Auteur |
Bericht |
Miss Und@ztood
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
593 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 10, 2007 18:52 |
 |
Ze is totaal niet hoe ik het verwachte. En ze heeft rimpels, dat had ik van Narcissa niet verwacht. XD Ik ben echt teleurgesteld in haar.
Ach ja, ik wacht wel af tot ik zie wat de make-up met haar gedaan heeft en ze een heksen kostuum aanheeft. ^^ |
_________________ 'Kijk...me...aan...' fluisterde hij.
De groene ogen keken in de zwarte, maar na enkele ogenblikken verdween er iets in de donkere ogen en werden ze leeg en uitdrukkingloos. De hand die Harry had vasgehouden smakte op de grond en Snape bewoog niet meer. |
|
  |
 |
Jessica.
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 11, 2007 2:01 |
 |
Zoals ik al eerder zei: Ik weet het niet,
Misschien dat ze wel een goede Cis is. Maar het is gewoon niet iemand die ik had verwacht.
Heeft iemand een film van haar gezien? Kan iemand me vertellen hoe haat acteerprestaties zijn?
p.s. Moet de titel van dit topic niet verandert worden? |
HPF and us <3
Forever in our hearts! |
|
  |
 |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: ...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...
|
Geplaatst:
Zo Nov 11, 2007 2:27 |
 |
Miss Raddy schreef: | Zoals ik al eerder zei: Ik weet het niet,
Misschien dat ze wel een goede Cis is. Maar het is gewoon niet iemand die ik had verwacht.
Heeft iemand een film van haar gezien? Kan iemand me vertellen hoe haat acteerprestaties zijn?
p.s. Moet de titel van dit topic niet verandert worden? |
Haha, ja sorry ik heb de titel veranderd, sorry dat ik zo laat ben. Maargoed nu staat het weer goed ^^
Over het feit dat Helen het gaat spelen weet ik niet zo zeker als ik dat een hele goede keuze vind. Volgens mij had ik Naomi liever gehad. Ik vind Helen te donker voor Narcissa Malfoy. Ik ben dus ook echt benieuwd hoe ze haar in de film neer gaan plaatsen  |
_________________ Het geluk van de vampiers is met ons!!
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 11, 2007 12:53 |
 |
Nou Jason en Tom zijn ook niet zo blond in het echt. Het ziet er dus naar uit dat ze alle drie een pruik op moeten. Ik wacht nog steeds af naar de foto's dat ze ook echt Cissy is. Dan kan ik pas goed oordelen of ze nou goed of slecht is. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Shirley
The Chatting Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 11, 2007 13:04 |
 |
Wow ik heb bij haar helemaal niet het Narcissa gevoel. O.o Waarschijnlijk komt dat ook gewoon door het donkere haar, en daar is natuurlijk makkelijk iets aan te doen. Maar daardoor zie ik het gewoon nog niet voor me. Alhoewel, zoals ze kijkt vind ik haar weer wel iets van Narcissa hebben. Ach ik heb er vertrouwen in dat dat wel goed komt. xD |
  |
 |
Genner
Bohemian Writer

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 11, 2007 14:18 |
 |
Aan die foto's te zien vind ik haar niet meteen een goede keuze, maar ik wacht toch maar af tot we haar als Narcissa zien. Dan zal het makkelijker zijn om een mening te vormen. |
  |
 |
Narcissa Zwarts Malfidus
Dreuzel

Verdiend:
49 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 11, 2007 16:12 |
 |
Ik vind haar wel nog een goeie keuze, alhoewel ik Narcissa liever in het gedaante van Naomi Watts of Nicole Kidman gezien had.
Maar ik denk dat we best wachten tot de eerste foto's van Helen als Narcissa te zien zijn, dan zijn we pas zeker.
En natuurlijk ook de film!  |
|
|
  |
 |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: ...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...
|
Geplaatst:
Di Nov 13, 2007 16:53 |
 |
Het is misschien inderdaad even afwachten hoe ze haar als Narcissa gaan maken in de film..Maar toch. Ik ga pas echt klagen als de foto's waardeloos zijn. En echt niet de Narcissa is hoe ze in het boek wordt beschreven..ik ben wel een beetje erg benieuwd. |
_________________ Het geluk van de vampiers is met ons!!
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
  |
 |
#Sabe
3e jaars

Verdiend:
164 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 13, 2007 19:15 |
 |
Op het eerste gezicht leek Naomi toch een betere keuze te zijn, maar ik kan het nu nog niet zo goed beoordelen. Misschien ziet ze er wel super uit met pruik/make-up. Ik wacht ook nog maar even af op duidelijkere foto's dus. |
|
|
  |
 |
Tops<3
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
633 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 15, 2007 18:45 |
 |
Ik wil eerst eens zien hoe ze er helemala uit ziet als Narcissa, want ze is voor mij nooit echt een bellatrix geweest, maar ze ziet er wel jonger uit dan bellatrix. Dat is wel goed.
Ik vind haar tot nu toe wel leuk, ze ziet er goed uit voor Narcissa heb haar verder nog nooit zien acteren. |
 |
Yori87
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
153 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 18, 2007 20:43 |
 |
Malfoyish schreef: | Ah nee, ze is zo oud! Narcissa lijkt me wat jonger, en knapper. Had Naomi Watts helemaal als haar voorgesteld. |
Grappig dat je zegt dat ze te oud is. Ze is namelijk maar 1 maand ouder dan Noami! Maar ze lijkt wel wat ouder.
Ik vind haar niet direct de Narcissa die ik me had voorgesteld. Ik had me haar gezicht ook wat spitser voorgesteld. Maar je weet niet wat ze met make up kunnen doen!
Ik heb wel vaker gedacht dat iemand niet goed gecast was (Sirius bijvoorbeeld), maar dat bleek dan achteraf mee te vallen. Ik wacht dus nog ff op de foto's/video's van haar als Cissy. |
_________________ "You're a prefect? Oh Ronnie! That's everyone in the family!" "What are Fred and I? Next door neighbours?"
''There's no need to call me 'sir', Professor.''
'But we're not stupid - 'We know we are called Gred and Forge." |
|
  |
 |
puffypuf
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 30, 2007 21:08 |
 |
hey allemaal,wat dachten jullie van reese witherspoon,die van legally blond.kijk daar is ze schattig maar vergis je noiet zij is een heel goede actrice,volgens mij kan ze dat wel aan |
|
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 30, 2007 22:08 |
 |
puffypuf schreef: | hey allemaal,wat dachten jullie van reese witherspoon,die van legally blond.kijk daar is ze schattig maar vergis je noiet zij is een heel goede actrice,volgens mij kan ze dat wel aan |
Er is allang een actrice voor de rol. Dus zij gaat het niet spelen. Daarbij is Reese een Amerikaan en HP neemt alleen maar britse/ierse mensen aan. Ook omdat Narcissa Brits is vind ik ook dat de actrice Brits moet zijn. Ik vind eigenlijk ook niet dat zij op Narcissa lijkt. Er zijn betere actrices genoemd die ze voor de rol zouden kunnen casten. Maar er is dus al iemand gecast. ^^ |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
KJRiddle
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
1 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Feb 13, 2008 19:11 |
 |
Ze kunnen net zo goed een animatie maken van Cissy want make-up zal Helen niet helpen om op Cis te lijken (naar mijn mening dan want ik herinner me nog goed hoe ik over Clemence Poesy dacht en wat het uiteindelijk is geworden ...) afwachten dus!  |
_________________ 'Why So Serious?' |
|
  |
 |
Miss Und@ztood
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
593 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Feb 13, 2008 20:08 |
 |
KJRiddle schreef: | Ze kunnen net zo goed een animatie maken van Cissy want make-up zal Helen niet helpen om op Cis te lijken (naar mijn mening dan want ik herinner me nog goed hoe ik over Clemence Poesy dacht en wat het uiteindelijk is geworden ...) afwachten dus!  |
Maar niet alleen make-up doet ertoe. Ook acteer prestatie's hoor.
Je kan eerst denken van Amai die lijkt er niet op. Maar achteraf zeggen van Ze is beter dan ik dacht, nadat je ze zien acteren hebt.
Het hangt er vanaf hoe goed ze acteren en hoe goed ze hun rol kunnen laten overbrengen. Inleven in Narcissa enzo. |
_________________ 'Kijk...me...aan...' fluisterde hij.
De groene ogen keken in de zwarte, maar na enkele ogenblikken verdween er iets in de donkere ogen en werden ze leeg en uitdrukkingloos. De hand die Harry had vasgehouden smakte op de grond en Snape bewoog niet meer. |
|
  |
 |
|