Auteur |
Bericht |
miss marlies radcliffe
6e jaars
Verdiend:
163 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 24, 2007 17:28 |
|
ik vindt het wel leuk al die spulletjes maar niet notitieblokjes, agenda's, pennen, potloden, gummen, enzovoort want daar staat vaak ook nog de getekende hp op en dat vindt ik lelijk! ik heb een keer een hp shirt gewonnen bij een site van hp4 dat was wel leuk. Ik vindt posters nog wel leuk en stickers.
Ik vindt als luna erop staat het ook geweldig dat is nu mijn lievelings personage!! |
_________________ je bent een mens, en niet zomaar een mens maar een bijzonder mens. Denk jij dat je in de hell komt? Dat is onmogelijk als ik je in mijn hard heb gesloten. Greetz my Alessea |
|
|
|
Liztan
Dreuzel
Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 29, 2007 9:13 |
|
Ik zie het nut er niet van in om al die spulletjes te kopen.
Mensen proberen maar een beetje geld te verdienen met de goeie naam van Harry Potter en meestal lukt ze dat ook nog behoorlijk.
Persoonlijk vind ik dat dat allemaal niet hoeft, die spullen.
Als je nou een echte fan bent is het leuk maar ik hou het bij de boeken, films en games en misschien soms nog een aardigheidje van Harry Potter. |
|
|
|
|
#Sabe
3e jaars
Verdiend:
164 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 29, 2007 19:30 |
|
Ik heb er geen problemen mee hoor. Niet dat ik het koop, want ik heb niet echt behoefte aan een HP gum of lineaal ofzo. De 'echte' dingen (zoals toverstokken, smekkies in alle smaken, bezems of gewaden ofzo) vind ik dan wel weer leuk, maar die zijn vaak wel wat duurder en alleen op internet te koop (ik wil de smekkies en chocokikkers terug in de winkel!). |
|
|
|
|
Kamion
Dreuzel
Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 29, 2007 22:11 |
|
Inderdaad, al die merchandice gaat veel te ver.
Met m'n Draco MiniBust links and Harry MiniBust rechts van mijn computer ,
Harry, Voldemort , 2 DE's een Dementor action figures op de compter
heb ik geen enkle ruimte meer voor de Snape action figure, die ik overigens... schadelijk, schandelijk.... alleen in een serie van 5 figuren kan kopen.
Gaat echt veel te ver......
ooh sorry moet even Hedwig weer aan het scherm vastplakken, ze is er weer afgevallen en Harry ligt WEEER op het toestenbord.... doei. |
|
|
|
|
~*Leonie*~
Dreuzel
Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 11, 2007 13:11 |
|
Kamion schreef: | Inderdaad, al die merchandice gaat veel te ver.
heb ik geen enkle ruimte meer voor de Snape action figure, die ik overigens... schadelijk, schandelijk.... alleen in een serie van 5 figuren kan kopen.. |
Praat je nu over de nieuwe serie 2- actie figuren die in september uitkomen?
die kan je pre-order bij ebay kopen.
Mag ik vragen waar jij ze hebt gezien? |
|
|
|
|
Helen
Minister van Toverkunst
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 11, 2007 16:55 |
|
~*Leonie*~ schreef: | Kamion schreef: | Inderdaad, al die merchandice gaat veel te ver.
heb ik geen enkle ruimte meer voor de Snape action figure, die ik overigens... schadelijk, schandelijk.... alleen in een serie van 5 figuren kan kopen.. |
Praat je nu over de nieuwe serie 2- actie figuren die in september uitkomen?
die kan je pre-order bij ebay kopen.
Mag ik vragen waar jij ze hebt gezien? |
Dat van kamion is sarcastisch bedoelt. Met andere woorden die vind al die spullen zeer overdreven. Niet teveel van geloven hoor. Er zijn wel minubust figuur gevallen van de personages maar per 5 niet hoor. Tenminste, niet dat ik weet. |
|
watsonette
6e jaars
Verdiend:
42 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 11, 2007 19:37 |
|
Ik vind het wel leuk om het te verzamelen, ik heb ook al best veel ^^
En natuurlijk hoef je niet perse als hp-fan spullen te hebben, het gaat er om of je er van alles over weet! =) En dat je de boeken en films super gaaf vind.. Warner Brothers doet het gewoon voor de fans, al die spulletjes.. En natuurlijk ook een beetje, dat er geld binnen komt =)
Zelf heb ik ook lego, puzzels, kaarten, 1 handdoek, posters, toverstokken enzo ervan, maarjah, ik vind het gewoon leuk om te sparen, sorry ik kan er niks aan doen.. |
_________________ Ravenclaw <3
Can You Dance Like a hipogriff?
Check mn Crea's =) , HP5 Spoilers! |
|
|
|
Aya
6e jaars
Verdiend:
179 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 14, 2007 14:10 |
|
Ik was vooral vroeger into merchandise. En erg nuttig is het niet, maargoed, zoals er ook zoveel mensen geld neertellen voor iets waar ze 'GUCCI' op willen zien... Zo werkt het ook voor HP, denk ik.
Ik had zo'n pennenset {geen idee waar dat nu uithangt}, een stickerboek en een hele verzameling dubbele stickers {ergens in m'n kast... hoop ik}, ik heb de boeken plus die boekjes van 'Zwerkbal door de eeuwen heen' enzo, de DVDs... en daar blijft het wel bij. Toen ik wat jonger was zeurde ik wel altijd een eind weg over dat ik zo graag een Hermione-pop wilde en een bezem en een toverstaf, "en maaaam moet je dat leuke keteltje zien!", maar nu... mwoah.
Hoewel ik, als ik heel eerlijk ben, nog steeds die Hermionepop wil. Je kreeg er een heel schattig toverdranksetje bij, haha. Gewoon, voor de lol. M'n barbies liggen immers ook nog onderin één van m'n kasten. Heeft iemand enig idee of ze die Hermionepop nog ergens verkopen? Waarschijnlijk niet, hè? Het was sowieso geen action figure. |
|
|
|
|
LuCos
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
121 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 15, 2007 18:34 |
|
Liniaal enzo, acja, choolspullen en dat soort dingenhoren er nu eenmaal bij... Zelf ben ik niet zo'n fan van actie figuurtjes, of dat je echt gaat verkleden als een student (behalve als jehet gewoon voor de sier in de kast heb liggen, das wel grappig) maar mensne moeten het eigenlijk altijd zelf weten |
|
|
|
|
|
|