Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Gescheiden Ouders Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Master of Magic
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 47 Sikkels

Master of Magic is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Mei 06, 2006 23:12 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mijn ouders zijn binnenkort 15 jaar getrouwd en ik ben echt heel blij dat ze nog samen zijn. Ze hebben wel heel soms ruzie, maar dat maken ze altijd wel weer goed.
Scheiden is natuurlijk niet fijn, maar het is ook niet leuk als je ouders de hele tijd zitten te ruziën. Als mijn ouders zouden scheiden, zal ik niet kunnen kiezen bij wie ik dan zal gaan wonen en ik kan gewoon niet zonder hun.

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 133 Sikkels

celtic_me is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jul 11, 2006 22:12 Terug naar boven Sla dit bericht op

iedereen vraagt me of ik het niet erg vind dat mijn ouders gescheiden zijn, en telkens zeg ik dan dat ik dat niet erg vind.
Waarom? *iedereen wilt dit nu weten* omdat ze altijd ruzie hadden. Mijn vader is verslaafd aan alcohol, en hij kwam dikwijls dronken thuis. 4 jaar geleden was mama het beu, en zijn we vertrokken, eerst tijdelijk, maar toen hij begon te dreigen met zelfmoorde, was het voorgoed, en eigenlijk was ik opgelucht. Echt waar, ik zie hem nu om de 2 weken, en dat is meer dan genoeg. Nu hebben we allemaal rust...
the end

04-10 US5 fanmeet in Essen
Profiel bekijkenStuur privébericht
FireBolt428
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 185 Sikkels
Woonplaats: Maakt me niet uit, als het maar zo dicht mogelijk bij Laura is(L)(L)(L)(L)

FireBolt428 is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Jul 12, 2006 12:13 Terug naar boven Sla dit bericht op

mijn ouders hebben wel eens op het punt gestaan te scheiden, maar het is uiteindelijk toch niet doorgegaan, nu valt er trouwens weinig te scheiden, mijn pa is niet lang daarna gestorven.

*Daniel*Fan*
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 45 Sikkels

*Daniel*Fan* is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Jul 12, 2006 12:20 Terug naar boven Sla dit bericht op

mij ouders zijn wel gescheiden,,
al 6 jaar,,
maar ik vind het nii erg,, omdat ik het geruzie nii aankon ik vond dat echt heel erg,,
en omdat mij vader ook vreemd ging Evil or Very Mad daarom haat ik me vader ik heb nooit meer contact met hem en vind het helemaal nii erg,,

Dreuzel
Dreuzel

Gaara is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Jul 12, 2006 15:28 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mijn ouders zijn gescheiden toen ik 7 was ofzo.. het maakt me absoluut helemaal niks uit.. het enige voordeel eraan is dubbel op vakantie en dubbel zakgeld Very Happy Het is heus niet zo'n drama hoor.. Tenminste ik vond het niet zo'n drama.. ze gaan hun gang maar Razz

Voor het beste spel ooit.. ga naar
-> MapleGlobal <-
The Girl Who Lived
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 46 Sikkels

The Girl Who Lived is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Aug 16, 2006 11:26 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mijn ouders gingen scheiden toen ik 10 was.
na meer dan 2 jaar alleen maar ruzieën gingen ze scheiden. Mijn eerste reactie was denk ik heel logisch. gewoon keihard huilen..
Ik heb het er wel moeilijk mee gehad maar nu ben ik het gewoon gewend..
En trouwens: Ik heb nou wel mooi twee huizen en twee kamers!

3e jaars
3e jaars

Verdiend: 67 Sikkels

lin is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Aug 16, 2006 12:50 Terug naar boven Sla dit bericht op

mijn ouders zijn niet gescheiden
maar ze maken wel steeds meer ruzie
dus ik ben bang dat ze toch een keer gaan scheiden

xxx-lin

miss_maggie
1e jaars
1e jaars

miss_maggie is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Aug 16, 2006 21:02 Terug naar boven Sla dit bericht op

Bij mij thuis is pas iet°s gebeurd waardoor de band tussen mijn ouders aan een zeer dun draadje hangt.
ze zijn nog niet gescheiden dus, maar ze hebben beide wel al 2 trouwerijen van hunzelf erop zitten.
Mijn ma had eerst ene henk,
mijn pa eerst ene gertie.
daardoor ben ik ook al tante vanaf mijn 11de.

Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 364 Sikkels

Sophie Wemel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Okt 04, 2006 13:51 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mijn ouders zijn gescheiden. Mijn moeder en vader kwamen niet meer goed overeen met mekaar. Ook zag mijn vader mijn moeder niet meer graag. Want volgens mijn moeder moest mijn vader trouwen van mijn grootmoeder. Confused Waarom weet ik niet.
Toen ik 6 jaar was, was het altijd na het avondeten ruzie tussen die twee. Om de één of andere reden ben ik blij dat ze gescheiden zijn. Niet dat ik dat wilde, maar dan moest ik hun geruzie niet meer aanhoren. En trouwens, als ze nog samen waren, had mijn moeder nooit een kat mogen kopen. Mijn vader heeft het niet echt op katten.

I'll do anything for you.
Wemelin
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 47 Sikkels

Wemelin is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Okt 04, 2006 15:31 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mijn ouders zijn nog bij elkaar en dat zal ook nog heel lang zo blijven. In mijn hele leven heb ik ze geen één keer ruzie zien maken en volgens mij zijn ze gewoon nog hartstikke blij met elkaar.

Als mijn ouders wel gescheiden waren of het nog zouden doen zou ik zeker weten dat ik het heel erg zou vinden. Ik zou degene waar ik niet bij zou wonen erg missen, omdat ik heel erg op het gezelschap van mijn ouders gesteld ben en ik ben het ook gewend dat ze om me heen zijn. Ik zou het sowieso heel erg vinden en ik vind het knap van kinderen die er zo goed mee om kunnen gaan.

"Ja, inderdaad," zei Harry. "Ik ben blij dat dat duidelijk is."
Choco
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 70 Sikkels

Choco is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Okt 04, 2006 17:35 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mijn ouders zijn gelukkig niet gescheiden en zijn nog altijd heel gelukkig met elkaar ^^ En daar ben ik blij om, want dat lijkt me een ramp als ze gingen scheiden, dat zou me helemaal niet leuk lijken.
Ze hebben wel eens af en toe ruzie natuurlijk, maar dat duurt nooit lang.
Mensen met wel gescheiden ouders wens ik veel sterkte maar sommige mensen vinden het misschien minder erg dan dat ik het zou vinden.

Ronald Weasley
3e jaars
3e jaars

Ronald Weasley is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Okt 04, 2006 20:32 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mijn ouders zijn niet gescheiden. En dat gaan ze ook nooit doen ook, dat weet ik zeker. Mijn vader is 54 en mn moeder 50 en ze hebben dat ik me kan herinneren nooit echt een fikse ruzie gehad. Ik zou het me niet eens kunnen inbeelden dat zij zouden scheiden! Exclamation Daar ben ik dan ook best wel blij om hoor, ik moet er niet aan denken..

lilitje
5e jaars
5e jaars

Verdiend: 53 Sikkels

lilitje is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Nov 16, 2006 23:05 Terug naar boven Sla dit bericht op

#1. Zijn jouw ouders gescheiden?
jep sinds mijn 10de en in het begin (gebeurde 3 dagen voor kerst) heb ik gehuild en vond ik het erg. maar na een tijdje kwam ik er achter dat het een stuk gezelliger was thuis (geen ruzie meer).
#2. Hoe reageerde je daarop toen je het hoorde?
Mijn ouders waren snachts aan het praten en ik werd wakker, toen hoorde ik het al maar ik durfde mijn bed niet uit en ben blijven liggen, de volgende ochtend vroeg ik aan mijn moeder of het waar was. toen werd alles dudelijk.
#3. Hoe is dat nu bij je thuis. Wonen je bijv. alleen bij je moeder?
het is al weer 9 jaar geleden. en mijn moeder heeft gelukkig weer een lieve man gevonden vrij snel nadat mijn ouders uit elkaar zijn gegaan. mijn stiefvader (wat klinkt dat naar) is heel lief en zorgt goed voor ons tuurlijk hebben ook zij wel eens ruzie maar dat houd je relatie wel gezond (echt waar ik merk het zelf)
mijn vader heeft ook een nieuwe vrouw en heeft daar ook een dochter mee, en binnenkort krijgen ze nog een kindeje ik vind dit echt geweldig!!
mijn vader is een betere vader geworden en mijn moeder gelukkiger.
ik woon bij mijn moeder.
tot 2 jaar geleden sliep ik in het weekend bij mijn vader maar sinds ik uitga een vriendje heb en een druk bezet leven heb lukt dit niet meer en zie ik mijn vader veel minder dit vind mijn zusje heel erg dus ik probeer weer wat vaker te gaan.
#4. Ken je veel mensen met gescheiden ouders?
het is heel raar maar bij mijn vrienden kring zijn ze allemaal nog bij elkaar. terwijl dat niet zo heel vaak gebeurd.
van 1 vriend weet ik wel dat zijn ouders nog wel bij elkaar zijn maar dat het eigenlijk niets meer voorsteld.

No
6e jaars
6e jaars

Verdiend: 57 Sikkels

No is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Nov 17, 2006 17:50 Terug naar boven Sla dit bericht op

bij mij zijn ze nog steeds gelukkig. Ze hebben bijna nooit ruzie. Af en toe wel. Maar dat zijn meestal een verhitte discussie`s. En over twee weken zijn ze 25 jaar getrouwd. Poeh bijzonder lang vind ik. Bij mijn vrienden zijn er wel paar van gescheiden. Ja dat kan een grote invloed hebben met je vriendschap met je vrienden. Bij sommigen is de band zwakker geworden. Waarom het zo is. Dat zou ik niet weten. Confused

Skay
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 356 Sikkels

Skay is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Nov 19, 2006 21:30 Terug naar boven Sla dit bericht op

Yep mijn ouders zijn gescheiden. Officieel toen ik een jaar of 3 was (al 13 jaar dus) dus ik kan me er bijna niets meer van herinneren. Samen met mijn zusje en broertje woon ik bij mijn moeder. Ik vind het wel oke zo. Mijn moeder is nu verloofd en mijn vader getrouwd. Ik zie hem om de week, soms tussendoor ook nog wel eens. En ik heb er nu ook een klein broertje bij. Mijn vader heeft nu dus 4 kids!! Maar het is heel gezellig, behalve dat ik mijn vaders familie dus ook maar weinig zie.

Je bent een genie Katara; een zwetend, stinkend genie! ~Taf
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp