Auteur |
Bericht |
AvadaKedavra*
1e jaars

Verdiend:
51 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 04, 2007 20:21 |
 |
Nee dat niet. Bewondering heb ik wel voor haar, maar ze is geen voorbeeld voor mij. |
_________________ *Wild horses, I wanna be like you,
Throwing caution to the wind, I'll run free too ..
Wish I could recklessly love like I'm longing to.
I wanna run with the wild horses..
Run with the wild horses, oh ♥ « |
|
  |
 |
#Sabe
3e jaars

Verdiend:
164 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 05, 2007 10:22 |
 |
Mm, nee ze is geen voorbeeld van mij. Ik schrijf zelf nooit verhalen en wil ook geen schrijfster worden. Ik bewonder haar wel om haar verhalen, maar ik zie haar dus niet als een voorbeeld. |
|
|
  |
 |
Lady des Champs
5e jaars

Verdiend:
38 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 05, 2007 13:24 |
 |
J.K. Rowling is in zekere zin wel een voorbeeld voor me; of, in ieder geval, dat is ze geweest. Ik probeerde namelijk drie jaar geleden een fanfiction te schrijven in haar schrijfstijl, want dat sprak me zo aan. Sindsdien ben ik niet meer gestopt met schrijven (inmiddels ben ik wel gestopt met die fanfiction, omdat het niet meer klopt. Ik moet het nodig gaan aanpassen), ook al schrijf ik nu wel meer in m'n eigen schrijfstijl.
De Harry Potterreeks zorgde ervoor dat ik gek werd op fantasy (ook al heeft dat een tijdje geduurd). Ook nu probeer ik bij het schrijven dat thema aan te houden; ook in realistische verhalen probeer ik wat 'bovennatuurlijks' te verwerken.
Verder doet Rowling natuurlijk een hele hoop voor het goede doel. Maar er zijn wel meer beroemde of bekende mensen die dat doen, dus daarvoor is ze voor mij niet echt een voorbeeld. |
_________________ Blimey. |
|
  |
 |
hermione1000
1e jaars

Verdiend:
39 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 10, 2007 22:29 |
 |
ik snap niet helemaal waarom het mijn voorbeeld zou moeten zijn?
dat is ze dus niet.
niet dat ik haar niet bewonder om haar werken dat doe ik juist zeker.
ik vind haar de aller beste schrijver
en ik heb nog nooit zo snel een boek uit gelezen als de boeken van Harry Potter.
Maar mijn voorbeeld is ze dus niet ook omdat ik zelf niet schrijf en zo en ook niet van plan ben dat te gaan doen |
|
|
  |
 |
Esmaisy
1e jaars

Verdiend:
58 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 18, 2007 17:00 |
 |
Een voorbeeld? Nee.
Ik bewonder haar echter wel. Ik vind haar heel goed schrijven en ik vind het gewoon knap dat ze zowiets doen. Ik zou wel zelf een boek willen schrijven, maar dat is echt niet dankzij haar. Nee. |
|
|
  |
 |
Kirstenxx
4e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 18, 2007 17:02 |
 |
Ze is een beetje mijn voorbeeld.
Haar schrijfstijl is echt geweldig, humoristisch, soms erg gevoelig, gewoon geweldig.
Ik schrijf zelf ook kleine dingetjes, maar ik wou echt dat ik zoals haar kon schrijven. En die fantasie!!
Hoe is het haar gelukt om zo'n wereld te creëren! |
 |
Lady Voldermort
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 01, 2007 13:30 |
 |
Ik heb zelf geen voorbeeld, maar haar schrijfstijl is zeker wel benijdingswaardig. Ze mengt zoveel verschillende eigenschappen bij elkaar en dat heeft tot een geweldig resultaat geleidt. Het is natuurlijk altijd leuk voor een schrijfster, -ik schrijf zelf ook graag - om zo'n serie te voltooien. |
_________________ Wise Words #8:
If you have knowledge, let others light their candles at it.
-Margaret Fuller |
|
  |
 |
riccmaster
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
24 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 01, 2007 14:15 |
 |
ik vind dwel dat het een voorbeeld is. En echt fasinerend! Ik vind het goed gedaan dat rowling bijna geen geld had en boeken probeert te verkopen om geld te krijgen en nu is ze een millionair! Echt fascinerend!! En ze geeft een voorbeel hoe je je gevoelens moet uiten tijdens het schrijven of hoe je een echt verhaal ineen moet steken ofzo. Niet dat rowling de enige is die dat kan.Maar ze kan echt een stukje schrijven! |
_________________ weg met de regelsµ |
|
  |
 |
lin
3e jaars

Verdiend:
67 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 10, 2007 20:05 |
 |
Lady Voldermort schreef: | Ik heb zelf geen voorbeeld, maar haar schrijfstijl is zeker wel benijdingswaardig. Ze mengt zoveel verschillende eigenschappen bij elkaar en dat heeft tot een geweldig resultaat geleidt. Het is natuurlijk altijd leuk voor een schrijfster, -ik schrijf zelf ook graag - om zo'n serie te voltooien. |
ik vind haar schrijfstijl ook erg goed
ze beschrijft alles
maar op een of andere manier word het nooit saai
dat vind ik erg knap wat bijna niemand kan dat |
|
|
  |
 |
Jessica.
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 11, 2007 15:11 |
 |
Misschien een beetje.
Ik zou zelf ook wel zo beroemd willen worden om boeken schrijven. Ze is natuurlijk wel van bijstandsmoeder zo vreselijk rijk geworden, Dat heeft opzich wel wat. Ik vind het heel knap wat ze heeft gedaan. Heel de wereld kent haar wel. Maar ik wil niet zulk soort boeken als zij schrijven. Dus daarin is ze geen voorbeeld. |
HPF and us <3
Forever in our hearts! |
|
  |
 |
Evie Black
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 11, 2007 18:11 |
 |
Ze is niet echt een voorbeeld voor mij
ze heeft natuurlijk wel hele mooie boeken geschreven maar echt een voorbeeld nee |
|
|
  |
 |
k1ara
1e jaars

Verdiend:
156 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 11, 2007 18:37 |
 |
Voor mij is ze zeker een voorbeeld, ze heeft veel bereikt met het schrijven van een boek.
van vrouw die bijna niks had heeft ze nu heel veel en ze heeft het verdiend! |
_________________ Hate That I Love You Boy, I Can't Stand How Much I Need You |
|
  |
 |
missy_m
1e jaars

Verdiend:
53 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 15, 2007 17:49 |
 |
Ze is wel een beetje een voorbeeld voor me, ja. Hoe ze schrijft, wat ze schrijft, en wat ze bereikt heeft, daar heb ik wel bewondering voor. Ik schrijf zelf af en toe ook verhalen, zo weet ik ook dat er wel een kans is om dat te bereiken. |
|
|
  |
 |
eva.ft.harry
1e jaars

Verdiend:
81 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 15, 2007 17:53 |
 |
Voor mij is ze ook ''een beetje'' een voorbeeld. Kijk, ik heb niks met haar opzich. Eerlijk gezegd vind ik er helemaal niet aardig ofzo. Maar ze schrijft echt fantastische boeken. In dat opzicht kan ze wel een beetje als een voorbeeld gelden voor mij. |
_________________ Как хотел я не опоздать |
|
  |
 |
Yori87
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
153 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 30, 2007 15:39 |
 |
Nee, JK is niet echt een voorbeeld voor mij. Ik vind het fantastisch wat ze bereikt heeft en dat ze zulke mooie boeken schrijft, maar een echt voorbeeld is ze niet.
Het is wel een voorbeeld als je kijkt dat ze uit het niets zoveel heeft bereikt (Carriere, aanzien, geld etc). Dat is wel heel knap. Het is voor mij dan meer, als ik naar JK kijk, dat als je iets echt wilt het dan uiteindelijk zal lukken. |
_________________ "You're a prefect? Oh Ronnie! That's everyone in the family!" "What are Fred and I? Next door neighbours?"
''There's no need to call me 'sir', Professor.''
'But we're not stupid - 'We know we are called Gred and Forge." |
|
  |
 |
|