Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Smalofski's art Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Poll :: En? Wat vinden jullie ervan?

Wauw! Supercalifragilisticexpialidocious! (*Glunder* XD )
43%
 43%  [ 33 ]
Leuke tekenstijl, ik vind het wel goed. (Thx! :-D )
35%
 35%  [ 27 ]
Niet slecht, maar ook niet super goed. Een paar verbeteringen zouden wel goed zijn. (Okidoki :-) )
11%
 11%  [ 9 ]
Het kan me niet bekoren, de stijl staat me niet echt aan. ( :-( )
7%
 7%  [ 6 ]
Hou jij het maar bij schrijven... (Outch...)
0%
 0%  [ 0 ]
Mijn ogen! Aaaaarg! (o.O Iep...)
1%
 1%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 76

Auteur Bericht
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend: 0 Sikkels

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Feb 22, 2008 19:05 Terug naar boven Sla dit bericht op

AHHHHHHHHHHHHHHHH!!!! *hypert*

Ik werd door Pat dit topic ingesleurt door echt een hele subtiele hint. xD Oeh JE HEBT LUNA NAGETEKEND!!!!. love love love love

Ze is echt heel mooi. Sowieso vind ik je stijl echt heel mooi. Al jou tekeningen komen "schattig" over. En dan bedoel ik het dus niet op een negatieve manier. Maar ze komen allemaal heel leuk en vriendelijk over. Deze Luna is ook echt geweldig. Je ziet eigenlijk meteen dat het Luna is ook al waren die oorbellen en die toverstok er niet geweest. Ik vind haar zeker weten wel goed gelukt, en je mag trots zijn op dit resultaat. Mag ik hem uitprinten? *hypert* [/fangirl]

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 230 Sikkels

Miss_Slytherin is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Feb 22, 2008 19:08 Terug naar boven Sla dit bericht op

Heyy,

Ik vind hem erg mooi ^^ alleen het lijkt alsof ze aan de rechterkant wat te breed is, zeg maar Razz Misschien zou je daar nog net een stukje arm moeten zien? (vind ik hoor Wink) Maar verder helemaal super ^^ mooi haar, en haar gezichtsuitdrukking is ook heel mooi en lief Very Happy Ik vind trouwens die tekening van Lily (waar ze huilt) nog steeds het aller mooiste Smile Ik weet niet waarom, maar die vind ik echt helemaal geweldig ^^

xxx,
Miss Slytherin

FanFic
FanArt
PC-Crea
Profiel bekijkenStuur privébericht
Shirley
Oude Forumnaam: fairy_princess The Chatting Mod
The Chatting Mod

Shirley is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Feb 22, 2008 23:04 Terug naar boven Sla dit bericht op

Heeeey Kath! (hah)

Je hebt weer een nieuwe art, yeuy, dat was weer even geleden. ^^ Maar het is Luna, en ik vind Luna leuk, dus dat is al heel goed. x'D
Maar serieus, ze is heel goed getekend. Vaak heb je toch tekeningen van mensen die iedereen zouden kunnen zijn tot dat je het haar in gaat kleuren. Razz Maar dit keer niet, ik vind het echt heel herkenbaar Luna, dus dat doe je heel goed.
Ook weer leuk ingekleurd, ik vind het wel tof dat je de achtergrond wit hebt gelaten, dat vind ik persoonlijk wel mooi. ^^

Nou teken zo door, je bent goehoed!

xXx Shir

All good things come to an end... Goodbye HPF.
Kevin.
Oude Forumnaam: Harry Potter Rocks Griffoendor Aanvoerder
Griffoendor Aanvoerder

Kevin. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Feb 23, 2008 0:28 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hey Kathleen,

Yay, je hebt Luna getekend en Luna is gewoon hip. Dus dat zit al goed xD Maar, je hebt Luna gewoon heel erg herkenbaar weten te tekenen en ze heeft gewoon heel mooi haar. Daarnaast is Luna's gezichtsuitdrukking ook nog kloppend.

En je tekening is gewoon weer mooi ingekleurd en daardoor is het resultaat werkelijk schitterend. Ja, ook voor mij heb je een geslaagde Luna weten te tekenen.

Ga zo door Kath! Very Happy ik blijf je topic op de voet volgen! Very Happy

Knuffel,
Kevin

The Writing Mod
The Writing Mod

Verdiend: 131 Sikkels

Smalofski is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Mrt 28, 2008 15:40 Terug naar boven Sla dit bericht op

@ Eva: Natuurlijk mag je hem printen
@ Miss_Slytherin: Ja daar heb gelijk in (van die arm). angel
@ Iedereen die gereageerd heeft: Dank je Very Happy

Ik heb nog eens een nieuwe tekening. Het was de bedoeling dat ik mezelf als Ravenklauwer ging tekenen, maar het is niet zo heel erg gelijkend angel Laat ik het maar op artistieke vrijheid schuiven angel
Ik ben best tevreden met het resultaat. De ogen zijn een beetje te fel groen maar het haar en het gezicht vind ik persoonlijk wel goed gelukt. Ik heb voor het eerst ook een geëxperimenteerd met vouwen in de mantel. Het is vast nog niet helemaal goed, maar ik ben toch wel al tevreden met het resultaat ^^

Image
Grote versie

Voor de geïntereseerden: Ik heb me nog eens geamuzeerd met een gifje te maken van de verschillende stadia. Het laadt nogal traag (want het is nogal groot angel)

Ps: Lange sjaals FTW!

HP/NHP = 18/3 = 86%/14%

Oude Forumnaam: potterfreaky Harry's secret lover
Harry's secret lover

Potterfreaky is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Mrt 28, 2008 16:21 Terug naar boven Sla dit bericht op

HOOOOI Kath; eerst ff reageren op die Luna; want die vind ik hip!!
mooie Luna, lekker wazig en lief.
Dan die laatste; mooi! Die sjaal is hip en leuk erom heen.
Ik zie vaagjes dat jij het bent Wink mooie tekening!

Shirley
The Chatting Mod

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 30, 2008 22:20 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hallo! =D

Het is mij, Shirley! Wat kwam ik hier ook alweer doen? Ik ben het even vergeten, ergens in die tijd dat ik DIT TOPIC WERD INGEDUWD. ^^"

Maar goed, ik kom eens even reageren op je tekening, nu ik hier toch geheel onvrijwillig ben. [a]
Hij is weer heel erg leuk getekend. Leuk gedaan met de sjaal ook. We hoeven er namelijk geen geheim van te maken dat onderkanten afwerken gewoon niet jouw ding is, en als je dat dan op deze manier op kan lossen, prima toch? Ik vind het origineel bedacht. ^^
Verder ook weer mooi ingekleurd, en ik vind echt wel dat het was gelijkenissen heeft met jou. Het haar klopt ook heel goed.

Nou dat was het weer, hopelijk kan ik nu weer even ongestoord verder gaan met mijn leven, zonder onder druk gezet te worden dat ik hier moet posten. x'D

Love ya budseltje! <3

Byeee

Smalofski
The Writing Mod
The Writing Mod

BerichtGeplaatst: Wo Apr 02, 2008 12:37 Terug naar boven Sla dit bericht op

Tralalalalaaaa ^^ Ik me nog eens uitgeleefd en daar is dit uit gekomen:

Image
Grote versie

Nog maar eens Lily Very Happy Want ik vind haar leuk om te tekenen en ze is een van m'n favoriete personages *big surprise*

Deze tekening is geinspireerd door deze van frytka. Die tekening heeft altijd een diepe indruk op mij gemaakt. Het basis idee wist ik nog vanbuiten en achteraf heb ik 'm opgezocht en gezien dat mijn tekening er meer op leek dan ik zelf dacht xD

Maar yay Very Happy Lichaam! (of toch een half lichaam). Ik had zoveel plezier met te doen alsof ik vouwen in kleren kon tekenen. Ik ben er zeker van dat ik het overdaan heb, maar soit.
Haar arm is een ramp. Hij klopt helemaal niet. De bovenarm is te kort, de onderarm is te lang en de elleboog regio klopt al helemaal niet.
Ik ben wel heel tevreden over haar hand. Eigenlijk heb ik gewoon m'n eigen hand nagetekend xD

Haar gezicht... klopt gelijk ergens niet, maar ik kan er m'n vinger niet op leggen. Het is ook de eerste keer dat ik een gezicht teken van opzij, het is nog even wennen xD

Ohja XD en niemand heeft zoveel haar zonder om te vallen als het regent xD

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden :B

Edit: Nee, ik ga 'm niet meer kleuren. Ik werkt nogal nauwkeurig bij het kleuren en deze tekening zou eeuwen duren ^^" Dus ik begin er niet eens aan angel

HP/NHP = 19/3 = 86%/14%

Heksenleider 2e klas
Heksenleider 2e klas

Josse is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Apr 02, 2008 12:43 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hii! <3
Ik vind m echt super super mooi! Die vouwen vind ik niet storend ofzo, ze heeft gewoon een wijd t-shirt aan. ^^ Alleen is Lily haar arm wel een beetje gebroken ofzo. :') Ik vind dr gezicht trouwens erg mooi hoor, niets mis mee! Misschien een kleine neus maar hey, mensen met kleine neuzen, die bestaan. ^^
Ja, haar haar is met veel. :') Maar het ziet er prachtig uit, en dat vind ik belangrijker dan of ze hiermee wel rechtop door de regen kan. xD Ga je 'm nog inkleuren? :B

Edit:
KATHLEEN!
Bij deze VERPLICHT ik je om het te MELDEN als je tekent! : O
Wel too bad dat je m niet gaat kleuren. ):

Luna:
O M F G W T F B B Q
Die is zoooooooooooooooooooooooo mooi! Ik vind de kleuren echt prachtig, en de oorbel is echt cewl. Komt me bekent voor... Eva? :') Haar ogen zijn ook echt super mooi, en de kleuren... <3 Wow, love this one. : D

You, the Ravenclawer:
Ouw, die is hip! Ik vind m echt mooi gelukt, die sjaal is echt cool gedaan. Al vind ik je nek een beetje creepy dun, alsof dr hoofd zonder sjaal eraf zal vallen ofzo. :') Het haar is echt heel mooi gedaan, en ik vind de ogen wel cool hoor, zo fel. ^^
Ze is wel very duidelijk jou, lief lachtje. <3 Echt sehr schön!

Ooo... ik ga een gedachte voor een tekening in je hoofd planten. [a]
Het idee is alsvolgd: Slytherin. Dat was het. :') De rest laat ik aan je artistieke vrijheid over. Ik hoop dat ik het idee veilig in je hoofd geplaatst heb. [a]

Edit 2:
Deze reactie was geheel vrijwillig, in tegenstelling tot wat de gewoonte is in dit topic. ^^'

Ssssssssst angel

The show must go on my moonlight

MiYuvi
Potterfreaky
Oude Forumnaam: potterfreaky Harry's secret lover
Harry's secret lover

Potterfreaky is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Apr 02, 2008 23:36 Terug naar boven Sla dit bericht op

Nog een vrijwillige reactie!!! I agree met Josse; we willen het weten als je iets nieuws tekent!!!

Lils; ik denk dat haar voorhoofd te kort is.. dat maakt haar gezicht iet wat te klein en idd, die arm is freaking XD T lijkt gebroken idd.
Maar verder WOW! MOOI!
Dat haar is juist briljant en hoewel die opmerking heerlijk droog was ("niemand kan zoveel haar hebben zonder om te vallen in de regen")
Vind ik juist dat haar echt prachtig getekend O en de hand! *thumbs up* prachtig!
Die speen is btw hartbreaking... Sad

Edit;
O.o *duikt weg* Ondanks dat ik niet op de hoogte was was ik wel eerst! *steekt tong uit*

Laatst aangepast door Potterfreaky op Do Apr 03, 2008 19:53; in totaal 1 keer bewerkt
Shirley
The Chatting Mod

BerichtGeplaatst: Do Apr 03, 2008 11:28 Terug naar boven Sla dit bericht op

@Josse: Dat is geen reactie, dat is een boekwerk. ^^"
@Laura: Je had geweten dat ze iets nieuws getekend had... ALS JE GEWOON OP MSN WAS GEKOMEN! *Kijkt beschuldigend* Of als... Je gewoon een abbonement op dit topic zou nemen. xD

Maar goed, ik kom dit keer vrijwillig reageren, is het niet geweldig? Ik ben niet geduwd, gepushed of bedreigd dit keer. [a] Heerlijk, zo vrijwillig hier komen. *Gaat huppelen door het topic*

Maar goed, je nieuwe tekening, yay een lichaam! Heel leuk dat je weer eens iets anders gaat proberen. Juist omdat je zo'n hekel hebt aan lichamen ook. xD En op zich vind ik het helemaal niet slecht. Oké ze heeft een beetje veel haar, maar nou en. En de arm inderdaad, maar dat weet je zelf ook. Ik denk dat als hij was dikker zou zijn, het al een stuk beter eruit zou zien. Maar ik suck zelf ook in tekenen, so who cares what I think. ^^"

Jammer dat je hem niet gaat inkleuren, maar ik snap het wel, ik weet hoeveel frustraties je krijgt van dat inkleuren, en dat willen we niet. x'D

Glauces
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Glauces is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Apr 03, 2008 17:46 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hii Smaf,

Ik kom eens vrijwillig op je tekeningen reageren ^^.
Die Luna vind ik echt heel lief en schattig, je ziet gelijk dat het Luna is en ze is supermooi ingekleurd ^^.
Die wat jij voor moet stellen, vind ik ook heel leuk. Ik weet natuurlijk niet hoe je eruit ziet, maar hij is leuk ingekleurd, en dat sjaaldingetje voegt iets extra's toe.
De laatste tekening, die van Lily, vind ik iets minder. Op zich is ze best goed getekend, maar haar arm en vooral haar hand is te klein in verhouding met de rest. Bovendien zit de duim volgens mij aan de verkeerde kant :'). Jammer dat je het niet in gaat kleuren [a].

Byee ^^

Where your treasure is, there will your heart be also.
Rientje Evers
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 56 Sikkels

Rientje Evers is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Apr 06, 2008 12:27 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hierbij zweer ik plechtig dat ik vrijwillig reageer !

Wohow ! Smalofski ! Schrijven & Tekenen ! Surprised Jij bent echt een alles-kunnen-talent ! ^^
De laatste Lily tekening vind ik prachtig ! Enkel heb ik een beetje moeite met de hand .. Maaaarrr , ik zou het zeker niet beter kunnen ! Ik vind het tutje lief ! =D
De artistieke vrijheid tekening van jou als ravi , vind ik prachtig getekend en ingekleurd ! Vooral zo de kleur veranderingen vind ik super ! Heb je echt groene ogen ? ^^ Lily-achtig ! ( <- Daar houd ik van ! )

Rientje Evers

Smaf: Yep, ik heb echt groene ogen. Niet zo fel als die daar getekend, maar ze zijn wel degelijk groen xD *is er stiekem ook trots op* Thx voor je reactie!

The Writing Mod
The Writing Mod

BerichtGeplaatst: Zo Mei 18, 2008 0:24 Terug naar boven Sla dit bericht op

@ the reageerders: *geeft blauwe Ravi-koekjes*

Ik heb nog wel wat Non-HP plaats, en dus wil ik graag deze eens tonen. Het is iets heel anders dan mijn gewoonlijke stijl. Ik heb deze al een aantal dagen geleden gemaakt, toen ik weer eens véél te laat op bleef. Het sprong m'n gedachten in dus heb ik het onmiddellijk getekend, en later ge-inkt in Photoshopt. Het is getiteld: Rejection.

Image
Grote versie

En voor een keertje heb ik eens niets waar ik zelf niet tevreden mee ben. Het is dan ook niet meer dan een paar lijnen xD

HP/NHP = 19/4 = 83%/17%

Heksenleider 2e klas
Heksenleider 2e klas

Josse is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Mei 18, 2008 0:34 Terug naar boven Sla dit bericht op

Yay! Je houdt je aan je meldplicht! You know I am forced to love you for that, do you? xD
Ik kende m al, maar soit. Ik vind m mooooooooooooooi! Hij is heel simpel, maar erg mooi. Het doet me denken aan een film die ik ooit zag, een tekenfilm getiteld Father And Daughter. Een heel mooi filmpje van 10 a 15 minuten, met weet-ik-hoe-veel-prijzen.
So it's a good thing your work reminds me of that movie. xD
De handen zijn trouwens echt hip, zowieso is de stijl sehr hip. I like it, I like you doing creative stuff creative people do. xD

The show must go on my moonlight

MiYuvi
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp