Manontjuh
1e jaars

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 21, 2008 16:28 |
 |
1) De Orde van de Feniks:
Er komt veel humor, liefde en spanning in voor. Ook vind ik het een erg leuk verhaal en ook lekker lang! Het ging ook niet de hele tijd over de Orde van de Feniks, maar ook over andere dingen, dat vind ik zo leuk aan het boek!
2) De Geheime Kamer:
De eerste keer dat ik met HP in aanraking kwam, was zeg maar met dit verhaal. Ik heb een vriendin die het spel heeft, en wij zaten het de hele tijd te spelen! Ik vond het toen al een leuk verhaal, en nu ik het boek dus allang gelezen heb, vind ik dat het een hele leuke verhaal lijn heeft. En ook hele droge humor, bijv. dat stuk waarin Sneep Harry en Ron vind na hun botsing met de beukwilg.
3) De Relieken van de Dood:
Gewoon een prachtig verhaal! Misschien ook omdat dit het laatste deel van de serie is, waarin je erachter komt hoe het allemaal afloopt! Het minpuntje is alleen dat er zoveel leuke personages doodgaan (Tops, Fred, Lupos, Dobby enz.).
4) De gevange van Azkaban:
Eindelijk een boek waarin het niet over Voldemort gaat! Maar over de o zo beruchte moordenaar (ahum) Sirius Zwarts. Leuk verhaal, de film trouwens ook en Sirius en Lupos komen er voor het eerst in voor!
5) De Vuurbeker:
Leuke opdrachten en leuk verhaal. Alleen zo jammer dat Cedric doodgaat. En het was nogal voorspelbaar dat Harry er op ��n of andere manier aan mee zou moeten doen (Toverschool Toernooi).
6) De Steen der Wijzen (alias de Steen met Wijzers, volgens Marcel xD):
De introductie in de toverwereld, je komt er veel over te weten en Harry ontdekt dat ie een tovenaar is.
7) De Halfbloedprins:
Waarom ik het de slechtste vind? Het gezeik met de Halfbloedprins. Alsof dat interesant is. Nou ja. De geruchten dat Perkamentus dood zou gaan had ik al gehoord dus was het ook niet echt verassend. Ik vond het gewoon niet zo'n leuk verhaal. Maar soms zaten er ook leuke stukjes in. Harry Potter boeken zijn nooit slecht! |
|
|