Auteur |
Bericht |
Invoker
Dreuzel

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 02, 2007 14:40 |
 |
Helen schreef: | Tiez schreef: | De prijzen in de horeca zijn idd niet leuk meer. Ik betaal gemiddeld zo'n 2 euro voor een biertje in Groningen. Vroegah kon ik met 25 gulden me een avond vermaken, nu gaat er net zo makkelijk 25 euro door. Naja, ook niet teveel over nadenken |
Drink jij dan zo veel? of wat doe jij dan allemaal dan nog meer. Ik kan met bijvoorbeeld 1 cola de hele avond doen. Ok, als je van te voren ook nog uit eten gaat en naar de bios ben je het idd wel kwijt maar ik kan me niet voorstellen dat je 25 euro kwijt bent als je maar in 1 kroeg/bar/dingest bent geweest maarja, ik ben ook geen uitgaanstype. Ik vind het gewoon helemaal niet leuk, nooit gevonden trouwens. Het is 1 grote vleeskeuring of je hebt van die "hitsige" pubers om je heen hangen. |
25 euro vind ik ook heel normaal op een avond!
Oke, er zijn avonden dat ik inderdaad niet meer drink dan 'n cola. Maar als ik normaal opstap ga geef ik toch minimaal 20 euro uit op een avond en dan hoef ik niet een entree te betalen! |
_________________ Schep uit tegenstand nieuwe moed |
|
  |
 |
Master of Magic
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 02, 2007 14:48 |
 |
Ik mag nog niet uit van mijn ouders en ik wil het ook absoluut niet. Ik zit veel liever thuis - tv/ film kijken, achter de pc zitten of gewoon een boek lezen - vind ik veel leuker. Ik ga wel eens naar de bios, maar dat is dan ook meer om de film. Ik tel het niet echt als uitgaan - als iemand snapt wat ik bedoel.  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 02, 2007 14:50 |
 |
Invoker schreef: | Helen schreef: | Tiez schreef: | De prijzen in de horeca zijn idd niet leuk meer. Ik betaal gemiddeld zo'n 2 euro voor een biertje in Groningen. Vroegah kon ik met 25 gulden me een avond vermaken, nu gaat er net zo makkelijk 25 euro door. Naja, ook niet teveel over nadenken |
Drink jij dan zo veel? of wat doe jij dan allemaal dan nog meer. Ik kan met bijvoorbeeld 1 cola de hele avond doen. Ok, als je van te voren ook nog uit eten gaat en naar de bios ben je het idd wel kwijt maar ik kan me niet voorstellen dat je 25 euro kwijt bent als je maar in 1 kroeg/bar/dingest bent geweest maarja, ik ben ook geen uitgaanstype. Ik vind het gewoon helemaal niet leuk, nooit gevonden trouwens. Het is 1 grote vleeskeuring of je hebt van die "hitsige" pubers om je heen hangen. |
Oke, er zijn avonden dat ik inderdaad niet meer drink dan 'n cola. Maar als ik normaal opstap ga geef ik toch minimaal 20 euro uit op een avond en dan hoef ik niet een entree te betalen! |
nouja, ik vind het dus wel veel geld maar het ligt er dus ook aan wáár je precies heengaat. Misschien vind ik het ook wel veel geld omdat ik er niet van hou of dat ik het er persoonlijk niet voor over heb. Ik geef mijn geld liever uit aan een avond bios of een middag ergens heen maar dat is heel persoonlijk en ok, ik ben misschien iets *kuch* ouder dan de rest maar las ik nou dat je entré moet betalen om een kroeg binnen te kunnen?
Toen ik 16 was kon je gewoon naar binnen lopen *zal er wel niks van snappen* |
 |
lieske90
7e jaars

Verdiend:
117 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 02, 2007 16:23 |
 |
Even updaten dan maar :'). Ja, ik mag (nu ik 16 ben enzo) wel vaker uit. Mijn ouders vinden het goed, zolang het maar niet té laat wordt. Ik doe het nog niet zo vaak eigenlijk; dat komt omdat er nog niet zo heel veel vriendinnen meegaan. We gaan soms wel op een vrijdag/zaterdagavond uit, maar niet zo super lang.
Maar goed, ik ga dus volgende week voor het eerst met vriendinnen op vakantie. Daar heb je in de buurt twee discotheken; één voor jong en oud en is tot 2 uur geopend en de ander is tot 5 uur geopend voor 16jarigen en ouder. Dat wordt dus wél uitgaan volgende week :'D. |
 |
Invoker
Dreuzel

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 02, 2007 16:33 |
 |
Helen schreef: | Invoker schreef: | Helen schreef: | Tiez schreef: | De prijzen in de horeca zijn idd niet leuk meer. Ik betaal gemiddeld zo'n 2 euro voor een biertje in Groningen. Vroegah kon ik met 25 gulden me een avond vermaken, nu gaat er net zo makkelijk 25 euro door. Naja, ook niet teveel over nadenken |
nouja, ik vind het dus wel veel geld maar het ligt er dus ook aan wáár je precies heengaat. Misschien vind ik het ook wel veel geld omdat ik er niet van hou of dat ik het er persoonlijk niet voor over heb. Ik geef mijn geld liever uit aan een avond bios of een middag ergens heen maar dat is heel persoonlijk en ok, ik ben misschien iets *kuch* ouder dan de rest maar las ik nou dat je entré moet betalen om een kroeg binnen te kunnen?
Toen ik 16 was kon je gewoon naar binnen lopen *zal er wel niks van snappen* |
Het ligt er inderdaad net aan waar je je voorkeur aan geeft. Een middag naar de stad met wat vrienden, en dan een filmpje pakken, vind ik ook gezellig, maar uitgaan geniet dan toch mijn voorkeur. Ik ga meestal naar een disco, consumpties zijn á €1.60. Maar dan moet je vaak ook nog een taxi betalen. 25 euro vind ik ook veel geld, maar ik heb een bijbaantje waar ik goed verdien en vind het dan ook niet erg om hier geld aan uit te geven. Als het maar gezellig is
Wat de entree betreft, waar ik uitga heb je 4 discotheken in dezelfde straat. 2 hiervan vroegen entree, toen men deze twee ging vermijden, was er een disco die de entree afschafte (waar ik nu dus naartoe ga) Je merkt dat de disco's zonder entree veel meer mensen trekken en waarschijnlijk zal het niet lang meer duren voordat er nergens meer entree gevraagd word! |
_________________ Schep uit tegenstand nieuwe moed |
|
  |
 |
Tiez
1e jaars

Verdiend:
4 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 02, 2007 16:51 |
 |
Invoker schreef: | Helen schreef: | Tiez schreef: | De prijzen in de horeca zijn idd niet leuk meer. Ik betaal gemiddeld zo'n 2 euro voor een biertje in Groningen. Vroegah kon ik met 25 gulden me een avond vermaken, nu gaat er net zo makkelijk 25 euro door. Naja, ook niet teveel over nadenken |
25e is gewoon zo weg! Drankje hier en daar (ik kan niet een avond op 1 cola leven ) en als je dan iemand anders nog ff wat aanbied en nog langs de shoarmatent of de febo gaat, dan wil het geld wel op! Ik ga overigens over het algemeen niet ontzettend vaak uit, gemiddeld zo 1x per 2 a 3 week denk ik. Dat is voor een student in Groningen niet onwijs veel lijkt me.
Wat betreft entree: In Groningen nog niet meegemaakt, maar vaak is het (vooral bij) discotheken wel zo. Vooral bij die dingen die moederziel alleen ergens in de regio staan: mensen moeten er wel naar binnen, verder is er niks. In een stad kan een kroeg het lijkt me moeilijk maken om entree te heffen: teveel concurrentie... |
_________________ Das lang niet gek! |
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 02, 2007 16:57 |
 |
Tiez schreef: | Invoker schreef: | Helen schreef: | Tiez schreef: | De prijzen in de horeca zijn idd niet leuk meer. Ik betaal gemiddeld zo'n 2 euro voor een biertje in Groningen. Vroegah kon ik met 25 gulden me een avond vermaken, nu gaat er net zo makkelijk 25 euro door. Naja, ook niet teveel over nadenken |
25e is gewoon zo weg! Drankje hier en daar (ik kan niet een avond op 1 cola leven ) en als je dan iemand anders nog ff wat aanbied en nog langs de shoarmatent of de febo gaat, dan wil het geld wel op! Ik ga overigens over het algemeen niet ontzettend vaak uit, gemiddeld zo 1x per 2 a 3 week denk ik. Dat is voor een student in Groningen niet onwijs veel lijkt me.
Wat betreft entree: In Groningen nog niet meegemaakt, maar vaak is het (vooral bij) discotheken wel zo. Vooral bij die dingen die moederziel alleen ergens in de regio staan: mensen moeten er wel naar binnen, verder is er niks. In een stad kan een kroeg het lijkt me moeilijk maken om entree te heffen: teveel concurrentie... |
Ow, ja, kijk, daar zit het verschil dus. Jij eet er nog bij. Moet je natuurlijk zelf weten. Ik wil je er ook niet op aanvallen maar ik vind het zoveel als je in 1 kroeg blijft en dan nog alleen met drinken 25 euro uitgeeft. Ik kan wél met 1 cola de hele avond doen en ik eet dus ook niet na mijn avondeten maarja, verschil moet er zijn ik weet alleen dat ik een hoop geld uitspaar met niet uit te gaan  |
 |
Tiez
1e jaars

Verdiend:
4 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 02, 2007 17:02 |
 |
O, ik kom ook wel in verschillende tenten op één avond hoor, maar net waar het leuk is.
Verder probeerde ik met die 25 gulden - 25 euro vergelijking ook te zeggen dat de horecaprijzen de laatste jaren gewoon enorm toegenomen zijn. Dat maakt het stappen sowieso al duurder... |
_________________ Das lang niet gek! |
|
  |
 |
Evel
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 02, 2007 23:25 |
 |
ben 14 en eigenlijk niet zo'n uitgaanstype... ik hou wel van dansen ofzo, maar ik vind een aantal schoolfeesten wel genoeg, die zijn namelijk vaak erg gezellig. verder mag ik niet echt uitgaan, behalve dan soort van tienerdisco's, maar op zich hoeft dat ook niet. |
_________________ Things we lose have a way of coming back to us in the end... if not always in the way we expect. |
|
  |
 |
Imagination
2e jaars

Verdiend:
27 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 02, 2007 23:40 |
 |
Ik ben 14, en ik ga eigenlijk alleen naar schoolfeesten en voor de rest soms naar de bioscoop..
Maar ik ben echt niet zo'n type dat tot diep in de nacht gaat dansen en drinken daar hou ik echt niet van. Dan liever gewoon met vriendinnen lol maken in huis ofzeu  |
_________________ Harry: I'm not weak!
Snape: Then PROVE it! |
|
  |
 |
Nelsinho
7e jaars

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 18, 2007 8:24 |
 |
hmmm had nooit echt de behoefte om uit te gaan, maar de laatste weken is het elke week weer raak hoor. Vanavond ook weer gezellig biertje drinken. Sinds kort ga ik weer met een vriend om die ik een hele tijd niet heb gezien, daarbij nog 2 toffe meiden ontmoet, dus we hebben een gezellig stapgroepje gekregen. Tis alleen niet zo goed voor je portemonnee, maar zodra het schooljaar is begonnen zal het wel weer wat gaan minderen. |
|
|
  |
 |
LuCos
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
121 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 18, 2007 9:41 |
 |
Ik ga wel eens uit, maar vind het (nog) niet heel veel bijzonder in een discotheek.
Wat ik gezelliger vind is gwoon met een aantal vrienden bij iemand zitten en dan mss een film opzetten en dan drinke en lachen. Ik ben dus meer een café iemand dan disco. (ik vind dat dansen, nja dansen dat rare sprongen dans, echt zo dom, maar waar ik uit gaat doet iedereen dat) |
|
|
  |
 |
Lotteuh
1e jaars

Verdiend:
55 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 18, 2007 10:14 |
 |
K'mag uitgaan.
Maar meestal hebbek geen zin
kga liever es gewoon naart t'stad met vrienden . |
_________________ Fairytale gone bad |
|
  |
 |
magic@home
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 18, 2007 10:47 |
 |
Ik mag uitgaan maar ik ben nog 15(niet zo lang meer) en dan kom je in geen enkele discotheek, binnen tenminste hier niet, daarom ga ik vaker met vrienden naar een café in het dorp en dan is het altijd wel gezzelig! |
|
  |
 |
Rietje
2e jaars

Verdiend:
44 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 21, 2007 11:16 |
 |
Ik ben 16 en mag soms wel uitgaan. Ik doe het alleen niet vaak/bijna nooit.
Dat komt omdat ik in een dorp woon en 's avonds niet alleen terug mag fietsen en omdat er niet veel mensen hier in het dorp zijn waar ik mee om ga, ga ik dus bijna nooit weg. En ik vind uitgaan ook niet zo heel erg leuk.
Wel ga ik naar schoolfeesten en soms daarna nog eventjes poolen, maar dat is alleen als ik bij vrienden blijf slapen.
Ook ga ik naar feestjes die gewoon de hele nacht door gaan. Dan blijf ik of daar slapen of ik ga bij vrienden slapen. Dat vind ik veel gezelliger dan uitgaan en het is goedkoper  |
Wise Words #382:
Laat je leven niet door iemand anders verpesten.
- Riët |
|
  |
 |
|