Auteur |
Bericht |
Geertjuhh
3e jaars

Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 01, 2006 21:57 |
 |
Liennuh schreef: | ow ik had er zo'n hekel aan.
Ik werd vroeger nogal snel gepest. Omdat ik zo verlegen was en alles over me heen liet gaan.
Na gym moesten we versplicht douchen en gingen de anderen me altijd treiteren.. Vreselijk.. En ook met de schoolarts die zei dat ik mijn ondergoed moest uitdoen zodat ze kon kijken wanneer ik ongeveer ongesteld zou worden.. Ja hallo dat is mijn eigen zaak dat gaat een schoolarts niet aan.. :S Maar het moest van der (was in de eerste niet op de basisschool maar toch..) Heb het geweigerd en toen kreeg ik straf
Maar vind het dus nergens op slaan..
Met zwemmen op de basisschool was het ook zo.. In een gezamelijke kleedkamer omkleden. Vreselijk..
Ben er absoluut tegen.. Vooral omdat degenen die gepest worden misschien nog meer gepest worden en degenen die zichzelf niet mooi vinden zich helemaal onzeker gaan voelen als ze zich moeten uitkleden voor hun klasgenoten.. |
Hallo ik wil niet heel veel zeggen hoor! Maar volgens mij mag een dokter dat niet zomaar doen, waar slaat dat op om je straf te geven alsje niet uit de kleren wil???
heeft dat niet een beetje met "aanranding te maken of iets in die richting?' ik vind dat je dat niet meer moet doen als je dat niett wil. |
_________________ 'Bill eeft verteld dat Fred en George heel amusant zijn,' zei Fleur met een serene glimlach.
'Nou Ik kom niet meer bij!' snauwde Hermelien |
|
  |
 |
SeverusSnape
The Half-Blood Prince

Verdiend:
218 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 02, 2006 18:43 |
 |
Citaat: | En ook met de schoolarts die zei dat ik mijn ondergoed moest uitdoen zodat ze kon kijken wanneer ik ongeveer ongesteld zou worden.. Ja hallo dat is mijn eigen zaak dat gaat een schoolarts niet aan.. :S Maar het moest van der (was in de eerste niet op de basisschool maar toch..) Heb het geweigerd en toen kreeg ik straf |
Wat een onzin zeg. Je kan helemaal niet aan een naakt iemand zien wanneer iemand ongesteld wordt of niet. Dat is echt een heeeeele domme smoes.
In groep 8 moesten wij ons ook 1 voor 1 laten onderzoeken door de schoolarts, en ik heb gewoon geweigerd. Daar heb ik toen gelukkig geen straf voor gekregen. Maar het is echt te gek voor woorden dat jij dat wel moest doen, en toen je dat niet kreeg, straf kreeg. Schande. |
|
|
  |
 |
Dragongirl Leenz
7e jaars

Verdiend:
213 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 02, 2006 19:00 |
 |
Ik hoefte nooit te douchen op school en daar ben ik blij mee.
Maar ik had wel fisio en dan sta je daar tegenover zo'n mens dat zegt dat je je moet uitkleden...  |
|
|
  |
 |
Deatheaterstan
4e jaars

Verdiend:
55 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 03, 2006 17:07 |
 |
ik kon niet eens douchen op de basisschool.
maar op de middelbare school moest het. Maar eigenlijk deed niemand het dus is dat ff jammer voor de school dat ze douches hebben gekocht want volgens mij gebruikt niemand de douches |
_________________ GA 1 MEI NAAR HET HARRY POTTER KASTEEL IN NEWCASTLE !
Dan Radcliffe
Rupert Grint
Emma Watson
They're great |
|
  |
 |
Choco
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
70 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 08, 2006 17:30 |
 |
Ik hoefde gelukkig nooit te douchen op de basisschool, ook niet op de middelbare school, en ook niet bij hockey.
Ik vind dat je zelf mag weten of je jezelf naakt wil laten zien en dat hoeft niemand te beslissen.
Citaat: | En ook met de schoolarts die zei dat ik mijn ondergoed moest uitdoen zodat ze kon kijken wanneer ik ongeveer ongesteld zou worden.. Ja hallo dat is mijn eigen zaak dat gaat een schoolarts niet aan.. :S Maar het moest van der (was in de eerste niet op de basisschool maar toch..) Heb het geweigerd en toen kreeg ik straf |
Dat vind ik echt heel erg lullig. Dat is echt heel erg dom!
xx |
|
|
  |
 |
halfbloedboy
1e jaars

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 10, 2006 11:04 |
 |
bij ons moesten we ook douchen in groep 8 had ik er ook geen zin meer om tegaan douchen eigenlijk niemand toen moest iedereen die niet douchte nablijven toen douchte iedereen wel behalve ik en men beste vriend en we moesten toen ook nablijven dat slaat toch nergens op |
_________________ Torches blazed and sacred chants were praised,
As they start to cry, hands held to the sky.
In the night, the fires burning bright,
The ritual has begun, Satan's work is done.
666 the number of the beast.
Sacrifice is going on tonight. |
|
  |
 |
FireBolt428
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
185 Sikkels
Woonplaats: Maakt me niet uit, als het maar zo dicht mogelijk bij Laura is(L)(L)(L)(L)
|
Geplaatst:
Ma Jul 10, 2006 11:54 |
 |
ja mss wel, ik heb het nooit meegemaakt, op onze basisschool waren geen douches, denk ik, het is wel waar van die volwassenen die kinderen zomaar bevelen zich uit te kleden.. |
|
|
  |
 |
Wemelin
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 12, 2006 23:34 |
 |
Wij moesten ook douchen na de gymlessen. Ik en mijn vriendin begonnen ermee om niet meer te douchen maar tegenover de gymleraar wel te doen alsof, en langzamerhand begonnen er steeds meer klasgenootjes van mij het douchen te 'faken'. Ik heb er nooit zo tegenaan gekeken, dat het respectloos was, maar nu doe ik dat zeker. Helemaal gelijk  |
_________________ "Je bent de trouwe volgeling van Perkamentus, hé Potter?"
"Ja, inderdaad," zei Harry. "Ik ben blij dat dat duidelijk is." |
|
  |
 |
Skywalker
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
240 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 12, 2006 23:57 |
 |
Bij de schoolarts moesten wij wel broek enz. uittrekken. Broek en trui/vest dus. Ik vond 't niet erg hoor, volgens mij intresseerde het die vrouw toch geen zak of ik nu wel of niet iets aanhad... Ik zou wel weigeren als ik mn ondergoed uit moest doen xD Ik zou dat mens daar ter plekke uit gaan schelden zeg. |
  |
 |
Chris
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 13, 2006 0:07 |
 |
Ik ben zelf 3x van school gewisseld. De eerste school had geen douches, de tweede ... al sla je me dood.... de derde had wel douches. Op mijn derde school was douchen niet verplicht. Het werd wel aanbevolen maar verplicht was het zeker niet.
Ik durfde het zelf nooit. Ik had geen zin in allerlei opmerkingen over het een en ander. Verder vind ik dat eenieder vrij moet zijn om zelf te bepalen of hij/zij wil douchen. |
_________________ Gegroet. |
|
  |
 |
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
529 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 13, 2006 2:34 |
 |
SeverusSnape schreef: | Citaat: | En ook met de schoolarts die zei dat ik mijn ondergoed moest uitdoen zodat ze kon kijken wanneer ik ongeveer ongesteld zou worden.. Ja hallo dat is mijn eigen zaak dat gaat een schoolarts niet aan.. :S Maar het moest van der (was in de eerste niet op de basisschool maar toch..) Heb het geweigerd en toen kreeg ik straf |
Wat een onzin zeg. Je kan helemaal niet aan een naakt iemand zien wanneer iemand ongesteld wordt of niet. Dat is echt een heeeeele domme smoes.
In groep 8 moesten wij ons ook 1 voor 1 laten onderzoeken door de schoolarts, en ik heb gewoon geweigerd. Daar heb ik toen gelukkig geen straf voor gekregen. Maar het is echt te gek voor woorden dat jij dat wel moest doen, en toen je dat niet kreeg, straf kreeg. Schande. |
Bij ons moesten we bij de arts ( die ook voor de school werkt ) ons uitkleden om te kijken hoe ver we zitten in de puberteit. En die (vrouwelijke) arts taste aan onze... noujah. De meisjes zeiden dat die arts ook aan hen had gekomen op een bepaalde plaats. We hadden dat het eerst toen we 11 jaar waren en toen we 13 waren nog eens. In de streek waar wij wonen gebeurt dat om de twee jaar. De eerste keer was ik wel wat bang, maar de tweede keer was ik al gewend wat er ging gebeuren. Persoonlijk vind ik het onverantwoord dat ze daar aankomen, maar als ik zou geprotesteerd hebben zou ik hoogstwaarscheinlijk ook gestrafd worden. Dus wat doe je eraan??? |
_________________ See you in another life then, eh brother? |
|
  |
 |
Donya_07
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
70 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 13, 2006 11:06 |
 |
Op de basisschool moesten wij ook douchen. die douches waren niet zo supervies dus ik deed het af en toe.. maar soms ook gewoon niet..
En bij de schooldokter hoefden we gelukkig ons ondergoed niet uit te doen, want we moesten gelukkig alleen plaatjes aanwijzen hoever je al was.. |
_________________ Dønya_07's CREATIONS!!♥
*Take a look* |
|
  |
 |
Mariky
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
405 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 04, 2006 18:10 |
 |
Ik zit inmiddels in de tweede, maar toen ik nog op de basisschool zat moesten we ook altijd douchen. Ik had er niet zo'n probleem mee. Maar als je je schaamt voor je lichaam is het niet echt fijn als je je in je blootje moet vertonen.
Bij ons was het ook zo als je je handdoek was vergeten, moest je de handdoek van iemand anders lenen. Dat vond ik zelf best wel vies eigenlijk. Dan douche je een keertje niet. Dat is toch helemaal niet erg? Je kan altijd nog thuis douchen als je daar behoefte aan hebt.
Bij ons hadden we (gelukkig) geen schooldokter. Het lijkt me namelijk vreselijk om je uit te kleden en dat dat mens dan aan je gaat zitten ^^ |
  |
 |
Razor malfoy
1e jaars

Verdiend:
62 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 04, 2006 19:31 |
 |
jah ik had daar niet echt problemen mee maar ik werd ook niet gepest enzo..maar ik kan het wel begrijpen van kinderen die het niet durfen zich ervoor schamen..dus alltijd dan liet ik de douches gewoon afgaan zodat de leraar dacht dat we douchte xD...maar ik ben 1 x bij de schoolarts geweest.
gelukkig was het een vrouw en geen man dat lijkt me all helemaal ielw als een man aan je gaat lopen plukke xD |
_________________ the second youngest and darkest junior deatheater has returned from Azkaban to his master, Lord Voldemort |
|
  |
 |
Skay
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
356 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 04, 2006 20:05 |
 |
Op de basischool waren we verplicht te douchen
in groep 2 was het zelfs gemengd?!?!?!? en je had afdroogmoeders?!?!? gelukkig was mijn eigen moeder er!!!
op de hogere school hebben we een grote douche, maar ook een paar cabines , dus dat is handig. want hoeveel deo je ook spuit na de gymles. Op een gegeven moment ruiky de hele klas!!!
Ik heb gelukkig nooit zoiets met een schoolarts gehad. Was dat voor of na mijn tijd??? |
_________________ Your arrogance and conceit, your selfish disdain for the feelings of others made me realize that-"
*kicks Elizabeth away* "Ofcoarse I'll marry you, my own Mr. darcy!"
Je bent een genie Katara; een zwetend, stinkend genie! ~Taf |
|
  |
 |
|