Auteur |
Bericht |
Bernou
Huffelpuf Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 13, 2008 11:54 |
|
Ik erger me op het moment heel erg aan mijn leraar Wiskunde en mijn lerares Aardrijkskunde. We moesten net herkansingen opgeven en ik had al helemaal bedacht voor welke vakken, als mijn Aardrijkskunde PO en Wiskunde VT goed was. Maar hebben ze de cijfers er niet van, dus heb ik geen idee wat ik moet herkansen. Als ik niet weet wat ik moet herkansen en die twee slecht zijn, blijf ik misschien zitten en daar heb ik al helemaal geen zin in.
Ik heb me nu opgegeven voor beide vakken, herkansingen, maar misschien is het straks helemaal niet nodig geweest. Dan had ik ze wel beter kunnen gebruiken.
Aargh! Ik erger me nu echt dood aan leraren. Als je ze nodig hebt, kunnen ze je niet helpen of zijn ze nergens te vinden. |
_________________ It's time to say goodbye..Goodbye HPF. <3
20/07/06 - 01/01/09 |
|
|
|
*No Merci*
7e jaars
Verdiend:
137 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 13, 2008 16:02 |
|
Ik erger me aan mensen die na afloop van hun examen zeggen dat ze er niets van konden en dan uiteindelijk super goede punten hebben.
Daar krijg ik het echt van Of mensen die zeggen dat ze niet geleerd hebben voor een of andere test en dan toch goede punten hebben... en ik die dan eens echt niet geleerd heeft zwaar gebuisd natuurlijk |
_________________ Color your life: visit my LJ |
|
|
|
Josse
Heksenleider 2e klas
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 03, 2008 17:06 |
|
Ik erger me nu enorm aan de server-dinges van web-log.nl
Want ik probeer dus al drie dagen op te komen, maar ik zie nooit de volledige weblog van willekeurig welke blog. Zowel mijn eigen weblog daar als de Tokio Hotel weblog die ik altijd volg, doen het gewoon niet. >.<
Het is echt super frustrerend, want ik zie dus wel dàt er nieuws is, maar niet wàt het is. En dat is echt wel enorm huge minder prettig, want ik wil gewoon alles kunnen zien. Ik moest vanochtend ook al via Youtube de nieuwe TH-Episode zoeken omdat ik op haar weblog wel kon zien dat ie online was, maar de blog zelf níet kon zien. O men, ik erger me er zo aan. Maar morgen ga ik naar huis, dus hopelijk doet die site het daar wel. Dan kan ik ook eindelijk zélf weer eens gaan bloggen. Ik ga die server killen. >.< |
The show must go on my moonlight ♥
MiYuvi ♥ |
|
|
|
DoubleD
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 09, 2008 13:44 |
|
Ik erger me nu echt heel erg aan mijn fototoestel + computer.
Aangezien ik heel wat filmpjes gister avond heb gemaakt tijdens dat Awesome concert van Mika, wil ik die op de computer hebben.
Maar nu gaat ie ineens zeggen dat het steeds niet lukt om te kopieren. Wat ik niet begrijp, aangzien ie het wel deed met de filmpjes van Parkpop. |
|
Pumpkinsoup
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
54 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 09, 2008 23:15 |
|
*No Merci* schreef: | Ik erger me aan mensen die na afloop van hun examen zeggen dat ze er niets van konden en dan uiteindelijk super goede punten hebben.
Daar krijg ik het echt van Of mensen die zeggen dat ze niet geleerd hebben voor een of andere test en dan toch goede punten hebben... en ik die dan eens echt niet geleerd heeft zwaar gebuisd natuurlijk |
Maar dat kan natuurlijk echt, want ik heb totaal niet geleerd voor mijn examens [srsly, ik ben te lui :')] maar ik ben ook gewoon geslaagd met goede punten xD.
Verder erger ik me op dit moment aan de moeder van mijn vriend. Ze zijn op het moment weliswaar weg, maar ze bemoeit zich met alles en heeft commentaar op alles wat ik doe. Verschrikkelijk zeg -_-. En ze maakt altijd afspraken en dan gaat ze het later weer helemaal veranderen. |
|
|
|
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 11, 2008 21:55 |
|
@Pumpkinsoup ja inderdaad dat had ik ook heel vaak op de middelbare school. [a]
Ik erger nu alweer/nog steeds aan mijn kies. Pff hij doet gewoon echt zeer terwijl ik al vaak genoeg naar de tandarts ben geweest voor die kies. Ik denk dat ik zo dan maar een asprientje neem zodat de pijn weg gaat. Daarbij erger ik aan het feit dat er overal in dit huis afwas staat. Ik heb namelijk de afgelopen dagen geen zin gehad om de afwas te doen, maar nu erger ik er dus aan. xD |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
|
|
Amtjah
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
249 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 18, 2008 15:37 |
|
Ik erger me dood aan mijn pc muis. Hij is namelijk stuk. Niet helemaal. De linkermuisknop werkt nog, maar de rechter is .. stuk of blijft hangen. Dunnow. Hij doet iig irritant en dan krijg ik van die kadertjes, heb ik mensen in mijn msn-lijst geblokeerd, open ik programma's die ik niet wil openen, en zo kan ik nog door gaan. ARGH. |
_________________ Nothing will be the same
after november the 26 |
|
|
|
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Sep 04, 2008 18:52 |
|
Ik erger me aan het feit dat ik op de tv die hier bij de computer staat RTL5 niet kan ontvangen. Alle zenders doen het. Ook van die vage preview zenders etc. Maar RTL5 doet het niet. En nu komt het dus nogal vaak voor dat ik naar RTL5 wil kijken. En ik heb gewoon alles geprobeert, maar hij doet het gewoon echt niet. Terwijl eerst RTL5 gewoon nog wel perfect te ontvangen was. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
|
|
Tyrael
7e jaars
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Sep 04, 2008 19:02 |
|
Ik erger me aan mijn computer. De hele vakantie was dat ding kapot. Was dat ding net terug van de reparatie, kon ie weer terug. Resultaat: hardeschijf kapot. Doei vakantiefoto's, doei muziekcollectie.
En dan loopt mijn download abonnement ook net af vandaag. Gelukkig stond er nog een beetje op mijn mp3 maar dat ding is niet al te groot (1 gb ).
Waarmee downloaden jullie muziek. Of mag ik dat hier niet vragen.. |
_________________ "Draco Dormiens Nunquam Titillandus"
Never Tickle a Sleeping Dragon |
|
|
|
HG
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: Aan het toekijken hoe Hermelien en Ron aan het kussen zijn
|
Geplaatst:
Wo Sep 10, 2008 15:17 |
|
Mijn grootste ergernis is dat mijn computer op het moment heel erg traag werkt. Vaak moet ik ook steeds nieuwe updates instaleren. Mijn andere ergernis is gelukkig al weer een tijdje voorbij dat waren de busstakingen van de zomer die vind ik ook gewoon te erg. Daardoor kon ik iedere keer niet naar school in die 2 weken dat het duurde. |
_________________ "Is this the moment?" Harry asked weakly, and when nothing happened except that Ron and Hermione gripped each other still more firmly and swayed on the spot, he raised his voice: "OI! There's a war going on here!" quote uit het boek pagina 625 |
|
|
|
-0-lin-0-
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
102 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 13, 2008 21:49 |
|
De laatste dagen heb ik me geergerd aan msn dat viel zomaar opeens uit en werkte niet meer server lag eruit vond ik niet zo leuk omdat ik men vrienden niet vaak spreek in het echt alleen op school woon erg ver van hun vandaan.
Verder heb ik me niet geergerd vandaag |
_________________ Ravenklauw
I Love Reptiles
Zijn echt prachtige en mooie beesten |
|
|
|
.Saar.
1e jaars
Verdiend:
54 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 14, 2008 17:28 |
|
Ik erger me altijd dood aan mensen die tijdens het eten smakken. Ook erger ik me aan mensen die snurken/knarsetanden in hun slaap als ik moe ben en wil gaan slapen. xD |
_________________ Follow the spiders? Follow the spiders? If Hagrid ever gets out of Azkaban, I'll kill him! |
|
|
|
Helen
Minister van Toverkunst
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Sep 19, 2008 17:28 |
|
Oooow, ergenis
De buren (een straat verderop) hebben zo ontzettend vaak te harde muziek aan. Dat hoor ik als ik alle ramen en deuren dicht heb nog steeds.
Vandaag/vanavond hebben ze waarschijnlijk wéér een feestje want de feesttent staat er al maar nu komt het ergste, het gaat vanavond karaoke worden. De muziek zijn ze al een half uur aan het uittesten en zo nu en dan is er vals gezang.
Ook erger ik me aan de 5 (!) katten van de buurman (3 deuren verderop) die in mijn tuin poepen en zelfs in huis komen. |
|
Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
364 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Sep 19, 2008 19:18 |
|
Ik erger me nu nogal aan mijn leraar tekenen. Hij geeft ons ongelooflijk veel huiswerk mee vanaf de eerste schooldag al en ik heb geen huiswerk meer gekregen sinds het zesde leerjaar ofzo. :') De vorige twee jaren hadden we nooit iets te doen en nu opeens komt hij af met tonnen werk. O.o Hij is ook een beetje streng soms, maar ik geef toe dat hij 10 keer beter is dat mijn vorige leraar Decoratie. Maar ik mis soms onze grote Sensei nog (mijn leraar Voeding en Verzorging vorig jaar), hij was een van de tofste leraren die ik heb gehad. ^^
Verder dat ik nu ziek ben, gisteren had ik denk ik koorsts en ik heb gisteren en vandaag moeten thuisblijven. Ik hoop dat ik tegen morgen genezen ben, ik voel me nog steeds niet tip-top in orde maar ik ga denk ik vanavond wat vroeger in mijn bed, slapen is het beste. ^^ |
_________________ If there's anything to say
If there's anything to do
If there's any other way
I'll do anything for you. |
|
|
|
miss_sweet
Hotemetoot
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 05, 2008 13:40 |
|
*steekt hand op*
Ik erger me aan de busstakingen morgen waardoor het nog steeds niet zeker is of er dan bussen rijden zodat ik naar de uni kan. Zoveel bussen dus hopelijk nog eentje die rijdt.
En daarbij erger ik me ook aan mensen die naast je komen zitten in de bus (terwijl de twee plaatsen daarvoor ook vrij zijn), die een ongelooflijk onaangename lichaamsgeur hebben, stinken uit hun bek, en die dan tegen je aangeplakt zitten en vieze geluidjes maken. Daar zit je dan een kwartier naast en inmiddels zijn die twee plaatsen ook al bezet en kan je niet meer van plaats veranderen *sigh*
Gelezen en goedgekeurd, Dorothea Johanna Omber, Hoog-Inquisiteur en Schoolhoofd van HarryPotterForum.nl |
|
|
|
|