Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

De 3 opdrachten Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Poll :: Welke opdracht was het beste?

De draken
32%
 32%  [ 68 ]
In het meer
44%
 44%  [ 93 ]
Het doolhof
22%
 22%  [ 48 ]
Totaal aantal stemmen : 209

Auteur Bericht
jurrian
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 49 Sikkels

jurrian is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Jan 14, 2007 13:24 Terug naar boven Sla dit bericht op

De beste en spannenste opdracht vond die in het meer. Voor de opdracht moest je uitvogelen hoe je het ei kon horen zingen en 1 uur in water kon blijven.

Profiel bekijkenStuur privébericht
Robin-0
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 45 Sikkels

Robin-0 is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Feb 13, 2007 16:52 Terug naar boven Sla dit bericht op

de 1e opdracht was het spannenst in de film, in het boek de derde. In de film wordt veel te weinig naar dat boek gekeken:s,, bij de derde opdracht dan, de andere zijn wel goed vertolkt Smile

4e jaars
4e jaars

Verdiend: 40 Sikkels

Squeaking Dobby is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Feb 13, 2007 18:36 Terug naar boven Sla dit bericht op

Jah, dat is dus ook een klein minpuntje aan de film... de spanning loopt niet helemaal gelijk op. Eigenlijk zou de eerste opdracht minder spannend moeten zijn dan de laatste! In het boek is dat wel heel duidelijk zo, daar heeft JKR ook echt wel goed over nagedacht.... wel jammer.

'There's no need to call me professor, sir.'
- HP&HBP -
Wizard>Joey
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 34 Sikkels

Wizard>Joey is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jun 18, 2007 13:49 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vond deel 4 echt een prachtige film alleen moesten er wezens in de Derde Opdracht zitten en die miste ik. Aan het Doolhof zelf was niet veel aan. Alleen die heggen gingen heen en weer en Fleur werd gegrepen door zo'n heg, maar dat was dus ook alles. Had voor mij wel beter gemogen.

Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot

Verdiend: 333 Sikkels

missme98 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jun 18, 2007 13:51 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ja ik vond het doolhof ook bagger. Hoe kon het ooit zo groot zijn? Zo groot is het zwerkbalveld niet. Ik vond de onderwaterscene het mooist, vooral de special effects met die zwemvliezen kieuwen vond ik mooi.

Mijn mega spoiler fanfic!
Wizard>Joey
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 34 Sikkels

Wizard>Joey is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jun 18, 2007 13:53 Terug naar boven Sla dit bericht op

missme98 schreef:
Ja ik vond het doolhof ook bagger. Hoe kon het ooit zo groot zijn? Zo groot is het zwerkbalveld niet. Ik vond de onderwaterscene het mooist, vooral de special effects met die zwemvliezen kieuwen vond ik mooi.

Ja dat vond ik ook al raar, maar volgens mij is het alleen in het boek het Zwerkbalveld, want anders klopt daar helemaal niks van. Dan is de omgeving ook ineens anders. Dus volgens mij was het voor de film niet de bedoeling dat het op het Zwerkbalveld zou komen.

Maar volgens mij was het ook voor de duidelijkheid dat het Doolhof gigantisch groot is en dat roept meer spanning op bij de kijkers.

Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 306 Sikkels

Rogue is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jun 18, 2007 22:16 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vond de 2e opdracht het meeste lijken op wat er in mijn hoofd zat, dus daar heb ik op gestemd en ik vond hem het beste nagemaakt ondanks dat Ron en de anderen er nep uitzagen. De eerste opdracht was ook wel gaaf maar toch vond ik het meer wat boeiender.
De derde opdracht vond ik een beetje saai, er gebeurde veel te weinig, geen sphinx, geen reuzen skreeft enz.

'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'

'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer
Chris.
Oude Forumnaam: A.Perkamentus King of the Silvan Elves
King of the Silvan Elves

Verdiend: 0 Sikkels

Chris. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jun 18, 2007 22:24 Terug naar boven Sla dit bericht op

Rogue schreef:
Ik vond de 2e opdracht het meeste lijken op wat er in mijn hoofd zat, dus daar heb ik op gestemd en ik vond hem het beste nagemaakt ondanks dat Ron en de anderen er nep uitzagen. De eerste opdracht was ook wel gaaf maar toch vond ik het meer wat boeiender.
De derde opdracht vond ik een beetje saai, er gebeurde veel te weinig, geen sphinx, geen reuzen skreeft enz.

Ik vond ook de derde opdracht een beetje tegenvallen. Van de weinige dingen die in het boek zaten hebben ze er nog dingen weg gelaten. De eerste twee opdrachten vond ik beter al vond ik jammer dat ze in de eerste opdracht over het gehele Zweinstien terrein vlogen.

16-08-2005 ~ 31-12-08
Narcissa
Erelid
in de Orde van Merlijn
Erelid <br>in de Orde van Merlijn

Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†

Narcissa is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jun 19, 2007 12:17 Terug naar boven Sla dit bericht op

A.Perkamentus schreef:
Rogue schreef:

Ik vond ook de derde opdracht een beetje tegenvallen. Van de weinige dingen die in het boek zaten hebben ze er nog dingen weg gelaten. De eerste twee opdrachten vond ik beter al vond ik jammer dat ze in de eerste opdracht over het gehele Zweinstien terrein vlogen.

Hier ben ik wel mee eens, De derde opdracht had ik meer van gehoopt. Dat ze ook een paar wezens waar Harry lang moet komen lieten zien. Ze hebben eigenlijk een dolhoof met grijpende planten laten zien. En bij de eerste opdracht zaten ze toch in een kooi? Ik kan begrijpen dat ze dat misschien niet zo goed kunnen filmen. Maar harry over het hele terrein te laten vliegen? Ik vind de tweede opdracht het beste en mooiste gemaakt van ze alle drie.

Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!

( Wens de mensen veel geluk en succes verder! )
Hermione_Granger<3
6e jaars
6e jaars

Verdiend: 515 Sikkels
Woonplaats: In the house, on the crossing between past and future

Hermione_Granger<3 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jul 02, 2007 9:49 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vond de Draken het beste en meest aansluitend verfilmd tov de boeken. Ik vond ze ook heel mooi gemaakt, die draken. Alleen vond ik het spijtig dat je zag dat het vuur dat ze spuwden, uit twee verschillende 'vuurspuwers' in zijn mond kwamen, en niet gewoon. Ze hadden dit wel kunnen vermijden, maar je kan niet alles regelen natuurlijk

We got one thing Voldemort will never have; something that's worth to fight for..
Table tennis is not just a sport, it's a lifestyle
missme98
Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: Ma Jul 02, 2007 9:51 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind ze wel de magie weergeven van de wereld. Ik was niet tevreden met de uitwerking van de opdrachten, maar er straalt wel magie van af. Ik ging ook expres de extra's inet kijken, anders neemt het nog meer van de magie weg, en dat vind ik altijd zo jammer.

Auror89
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 82 Sikkels

Auror89 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Jul 05, 2007 18:10 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vond de opdracht in het meer toch wel het beste van de drie. Ik denk dat die het meest aansloot op het boek. De Meermensen zagen er vrij geslaagd uit en de transformatie van de kampioenen zag er ook goed uit. En hoe de gevangenen erbij hingen vond ik ook goed gedaan.

De draak vond ik wel redelijk maar dat er een hele achtervolging kwam vond ik jammer.

En het doolhof vond ik zwaar tegenvallen, het zag er wel uit zoals ik het me had voorgesteld maar er waren echt veel te weinig obstakels en Harry was na ongeveer 4 minuten bij die beker en ik vond dat het wel wat langer had mogen duren, ook de beslissing van Harry om de beker samen met Carlo te pakken vond ik te gehaast.

Wolkenveldt
5e jaars
5e jaars

Verdiend: 233 Sikkels
Woonplaats: Backstage, at Rock Werchter, enjoying the sound of pure rock!

Wolkenveldt is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Jul 05, 2007 18:40 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vond de draken het best afgewerkt, maar die achtervolging moest er niet bij. Dat was te overdreven.
Het meer was goed zoals het was. Mooi gebruikt gemaakt van de technologie die we vandaag de dag bezitten.
De doolhof van ik juist zoals hierboven te zwak. Te weinig obstakels, veel te kort geduurd. En ik wou de sfinx wel graag zien eigenlijk.

vinnie
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 431 Sikkels

vinnie is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jul 16, 2007 9:54 Terug naar boven Sla dit bericht op

Het meer vond ik het mooist met al die wezens en planten. De draak zelf vond ik heel mooi gemaakt, maar ook ik vond dat de opdracht gewoon binnen de tribunes had moeten blijven. Het doolhof vind ik heel jammer, vooral dat er geen wezens in zitten. Dat die wanden bewegen en zo vind ik mooi, maar ik vind het jammer, omdat het niet zo in het boek staat.
Ik vind 1 en 3 het slechtste, omdat het heel anders in dan jet boek en het toch een verfilming moet zijn van het boek.

missme98
Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: Ma Jul 16, 2007 15:55 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vond eerst het onderwater gedeeltje het leukst. maar laatst zag ik de making off en toen zag je daniel gewoon in een bak water zwemmen, dat nam de magie wel weg.

*kijkt nooit meer making offs*

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp