Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Fantasy 2 (3) - RPG Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Catie
Chaotic Angel
Chaotic Angel

Verdiend: 0 Sikkels

Catie is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Sep 23, 2008 10:47 Terug naar boven Sla dit bericht op

Jaimy
Jaimy geniet van het ontbijt. Het vulde enorm en dat was precies wat hij nodig had. Hij was de hele nacht op geweest om zijn plan uit te voeren en ondanks dat hij energie had gekregen omdat het tot nu toe zo vlekkeloos was verlopen weet hij dat die energie niet altijd zou blijven. Onder het eten wordt er weinig gepraat, maar zorgt hij ervoor dat hij oogcontatc met Jessa blijft maken en charmant naar haar glimlacht. Als ze klaar zijn en hij ziet dat allebei hun glazen leeg staan staat hij langzaam op.

"Ik ga even wat nieuw drinken regelen en gelijkertijd even naar het toilet." zegt hij charmant, "Ik ben zo snel mogelijk terug."

Hij knipoogt even charmant naar haar en loopt dan naar het toilet toe. Niet veel later staat hij bij de bar en besteld hij te drinken. Als het op de bar wordt neergezet en de vrouw zich achter de bar omdraait gooit hij ongemerkt wat poeder in een van de glazen. Hij glimlacht even naar de vrouw achter de bar en loopt dan terug naar Jessa waar hij het ene glas voor haar neus zet.

"Ik hoop dat je niet te lang heeft moeten wachten?" vraagt hij met een glimlach.

OOC:: Jessa is in trouble... XD

01-2004/31-12-2009, HPF will live on in my heart and soul <333
Profiel bekijkenStuur privébericht
Jalf
Oude Forumnaam: Jalf Lupin The Musical Mod
The Musical Mod

Jalf is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Sep 23, 2008 10:58 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image

"Nee, hoor. Ik red me wel," zegt Jessa vriendelijk en ze beantwoordt zijn glimlach. Ze pakt haar glas op en neemt een slok. Ze vond het aardig van Jaimy dat hij zich een beetje zorgen over haar leek te maken.

Terwijl de borden van de tafel worden gehaald kijkt Jessa nog even naar Jaimy. Diego's woorden knagen nog een beetje, maar ze komt tot de conclusie dat Jaimy toch echt te vertrouwen is, hij was zo aardig voor haar.

...I'll miss ya...
Catie
Chaotic Angel
Chaotic Angel

Catie is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Sep 23, 2008 11:10 Terug naar boven Sla dit bericht op

Jaimy
Als hij weer echt aan de tafel zit pakt hij het glas op en draait het langzaam tussen zijn vingers door. De even korte stilte doet hem goed en hij bestudeerd Jessa haar gezicht. dan glimlacht hij breed.

"Ik weet niet of je nog verplichtingen hebt straks, maar anders zou ik het leuk vinden om je de stad te laten zien." zegt hij dan, "Ze hebben in de buitenwijk een prachtige fontein."

Hij heft zijn glas op en glimalcht.

"Ik zou het geweldig vinden als je meegaat."

Jalf
The Musical Mod

BerichtGeplaatst: Di Sep 23, 2008 11:21 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image

Verplichtingen? denk Jessa bij zichzelf. Die had ze wel, Diego was nog steeds verdwenen en het begon haar steeds meer te dagen dat het feit dat Caleigh er ook niet was geen toeval kon zijn. Of, misschien was dat het wel. Als ze vanavond nog niet terug waren zou ze om onderzoek uit gaan. Misschien dat ze onderweg iets tegenkwam wat op hun verdwijning wees.

"Het lijkt me leuk om die fontein eens te zien." zegt ze, "Ik heb niet zo heel veel van de stad gezien, behalve de markt, een jouw huis en de herberg en -" Dan bedenkt ze ineens iets, "Hoe wist je eigenlijk dat ik in die herberg zat?"

...I'll miss ya...
Catie
Chaotic Angel
Chaotic Angel

Catie is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Sep 23, 2008 11:31 Terug naar boven Sla dit bericht op

Jaimy
Jaimy heeft de vraag van Jessa helemaal niet verwacht, aan de andere kant bewijst het maar weer dat ze best slim was. Hij besluit haar een halve waarheid te geven, om medelijden te wekken en vertrouwen.

"Ik hoop dat je het niet verder wilt vertellen..." zegt hij dan zachtjes, "Toen ik Caleigh voor het eerst zag kon ik mijn ogen niet geloven, ik ben haar gevolgd en kwam bij jullie herberg uit. Eerlijk gezegd heb ik haar een tijdje geobserveerd en ben toen weggegaan omdat ik bang was dat mijn gevoelens de overhand zouden krijgen..."

Hij zucht even.

"Toen ik er gisteren achter kwam dat jij haar ook kent hoopte ik maar dat je in dezelfde herberg verbleef. Ik ben maar al te blij dat je inderdaad in dezelfde herberg verblijft."

Hij kijkt haar heel even aan en glimlacht flauw, dan richt hij zijn blik op de tafel, alsof hij niet precies weet wat hij moet zeggen.

Jalf
The Musical Mod

BerichtGeplaatst: Di Sep 23, 2008 12:05 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image

Jessa neemt nog een slok van haar drankje. Zei Jaimy nou net dat hij nog steeds gevoelens had voor Caleigh? Ze wist dat Caleigh deze nooit zou beantwoorden, ze kreeg medelijden met de jongen die voor haar zat. Ze neemt nog een slok. "Hou je nog steeds van haar?" vraagt ze voorzichtig terwijl ze zijn hand pakt.

...I'll miss ya...
Catie
Chaotic Angel
Chaotic Angel

Catie is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Sep 23, 2008 12:22 Terug naar boven Sla dit bericht op

Jaimy
Jaimy kijkt even naar buiten als Jessa de vraag stelt of hij nog van haar houdt. Uiteindelijk haalt hij zijn schouders op. Wat haatte hij deze vraag. In de afgelopen vijf jaar was die vraag vaker voorbij gekomen, zelfs in de tijd dat hij haar vertrouwen had gewind werd de vraag gesteld. Maar het was onmogelijk, hij had nog nooit van iemand gehouden.

"Ik weet het niet." zegt hij uiteindelijk, "Maar ik wil het er liever niet over hebben. Daarnaast zal ze me nooit meer accepteren, dus zelfs als het zo is, dan maakt het toch niet uit."

Hij schud zijn hoofd even. Waarom moest ze die rotvraag nou stellen? Afwezig neemt hij een slok van zijn drinken en kijkt dan Jessa aan. Als hij ziet dat ze haar drinken bijna op heeft staat hij op en glimlacht even flauw.

"Ik ga even afrekenen, daarna kunnen we gaan." zegt hij dan en hij loopt naar de bar toe.

Jalf
The Musical Mod

BerichtGeplaatst: Di Sep 23, 2008 12:29 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image

Snel drinkt Jessa haar glas leeg en staat op van tafel. Ze pakt haar tas, maar ontwijkt Jaimy's ogen. Ze had blijkbaar een pijnlijke vraag gestelt. Vlug hijst ze haar tas over haar schouder en loopt ze naar de deur. "Het spijt me dat ik die vraag stelde..." zegt ze zachtjes als Jaimy weer terug is.

Samen lopen ze naar buiten. Jessa merkte dat de frisse lucht haar goed deed, haar hoofdpijn begon te verdwijnen. Echter... ze begon zich een beetje duizelig te voelen.

...I'll miss ya...
Catie
Chaotic Angel
Chaotic Angel

Catie is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Sep 23, 2008 13:03 Terug naar boven Sla dit bericht op

Jaimy
Hij schud zijn hoofd even als Jessa haar excuses aanbied. als ze buiten lopen zwijgt hij, om een of andere reden bleef de vraag door zijn hoofd vliegen. Als ze uiteindelijk na een klein halfuurtje lopen in de buitenwijk aankomen is Jaimy blij dat het rustig is.

"We zijn er bijna," zegt hij dan en hij kijkt Jessa even aan met een flauwe glimlach.

'Ze zou ondertussen het verschil al moeten merken. Vraag me af hoelang ze het volhoud...' bedenkt hij zich terwijl hij straks voor zich uitkijkt. Uiteindelijk komen ze op een plein uit, in het midden staat de fontein. De fontein bestaat uit verschillende onderdelen en lagen. De beelden waren gedetailleerd en nergens was hij echt beschadigd. Zonder wat te zeggen pakt hij Jessa's hand vast en loopt er dichter naartoe.

Jalf
The Musical Mod

BerichtGeplaatst: Di Sep 23, 2008 13:09 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image

Jessa ziet de fontein wel, maar het dringt niet helemaal tot haar door... Ze was duizelig en wilde het liefst even gaan liggen. Ze had niet zo veel moeten drinken gisteravond. Ze wilt vooral niet aan Jaimy toegeven dat ze zich niet lekker voelt, dan zou hij haar maar zwak vinden of denk dat ze inderdaad te veel dronk. Ze gaat op de rand van de fontein zitten om even bij te komen en wrijft in haar ogen. "Hij is mooi..." zegt ze zo neutraal mogelijk, in de hoop dat hij niet zou horen dat ze zicht niet lekker voelde.

...I'll miss ya...
Catie
Chaotic Angel
Chaotic Angel

Catie is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Sep 23, 2008 13:16 Terug naar boven Sla dit bericht op

Jaimy
Hij kijkt toe hoe Jessa op de rand gaat zitten en wat afwezig lijkt. Even speelt er een valse glimlach rond zijn lippen. Het was duidelijk dat het begon te werken. Als ze zegt dat hij mooi is hoort hij in haar stem dat ze zich niet geweldig voelt, maar hij doet alsof er niets aan de hand is.

"s'Nachts wordt de fontein helemaal verlicht, dan is hij eigenlijk nog mooier. Ze zeggen dat veel relaties hier beginnen, vooral in de avond omdat het dan zo'n betoverend gezicht zou zijn dat koppels gewoon aan elkaar toegeven." verteld hij rustig, "Ik heb het echter nog nooit meegemaakt."

Ondertussen houdt hij Jessa in de gaten om zeker te zijn dat als ze straks bewusteloos raakt hij het zou zien.

Jalf
The Musical Mod

BerichtGeplaatst: Di Sep 23, 2008 13:24 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image

Jessa knikt al heeft ze geen idee waar Jaimy het overheeft. Alles draait nu en ze begint ontzettend misselijk te worden. Ze grijpt naar Jaimy's schouder en het beeld waar ze naast zit om te voorkomen dat ze achterover het water in valt.
Ze wilt gaan staan, maar merkt dat dat haar te veel moeite kost. Dan glijdt haar hand van het beeld weg en Jessa merkt dat ze valt. Heel langzaam, maar ze heeft geen idee of het naar voor of naar achter is... Alles is zwart.

...I'll miss ya...
Catie
Chaotic Angel
Chaotic Angel

Catie is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Sep 23, 2008 13:39 Terug naar boven Sla dit bericht op

Jaimy
Met een grote grijns van binnen, maar een bezorgd gezicht van buiten loopt hij met Jessa in zijn armen richting de Donkere Draak. Hij neemt een omweg en uiteindelijk als hij is aangekomen gaat hij via een ingang die niemand kent naar binnen toe en opent op de bovenverdieping een van de kamers. Hij legt Jessa, toch wat voorzichtig, op het grote en luxe bed neer en controleerd de kamer. Niets wees erop waarz e was, het was een nette, opgeruimde, wat luxe kamer met uitzicht op een simpele steeg. Ze zou pas over minimaal een uur wakker worden, dus voor nu had hij nog tijd zat om andere dingen te regelen. Als hij de kamer uit is sluit hij deze zorgvuldig af zodat ze er niet uitkan en loopt dan weg.

Image

Caleigh heeft geen idee hoelang ze weg is geweest, maar ze heeft ook geen idee op wat voor punt van de dag ze zitten. Langzaam opent ze haar ogen, in de kamer is niets veranderd en ze leunt nog steeds tegen Diego aan. Zijn arm die om haar heen is geslagen voelt prettig aan en ze is blij dat hij had geknikt. Ze merkt tot haar opluchting dat ze zich wel beter voelt dan voorheen.

"Het spijt me Diego..." fluistert ze dan zachtjes, "Van alles. Ik heb je nooit pijn willen doen.."

Ze zwijgt en beweegt niet en eigenlijk hoopt ze dat hij haar niet los zal laten. Ze weet niet precies waar het vandaan kwam, maarz e weet wel dat ze zich zo voelt. Ze blijft het gevoel hebben dat ze hem tot nu toe alleen maar pijn heeft gedaan, dan dat ze het gevoel heeft dat ze heeft laten zien dat ze van hem houdt.

TheKimKommer
Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot

Verdiend: 527 Sikkels

TheKimKommer is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Sep 23, 2008 14:07 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image

Pas als Caleigh begint te praten, merkt Diego dat ze weer wakker is. Hij schudt met zijn hoofd, laat haar los en staat op. Zijn benen en schouder waren stijf en door even te bewegen hoopt hij deze weg te krijgen.
De woorden van Caleigh hingen nog in de lucht, maar hij wist niet wat te antwoorden. Met zijn rechterhand masseert hij even zijn linkerschouder en kijkt dan weer naar Caleigh.

"Laten we dit een andere keer bespreken.." Zegt hij uiteindelijk.

poep
Catie
Chaotic Angel
Chaotic Angel

Catie is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Sep 23, 2008 14:22 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image

Caleigh gaat rechtop zitten als Diego haar loslaat en opstaat. Als hij zegt dat ze het een andere keer moeten bespreken knikt ze. Ze begrijpt ook wel dat het nu geen goed punt was om wat dan ook te bespreken. En helemaal niet omdat Jaimy elk moment binnen kon lopen. Ze zucht even.

Jaimy
Met zijn wand vast loopt hij terug naar de kamer waar hij de twee heeft achter gelaten. Omdat hij niet stom is verwacht hij zeker dat er iets gebeurd is en als hij de deur opendoet en ziet dat Diego staat en los is reageert hij snel door meteen een spell af te schieten. Als zijn handen, nu met simpele touwen, weer zijn vastgebonden draait hij naar diegene die achter hem staat, Elize.

"Jij blijft hier en houdt hem in de gaten. Als er wat gebeurd roep je meteen, buiten staat er iemand op de wacht."

Dan draait hij zich om en kijkt met een onheilspellende grijns naar Caleigh.

"En jij, gaat met mij mee..."

Hij negeert Diego zo ongeveer, loopt naar haar toe en ruw pakt hij haar bij haar arm vast en trekt haar omhoog.

Caleigh kijkt op als de deur plotseling openvliegt en Jaimy binnenstapt. even reageert ze niet als hij haar omhoog trekt omdat haar blik op de vrouw is gericht. Ze is te verbaasd dat de vrouw zoveel op haar lijkt, alleen dan jonger. Als Jaimy haar mee probeert te trekken wordt ze uit haar gedachtes gehaald en probeert tegen te stribbelen. Als het niet werkt schopt ze hem hard tegen zijn knie aan. De klap in haar gezicht komt hard aan en ze is te geschrokken om te reageren. Voordat ze het doorheeft wordt ze de kamer mee uit gesleurd...

OOC:: Diego is dus weer vastgebonden en wordt onder schot gehouden. En de deur si weer dicht XD

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp