Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Vrienden Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Poll :: belangrijks van je vrienden/vriendinnen

dat ze aardig, zacht en lief zijn en dat je met hun over je gevoelens kan praten
19%
 19%  [ 31 ]
dat ze druk zijn en dat je niet over je gevoelens kan praten
2%
 2%  [ 4 ]
dat ze aardig en grappig zijn en dat ze er zijn als je ze nodig hebt. waar je meer leuke dingen kan doen zoals naar de bios...
78%
 78%  [ 126 ]
Totaal aantal stemmen : 161

Auteur Bericht
Aradia
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 87 Sikkels

Aradia is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Mrt 09, 2007 23:11 Terug naar boven Sla dit bericht op

Vrienden vind ik superbelangrijk en het duurt ook wel even voordat ik iemand echt een vriend kan noemen. Ik heb dus ook niet zo'n hele waslijst vrienden. Ze zijn waarschijnlijk op twee handen te tellen, maar ze zijn echt superlief.
Ik vind het belangrijk dat je iemand kan vertrouwen, ermee kan huilen en lachen en gewoon gezellige dingen doen.
Je hebt ook van die "vrienden" die jou altijd nodig hebben voor bepaalde dingen en als jij ze nodig hebt, zijn ze er niet. Daar kan ik echt niet tegen. Daarom duurt het ook een tijdje voordat ik iemand echt een vriend kan noemen.

Ik heb ook drie superlieve vriendinnen die aan de andere kant van Nederland wonen, zoiets is gewoon speciaal (ik zoek mijn vrienden altijd ver weg angel. Maar dat zijn wel echte vriendinnen Wink Die zijn er voor je wanneer je ze nodig hebt, en helpen je er altijd bovenop als er iets is. Ook al wonen ze zo ver weg.

Ik ben nu net zo'n drie dagen van mijn oude school af en ben wel benieuwd wie ik overhoud van daarzo. Eén vriendin heeft me al vaak gesmst en van de rest hoor je niets meer, dus ben wel heel erg benieuwd. Op msn spreek ik ze aan en zeggen ze wel dat ze het erg vinden en ik merk ook wel dat ze niet weten wat ze moeten zeggen, maar als ik het uitleg waarom ik ineens midden in het jaar van school af ben, snappen ze het niet. Dat vind ik wel heel moeilijk en ik ben benieuwd hoe het ver gaat, maar goed... Ik zie het nog wel, maar ik wil niet dat het van één kant komt.

Heksenleider 2e klas

Verdiend: 627 Sikkels

Pottergirl is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Mrt 10, 2007 7:50 Terug naar boven Sla dit bericht op

De belangrijkste dingen die ik van vrienden verwacht is dat ze eerlijk zijn (ze moeten me recht in m'n gezicht hun mening kunnen vertellen), dat ze houden van lol maken en een beetje gek zijn, dat ze er voor me zijn wanneer ik het nodig heb. Natuurlijk kunnen ze dan op hetzelfde rekenen van mijn kant.

Ik heb niet zo heel veel echt goeie vrienden. Maar dat vind ik ook niet erg. Ik kan het sowieso wel met bijna iedereen uit mijn klas goed vinden, maar echte vrienden... Dat zijn er denk ik maar een stuk of 5 ofzo. Maar dat vind ik juist wel fijn. Ik hou echt van mijn vrienden en ik zou niet zonder ze kunnen. Ze zijn er echt altijd voor me en ik hoop dat ik dat ook kan zeggen over mijzelf.

3e jaars
3e jaars

Verdiend: 45 Sikkels
Woonplaats: in the Burrow, teasing Won-Won with Fred and George...^^

~Yasmine~ is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 25, 2007 14:42 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind mijn vrienden érg belangrijk! Ik kan met ze lachen & we hebben het altijd héél gezellig =) Maar ik kan ook met ze praten als het om serieuze dingen gaat, zij lachen me niet uit & accepteren me hoe ik ben. Soms vergis ik me weleens in mensen, maar ik heb wel een vriendenkring die ik echte vrienden kan noemen! =) Ik heb best veel vrienden, ik ken ze vooral van school. Mijn vrienden zijn echt heel belangrijk geworden! ^^ Echt veel plezier heb ik met ze! Ik wil wel dat ze eerlijk tegen mij zijn, want ik knap echt van mensen af, als ze maar aldoor liegen...

I've been twisting and turning in a space that's too small
I've been drawing the line and watching it fall
You've been closing me in , closing the space in my heart
Watching us fading and watching it all fall apart ♥
Profiel bekijkenStuur privébericht
Kelly Griffel
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 242 Sikkels

Kelly Griffel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 25, 2007 16:51 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben van mening dat echte vrienden er voor je moeten zijn 24/7. Als er echt iets is, als je wil praten of wat dan ook en je ziet het niet meer zitten, moeten je vrienden er voor je staan vind ik. Ik beschouw mezelf toch als een goeie vriendin, ik probeer er altijd voor mn vrienden te zijn en ik vind dat ik ook hele goeie vrienden heb. Ze zijn er altijd voor me, zowel voor de leuke als de minder leuke dingen en ik weet nu ook echt wie mn vrienden zijn. Ik ben erg trouw en ik verwacht ook van mn vrienden dat ze dat zijn tegenover mij. Het klinkt misschien beetje cru of wat dan ook, maar zo zie ik het ^^ Vrienden daar moet je mee kunnen lachen en plezier maken, dat is gewoon zo, maar ze moeten er uiteindelijk ook voor je zijn in de slechte tijden (: Ik hou van mijn vrienden en dat weten ze ook =D

1e jaars

Verdiend: 70 Sikkels

Nienn is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 25, 2007 18:11 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind dat je mensen pas echt vrienden kunt noemen als ze er altijd voor je zijn.. Je over je eigen EN over hun problemen kunt praten, heel veel kunt lachen Wink en gewoon veel leuke dingen samen kunt doen. Ik heb ook niet zoveel echte vrienden, een aantal echt hele goede en verder gewoon aardige klasgenoten enzo.. Daar kan ik op school wel geod mee opschieten, maar het zullen nooit mijn beste vrienden worden.. Alleen al om het feit dat ze meestal over hun eigen dingen praten omdat ik zo goed kan luisteren. Ja fijn, maar ik wil ook wel eens iets vertellen.. Neutral Mja dan weet je dus wel direct wat je echt vrienden zijn,, Mensen die je vertrouwen en die je kunt vertrouwen.. Die er gewoon dag en nacht voor je zijn Smile

Smoky
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 489 Sikkels

Smoky is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 25, 2007 22:30 Terug naar boven Sla dit bericht op

Vrienden zijn voor mij mensen die er altijd voor me zijn, en die me kunnen opvrolijken als ik me rot voel.
Met wie ik over problemen kan praten, met wie ik lekker melig kan doen, of hele serieuze gesprekken kan voeren.
Met wie ik op zijn tijd gezellig iets leuks doe, of gewoon afspreek.
Allemaal heel verschillende dingen dus.

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 0 Sikkels

Caleb is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Apr 15, 2007 16:56 Terug naar boven Sla dit bericht op

Het belangrijkste aan vriendschap vind ik vertrouwen. Ik noem iemand nooit een vriend tenzij ik die persoon helemaal vertrouw. En zelfs als ik ze helemaal vertrouw vertel ik niet alles over mezelf. De ene vriend vertel ik ook andere dingen dan de andere. Met de ene vriend kan ik beter over liefdesproblemen praten en met de andere ga ik lekker de stad in. Als ik bevriend ben met iemand dan sta ik 24 uur per dag voor ze klaar. Als ze me nodig hebben bellen ze me maar en dat maak ik ze ook gewoon duidelijk. Ik heb echt een heerlijk stel vrienden en vriendinnen en ik hoop dat ik ze nog lang zal behouden.

Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 364 Sikkels

Sophie Wemel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Apr 15, 2007 17:05 Terug naar boven Sla dit bericht op

Vrienden zijn erg belangrijk in het leven. Zonder zou ik gewoon niet kunnen leven. Niemand waarschijnlijk.

Vrienden moeten altijd klaarstaan voor je, wanneer je het moeilijk hebt, of je hebt liefdesverdriet, ... Daarom zijn ze erg belangrijk. Echte vrienden laten je nooit vallen en zullen altijd voor je klaarstaan, of je het nu moeilijk hebt of niet. Ik weet nog goed dat mijn zogenaamde beste vriendin me liet vallen om populair te worden, toen had ik maar 1 vriend over. Dat was echt hard wanneer ze je niet meer nodig hadden. Maar ik ben er al lang overeen en het gaat nu vele beter. Je ziet, vrienden heb je altijd nodig, waar dan ook.

I'll do anything for you.
Changetje
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Changetje is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Apr 15, 2007 17:19 Terug naar boven Sla dit bericht op

Vrienden zijn voor mij zo belangrijk. Echt, ik kan niet zonder ze <3 [/drama]

Ik heb drie vriendinnen die ik als mijn beste vriendinnen beschouw. Ik zal nooit zeggen dat één van de drie mijn beste vriendin is, aangezien ik gewoon echt niet kan kiezen.
Tot de kerstvakantie hád ik wel een beste vriendin, maar die eh - heeft me keihard laten vallen >_> Ik ben er nog best wel lang verdrietig over geweest, want ze had me echt veel pijn gedaan. En hoewel ik haar soms nog steeds mis, kan het me eigenlijk helemaal niks meer schelen hoe het met haar gaat of whatever. *schopt*
Maargoed, twee van de drie ken ik al sinds m'n twaalfde en ondanks dat we alledrie naar een andere school zijn gegaan, zijn we nog steeds vrienden (: De andere ken ik via dit forum.

Ik heb natuurlijk ook wel een paar vrienden op school, maar stiekem beschouw ik die niet als echte, omdat ze me niet kennen zoals ik écht ben. En soms weet ik niet waarom ik met ze omga, omdat ik het idee heb dat ze me soms niet accepteren zoals ik eigenlijk ben. Oké, Margot misschien wel, maar de rest niet.

Wat ik vooral belangrijk vind, is dat ze me accepteren zoals ik ben, dat ze eerlijk zijn, dat ik ze kan vertrouwen, dat ze me niet zomaar zullen laten vallen en dus voor me klaar staan als ik ze nodig heb =) Oh, en dat ze van me houden ^^''

Oude Forumnaam: Jihy Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 240 Sikkels

Skywalker is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Apr 15, 2007 18:06 Terug naar boven Sla dit bericht op

Changetje schreef:
Vrienden zijn voor mij zo belangrijk. Echt, ik kan niet zonder ze <3 [/drama]

Precies, dat heb ik ook xD Ik kan maar niet beschrijven hoe belangrijk ze voor mij zijn. Op school zie je me wel rondparaderen alsof ik het allemaal alleen kan doen, maar dat is echt niet zo. Ik ben zelfstandig, maar zonder mijn vrienden zou ik niet zijn wie ik ben. Ik weet niet of zij dat weten, en ik ben niet zo'n sentimenteel persoon dat ik dat eens ga vertellen, maar ik denk wel dat ze het doorhebben ^^

Ik zou me echt klote en leeg voelen als ze bijv. allemaal van school zouden gaan, en zouden verhuizen en nooit meer contact zouden opnemen. Maarrrr, dat doen ze niet! =) Ik ken ze daar lang en goed genoeg voor.

Ik heb qua vrienden niet echt een groepje wat alleen bestaat uit meisjes of jongens, maar het is gemixt. Ook zijn we (in verhouding tot andere vriendengroepjes) een redelijk grote groep. We bestaan niet echt uit 3 mensen ofzo xD

I've got a thousand opinions and not the time to explain

Halfbloed prinses
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 55 Sikkels

Halfbloed prinses is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Apr 27, 2007 12:51 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb een aller aller aller aller beste vriendin..Razz
Ze is echt heeel aardig en ze hoort al tijd me gezeur aan als ik weer eens zeur:P
ik hoor hara gezeur ook altijd aan:P
we zijn al matties sinds ons 2e jaar ofzo:P

Op school heb ik ook vriendinnen, máár die beschouw ik niet als me beste vriendinnen toch zijn ze wel belangrijk voor me...
Ze houden van feesten, alleeen maar, geen huiswerk en niets intereseetr ze....
Me beste vriendin is er altijd voor me en ik houw heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeell veel van der:P
luf yaa
(ze zit ook op dit forum)

De andere drie meisjes lagen dus altijd de hele middag op de grond...
Jessica.
Oude Forumnaam: Miss Raddy Zwadderich Klassenoudste
Zwadderich Klassenoudste

Jessica. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Apr 27, 2007 16:46 Terug naar boven Sla dit bericht op

Halfbloed prinses schreef:
Ik heb een aller aller aller aller beste vriendin..Razz
Ze is echt heeel aardig en ze hoort al tijd me gezeur aan als ik weer eens zeur:P
ik hoor hara gezeur ook altijd aan:P
we zijn al matties sinds ons 2e jaar ofzo:P

Op school heb ik ook vriendinnen, máár die beschouw ik niet als me beste vriendinnen toch zijn ze wel belangrijk voor me...
Ze houden van feesten, alleeen maar, geen huiswerk en niets intereseetr ze....
Me beste vriendin is er altijd voor me en ik houw heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeell veel van der:P
luf yaa
(ze zit ook op dit forum)

Laat ik nou prezies zo'n vriendin hebben... whaha:p
Luff you two horor!

Wel fijn dat je beste vriendin ook van HP houdt,,, sommige vriendinnen souden me voor gek verklaren als ik de hele tijd over HP praat!

XXX xD

together

HPF and us <3
    Forever in our hearts!
rooieke
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 1496 Sikkels

rooieke is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jul 01, 2007 15:16 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb 3 hele goede vriendinnen. Het belangrijkste vind ik dat ze er zijn als je ze nodig hebt. toen ik 8 maanden geleden in coma lag had ik maar ook mijn familie ze nodig en ze waren er. Ik had ze nodig toen ik uit de coma kwam en ja ze waren er voor me.
Verder vind ik belangrijk dat ik altijd met ze kan praten als ik ze nodig heb maar dat we ook leuke dingen samen doen maar ook dat we niet elke dag elke minuut bij elkaar moeten zijn. Dus dat hun niet afhandkelijk zijn van mij en ikke niet van hun. Nou ik heb dus 3 van die vriendinnen waar ik dit allemaal mee heb. Na het ongeluk hebben wij 4en ook dezelfde ring. ik heb mijn ring van hun 3tjes gehad en hun hebben dezelfde gekocht.

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 196 Sikkels
Woonplaats: Dat wil ik niet zeggen, het is hier veel te mooi. ^^

Kat is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jul 01, 2007 15:41 Terug naar boven Sla dit bericht op

Belangrijk in vriendschap is dat je elkaar kunt vertrouwen en elkaar steunen in moeilijke tijden. Lachen is ook belangrijk maar die 'klik' heb je zowiezo wel als je heel goed bevriend bent, denk ik zo... Wink

Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 633 Sikkels

Tops<3 is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Jul 01, 2007 18:15 Terug naar boven Sla dit bericht op

Dat je elkaar kunt vertrouwen indd.
Dat ze je steunen en dat ze er voor je zijn. Dat ze niet tegen je liegen en voor je op komen.

Helaas vergeten mijn vriendinnen dit de laatste tijd wel eens xO

Ik kan ontsettend met mijn vriendinnen lachen, echt. Ik kan uren met ze kletsen, ik kan nachten samen gaan stappen, maar ik kan ze niet alles vertellen. Ze intresseren zich daar niet zo voor.
Tenminste de laatste tijd,

dat is jammer

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp