Auteur |
Bericht |
Hermion Granger
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
224 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 09, 2007 23:08 |
 |
Ik probeer om elke maand eens een filmpje mee te pikken, maar dat lukt niet altijd. Ik heb op 4 weken - 6 weken gestemd. Ik ga nu eenmaal naar de cinema
xxx |
_________________ Check it out, please! |
|
  |
 |
Emmalientje
2e jaars

Verdiend:
41 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 14, 2007 10:21 |
 |
Ik ga best vaak naar de bios. Te vaak soms.
Bij de premiere van Hp5 was het best wel heel erg super druk (hmm nogal logisch hihi) Ik ga het liefst met vrienden naar de bios, dat is altijd gezellig. |
|
|
  |
 |
Ashlanty
Dreuzel

Verdiend:
48 Sikkels
Woonplaats: Diep in de oceaan, op een plek waar niemand mij kan vinden
|
Geplaatst:
Di Aug 14, 2007 16:29 |
 |
Ik was nooit zo'n bioscoopganger..alleen bij Harry P. ging ik..en als er eens een film was waarvan ik dacht: Ja daar wil ik heen...totaal ongeveer 2 keer per jaar...
Ja nu werk ik zelf bij een bioscoop..dus ik kom er 2-3 keer per week..maar dat telt niet Mag overigens wel gratis naar de film 1x per week. |
|
|
  |
 |
Auror89
4e jaars

Verdiend:
82 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 14, 2007 20:29 |
 |
Ik ga niet vaak naar de bioscoop, het is niet dat ik het niet leuk vind, integendeel, ik vind het juist geweldig. maar ik huur vaker een film bij de Videotheek om de hoek.
Ik denk dat ik gemiddeld drie tot vier keer per jaar naar de bioscoop ga. |
_________________ Dumbledore's man through and through," said Harry. "That's right." |
|
  |
 |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 15, 2007 15:05 |
 |
Ik ben pas nog geweest, naar: evan almighty. Ik ga best veel naar de bioscoop, het is gewoon leuk. |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
  |
 |
Amtjah
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
249 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 15, 2007 15:09 |
 |
Afgelopen zelfs twee keer naar de cinema geweest. Eerst naar Evan Almighty en daarna naar 'The Simpsons : the movie'. De beiden films waren best wel grappig ^___^; |
_________________ Nothing will be the same
after november the 26 |
|
  |
 |
riccmaster
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
24 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 17, 2007 17:47 |
 |
wel ik ga alleen maar naar de bioscoop om harry potter films te zien
duuh!!
anders nog andere chique films zoals the simpsons the movie
en eragon en nog van die dingen want na de cinema gaan is geen hobby voor mij |
_________________ weg met de regelsµ |
|
  |
 |
Boterham
4e jaars

Verdiend:
176 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 17, 2007 21:25 |
 |
Tjah.. dat hangt af. Tijdens de vakanties ga ik wel vaak naar de cinema, maar ik vind 1 keer per maand al veel :') Nu is het wel al een tijdje geleden sinds ik nog naar de cinema ben geweest, sinds Ootp denk ik. Maar in de week daarvoor ben ik naar Shrek gaan kijken (Ik werd getrakteerd, dus waarom ook niet?) en in de week dĂ Ă rvoor ben ik naar POTC gaan kijken voor de tweede keer. Dus dat was wel veel, niet? |
_________________ A memory remains just a tiny spark. |
|
  |
 |
Ry-rahrr
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
112 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 29, 2007 19:18 |
 |
Ik ging normaal wel redelijk vaak naar de bios. Gewoon, gezellig, leuke films, leuke mensen etc. Laatste tijd wat minder, de films die momenteel draaide vond ik wat minder. Maar nu komen er weer vette films aan.
Het enige probleem: Onze bioscoop heeft nu als regel ingesteld dat je je IDkaart moet laten zien als je naar een 16+ film wil.
En dat vind ik uitermate vervelend en dom.
Want, ik ben nu 15, en dus kom ik er niet meer in :/
Er zijn 3 films binnenkort in de bios waar ik ontzettend graag heen wil: Disturbia, 1408 en Planet Terror. Alledrie 16+ films.
Oftewel, de 3 films waar ik vet graag heen zou willen, kan ik niet heen omdat onze bioscoop uitgaat van een leeftijdsadvies. Ik vind het zo dom!
Het is door kijkwijzer benoemd als een 16+ film. Dat is en advies, niet een regel of een wet. Bij alcohol kan ik het me voorstellen, als een 6-jarige bij het loket van de bios komt kan ik het me ook nog voorstellen, maar ik word over 5 maanden 16, en ik kom er echt niet in.
Bijvoorbeeld, alcohol mag je niet kopen in cafes enzo voordat je 16 bent. Thuis mag je best alcohol nemen, maar dan is het je eigen verantwoordelijkheid. Maar waarom zou je niet naar een 16+ film mogen gaan in de bioscoop?! Dat is toch ook je eigen verantwoordelijkheid? Jij gaat naar de bios omdat je zelf graag die film wilt zien.
Ik ga naar de film voor mijn plezier, maar ook omdat ik films een kunst vind. Het is een creatie van de makers.
Ze mogen toch ook niet bij een museum zeggen 'sorry, je mag er niet in, deze tentoonstelling is 16+'?!
Nouja, om weer wat ontopic te komen, ik denk dat ik de komende tijd niet zovaak in de bios zal komen. |
_________________ Dorian Gray: "I've lived long enough to see the future become history." |
|
  |
 |
|