Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Haunted Mansion - RPG [niet verwijderen!] Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
trijntjuh
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 343 Sikkels

trijntjuh is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Jul 17, 2008 10:54 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image
Blondie; Not stupid, just blond.

Finn zucht even terwijl hij het boek doorbladert.
De informatie is meteen een stuk saaier, als je de zaken al kent.
In het begin van zijn Zweinsteinjaren had hij graag in de schoolboeken gesnuffeld, gewoon omdat het allemaal onbekend voor hem was.
Het onderwerp: 'je leerstof leren' was dan weer een ander verhaal bij hem. :')
"Daar bellen Dreuzels mee? Als in, dan kunnen ze elkaar horen van een lange afstand?"
"En als je dat nou slechts één kant op doet? Namelijk... van Robertus naar ons?"

Finn kijkt op en schudt zijn hoofd.
'Je hoort maar de ander persoon, als die toestemming geeft, dus als hij opneemt.' Hij wijst even naar de foto en toont de hoorn. 'Dan kun je tegen elkaar praten. Dus als we Robertus zouden willen horen, moet hij de hoorn opnemen en niet meer inhaken. En denk je dat hij zoiets niet raar zou vinden?' Hij grijnst even terwijl hij zich meer laat onderuit zakken.
'Ik denk gewoon dat een zendertje het beste zal zijn. Miniscuul klein en alleen wij moeten de verbinding maken. Ons spookjagertje zal niets doorhebben.'
Zou hij nu moeten contact maken met zijn vader om doodleuk een zendertje te vragen?

This used to be a funhouse but now it's a house full of evil clowns.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Miseria
Spookjager
Spookjager

Verdiend: 0 Sikkels

Miseria is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Jul 17, 2008 20:43 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image
    The Demon Barbie of Fleet Street
Amy kijkt eventjes bedenkelijk. Gehe, ze ziet Robertus de telefoon in zijn nek al opnemen [a] "Hellooo? Who's there?"

Ze staat op, pakt er weer een boek bij, en bladert. Haar hart slaat een slag over als ze de juiste pagina vindt.
"Dit gaat over magische radio's!" gilt ze, en ze kijkt blij op naar Finn. "K-kijk! De Fonorus-spreuk, een spreuk die geluid - geluidloos - naar een andere plek transporteert! Dat is de spreuk die magische radiozenders gebruiken! Alleen hoeft onze piratenzender maar naar één radio..."
Ze kijkt zelfvoldaan glimlachend naar Finn.
"En is onze microfoon een zendertje," gaat ze verder, zich weer op de pagina richtend. "Wacht - volgens mij kan zelfs ík dit!"
Ze pakt twee boeken erbij die er nogal nutteloos uitzien, kijkt eventjes ingespannen naar de pagina, en begint dan één van de boeken te transfigureren naar iets wat een mini-radiootje voor moest stellen. Yay, was het feit dat ze Transfiguratie met een "B" had afgesloten toch nog ergens goed voor. Het tweede boek transfigureert ze tot iets waarvan ze dacht dat het een zendertje voor moest stellen. Het was meer een soort vormloos ding.

Ze kijkt ingespannen van de pagina, naar haar eigen gekunstelde piratenradiostationnetje, en begint de nogal ingewikkelde spreuken uit te voeren op de voorwerpjes. Het kost haar een hele poos en heel wat gevloek, maar uiteindelijk denkt ze het voor elkaar te hebben gekregen.
"Houd'ns vast," zegt ze tegen Finn, terwijl ze het mini-radiootje in zijn handen duwt. Ze pakt het zendertje, en trippelt de gang op.

"Kan je me horen?" fluistert ze in het ding, zacht genoeg zodat Finn het niet door de deur zou horen.
    Ooc: ...guys?

Murderer
Murderer

CharlieWemel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Jul 17, 2008 21:46 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image

Jack is totaal de weg kwijt omdat hij van Madison een rondleiding zou krijgen maar die blijkbaar niet gekregen heeft en daarom loopt hij nu rondjes door het huis zonder te weten waar iedereen is. =D

In de verte hoort hij een paar mensen praten en loopt dus die kant op. Zachtjes doet hij de deur open en ziet Faith, Melody en nog wat rotlui. Hij stapt binnen en gaat op een stoel zitten. Dus.

OOC; Ik kreeg geen antwoord meer op mijn post dus daarom reageerde ik niet maar Jack is dus niet dood. Probeer hem maar even mee te sleuren in waar-jullie-ook-mee-bezig-zijn. (Kleine samenvatting zou wel handig zijn [a])

Gryffspammer van het jaar!
Miseria
Spookjager
Spookjager

BerichtGeplaatst: Vr Jul 18, 2008 11:10 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image
    Exorcist
Geïrriteerd staart Robertus voor zich uit. De vloek heeft heel goed door dat hij waarschijnlijk niet meer los zal komen, en richt zich daarom maar op vervelende opmerkingen en gesnauw. Hij kijkt op als Jack binnenkomt.
"Ah, Jack," zegt hij lijzig. "Gezellig dat je er ook nog bent. We stellen je aanwezigheid op prijs. Kom je mij ook nog eventjes fijn een mep verkopen? Dat schijnt mode te zijn in dit huis."
Hij glimlacht grimmig en bloedje chagrijnig naar Jack.
"En, is Madison al dood?" gaat hij onverstoord verder. "En heb je Barbielief en Blondo nog gezien? Zou je ze willen zeggen dat ik ze graag nog neer zou willen steken?"
Hij kijkt Jack met puppy-oogjes aan.

Murderer
Murderer

BerichtGeplaatst: Vr Jul 18, 2008 12:36 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image

"Dankje, Bertje," Zegt hij fake glimlachend. "Ik zou je graag een mep willen verkopen maar heb daar geen zin in vandaag." WTH was er met die gast aan de hand?
"Madison is niet dood, ik kan haar alleen niet vinden." Woest kijkt hij naar Robertus. "Ik wil het ze graag vertellen als ik Madison ga zoeken." Antwoord hij op de vraag van Robertus.

OOC; Vaagheid, yay! =D

trijntjuh
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: Vr Jul 18, 2008 12:55 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image

"Dit gaat over magische radio's! K-kijk! De Fonorus-spreuk, een spreuk die geluid - geluidloos - naar een andere plek transporteert! Dat is de spreuk die magische radiozenders gebruiken! Alleen hoeft onze piratenzender maar naar één radio..."
Finn kijkt verwonderd op als ze een gil-invasie begint en hem dan blij aankijkt. Wow, Finn is tijdelijk doof.
"En is onze microfoon een zendertje, Wacht - volgens mij kan zelfs ík dit!"
Euh...Yeah, sure, doe maar. O.o
Hij kijkt zwijgend naar Amy, die rare bewegingen maakt met haar toverstok, nadat ze twee boeken heeft dichter getrokken.
Finn staart even naar het ineengeknutselde ding, wat een radiostationnetje moet voorstellen en hij knippert met zijn ogen.
Waarom voel ik me zo blond?
Houd'ns vast,"
Voor hij het weet, krijgt hij het ding tegen zijn maag geduwt en loopt Amy naar de gang toe.
Hij staart naar het ding, in de hoop dat Amy's stem er gauw zal uitkomen, en bijt op zijn lip.
"Kan je me horen?"
Hij grijnst en knikt even, om dan te beseffen dat ze het niet ziet en het dus een stomme bevestiging is.
'Ja, ik hoor je.' Roept hij naar de gang.

Miseria
Spookjager
Spookjager

BerichtGeplaatst: Vr Jul 18, 2008 13:29 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image
Amy slaakt een opgewonden gilletje, als ze Finn hoort. Ze springt naarbinnen, rukt het kleine radiootje uit zijn hand en bekijkt het vol wonder.
"Nu hoeven we het alleen nog maar een beetje naar gelieve aan te passen..." fluistert ze blij. Ze richt haar staf op het zendertje.
"Sonorus!"
De woorden galmen luid uit het radiootje. Aaah, geweldig! Ze kijkt blij naar Finn, en gaat dan rustig zitten.
"En nou maar wachten," zegt ze met een ^^-gezichtje. Wachten, wachten tot Robertus niet meer vastgebonden zou zitten. Want hoe zou ze het anders onopvallend in zijn nek plakken?

Image
    Exorcist
"Niet?" vraagt Robertus zogenaamd vrolijk, als Jack meedeelt dat Maddie nog niet dood is. "Jammer. Zal vast snel gebeuren."
Hij glimlacht fake.

Murderer
Murderer

BerichtGeplaatst: Vr Jul 18, 2008 13:57 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image

Jacks neppe glimlach verdwijnt als Bertje zegt dat Madison vast snel dood zal gaan. "Dat neem je terug," Hij slaat zo hard mogelijk met zijn hand tegen Robertus' kaak, hopend dat die gebroken is =)

Zonder wat tegen de anderen te zeggen loopt hij de kamer uit, op zoek naar Maddie. "Maddie! Madison! Waar ben je?"

Miseria
Spookjager
Spookjager

BerichtGeplaatst: Vr Jul 18, 2008 14:19 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image
    Exorcist
Robertus kreunt - schreeuwen lukt niet echt meer met zijn loshangende kaak - als Jack hem een mep verkoopt.
"HOE VAAK MOET IK NOG GESLAGEN WORDEN? >.<" Hij voelt het bloed zijn mond weer instromen. Sjeez, strak stikt hij nog in zijn eigen bloed '=.=

Maar dan voelt hij, alsof het door de klap is gekomen, alsof Jack de Imperius eruit heeft geslagen, dat hij niet meer hoeft tegen te stribbelen. En hij voelt de Imperius zich ook niet meer opdringen. Hij kijkt enigzins wanhopig op naar Faith.
"Elw?" mompelt hij, met de bedoeling om "Help" te zeggen. Hm. Robertus had al na zitten denken over verbouwing. Maar niet van zijn gezicht. Gehe, grappig. NOT.

Image
    Melody ♪
Melody rolt met haar ogen, als Jack Bertje ook nog eventjes neerslaat.
"Wát een tact, Bertje," zucht ze. "Echt, goed gedaan!"
Ze gooit haar handen geïrriteerd in de lucht, en draait zich om. Nog langer bij de oh zo snuggere Robertus blijven zitten had ze niet zo'n zin in. Ze keert zich naar Martin.
"En?" vraagt ze. "Wat gaan jullie met hem doen? Begraven?"

Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: Vr Jul 18, 2008 18:18 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image
Blondie; Not stupid, just blond. (And runs!)

Finn kijkt raar als ze het radiootje uit zijn poezelige handjes rukt.
Let op voor zijn nagels, wil je? Neeuh grapje. xD
"Nu hoeven we het alleen nog maar een beetje naar gelieve aan te passen..."
Finn knikt en bijt op zijn lip terwijl Amy een Sonorus uitspreekt over haar creatie.
"En nou maar wachten,"
'Ik ga anders wel even kijken hoe het met hem is.'
Hij wacht niet, en loopt de kamer uit voordat ze kan reageren.
Hij zucht even, stapt zijn eigen kamer in, trekt een trui aan omdat het frisser wordt, loopt de kamer uit en slentert dan de trap af.

Even later komt hij de woonkamer in en ziet Robertus slap op zijn stoel zitten, nog steeds vastgebonden, terwijl het bloed op zijn gezicht begint op te drogen.
'Hoe is het met hem?' Hij kijkt even naar Lily.
Waarom ziet ze er zo verdomd sexy uit?
Hij wil zichzelf meppen maar doet het toch maar niet, anders komt hij stom en blond over.
Hij zucht even en laat zijn handen in zijn broekzakken verdwijnen.
'Barbie is klaar met haar creatie voor hem...' Fluistert hij dan zo stil mogelijk in haar oor. 'Heb je trouwens parfum op?'

Ooc: Het filmpje van Gen heeft geen, ik herhaal: GEEN, invloed op mijn post gehad. xD

Machoefeltje
Oude Forumnaam: Hermelientjeuh Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 357 Sikkels

Machoefeltje is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Jul 18, 2008 18:33 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image

Lily kijkt zwijgend hoe Jack binnenkomt en glimlacht lichtjes naar hem. Zonder reactie te geven kijkt ze hoe Jack Robertus ook mept en -waarschijnlijk- zijn kaak breekt. Jaaaah, wat is iedereen goed bezig! Lils slaat haar ogen op.

Ze kijkt hoe Robertus plots lijkt te kalmeren en enigzins wanhopig opkijkt. Op dat moment komt Finn ook binnen. "Hij lijkt te kalmeren..." Zegt ze tegen Finn. Als Faith niet meteen reageert, neemt Lily haar stok. Voor zover ze haar spreuken nog kent, tovert ze het bloed uit Robertus' mond. "Zo beter?" Vraagt ze aan hem. "Faith kan je waarschijnlijk beter oplappen met je kaak, straks doe ik nog iets verkeerd."

Lily kijkt op als ze Finn in haar oor hoort fluisteren. "Ik heb geen parfum op. Heb je me ooit al geweten met parfum?" Vraagt ze met een lichte wat-een-stomme-vraag-stel-jij-nu-toon. "Het zal wel men shampoo zijn ofzo." Reageert ze fluisterend op zijn vraag. "En wat Barbie doet interesseert me niet." Zegt ze op fluistertoon. "Barbie heb ik zo'n 10 jaar geleden buiten gesmeten."

HPF will be in my heart forever <3
Miseria
Spookjager
Spookjager

BerichtGeplaatst: Vr Jul 18, 2008 18:54 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image
Amy kijkt Finn met een pruillipje na.
"Nooz! Ik begon je net weer leuk te vinden..."
Ze zucht, en begint maar met de Kameoflagespreuk voor het zendertje.

Image
    Exorcist
Robertus kijkt dankbaar op naar Lily, als deze hem enigzins oplapt.
"Dank je," fluistert hij glimlachend. "E-en sorry..."
Hij kijkt een beetje schuldig op naar de anderen. Het was een hele opluchting dat hij nu niet meer hoefde te vechten, maar nu zou hij zich voor alles moeten verantwoorden. Hij kijkt vlug eventjes opzij naar Chris' lijk, en slikt eventjes.

Image
Amy zucht eventjes en staat op. Met haar staf dirigeert ze alle boeken terug op hun plank, en ze pakt haar spulletjes bijeen. Ze loopt naar beneden, naar haar kamer, en stopt het radiootje en het zendertje diep in één van haar beautycases, waarvan ze hoopt dat niemand zomaar eventjes zal gaan kijken, en laat zich op haar bed vallen. Toch maar eventjes kijken dan hoe het met Robertus gaat?

Amy loopt naar beneden, naar de woonkamer. Ze ziet met samengeknepen ogen toe hoe Lily en Finn fluisterend staan te smoezen.
"Amy, Finn kon je geen ruk meer schelen, remember?"
Oh ja, right. Foutje. "^^ Ze doet alsof het haar niets kan schelen, en gaat gewoon zitten. Ze merkt hoe Robertus veel rustiger is.
    Ooc: en hier is het filmpje waar Trijn het over had te vinden :')

Laatst aangepast door Miseria op Vr Jul 18, 2008 19:01; in totaal 1 keer bewerkt
trijntjuh
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: Vr Jul 18, 2008 19:01 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image

"Het zal wel men shampoo zijn ofzo. ."
Finn grijnst lichtjes.
'Je ruikt alleszinds lekker, het viel me op.'
En wat Barbie doet interesseert me niet. Barbie heb ik zo'n 10 jaar geleden buiten gesmeten
Hij probeert niet te lachen en smoort zijn lach, in een goede poging.
' Je hebt toch wel Ken gehouden? Of smijt je zomaar hulpeloze blonde jongentjes weg?'
Fluistert hij met een dubbelzinnige betekenis.
Waar Barbie allemaal niet goed voor is.
Over Barbie gesproken... Hij kijkt op als Amy de kamer inkomt en ze gaat neerzitten in een sofa.
Hij kijkt haar even zwijgend aan en richt zich dan op Robertus.
"E-en sorry..."
'Je meent het?'

Machoefeltje
Oude Forumnaam: Hermelientjeuh Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 357 Sikkels

Machoefeltje is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Jul 18, 2008 20:03 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image

Lily kijkt op als ze het compliment van Finn krijgt dat ze goed ruikt. Ze glimlacht zwak en kijkt even naar Robertus. Ze kijkt opzij als Finn vraagt of ze Ken heeft bijgehouden. "Kheb nooit een Ken gehad. En hulpeloze blonde jongentjes... Die zijn vaak niet zo hulpeloos als ze beweren. Trouwens, Ken heeft Barbie." Zegt ze al even dubbelzinnig.

Ze kijkt even veelbetekend naar Finn als Amy binnenkomt. Verder negeert ze Amy zoveel ze kan en kijkt naar Robertus als die sorry zegt. "Het is goed..." Lily krijgt zo het vage vermoeden dat de spreuk uitgewerkt is. Ze geeft Finn een mep als die onredelijk reageert. "Doe kalm tegen hem." Sist ze. "Hij kon er niets aan doen."

HPF will be in my heart forever <3
trijntjuh
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: Vr Jul 18, 2008 20:31 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image

"Kheb nooit een Ken gehad. En hulpeloze blonde jongentjes... Die zijn vaak niet zo hulpeloos als ze beweren. Trouwens, Ken heeft Barbie."
'Nooit een Ken gehad?' Antwoordt hij verbijsterend gespeeld. 'Dat meen je niet.' Hij bijt op zijn lip en drukt zich even meer tegen Lils rug.
'...Ik kan het toch niet maken van met mijn beste maatje...Jeweetwel, ik wil onze vriendschap niet verpesten.' Fluistert hij in haar oor.

"Doe kalm tegen hem. Hij kon er niets aan doen."
Hij trekt even een ontzet gezicht.
'Ik bedoelde het niet verkeerd!' terwijl hij over zijn kruin wrijft.

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp