Auteur |
Bericht |
Sonnygirl
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 12, 2006 19:13 |
 |
Beta-reader/Fanfic-schrijver: Beide
Leeftijd: 15
Aantal uren per week op forum: gemiddelt 2 uur per dag maar met betareaden ben ik altijd heel snel
Eventuele al geschreven fanfics: ben bezig met zielsverwanten
Ik zou graag op ALLES beoordeeld willen worden. typ, schrijf, grammatica, spellingfouten; lekker lopende zin; plot; etc. etc. etc.
ps misschien moet je er ook bijzetten: schoolniveau. Daar kan je dan kwijt in welke klas je zit en op welk niveau. Bij mij is dat 4 VWO |
|
|
  |
 |
Merel
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
72 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 02, 2006 16:51 |
 |
Beta-reader/Fanfic-schrijver: Fanfic-schrijfster
Leeftijd: 12
Aantal uren per week op forum: Weekend --> twee tot drie uur per dag. Schoolweek --> half tot volledig uur
Eventuele al geschreven fanfics: Merel, het Halfsnullenmeisje. Dit is waar ik nu mee bezig ben. Het is mijn volgende fic die een beta nodig heeft. Ik heb al de(/het?!?) proloog geschreven, dus als je eerst die wil lezen pb me maar .
Merel |
|
|
  |
 |
Myrthe
3e jaars

Verdiend:
213 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 02, 2006 18:22 |
 |
Beta-reader/Fanfic-schrijver: Beta-reader en fanfic schrijver
Leeftijd: 12
Aantal uren per week op forum: epr dag zo'n twee uur doordeweeks en in het weekend zo'n vier uur
Eventuele al geschreven fanfics: Veel, op dit forum pas twee.
Ik heb al een reader, maar ik vind het zelf fijner om er twe te hebben. |
_________________ De tranen liepen nu over Ginny's wangen.
Lees ook mijn verhaal, Bloedband
Mijn andere verhalen. |
|
  |
 |
Lilytje
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
1 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 02, 2006 18:49 |
 |
beta-reader/fanfic-schrijver: fanfic-schrijver
leeftijd: 14
aantal uren per week op forum: ongeveer 1 uur per dag in de week, in het weekend 2 tot 3 uur ongeveer
eventueel al geschreven fanfics: geen
the story of Lily and James is het eerste verhaal dat ik schrijf, dus ik heb nog niet zo'n goede schrijfstijl. Met spelfouten heb ik denk ik niet zo veel last, maar ik vorm niet altijd zo'n goed lopende zinnen en ik heb ook niet echt een brede woordeschatkennis |
"Dying? Not at all." |
|
  |
 |
child of the other side
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
1066 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 02, 2006 19:00 |
 |
Beta-reader/Fanfic-schrijver: Beta-reader
Leeftijd: (Om ervoor te zorgen dat we geen 19 jarige schrijver aan een 10 jarige reader koppelen, dit is namelijk niet te doen ivm woordenschat en schrijfstijl/ervaring) 16
Aantal uren per week op forum: (handig om dit op elkaar aan te passen, anders zit een schrijver weken op zijn reader te wachten) Elke dag minstens een uur ( na drieen), in het weekend meestal twee a drie uur
Eventuele al geschreven fanfics: (voor readers en schrijvers, dit is om ervoor te zorgen dat readers er niet alsnog veel fouten in laten zitten, omdat ze zelf niet goed weten hoe ze moeten schrijven met leestekens ed!) Ik heb een engelse ( nu verwijderde fanfic geschreven) en ben momenteel nog steeds bezig met een fanfic in dit topic; What lies beneath my eyes. |
_________________ insanity is contagiousAny fear, any memory will do;
and if you've got a heart at all,
someday it will kill you too
|
|
  |
 |
(.·»Esmee«·.)
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 02, 2006 19:13 |
 |
Beta-reader/Fanfic-schrijver: Allebei
Leeftijd:13
Aantal uren per week op forum: Gemiddeld 2 en een half uur
Eventuele al geschreven fanfics: 2 non-hp-getaleerde verhalen.
Voor een beta zoek ik echt iemand die mijn verhaal kan uitpluizen tot het kleinste detail voor 't plot en als ik moet betaén kan ik zelfhet plot niet uitpluizen alleen foutjes ontdekken. |
_________________ We will stand by your side
Filled with hope and filled with pride
We are more than we are
We are one
Huffelpuf's Pride!
Gebroken Ziel |
|
  |
 |
Catharina
1e jaars

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 08, 2006 15:32 |
 |
Hoihoi,
ik heb al een tijdje niks meer van me laten horen in dit topic. Dat is niet omdat ik er geen zin meer in heb, maar omdat het gewoon heel vaak mis gaat met het 'koppelen'. Daarom heb ik naar één van de moderators een pb gestuurd om te vragen of hier geen sticky van gemaakt kon worden en dat jullie het dan net zoals in het engelse fanfiction topic zelf regelen, zodat jullie zelf een geschikt iemand uit kunnen kiezen... Dit heb ik nu al bijna anderhalve maand geleden gedaan en ik heb nu nog steeds geen antwoord. Vandaar dat het een beetje stil ligt. En ik weet niet wat jullie ervan vinden om het zelf te regelen? Als jullie naar mij pb'en wat jullie vinden trek ik me misschien binnenkort terug uit dit topic zodat jullie je gang kunnen gaan. Nou ik hoor het wel  |
_________________ ...To choose between what is right and what is easy. |
|
  |
 |
Mrs Charlie Weasley
5e jaars

Verdiend:
176 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 18, 2006 22:44 |
 |
Is dit topic nog actief? Zo ja dan wil ik graag een aanmelding doen.
Ik ben een schrijver en wil graag mijn nieuwe verhaal nagekeken hebben.
Er zullen niet veel taal en/of spelfouten inzitten maar voor mijn gevoel kunnen de zinnen anders gemaakt worden.
Ik heb al een paar varhalen hier op de site staan en dat zijn: Al in the name of..., Torn between two lovers, Hoop, The Mysterie man.
Ik ben elke dag tussen de 2 en 5 uur online. Ik schrijf en post 1 keer per week en mijn voorkeur gaat uit naar de maandagavond om te posten.
Ik ben 33 jaar oud.
Wie durft het aan of vind het leuk om Weasley verhalen te lezen en na te kijken?
Wilma |
_________________ Hij, die in Roemenie met draken werkte,leek qua postuur veel op de tweeling maar was korter en meer gedrongen dan Percy en Ron. Hij had een breed,gemoedelijk,verweerd gezicht, dat zo overdekt was met sproeten dat het leek alsof hij diep gebruind was. HP4
Laatst aangepast door Mrs Charlie Weasley op Za Dec 23, 2006 20:57; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
TheNoble&AncientLineB
Dreuzel

Verdiend:
99 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 01, 2006 21:29 |
 |
Beta-reader/Fanfic-schrijver: beta-reader
Leeftijd: (Om ervoor te zorgen dat we geen 19 jarige schrijver aan een 10 jarige reader koppelen, dit is namelijk niet te doen ivm woordenschat en schrijfstijl/ervaring) 15
Aantal uren per week op forum: (handig om dit op elkaar aan te passen, anders zit een schrijver weken op zijn reader te wachten) 10-14
Eventuele al geschreven fanfics: (voor readers en schrijvers, dit is om ervoor te zorgen dat readers er niet alsnog veel fouten in laten zitten, omdat ze zelf niet goed weten hoe ze moeten schrijven met leestekens ed!) Ik ben nu bezig aan mijn eerste verhaal:Marit Dupardieu |
|
|
  |
 |
lotia scarlet
3e jaars

Verdiend:
203 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 03, 2006 12:05 |
 |
Fanfic-schrijver:
Leeftijd:14
Aantal uren per week op forum:Heb week systeem.
Week 1:Elke dag de bib doorkijken.(ik volg bijna alle verhalen.)
Week2:Niet
Eventuele al geschreven fanfics:Dit wordt men eerste.Ik kan absoluut niet om met spelling en met al die regels.Vooral dt en aanhalingstekens zitten diep.
Edit:Heb intussen beta gevonden |
_________________ *rent naar Remus*
*ziet draco rent naar Draco*
*kan niet kiezen*
*sleurt beiden naar goed en kwaad lijn*
*knuffelt bijde elks de helft*
*is gelukkig*
Laatst aangepast door lotia scarlet op Do Dec 07, 2006 17:06; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Carley_Potter
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 07, 2006 11:15 |
 |
Hallo, hier de informatie over mij
Beta-reader/Fanfic-schrijver: Beta-reader
Leeftijd: 13 jaar, 14 mei word ik 14. (Ik heb toch een aardig grote woordenschat )
Aantal uren per week op forum: Toch wel elke dag minstens een uurtje, in de weekends langer en vaker!
Eventuele al geschreven fanfics: 1 one-shot, die staat onder de naam van mitsie-lyan. En ben bezig met een verhaal over Audrey, Lizzy en Debbie. (Staat op deze site )
Nou, ik hoop dat jullie wat met mij kunnen en ik zou het erg leuk vinden om beta-reader te worden, omdat ik van lezen hou en ik het niet erg vind om mensen te verbeteren.
Groetjes Carley |
|
|
  |
 |
Argetlam
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 07, 2006 13:26 |
 |
Beta-reader/Fanfic-schrijver: Beiden, ik wil me aanmelden voor Beta-reader
Leeftijd: 16, ik wordt volgende maand 17
Aantal uren per week op forum: iedere dag wel een half uur, soms langer
Eventuele al geschreven fanfics: When we fell in love, Did I tell you, remember, You're still you |
_________________ Being Twice Blessed
Wyatt thought that nothing could ever hurt him...
It's devastating to find out,
how wrong you can be...
Charming Futures, the new world!!YAYNESS!! |
|
  |
 |
Skay
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
356 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 07, 2006 15:38 |
 |
Beta-reader/Fanfic-schrijver: Beta-reader.
Leeftijd: 16.
Aantal uren per week op forum: iedere dag wel een paar uur, behalve in het weekend.
Eventuele al geschreven fanfics: ik schrijf zelf wel maar ze staan niet op het forum.
Ik doe dit al vaker. Niet alleen fanfiction, maar ook voor de site van mijn ouders. Ik vindt het echt heel leuk om te doen. Ik kan trouwens engels en nederlands doen, dat is voor mij geen probleem.
Edit: Ik ben al bezig met een verhaal, maar heb geen tijd meer voor anderen op dit moment. |
_________________ Your arrogance and conceit, your selfish disdain for the feelings of others made me realize that-"
*kicks Elizabeth away* "Ofcoarse I'll marry you, my own Mr. darcy!"
Je bent een genie Katara; een zwetend, stinkend genie! ~Taf
Laatst aangepast door Skay op Za Jan 20, 2007 19:23; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Vivian.
Huffelpuf Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 11, 2006 14:20 |
 |
Beta-reader/Fanfic-schrijver: beta-reader
Leeftijd: 17
Aantal uren per week op forum: iedere dag wel een half uur, maar ik reageer heel snel op mailtjes / Pb'tjes
Eventuele al geschreven fanfics: Ik schrijf wel, maar meestal non-hp, daarom staat hier niks van mij.
Groetjes,
Meligmijsje |
|
|
  |
 |
Silverjewelgirl
1e jaars

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 11, 2006 16:01 |
 |
Beta-reader/Fanfic-schrijver: BetaReader
Leeftijd: 15
Aantal uren per week op forum: Iedere dag een half uurtje.
Eventuele al geschreven fanfics: Ik heb een fanfic geschreven, Just Love her, maar nooit afgemaakt omdat 'et in het einde van mijn schooljaar was, en ik bleef zitten enz.enz. heel verhaaaaal. Maar ik ben goed in Nederlandse Taal (ik sta een 8 op m'n rapport mensen. ) Dusjaaaaa. Just love her kreeg op zich wel goede reacties. Alleen nu is hij al gedeleted denk ik zo. Maarja! |
_________________ xx. |
|
  |
 |
|