Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Vrienden Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Poll :: belangrijks van je vrienden/vriendinnen

dat ze aardig, zacht en lief zijn en dat je met hun over je gevoelens kan praten
19%
 19%  [ 31 ]
dat ze druk zijn en dat je niet over je gevoelens kan praten
2%
 2%  [ 4 ]
dat ze aardig en grappig zijn en dat ze er zijn als je ze nodig hebt. waar je meer leuke dingen kan doen zoals naar de bios...
78%
 78%  [ 126 ]
Totaal aantal stemmen : 161

Auteur Bericht
Wemelin
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 47 Sikkels

Wemelin is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Aug 13, 2006 18:12 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben een perfectionist. Ik verwacht niet alleen van mezelf dat ik alles kan en doe, maar ook van mijn vrienden. De meeste mensen accepteren dan ook niet dat ik niet erg aardig ben als ze niet aan mijn droombeeld als vriend voldoen, en dat is waarschijnlijk ook de reden dat ik geen vrienden (meer) heb.

Ik vind het echt niet jammer. Serieus, dat zeg ik niet alleen omdat ik toevallig geen vrienden heb, maar ik heb ze niet nodig. Ik ben veel liever alleen. Zodra het moment aanbreekt dat ik vrienden nodig heb, zorg ik wel dat ik minder veeleisend ben en mensen in hun waarde laat en accepteer.

Zelf sta ik helemaal achter respect voor ieder mens als persoon, maar ik kan het toch niet helpen dat ik veel dingen van iedereen irritant vind. Ik probeer het nog wel te verbeteren, hoor. Smile

"Ja, inderdaad," zei Harry. "Ik ben blij dat dat duidelijk is."
Profiel bekijkenStuur privébericht
FreakieHarry
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 45 Sikkels

FreakieHarry is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Nov 26, 2006 19:37 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind dat je eigenlijk met iedereen wel vrienden kan zijn. Natuurlijk wil je wel iemand van je eigen leeftijd en dan geen vijand..... Maar het voornaamste is tog dat je met je vrienden/vriendinnen alles kunt herbeleven en over alles kan praten.

Je gevoelens uiten etc.

huffelpuf_girl
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 44 Sikkels

huffelpuf_girl is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Nov 26, 2006 21:32 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb niet veel vrienden. Ik denk dat ik nog maar 2-3 mensen ken die ik een vriend zou noemen en allemaal wonen ze redelijk ver van me. Vroeger had ik nog een heel goede vriendin die niet zo ver van me vandaan woonde, maar toen gingen we allebei naar een andere school en langzaam aan verloren we elkaar uit het oog. Soms heb ik nog een klein gesprek met haar op msn, maar dat is dan ook al.
Ik maak heel erg slecht vrienden. Ik denk dat ik mensen afschrik doordat ik heel stil en verlegen ben. En bij mensen die ik heel goed ken ben ik verschrikkelijk vervelend.

- het Rad des Tijds -
DragonFly
Oude Forumnaam: Jilleke100101 Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 23 Sikkels

DragonFly is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Nov 26, 2006 21:42 Terug naar boven Sla dit bericht op

huffelpuf_girl schreef:
Ik denk dat ik mensen afschrik doordat ik heel stil en verlegen ben. En bij mensen die ik heel goed ken ben ik verschrikkelijk vervelend.

Dat ik mensen afschrik; dat gevoel heb ik ook.
Ik ben ook echt superverlegen, tenminste ik denk dat mensen wat over m'n uiterlijk gaan zeggen, daarom (gelukkig) dat ik hen op msn beter kan spreken.
Ik heb echt super veel vrienden die allemaal heel leif zijn, maar bij mij duurt het altijd wel een paar maanden voor ik iemand in mijn vriendenkring kan toelaten/vertrouwen.
Over vertrouwen gepsorken; het is echt heel dom van mij geweest om meteen iemand te vertrouwen...

Maar je zei dus ook wat over "En bij mensen die ik heel goed ken ben ik verschrikkelijk vervelend"...
ik ken me niet echt voorstellen dat het noch voor jou noch voor je vrienden het aangenaam is om zo te doen.
Misschien wat meer hillen en alles komt wel goed...
ik heb dat ook moeten leren...

Skywalker
Oude Forumnaam: Jihy Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 240 Sikkels

Skywalker is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Nov 26, 2006 22:45 Terug naar boven Sla dit bericht op

Vrienden... Well, ik heb ze iig wel heel hard nodig ^^. Om me even omhoog te trappen wanneer ik down ben, om betrouwbaar te zijn, om je het gevoel te geven dat je ergens bij hoort. Om mee te lachen, of juist je nare gevoelens enz. te delen. Mensen die alles voor je over hebben, en andersom, waarmee je kunt praten, wetend dat ze niks te gek vinden. En natuurlijk kun je vrienden ook plagen, grapjes ermee uithalen, en eens flink wat rotzooi trappen.

Ghehe, ikzelf zou - denk ik - niet staan waar ik nu sta, en niet zijn wie ik nu ben, als ik geen vrienden had. Echt niet. Voor mij is dat heel belangrijk, en ik weet niet waar ik zou zijn zonder, so, to all my friends: Thanks guys ^^

I've got a thousand opinions and not the time to explain

Hermion Granger
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 224 Sikkels

Hermion Granger is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Nov 26, 2006 22:48 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hallo, ik heb voor het laatste gestemd, maar ik kon moeilijk kiezen tussen dat en het eerste,ik vind over gevoelens kunnen praten met je vrienden ook wel belangrijk. Maar er mee naar de bios enzo gaan is natuurlijk ook belangrijk, vind ik he.

dada

Oude Forumnaam: xena Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 593 Sikkels

Miss Und@ztood is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Nov 29, 2006 16:02 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb gekozen voor : Dat ze aardig en grappig zijn en dat ze er zijn als je ze nodig hebt. Waar je meer leuke dingen kan doen zoals naar de bios...
En ik heb zoon vriendin!!! Kellytjuh. Very Happy

De groene ogen keken in de zwarte, maar na enkele ogenblikken verdween er iets in de donkere ogen en werden ze leeg en uitdrukkingloos. De hand die Harry had vasgehouden smakte op de grond en Snape bewoog niet meer.
Mariky
Oude Forumnaam: Mariekiejj Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 405 Sikkels

Mariky is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Nov 29, 2006 17:35 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind heel veel dingen belangrijk in een vriendschap. Je moet je vriend(inn)en kunnen vertrouwen en je moet er al je geheimen aan kunnen vertellen. Ook moeten ze voor je klaar staan in moeilijke tijden. En natuurlijk moet je dat ook doen voor jou vriend(in), anders is de vriendschap nog niks waard.

Princess_Morgan
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 47 Sikkels

Princess_Morgan is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Nov 29, 2006 20:05 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik vind het belangrijk dat ik met ze kan praten als ik wil en natuurlijk dat ze te vertrouwen zijn. maar ze moeten je ook niet gaan buitesluiten. dat ze je helpen als je ergens mee zit

Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 0 Sikkels

Rayatje is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Feb 12, 2007 21:00 Terug naar boven Sla dit bericht op

Een vriendin of vriend moet iemand zijn waarvan jij weet dat je bij hem of haar terecht kunt. Je weet dat je geheimen veilig bij haar zijn. Je moet vertrouwen hebben in elkaar. Verder moet je ook lol kunnen hebben en wanneer je even down bent moet zij je ofcourse je een beetje omhoog trekken. Vriendschap is heel belangrijk voor mij. Ik kan niet zonder vrienden. Very Happy Ik ben een sociaale meid en ik heb graag vriendinnen om me heen, al heeft iedereen wel eens momentjes alleen nodig. (:

Op de poll heb ik het laatste gestemd, al twijfelde ik tussen het eerste en laatste. Met vrienden moet je kunnen praten én lol kunnen trappen. :'D

Leonie
Oude Forumnaam: **GiNnY** Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Leonie is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Feb 12, 2007 21:24 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind een heleboel dingen erg belangrijk in een goede vriendschap!
Je moet elkaar kunnen vertrouwen en niet het gevoel hebben of bang zijn als je iets vertelt dat het dan gelijk door wordt vertelt.
Ook vind ik het belangrijk dat je altijd voor elkaar klaar staat, als er iets aan de hand is dat je het dan gelijk kan vertellen.
En natuurlijk veel lol maken is ook heel belangrijk!
Ik heb echt 3 van die top vriendinnen.
Als er wat is hoef je maar te bellen of ze zorgen er alle 3 voor dat ze binnen een paar minuten bij je zijn.
Dan kan je echt alles vertellen wat je dwars zit zonder dat ze er ook maar iets over door vertellen.
En we hebben vooral onwijs veel lol met z'n alle.
Ik heb ook wel andere vrienden maar bij geen heb ik zo geweldig/vertrouwt gevoel als bij deze 3 meide:D

Now and forever more

Narcissa
Erelid
in de Orde van Merlijn
Erelid <br>in de Orde van Merlijn

Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†

Narcissa is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Feb 27, 2007 15:14 Terug naar boven Sla dit bericht op

Tegenwoordig mijn beste vrienden??...Hier gezellig op het forum. Op school ben ik niet écht een persoon als ik binnen komt lopen "Hey daar is Narcissa!" Meestal kijken ze haast niet eens om Wink Ik wordt niet gepest ofzo dat helemaal niet, ik trek mijn mond wel open als dat nodig is. Maar ik praat alleen met de mensen op school. Ga verder niet met ze om. Misschien heb ik daarom ook nooit ruzie, als er ruzie is dan ben ik er altijd buiten mee betrokken. En houd me daar ook buiten mee. Smile En twee meiden waar ik mee goed kan opschieten, zitten helaas niet in de zelfde klas Sad . Op stage zijn we gewoon met elkaar allemaal bevriend Niemand wordt buiten gesloten ofzo. Iedereen kan wel met elkaar lachen Smile

Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!

( Wens de mensen veel geluk en succes verder! )
Tom-20
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 45 Sikkels
Woonplaats: In mijn favoriete fauteuil in de Ravenklauw leerlingenkamer

Tom-20 is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Feb 27, 2007 15:29 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik stem voor de derde...
als mijn vrienden zo zijn voel
ik me er goed bij... Wink

Oude Forumnaam: fairy_princess The Chatting Mod
The Chatting Mod

Shirley is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Mrt 08, 2007 21:30 Terug naar boven Sla dit bericht op

Nou jah het alleberlangrijkst vind ik dat ze gewoon eerlijk tegen je zijn, niet achter je rug om lullen en dat ze er voor je zijn als ze nodig hebt. Ik heb bijvoorbeeld een goede vriendin en die woont best wat verder weg, maar als ik haar nodig heb is ze er gewoon. Zulke dingen vind ik gewoon belangrijk.

En ook wel dat ik gezellige dingen met ze kan doen. Ik heb nog een stel vriendinnen overgehouden aan mijn vorige school en ik dacht dat het wel zou doodbloeden, maar we spreken nog steeds af om leuke dingen te gaan doen enzo.

All good things come to an end... Goodbye HPF.
Rylane
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 420 Sikkels

Rylane is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Mrt 09, 2007 10:56 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik denk dat het best belangrijk is om vrienden te hebben.
Ik heb niet veel échte vrienden. Ik ga met 4 mensen heel close om. Samen met mijn vriend zijn we drie weken terug nog met z'n zessen op wintersport geweest. Dat was onwijs gezellig. Ik vind het belangrijk dat je goede gesprekken kunt hebben met elkaar, maar ook gewoon kunt lachen en uitgaan.

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp