Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Eén wens Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 364 Sikkels

Sophie Wemel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Feb 16, 2008 22:12 Terug naar boven Sla dit bericht op

@Kat: Zoiets lijkt me gewoon vreselijk om te horen. Via deze weg veel sterkte gewenst!

Goh, 1 wens? Dan denk ik dat ik voor wereldvrede ga kiezen. Maar ik zou ook andere dingen uit de wereld willen wensen zoals racisme, pesten, dierenmishandeling, ... Zulke dingen vind ik echt onmenselijk en toch gebeurd het nog steeds... Ik kan tegenwoordig niet meer tegen dierenmishandeling en dat zou ik zeker uit de wereld willen wensen!
Maar ik kan nu niet echt op dingen opkomen die ik ook graag zou wensen, maar wereldvrede zou ik toch zeker willen wensen.

I'll do anything for you.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Whitelighter
6e jaars
6e jaars

Verdiend: 2 Sikkels

Whitelighter is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Feb 19, 2008 20:14 Terug naar boven Sla dit bericht op

1 wens, dat is niet veel.
Ik zou een allesomvattende wens doen. Zoals bijvoorbeeld dat alle miserie uit de wereld zou zijn. Of dat iedereen gelukkig is op de wereld. Ze zijn wel typisch, maar ze zijn wel nog altijd belangrijk.
Ik denk dat ik ga voor dat iedereen gelukkig is in de wereld.

3e jaars
3e jaars

Verdiend: 250 Sikkels

Perfect Enemy is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Feb 20, 2008 20:55 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik zou denk ik wensen dat iedereen gelukkig is en kan zijn wie hij of zij wíl zijn. Dat niemand anderen beoordeeld op zijn of haar uiterlijk, achtergrond of whatever. Gewoon dat je kan doen wat je wilt zonder rekening te houden met of je daar wel naar toe kan, omdat je anders misschien uitgescholden word of zo.

‘Wie zijn dat allemaal?’ vraag ik snel, nog voordat de Klassenoudste zijn mond heeft opengedaan om iets te zeggen. Hij lijkt zich even opnieuw te moeten oriënteren, maar kijkt dan naar waar mijn vinger naar wijst. - As Evil As She Wants To Be
eilonwy
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 42 Sikkels

eilonwy is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Feb 21, 2008 17:21 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mijn wens, is dat ik niet meer allergisch ben.

Dan zou ik misschien ooit echt gelukkig kunnen worden.
De dingen doen die ik écht leuk vind.
Geen rekening meer houden met de meest doodnormale dingen op deze wereld.

Caetlina
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 51 Sikkels

Caetlina is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Feb 21, 2008 21:16 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik zou denk ik wensen dat de wereld weer van nul kan beginnen. Zoals in de prehistorie, waarin alle levende wezens gelijk waren aan elkaar en er geen superieure mensen waren.
En dan hopen dat het niet opnieuw helemaal op hetzelfde uitdraait...

1e jaars
1e jaars

Verdiend: 36 Sikkels

Maurits_14 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Feb 22, 2008 22:20 Terug naar boven Sla dit bericht op

Whitelighter schreef:
1 wens, dat is niet veel.
Ik zou een allesomvattende wens doen. Zoals bijvoorbeeld dat alle miserie uit de wereld zou zijn. Of dat iedereen gelukkig is op de wereld. Ze zijn wel typisch, maar ze zijn wel nog altijd belangrijk.
Ik denk dat ik ga voor dat iedereen gelukkig is in de wereld.

Ik zou denk ik ook zo'n wens doen, wereldvrede en geen armoede en hongersnood meer, geen discriminatie meer,... Dus dat iedereen gelukkig is en er geen ellende meer is in de wereld.

Elyn
Oude Forumnaam: Dark_angel Hotemetoot
Hotemetoot

Verdiend: 334 Sikkels

Elyn is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Feb 25, 2008 17:44 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb maar 1 levensdroom: beroemd worden als actrice. Dus mijn wens zou snel gemaakt zijn.
Ik weet het, het is egocentrisch en ik zou wereldvrede moeten wensen, maar ik werk hier zo hard voor en ik zou niets liever willen.

Henk88
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 53 Sikkels

Henk88 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Feb 25, 2008 19:10 Terug naar boven Sla dit bericht op

@Dark_angel: Ik weet niet of dat wel zo egocentrisch is... Als je één wens hebt en het komt erop aan, dan denk ik eerlijk gezegd dat je die wens voor jezelf gebruikt. Het is misschien zo, dat je zo zou moeten wensen dat iedereen er beter van wordt, maar ik ga hier niet zeggen dat ik dat zou doen, want eerlijk gezegd denk ik niet dat ik het zou doen.

Op zich zou ik heel erg graag hebben dat de wereld en zijn bewoners in harmonie zouden kunnen samenleven. Dat de natuur gerespecteerd wordt enzo. Want voor de moment vraag ik me wel eens af hoe het nu later gaat lopen als er geen brandstoffen zoals stookolie en aardgas meer zijn... Of hoe het nu eigenlijk zit met de opwarming van de aarde.

Maar wat ik zelf nog meer verlang (en waar ik mn wens zou voor gebruiken), is dat ik iemand zou mogen vinden waarbij ik mn gans leven kan doorbrengen, waarmee ik pijn en vreugde, alles gewoon kan delen (want dat zal toch altijd bestaan in de wereld...), eigenlijk een vleesgeworden droompartner...

"U hoeft me geen meneer te noemen hoor, professor!"
1991Nicole
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 140 Sikkels

1991Nicole is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Feb 25, 2008 19:16 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik zou wensen, dat me zus oke is
ze moest vandaag naar het ziekenhuis en is opgenomen
Ze weten nog niet wat ze heeft maar het is best erg.

Dus mijn wens zou zijn dat zij oke is

Ryelle
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 49 Sikkels

Ryelle is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Feb 29, 2008 6:48 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik hoop voor jou dat ze oké is Confused Dat is echt wel lastig...

Ik zou willen dat die ene jongen zou stoppen met mijn voeten te spelen, en mij eens duidelijk zou zeggen wat hij eigenlijk denkt...
Wat het ook is dat hij zegt, het zou hoe dan ook een opluchting zijn. (hoewel de ultieme wens natuurlijk zou zijn dat hij (terug) met mij zou willen zijn Very Happy )

Klinkt misschien wel wat ego, maar ik kan echt niet wensen om bv wereldvrede ofzo, terwijl ik daar (helaas) echt niet meer in geloof...
(trouwens, ik vind het altijd geweldig dat er mensen zijn die er wel nog in geloven. Ik kan het gewoon zelf niet meer opbrengen...)

Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 54 Sikkels

hel1 is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 02, 2008 16:32 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mijn wens was heel vaak dat ik marco borsato zou ontmoeten maar dat zou toch noooit gebeuren Sad

ik denk dat mijn wens zou zijn dat wat we ook doen ons milieu niet zo aangetast wordt, ik vind het altijd eng om naar die programmas te kijken over hoe de wereld er over zoveel jaar uitziet want dat is altijd slecht ....

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 168 Sikkels

NicoleD is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 02, 2008 16:36 Terug naar boven Sla dit bericht op

Dat magie écht bestond, dat zou vet zijn.

EXPECTO PATRONUM

:')

Schéhérazade
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 40 Sikkels

Schéhérazade is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 02, 2008 17:48 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik ben nu wel en beetje egoïstisch bezig: ik zou willen dat ik een succesvolle carrière als violiste en de Elizabeth wedstrijd voor viool win. Hoe egoïstisch ben ik wel neit...

Oude Forumnaam: Kariny Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 577 Sikkels

Ailey is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 02, 2008 19:01 Terug naar boven Sla dit bericht op

Een wens. Ik weet eigenlijk niet wat ik zou wensen. Ik heb er even over na gedacht en eigenlijk heb ik zo veel dingen die ik zou willen wensen dat ik niet eens weet óf ik wel een wens zou willen doen. Ik denk dat de meeste mensen er heel egoïstisch van worden als ze één wens zouden mogen doen. Veel geld, de liefde van hun leven, een goede carrière; ik denk dat veel mensen zo iets zouden wensen - ook al zeggen ze nu wel 'vrede' of iets dergelijks. En stel dat ieder mens op de wereld een wens kreeg, dan zijn er natuurlijk altijd mensen die die wens ongedaan maken. Zo wenst de een vrede, de ander overheersing of leiderschap, weer een ander de dood van iemand en de ander de gezondheid van iemand. Ik heb echt geen flauw idee wat ik zou wensen. Ik zou zowel geld, liefde, een carrière en vrede als gezondheid willen, maar dat kun je natuurlijk niet allemaal in een wens doen. En wat dan als je de gezondheid van één persoon wenst, dan is er weer iemand anders die ziek wordt etc. ik denk dat je met één wens niet veel kunt bereiken en ik zou dan ook echt niet weten wat ik zou moeten wensen. Raar eigenlijk.

17.04.05 ~ 31.12.08
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend: 0 Sikkels

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 02, 2008 20:16 Terug naar boven Sla dit bericht op

Schéhérazade schreef:
ik ben nu wel en beetje egoïstisch bezig: ik zou willen dat ik een succesvolle carrière als violiste en de Elizabeth wedstrijd voor viool win. Hoe egoïstisch ben ik wel neit...

Dat soort egoïsme is wel goed hoor. Je hoeft niet altijd in je leven aan andere mensen te denken. Dat zou namelijk ook niet helemaal goed zijn. [a]

Ik heb hier eigenlijk nog nooit gereageert. Ik zou eigenlijk hetzelfde wensen als NicoleD. Gewoon dat ik bepaalde krachten zou hebben. Dat inderdaad "magie" zou bestaan. Dat zou ik wel interessant vinden. Daarbij zou ik ook wel eens een talent willen hebben. Ik zou ook wel willen wensen dat ik iets artistieker zou zijn. Dat talent zou ik namelijk heel graag willen hebben, en dus ook graag bij mezelf wensen.

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp