Machoefeltje Beginnend Tovenaar Verdiend:
357 Sikkels
Geplaatst:
Za Jul 19, 2008 15:12
'Ik denk dat ik freaking homo wordt...Vrouwen!' "Zou jammer zijn..." Reageert Lily stilletjes. Ze kijkt Finn even zwijgend aan en bijt op haar lip.
Dan gaat Finn Jack tegenhouden van in hun kamer te lopen. Lils kijkt lichtjes verontwaardigd. 'Vraagt hij zich nu niet af waarom ik hem gezoend heb?!' Lily mompelt wat onverstaanbaars dat wat weg heeft van een verwensing van Finn. 'Dat zou toch een logische vraag zijn?! Zo van, hey Lils, waarom heb je me eigenlijk gezoend?' Lily trekt een gezicht.
Ze zet zich terug recht van tegen de muur geleund te hebben en slentert dan maar naar haar kamer.
343 Sikkels
Geplaatst:
Za Jul 19, 2008 19:12
Blondie; Not stupid, just blond.
Finn kijkt haast Jack zielig aan, terwijl hij in de deuropening blijft staan.
'Het is nog veel te vroeg om de kamer in te gaan.'
Hij kijkt even opzij naar Lily, op zoek naar hulp.
Maar in de plaats van hem te helpen, werpt ze hem een verontwaardigde blik toe en verdwijnt naar haar kamer.
Oh, come on!
Hij merkt vanuit zijn ooghoeken dan dat Amy zich kostelijk staat te vermaken en dan de deur achter zich dicht slaat.
Finn trekt een gezicht, staakt zijn pogingen om Jack tegen te houden, en stormt op haar kamer af.
'HOE DURF JE?! Me een KNIETJE geven!' Roept hij verontwaardigd naar haar hoofd.
O wee, als ze durft een grijns boven halen.
Hij kijkt haar nijdig en afwachtend aan, om daarna Amy bij haar stomme losse haartjes te grijpen, die samengehouden worden door een even stomme strik.
'Je gaat goed naar me luisteren, sunshine, jij blijft uit mijn buurt en ik uit de jouwe.'
Hij trekt even goed door en laat ze dan los, om voor de zoveelste keer de deur dicht te knallen.
Hij zucht even en stopt dan voor Lils haar deur, en klopt zachtjes aan.
'...Lils?' Hij opent de deur en steekt zijn hoofd binnen.
'Mag ik binnen komen?' Hij wacht niet op antwoord, en stapt de kamer in.
Je weet nooit dat die duivelin hem weer achterna komt, en hem op de rug bespringt als een half bezetene.
Hij schuifelt even met zijn voeten en kijkt dan op.
'W-Waarom zoende...Je me?'
_________________ Haunted mainson.
This used to be a funhouse but now it's a house full of evil clowns.
Machoefeltje Beginnend Tovenaar Verdiend:
357 Sikkels
Geplaatst:
Za Jul 19, 2008 19:22
Lily hoort vaag Finn naar Amy's kamer stormen en zucht. Ze ploft ondertussen neer op haar bed en neemt één van haar boeken die ze heeft meegebracht naar het huis.
Ze begint erin te lezen en hoort een paar minuten later geklop op de deur. Voor ze echter kan reageren staat Finn al binnen in haar kamer en sluit de deur. Vragend kijkt ze op naar hem. 'W-Waarom zoende...Je me?' Lils verstijft lichtjes, daar had je dé vraag. 'Logisch, Lils. Dacht je derstraks zelf.' Aarzelend kijkt ze Finn aan en bijt op haar lip.
"Waarom?" Probeert ze tijd te rekken.
Ze zucht als ze beseft dat ze hier niet onderuit komt. 'Komaan meid. Gooi het eruit. Wat is het ergste dat hij kan doen?' Spreekt ze zichzelf moed in.
Ze kijkt dan op naar Finn en bijt op haar op. "Omdat..." Ze aarzelt en haalt diep adem. "Omdat ik je graag zie. En niet gewoon als vriend." Gooit ze er dan maar uit. 'Zo... Dat is er uit.' Lichtjes ongerust kijkt ze op naar Finn.
Amy kijkt op als Finn haar kamer binnenkomt. Ze gilt als hij haar bij de haren vastpakt en trekt. Ze kijkt enigzins angstig, toch wel een beetje geïntimideerd.
"Je verdiende het!" schreeuwt ze boos, en ze probeert los te komen.
"Je gaat goed naar me luisteren, sunshine, jij blijft uit mijn buurt en ik uit de jouwe." Een hardere haal, en ze is los. Ze kijkt hem eventjes na, en de woedetraantjes wellen weer op.
"PRIMA!" gilt ze. "ZAK!"
Ze schopt woedend het kapotte beautycaseje naar het andere end van de kamer en laat zich weer op het bed vallen.
Geplaatst:
Za Jul 19, 2008 19:37
Finn; Not stupid, just blond.
"Waarom?"
Finn knikt en kijkt haar zwijgend aan.
Kom, ga nu niet rond de pot draaien...
Hij bijt op zijn lip terwijl hij lichtjes met zijn voet op de grond tikt.
"Omdat ik je graag zie. En niet gewoon als vriend."
Getik stopt. Finn kijkt haar verwonderd aan en glimlacht dan.
'...Je zei?' Hij grijnst en krabbelt het bed op. 'Je zei, Robins?'
Hij grijpt haar, en geeft ze dan een por tussen haar ribben.
Finn weet dat ze daar niet tegen kan.
Hij grijnst terwijl ze half op hem ligt, en beide naar het plafond staren.
'...Wat is er met de kroonluchter?' Hij kijkt even raar en duwt Lils nog net weg als die naar beneden dondert, en Finn de kroonluchter op hem krijgt terwijl hij zijn armen boven hem doet als bescherming.
_________________ Haunted mainson.
This used to be a funhouse but now it's a house full of evil clowns.
Olivier The Fullblood Mod Verdiend:
0 Sikkels
Geplaatst:
Za Jul 19, 2008 20:04
Oeh, het wordt dringend tijd dat jullie een nieuw topic krijgen!
Slotje
_________________ 'I've to go back, haven't I?' 'That is up to you.'
'Do I have a choice?' 'Oh Yes.' Dumbledore smiled at him. 'We are in King's Cross you say? I think that if you decided not to go back, you would be able to...let's say...board a train.'
Volgende onderwerp Vorige onderwerp
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum