hebben. Ik blijf erbij dat dat heel anders is.
@berry6145 Ja inderdaad ik heb ook wel eens in Frankrijk gezien dat ze daar wel gewoon HP agenda's verkopen. Misschien is er dan in Nederland minder animo hiervoor ofzo. Wel handig dat jij van die organisers hebt. Zo kan je hem inderdaad elke keer weer opnieuw gebruiken. ^^ |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
|
|
yvje94
1e jaars
Verdiend:
31 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 08, 2008 18:32 |
|
ik heb ze nog nooit gezien
maarja miss volgend jaar wel.... |
_________________ ''Look... at... me... ' he whispered.
The green eyes found the black, but after a second something in the depths of the dark pair seemed to vanish, leaving them fixed, black and ampty.'' |
|
|
|
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 08, 2008 18:33 |
|
yvje94 schreef: | ik heb ze nog nooit gezien
maarja miss volgend jaar wel.... |
Ze liggen volgens mij ook sinds 2002 niet meer in de winkel. In Frankrijk en andere landen kan je de agenda nog wel kopen, maar in Nederland/Belgie dus al jaren niet meer. Het is daarom ook niet zo raar dat je hem nooit gezien hebt. [a] |
|
|
|
Allisson Zwarts
1e jaars
Verdiend:
56 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 08, 2008 19:43 |
|
Ik heb ook helemaal geen HP spullen gezien. Ben in 5 verschillende winkels geweest maar er kon blijkbaar niet eens een potloodje vanaf >.<
Heb ik maar alles van Vans gekocht <3 |
|
|
|
|
NicoleD
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
168 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 08, 2008 20:27 |
|
Ik heb die van de eerste en tweede film hier liggen, die had ik toen, maar daarna nooit meer gezien. Ik heb mijn agenda voor dit school jaar al flink vol geplakt met HP stuff, dus ik maak er zelf wel eentje. |
_________________ 'We kunnen hem nog redden -' Harry stribbelde uit alle macht tegen, maar Lupos liet niet los.
'Je kunt niets meer doen, Harry... niets... hij is weg.' |
|
|
|
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 08, 2008 20:32 |
|
Allisson Zwarts schreef: | Ik heb ook helemaal geen HP spullen gezien. Ben in 5 verschillende winkels geweest maar er kon blijkbaar niet eens een potloodje vanaf >.<
Heb ik maar alles van Vans gekocht <3 |
Nee ze verkopen helemaal geen HP schoolspullen meer. Dat deden ze bij de eerste films nog wel, maar nu niet meer. Als je dus een HP agenda oid wil hebben dan moet je gewoon een normale agende kopen en dan kan je die beplakken met HP dingen. Een officiele agenda kan je in Nederland en Belgie niet meer kopen. [a] |
|
|
|
xKIMx
1e jaars
Verdiend:
7 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 31, 2008 13:55 |
|
Je zou wel plaatjes kunnen plakken jah, Maar eerlijk gezecht vind ik persoonlijk dat de plaatjes in tijdschriften e.d. ook minder worden. Maar ik denk dat dat straks wel weer iets meer zal worden, Als de laatste 2 films uit zijn. Om eerlijk te zijn vind ik het zelfs een beetje zonde om ze op te plakken. Je kan ze dan maar een keer echt gebruiken.. Meesal kijk ik er het volgende schoolhaar niet meer in. Ik hang ze an nog liever in een fotoijstje aan de muur ofzo:P ik heb het ooit met buddy geprobeert maar daar wordt je agenda zo dik van. Heeft dr iemand nog een ander idee?? ;o
xx |
|
|
|
|
|