Auteur |
Bericht |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: �...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...�
|
Geplaatst:
Di Jun 26, 2007 23:01 |
 |
Hem alleen schoppen? Ik zal hem helemaal moeten vervloeken en gaan martelen! Ik ben dan nu ook inderdaad heel erg benieuwd wie ze nu gaan uit kiezen. Het is gewoon dom van ze , om hem eruit te gooien. Ik hoop inderdaad dat ze een goede prsoon terug in de plaats kunnen vinden. Maar beter dan Chris kunnen ze toch niet worden, stomme vervloekte dreuzel ook! |
_________________ �Het geluk van de vampiers is met ons!!�
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
  |
 |
San Riddle
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 27, 2007 8:31 |
 |
Helen schreef: | Ok, wie gaat er mee de regiseur schoppen?
Het heeft waarschijnlijk weinig zin maar zoals Ron zegt "It'll make me feel better" |
Ik ga ook mee!
Seriously, ik vind dit nog steeds niet leuk. Hier hadden ze toch aan kunnen denken vóórdat ze hem voor CoS casten? Toen was hij like 24/25 en toen speelde hij ook een jongen van 16!
En als hij nou ontzettend oud en verdord en rimpelig was geworden.. But he's still his sexy self. >___< |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 27, 2007 8:44 |
 |
@San toen ze film 2 aan het maken waren toen wisten ze nog niks over boek 6. Boek 5 was zelfs niet eens uit dus ze hadden dit niet kunnen weten.
Ik vind het niet leuk dat hij er niet meer inzit. Maar ergens begrijp ik het wel. Ik ben dus niet heel erg boos. Ik kijk eerst even wie de nieuwe Tom is. Als hij net zo goed is als Chris dan vind ik het sowieso niet erg. Al blijft het natuurlijk wel een beetje jammer. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: �...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...�
|
Geplaatst:
Wo Jun 27, 2007 12:56 |
 |
Witch_Eva schreef: | @San toen ze film 2 aan het maken waren toen wisten ze nog niks over boek 6. Boek 5 was zelfs niet eens uit dus ze hadden dit niet kunnen weten.
Ik vind het niet leuk dat hij er niet meer inzit. Maar ergens begrijp ik het wel. Ik ben dus niet heel erg boos. Ik kijk eerst even wie de nieuwe Tom is. Als hij net zo goed is als Chris dan vind ik het sowieso niet erg. Al blijft het natuurlijk wel een beetje jammer. |
Nee daar heb je wel gelijk in, ze konde inderdaad toen nog niet weten dat hij terug zal kunnen komen in boek 6. Maar weetje wat ik dan wel niet snap. Waarom zeiden ze het dan niet meteen dat hij niet terug zal mogen komen, toen ze het wel wisten? Misschien is dit wel een beetje ver gezocht maargoed..Hij blijft voor mij toch wel de Tom Riddle uit de tweede film. |
_________________ �Het geluk van de vampiers is met ons!!�
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 27, 2007 14:08 |
 |
Narcissa schreef: | Witch_Eva schreef: | @San toen ze film 2 aan het maken waren toen wisten ze nog niks over boek 6. Boek 5 was zelfs niet eens uit dus ze hadden dit niet kunnen weten.
Nee daar heb je wel gelijk in, ze konde inderdaad toen nog niet weten dat hij terug zal kunnen komen in boek 6. Maar weetje wat ik dan wel niet snap. Waarom zeiden ze het dan niet meteen dat hij niet terug zal mogen komen, toen ze het wel wisten? Misschien is dit wel een beetje ver gezocht maargoed..Hij blijft voor mij toch wel de Tom Riddle uit de tweede film. |
Nou boek 6 is ook nog maar net 2 jaar uit. En voor elke film is er nog een andere regisseur geweest ( ja de eerste 2 films dat was dezelfde). Dus dan konden ze niet zeggen: "Jij doet niet meer mee voor film 6". Eerst dus omdat het niet zeker was of dezelfde regisseur het wel zal verfilmen. En daarbij denk ik niet dat ze zover vooruit hebben gekeken. Ik denk dat ze eerst op film 5 hebben geconcentreerd en dat ze nu erachter komen dat ze een nieuwe Tom nodig hebben. Dat lijkt mij dan ook wel logisch want je kan natuurlijk geen film 5 en film 6 nieuws door elkaar hebben. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Sofie
Music Addict

Verdiend:
123 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 30, 2007 21:42 |
 |
Ook ik ben ertegen dat er een nieuwe komt. Ik vond hem lief en schattig buiten zijn rol, en Riddle binnen zijn rol. Perfectos.
Er is een petitie gestart om hem er toch in te houden. Of het zal helpen is nog maar de vraag, maar wie niet waagt, niet wint toch? (:
Clickos..
Ze hebben toch al 139 signatures =D |
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 01, 2007 22:01 |
 |
Even een update. Het zijn er nu 231. Wel even je massaal je handtekeing zetten hoor. Ze willen er 5000 en ik en met mij nog veel meer willen gewoon dezelfde Riddle terug. Dan maar niet de jonge knappe Tom maar de wat oudere maar hij moet wel terugkomen |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 03, 2007 16:06 |
 |
Inmiddels zijn er 404 handtekeningen. Ze hebben er dus nog lang niet genoeg. En zelfs ook al zouden ze er genoeg hebben dan weet ik nog niet of het wel werkt. Toch heb ik mijn handtekening maar achter gelaten. Ik weet zelf niet eens of hij zelf wel terug wil komen. En ik vind het in principe nou nog niet echt erg als er een andere Tom komt. Zolang die maar een beetje leuk is. |
|
  |
 |
Wolkenveldt
5e jaars

Verdiend:
233 Sikkels
Woonplaats: Backstage, at Rock Werchter, enjoying the sound of pure rock!
|
Geplaatst:
Di Jul 03, 2007 20:55 |
 |
Ik vond hem ook wel een goede acteur, hij mocht zeker terugkomen. Het is ook stom om nu zo'n andere persoon in die plaats te zien. Het vertrouwde wordt vervangen naar het onbekende. |
|
|
  |
 |
Jessica.
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 04, 2007 10:38 |
 |
*_* Komt hij niet terug?
OmG- dat slaat nergens op. Ja, hij wordt ouder. Nou, Daniel enzo toch ook. Tom Felton is 19 en speelt iemand van 15! Dat is dan toch ook te oud. Nee, ik ga mee met de, nou niet de regisseur, maar de castingmensen vervloeken! Tss... hij is zo goed! Kun je toch niet zomaar iemand anders doen!!! |
HPF and us <3
Forever in our hearts! |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 04, 2007 17:17 |
 |
Miss Raddy schreef: | *_* Komt hij niet terug?
OmG- dat slaat nergens op. Ja, hij wordt ouder. Nou, Daniel enzo toch ook. Tom Felton is 19 en speelt iemand van 15! Dat is dan toch ook te oud. Nee, ik ga mee met de, nou niet de regisseur, maar de castingmensen vervloeken! Tss... hij is zo goed! Kun je toch niet zomaar iemand anders doen!!! |
Ja maar Christian is over de 20 en hij moet een 16 jarige jongen spelen. Hij was volgens mij al 21 in film 2 toen hij een 16 jarige Tom moest spelen. Nu is hij dus helemaal ouder. Je kan het dus niet echt vergelijken met Dan of Tom Felton. Voornamelijk niet omdat die twee sowieso in alle 5 films hebben gespeeld, terwijl Christian alleen in film 2 zat. |
|
  |
 |
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
529 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 04, 2007 19:03 |
 |
Witch_Eva schreef: | Ja maar Christian is over de 20 en hij moet een 16 jarige jongen spelen. Hij was volgens mij al 21 in film 2 toen hij een 16 jarige Tom moest spelen. Nu is hij dus helemaal ouder. Je kan het dus niet echt vergelijken met Dan of Tom Felton. Voornamelijk niet omdat die twee sowieso in alle 5 films hebben gespeeld, terwijl Christian alleen in film 2 zat. |
En ik ben het (voor de verandering) helemaal eens met Eva^^
Ik weet niet hoe hij er nu uit ziet, maar volgens mij is hij niet meer dezelfde gebleven. Ik had trouwens ergens gelezen dat hij niet meer wou mee doen, en dat begrijp ik ergens wel. Ik denk trouwens niet dat de regisseurs en producers nog in hem geïnteresseerd zouden zijn. Ja, oke, hij is een goede acteur, maar de filmwereld is nog lang niet gesloten en hij heeft dus nog wel genoeg kansen. Hij heeft tenslotte al eens geproefd van de HP-wereld en die heeft hij achter zich gelaten. Om er dan opnieuw bij te komen, zal het waarschijnlijk wel erg vreemd zijn. Dat zei Chris Rankin ook een.
Maar wees gerust; ik denk niet dat ze zo'n belangrijk personage als de Heer van het Duister himself slecht gaan casten. En misschien lijkt de nieuwe acteur wel op Christian Coulson. Dus ik denk niet dat de Voldy-fans bang moeten zijn. De Christian-fans vinden hem waarschijnlijk wel nog in een andere film terug... |
_________________ See you in another life then, eh brother? |
|
  |
 |
Jessica.
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 06, 2007 17:26 |
 |
Hij is nu 27. Een 16 jarige spelen wordt inderdaad een beetje moeilijk ja. Ach, hij zal wel meerdere films gaan doen. Gaan we die maar kijken Hij was wel een erg goede Tom. Hij had veel van hem weg. Jammer dat hij al 'zo oud is'. |
HPF and us <3
Forever in our hearts! |
|
  |
 |
Chris.
King of the Silvan Elves

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 06, 2007 19:39 |
 |
Miss Raddy schreef: | Hij is nu 27. Een 16 jarige spelen wordt inderdaad een beetje moeilijk ja. Ach, hij zal wel meerdere films gaan doen. Gaan we die maar kijken Hij was wel een erg goede Tom. Hij had veel van hem weg. Jammer dat hij al 'zo oud is'. |
Jammer dat ze een al zo oude persoon hebben gekozen om als Tom in de tweede film te spelen. Rowling had eigenlijk moeten ingrijpen door te zeggen dat het verstandig was om een wat jonger personage te nemen. Hij was wel een goed acteur, maar een beetje te oud om Tom te blijven spelen. |
_________________ "I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 06, 2007 20:04 |
 |
Nou, moe, wat heeft iedereen toch met dat "te oud zijn"
Die miep die Moaning Myrtle speelt schijnt ook iets van 45 te zijn en zij speelt ook iemand van 16. Het kan dus wel. |
 |
|