Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Muziek: Nightwish Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Strider
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 657 Sikkels

Strider is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jul 01, 2008 18:15 Terug naar boven Sla dit bericht op

Als ik dit nummer luister vind ik dat marco meer moet zingen in nightwish, niet dat anette het slecht doet maar krijg hier echt kippenvel van. het is een nummer van tuomas&marco van de film lieska - kiss when your lips are still red
http://nl.youtube.com/watch?v=y4RWRPrd-QU

Zelf ben ik vooral fan van de rustigere liedjes (met i wish i had an angel als uitzondering). Deze zijn zo magisch met als uitschieter Ghost love score, dat je ze gewoon moet blijven luisteren.

Bohemian Writer
Bohemian Writer

Verdiend: 0 Sikkels

Genner is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jul 01, 2008 19:51 Terug naar boven Sla dit bericht op

Strider schreef:
Als ik dit nummer luister vind ik dat marco meer moet zingen in nightwish, niet dat anette het slecht doet maar krijg hier echt kippenvel van. het is een nummer van tuomas&marco van de film lieska - kiss when your lips are still red
http://nl.youtube.com/watch?v=y4RWRPrd-QU

Zelf ben ik vooral fan van de rustigere liedjes (met i wish i had an angel als uitzondering). Deze zijn zo magisch met als uitschieter Ghost love score, dat je ze gewoon moet blijven luisteren.

Ikzelf vind Marco wel een mooi stemgeluid hebben, maar voor één nummer dan ^^ Anders vind ik dat het nogal snel gaat vervelen. Je hoort hem trouwens nogal vaak op de achtergrond en dat vind ik prima.

Ghost Love Score is nog altijd mijn favoriete nummer van Nightwish, samen met Beauty Of The Beast. Ze zijn beiden wel lang, maar ze zijn het zeker waard.

'Til we meet again, HPF'ers.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Genner
Bohemian Writer
Bohemian Writer

Genner is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Nov 02, 2008 11:22 Terug naar boven Sla dit bericht op

Sorry voor de dubbelpost ^^'

Is iemand van plan om "Nightwish: Dark Passion Gallery" te kopen? Die drie foto's in de webshop zien er heel goed uit, maar het is me wel een beetje duur. Ik heb er wel geld voor op dit moment, maar ik denk niet dat m'n ouders het zouden appreciëren als ik weer iets van ze kocht.

'Til we meet again, HPF'ers.
Moniek
Oude Forumnaam: SiriusZwarts The Dark Mod
The Dark Mod

Moniek is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Nov 02, 2008 13:15 Terug naar boven Sla dit bericht op

Goeje vraag. Ik wil hem zelf heel graag kopen maar heb er op dit moment het geld juist niet voor Razz Het is altijd lastig met dat soort dingen, maar inderdaad zien die foto's er erg leuk uit (en ik hou altijd echt heel veel van NW foto's xD), dus als ik het geld had zou ik hem wel kopen ja. Maarja, ik kan je er dus ook niet veel over vertellen. Ik zou zeggen, kijk op het NW forum wat mensen er daar van vinden.

doxy_angel
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 98 Sikkels

doxy_angel is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Nov 03, 2008 8:00 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben het er mee eens dat Marco meer moet gaan zingen. Ik vind zijn stem dan ook helemaal geweldig.
In dat liedje 'Kiss when your lips are still red' zingt Tuomas ook mee.. xD naja zingen, hij fluistert het woordje rest.. Zo sexy Laughing Ik ben vooral gek op Tuomas voor zn looks ja.. Marco voor zijn stem.. Daarom hield ik van Nightwish.

Toen ik Annette voor de eerste keer hoorde vond ik haar wel goed, en de keren daarna ook. Ik ben ook naar een concert van hun geweest. Maar ik vond het niet echt wauwie. De stem van Annette gaat mij veels te snel vervelen. Nu kan ik ook de nr's - met uitzondering van, 7 days to the wolves, the islander - niet meer luisteren. Helaas.. Tarja mag van mij wel terug, mits ze de teksten goed gaat leren, want live zong ze heel wat teksten fout..

Ghost love score is ook een van mijn favoriete, ook over the hills, maar dat is omdat ik er een leuke herinnering aan heb. Nemo is ook zeker een van de mooiste, ook de eerste die ik van nightwish heb gehoord.

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp