Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

'Half-blood Prince' Trailer/Video topic Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Patricia
Oude Forumnaam: Patricia89 The Ultimate HPFreak
The Ultimate HPFreak

Verdiend: 0 Sikkels

Patricia is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Okt 26, 2008 17:07 Terug naar boven Sla dit bericht op

*Steekt hand op*

Ja, er is nieuws. Het voorstukje voor film 6 (ik mag het juiste woord niet zeggen, omdat dit tegen de regels is die de altijd geliefde mevrouw Omber heeft opgesteld) is uitgekomen.

Dit voorstukje is 1 minuut en 32 seconden lang, en hij bevat veel informatie.

De kleine Tom Riddle is in dit voorstukje niet te zien, maar er zijn wel veel andere spectaculaire dingen te zien.

Om dit bericht iets langer te maken, en om aan een decreet van mevrouw Omber te voldoen, moet ik haar naam nog een paar keer noemen. Ik moet namelijk alle letters van de naam 'Omber' tien keer gebruiken. Ik vind dit een belangrijk decreet, want mevrouw Omber is de Hoog-Inquisiteur van dit forum. Daarom moet mevrouw Omber de juiste regels maken, om het forum voor ons allemaal leuk te houden. Bedankt mevrouw Omber!

Nu ik dit gedaan heb wil ik jullie graag het voorstukje geven, maar dit is ook tegen de regels van mevrouw Omber. Daarom mogen jullie me een persoonlijk bericht sturen. Als iemand die niet meedoet met het spel van mevrouw Omber hem dan hier wilt posten, ben ik ook weer blij.

Gelezen en goedgekeurd, Dorothea Johanna Omber, Hoog-Inquisiteur en Schoolhoofd van HarryPotterForum.nl

Where your treasure is, there will your heart be also
Profiel bekijkenStuur privébericht
Bonnie Wright
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 40 Sikkels

Bonnie Wright is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Okt 26, 2008 17:19 Terug naar boven Sla dit bericht op

*syrra* schreef:
jammer dat de film is uitgesteld kan nu al niet wachten,,, the trailer... 2 woorden voor Love it!!! mmm nu nog wachten Confused dat is wel jammer... heb het gevoel dat ik een klein kind ben en iemand mijn lollie afpakt...Razz

Het doet mij meer denken aan dat ik m'n strafwerk in november af heb, en dat het uitgesteld is naar juli =/

Ik kan echt niet wachten. Iemand al enig idee hoelang de film gaat duren?

Lady of Snape Manor
Lady of Snape Manor

Verdiend: 1 Sikkels

Rhona is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Okt 26, 2008 18:08 Terug naar boven Sla dit bericht op

*steekt hand op*

Dit ga je niet geloven. Op internet is een nieuwe "trailer" te vinden van de film: Harry Potter and the Half Blood Prince. (feitje)
En aangezien professor Omber het beleid van Voldemort enigzins steunt, zal het haar waarschijnlijk verheugen dat voldemort en ook in voor komt. En als ons nieuwe schoolhoofd zich goed voelt, voelen wij ons natuurlijk allemaal goed. Want wij zijn natuurlijk allemaal fan van ons schoolhoofd.

Aangezien ik geen linken mag plaatsen doe ik dit even in tekst. Zo houd ik mij netjes aan de regels die ons geweldige schoolhoofd heeft bepaald.

Ga naar google en type in:
new teaser trailer half blood prince.
Het is de bovenste link!!!
als iemand hem op Youtube vind, of de link kan/mag plaatsen. Doe dat dan...

Daarnaast prijs ik ons schoolhoofd door nog een aantal keer haar naam te roepen:
Omber, Omber, Omber, Omber, Omber
Omber, Omber, Omber, Omber, Omber

Gelezen en goedgekeurd, Dorothea Johanna Omber, Hoog-Inquisiteur en Schoolhoofd van HarryPotterForum.nl

HPF we will miss you.
Bonnie Wright
1e jaars
1e jaars

BerichtGeplaatst: Zo Okt 26, 2008 18:32 Terug naar boven Sla dit bericht op

Heheh moeten jullie dit nou echt iedere keer posten Razz?

't is zeker ene nep trailer? Sad Fanmade?

Oude Forumnaam: Strijder van Perkamentus Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 5 Sikkels

Avana's Draco is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Okt 26, 2008 18:43 Terug naar boven Sla dit bericht op

Aangezien ik me lekker niet moet houden aan de regels van ons padachtig schoolhoofd, post ik de link wel even Smile

Wie nog niets wil weten, kan dus beter niet kijken in de spoilers.

SPOILERS!
[selecteer]
http://www.traileraddict.com/t.....re-trailer
[/selecteer]

SVP FTW! Razz

I find it all so amusing.

Don’t cry because it’s over. Smile because it happened.
Charlie
Oude Forumnaam: Charlie Wemel Oceanic 815 Survivor
Oceanic 815 Survivor

Charlie is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Okt 26, 2008 19:12 Terug naar boven Sla dit bericht op

OMG OMG OMG. OKE.
Ik ga nu gewoon even alle Omberregels aan mijn laars lappen, dus hopla, komaan mensen, klik maar op het uitroepteken. Maar ik moet het volgende gewoon kwijt XD.

SPOILERS!
[selecteer]
HIJ ZIET ER WEER ZOOOOOO AWESOME UIT.
OMGZZZZZ.
Na al dat vreemde nieuws over de geknipte scenes etc, deze trailers is gewoon zoooooo hard zoooo gooed. Omg. Srsly. Ik ben er weer helemaal tureluurs van XD. Srsly. Hij is goed, echt. Omg. Nu ben ik weer boos dat ze die film zolaat naar achter hebben geschoven. puh. Nu wil ik weer een delay-filmpje maken. PUH.

[/selecteer]

*lieft de trailer* <333

See you in another life?
Miis GrAnger
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 103 Sikkels

Miis GrAnger is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Okt 26, 2008 19:59 Terug naar boven Sla dit bericht op

OMG Shocked!!
ge-wel-dig!
SPOILERS!
[selecteer]
Ik kan niet wachten op Ron & Belinda, volgens mij word dat echt grappig.
't zag er tenminste net wel grappig uit Razz!
En ik moest ook echt lachen om 't einde, om harry met regina valster ! Mr. Green Laughing

[/selecteer]

deze was echt veeeeeel beter dan de eerste Surprised.
kan nu bijna niet meer wachten, maar zal toch moeten Razz..

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Je hebt pas echt lef als ik je in Huffelpuf tref!
Carla
Oude Forumnaam: Nederlandse Hermelien Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Carla is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Okt 26, 2008 21:18 Terug naar boven Sla dit bericht op

Geweldige trailer!!! Hij bevat vrijwel alle elementen die ik graag wilde zien!

SPOILERS!
[selecteer]
Geweldige scene van Hermione! Harry wordt meteen weer helemaal normaal.
De verdwijnseling van Harry en Dumbledore, mooi gemaakt.
De omsingeling van het nest wordt rarer met meer beelden.
Jammer dat we nu al zoveel beelden hebben gezien van de grotscène, ik had graag verrast willen worden.
De film wordt voor mijn gevoel heel erg donker, ik weet nog niet of ik dat zo geweldig vind. Hopelijk blijft er lekker veel humor in de film zitten (net als die scene met Hermione).

[/selecteer]

Er is ook een youtube link voor de mensen die dat fijner vinden: http://www.youtube.com/watch?v=9XEpK0LyK0k.

Bonnie Wright
1e jaars
1e jaars

BerichtGeplaatst: Zo Okt 26, 2008 21:38 Terug naar boven Sla dit bericht op

SPOILERS!
[selecteer]
Wat een vette trailer! Dit belooft veel, laten we hopen dat het wat wordt! Alleen snap ik niet waarom het nest wordt aangevallen?
[/selecteer]

Dreuzel
Dreuzel

Monkeyballs_ is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Okt 26, 2008 22:22 Terug naar boven Sla dit bericht op

*steekt hand op*

*tijdje niet online geweest*

De trailer is echt nice! Vorige keer was er van zo een of andere site een bespreking van heel het filmpje, is dit er dit keer ook?

7e jaars
7e jaars

Tyrael is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Okt 27, 2008 0:40 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ben ik de enigste die niet enthousiast is?

SPOILERS!
[selecteer]
Het enigste positieve vond ik toch wel het beginstukje van die grot. Dat is echt mooi uitgekozen en ook precies zoals ik me had voorgesteld.

Daarna vind ik het minder worden. Dumbledore die stoer loopt te doen met een vuurring. Hij was toch zwaar verzwakt en kon nauwelijks op zijn benen blijven staan? Hij lijkt meer op Gandalf.

Daarnaast lijkt het erop dat Malfoy het huis van Hagrid in de fik steekt. Malfoy was toen toch dan bange jochie dat Dumbledore niet kon vermoorden. Daar lijkt het in de trailer totaal niet op. Opmerkelijk.

Ik houd er gewoon totaal niet van dat elk personage stoer en cool moet overkomen. In de boeken had elk personage zijn of haar tekortkomingen en dat zie je in de trailers en films nauwelijks terug. Bleh!

[/selecteer]

Charlie
Oude Forumnaam: Charlie Wemel Oceanic 815 Survivor
Oceanic 815 Survivor

Charlie is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Okt 27, 2008 12:04 Terug naar boven Sla dit bericht op

@Tyrael:

SPOILERS!
[selecteer]
"Daarna vind ik het minder worden. Dumbledore die stoer loopt te doen met een vuurring. Hij was toch zwaar verzwakt en kon nauwelijks op zijn benen blijven staan? Hij lijkt meer op Gandalf."- Dat stukje (dat overigens al bij de Teaser ook te zien was), vind ik juist helemaal geweldig. Een veel betere Dumbledore dan de voorgaande twee films met de nieuwe Dumbie, ja, ik vind dit juist eigenlijk wel heel goed.

"Daarnaast lijkt het erop dat Malfoy het huis van Hagrid in de fik steekt. Malfoy was toen toch dan bange jochie dat Dumbledore niet kon vermoorden. Daar lijkt het in de trailer totaal niet op. Opmerkelijk."
- Als je die frame even freezed, dan zie je dat die shot met Draco die z'n wand in de lucht steekt en daar iets mee doet, gewoon in de Hogwarts Express is. Wss ontdekt hij net dat Harry ook in z'n wagonnetje aanwezig is ofzo. Maar ja, nu lijkt het dus alsof Draco de hut van Hagrid in de fik steekt, maar dat is dus niet zo xD. Daarbij is het nu toch moeilijk oordelen over of Draco IC of OOC wordt weergegeven in de film he, het is maar de trailer, toch?

Ik houd er gewoon totaal niet van dat elk personage stoer en cool moet overkomen. In de boeken had elk personage zijn of haar tekortkomingen en dat zie je in de trailers en films nauwelijks terug. Bleh!
- Once again, het is maar een trailer, dan worden meestal hele hippe stukjes gebruikt. In de film zullen de personages nog steeds hun tekortkomingen hebben die ze gewoon hadden hoor, beetje vroeg om te oordelen vind ik xD.

Wat ik hier overigens nog niet had gemeld..
- Dat is Bellatrix in the Great Hall? Wil dat zeggen dat we dan toch stukken van de Battle zullen zien in tegenstelling tot wat die artikels zeiden? Enja, ik bedoel gewoon de Battle op het einde van het 6e boek, ik verwar het niet met de werkelijke Battle of Hogwarts ofzo.
- Ik had pas heel laat door dat die ene shot Slughorn was XD. Ik dacht de hele tijd dat het Fudge was, maar toen bedacht ik me; hey, Slughorn zit best wel nog niet in de trailer. En toen had ik door van jah, dat was Slughorn dus en niet Fudge. Wat best stom was, want Fudge had natuurlijk geen belangrijke herrinering ofzo (toch? xD).
- En wauw, je hoort best wel niets over één of andere HalfBlood-Prince ofzo. Opmerkelijk.

[/selecteer]

See you in another life?
Tyrael
7e jaars
7e jaars

Tyrael is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Okt 27, 2008 17:26 Terug naar boven Sla dit bericht op

[quote="Charlie"]@Charlie:

SPOILERS!
[selecteer]
Dat stukje (dat overigens al bij de Teaser ook te zien was), vind ik juist helemaal geweldig. Een veel betere Dumbledore dan de voorgaande twee films met de nieuwe Dumbie, ja, ik vind dit juist eigenlijk wel heel goed.
Meningen verschillen. Maar dit is duidelijk geinspireerd op de Engelse kaft ook al vind ik het er niet op lijken. Visueel misschien.

Als je die frame even freezed, dan zie je dat die shot met Draco die z'n wand in de lucht steekt en daar iets mee doet, gewoon in de Hogwarts Express is. Wss ontdekt hij net dat Harry ook in z'n wagonnetje aanwezig is ofzo. Maar ja, nu lijkt het dus alsof Draco de hut van Hagrid in de fik steekt, maar dat is dus niet zo xD. Daarbij is het nu toch moeilijk oordelen over of Draco IC of OOC wordt weergegeven in de film he, het is maar de trailer, toch?
Ja dat zou heel goed kunnen en dat zou voor mij wel een meevallertje zijn.

Once again, het is maar een trailer, dan worden meestal hele hippe stukjes gebruikt. In de film zullen de personages nog steeds hun tekortkomingen hebben die ze gewoon hadden hoor, beetje vroeg om te oordelen vind ik xD.
Het uiteindelijke oordeel kun je alleen maar vellen wanneer je de hele film ziet. Toch kun je duidelijk een voorproefje zien. Zo vond ik dat stukje met lil' Voldemort super goed gedaan. Het is vergelijkbaar met Dumbledore in de grot. Dat komt totaal niet overeen met wat er beschreven staat in het boek. Het komt voor iemand die de boeken slechts sporadisch of niet lees heel stoer over maar voor sommige mensen die de boeken goed kennen, komt het veel te geforceerd over naar mijn mening.

[/selecteer]

*syrra*
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 54 Sikkels

*syrra* is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Okt 30, 2008 15:03 Terug naar boven Sla dit bericht op

harry potter fans?? hoe sommige mensen over de trailers praten.. kan me er niet veel bij voor stellen... als je niet met de films kunt leven kijk ze dan gewoon niet en blijf de boeken lezen Wink want sommige mensen zijn er namelijk wel fan van en tevreden mee Smile

"Je bent niet bang voor het donker maar je bent bang voor het onbekende"

copyright; Dumbledore
Rhona
Lady of Snape Manor
Lady of Snape Manor

Verdiend: 1 Sikkels

Rhona is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Okt 30, 2008 15:22 Terug naar boven Sla dit bericht op

*steekt hand op*

Dit is een ode aan professor Omber. Op zijn knieën bedank ik haar voor het feit dat ze ons schoolhoofd is.
Omber, Omber, Omber, Omber, Omber,
Omber, Omber, Omber, Omber, Omber.

Even terzaken.
@ *syrra*: Wat jij zegt is natuurlijk je eigen mening. Maar het is een feit dat niet iedereen die mening zal delen. Veel mensen lezen de boeken. Tijdens dat lezen vorm je je een beelt van hoe mensen/dingen eruit zien. Als de filmmakers dan vervolgens het boek negeren, en andere dingen doen, kan dat nogal eens tegenvallen. De Harry Potter fans willen gewoon dat het verhaal eer aan wordt gedaan, en niet vernederd wordt. Zij willen er het beste uithalen.
Niet iedereen zal jou mening delen, en dat is niet erg. Maar kritiek is nooit slecht. Je mag altijd kritisch kijken naar films. De één vindt ze leuk, en voor de ander valt het tegen. Maar je hoeft niet zomaar de films te accepteren, zonder er kritisch over te zijn. Daar ben je fan voor.
Dit is overigens niet aanvallend bedoeld, meer uitleggend.

Nu, om aan alle 4 letterwoorden te komen:
doei, doei, doei, doei, doei, doei, doei, doei, doei, doei, doei, doei, doei, doei, doei, doei, doei, doei, doei, doei, doei, doei, doei, doei, doei, doei, doei, doei, doei, doei, doei, doei,

HPF we will miss you.
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp