Auteur |
Bericht |
dumbeldore
2e jaars

Verdiend:
37 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 02, 2007 21:25 |
 |
Heej iedereen.
Wie kent ze niet die populaire strip boeken van Spiderman die verfilmd zijn deze week is deel 3 in de bioscoop gekomen laat ik in het kort ff uitleggen waar het over gaat.
Spiderman (Peter) is een doodgewone jongen tot dat hij op een dag gebeten wordt door een spin en heel erg sterk wordt. Hij gebruikt zijn krachten om de straten van de stad waarin hij woont veilig te houden.
In deel 3 het nieuwste deel krijgt spiderman weer een paar vijande waaronder 1 ervan is: Zichzelf een hele mooie film! dat is me eigen reactie.
Hier kan je je eigen mening plaatsen of de 1. 2 en 3e deel van onze superheld  |
_________________ It was love. You see when dear sweet Lily Potter gave her life for her only son she provided the ultimate protection. I could not touch you. It was old magic, something I should have forseen.
Voldemort puts his hand on Harry's head and he screams.
Laatst aangepast door dumbeldore op Do Mei 03, 2007 0:27; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Jalf
The Musical Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 02, 2007 21:30 |
 |
Ik raad je aan even hier te kijken en je beginpost aan te passen, ander moet je topic gesloten worden. |
_________________ ...15/10/02.01/01/09...
...I'll miss ya... |
|
  |
 |
Donya_07
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
70 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 02, 2007 21:56 |
 |
Hi,
Ik geef m'n mening over deel 1 en 2, Deel 3 ben ik nog niet heengeweest.
Ik vond ze heel leuk, en ik heb ze allebei best vaak gezien. Film nummer 3 zal ik ook wel een keertje willen zien. Ik zie wel of ik hem in de bios ga kijken of gewoon op dvd. |
_________________ Dønya_07's CREATIONS!!♥
*Take a look* |
|
  |
 |
Yulia__*
1e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 02, 2007 23:10 |
 |
Film 1 en 2 vind ik hele goeie films, ik zou eigenlijk dinsdag naar deel 3 gaan, maar het was helemaal uitverkocht..Heel jammer, maar ik ga er absoluut heen! Weet zeker dat ie heel goed word. |
ЅΛЩ 4
--------(L)
''Now Bring
Me That
Horizon''♥ |
|
  |
 |
Wizardjuh
7e jaars

Verdiend:
108 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 03, 2007 17:13 |
 |
Offtopic: eigenlijk is het Spider-Man, met een streepje. Dat hebben ze expres zo gedaan, omdat het anders te veel op Supeman leek.
Ontopic: Ik ben er afgelopen dinsdag heen geweest.
SPOILERS! | [selecteer] Erg mooie film. Ik vond het wel grappig, dat Peter zich zo was aan het uitsloven, toen hij door de Symbioot werd 'bezeten'. Wel zielig dat Harry dood gaat. Maar daar staat tegenover dat Marko Flint/Sandman 'goed' wordt, al betwijfel ik of dat in eventuele volgende films een grote rol gaat spelen. Is het trouwens iemand opgevallen dat Dr. Connors zijn rechterarm nog steeds heeft?Klik [/selecteer] |
|
|
|
  |
 |
huffelpuf_girl
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
44 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 03, 2007 17:51 |
 |
De films van Spider-man vind ik wel leuk om eens naar te kijken. Niet dat ik een fan ben, maar ik ben wel lichtjes benieuwd naar de 3de film. Ik ga hem niet in de bioscoop gaan bekijken, want ik mag zelden zomaar naar de bioscoop. Het moet een film zijn die ik écht graag zou willen zien en Spider-man komt net niet in aanmerking daarvoor.
Mijn broer kijkt wel heel graag naar Spider-man, dus zo weet ik dat ik hem zal te zien krijgen op video of DVD  |
_________________ De dood is lichter dan een veer,
de plicht is zwaarder dan een berg.
- het Rad des Tijds - |
|
  |
 |
Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
364 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 03, 2007 18:13 |
 |
Ik vind Spiderman opzich al supercool, dus ik heb die 2 eerste delen al gezien he. Ik heb ze allemaal eens dubbel gezien omdat ze ook zo vaak op tv komen. Ik vind het echt supergaaf dat er nu een nieuwe Spiderman-film in de cinema is. Normaal gezien zou ik er zondag naar gaan kijken met een vriendin, maar ze was nog niet in de bioscoop dus zijn we maar naar een andere film gaan kijken. Wel jammer, want ik wil ze dolgraag zien. Dan maar een andere keer.^^ Deze film lijkt me vele cooler dan de vorige films omdat ze duisterder lijkt. |
_________________ If there's anything to say
If there's anything to do
If there's any other way
I'll do anything for you. |
|
  |
 |
Richard
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
111 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 03, 2007 18:44 |
 |
Eindelijk draait deze film in de bioscoop... [alhoewel ik er wel volgende week gelijk 3x naar toe wordt gesleept door neefjes en een vriend].
[4x naar dezelfde film kan vervelen... zeker met zo'n lange en vermoeiende film als Spider-Man 3]
Spider-Man 3 mag dan wel een flinke duit hebben gekost, echt veel beter dan zijn 2 voorgangers was de film helaas niet. Mede door de 4 slechterikken [Spidey zelf, Venom, Sandman en Goblin Jr.].
Teveel verschillende verhaallijnen die door elkaar heenliepen waardoor je het nog maar net kon bijhouden, en de film dus té overweldigend op je overkomt.
Niet dat de film slecht is, absoluut niet... Maar of het het succes van déze zomer wordt: Ik betwijfel het. Vooralsnog is Pirates III de grote winnaar, als je alle critici mag geloven.
Als je nog niet bent geweest.. ga er dan maar lekker voor zitten, want dit is de laaste film in deze opstelling. Tobey Maguire [Spider-Man] heeft al te kennen gegeven dat hij niet meer zal terugkeren voor 4-5-6... Regisseur Sam Raimi en actrice Kirsten Dunst [MJ Watson] gaven aan dat ze alleen terug zouden keren als Maguire dat ook zou doen. Helaas is dat spel dus over  |
|
|
  |
 |
freerk
1e jaars

Verdiend:
35 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 03, 2007 19:01 |
 |
ik heb spiderman 1 en 2 gezien en ik wil 3 in de bios gaan kijken.
ik heb 2 trailers gezien van spiderman 3 en die lijkt me egt uber masterlijk (vet cool).
lijkt me vooral cool te zien, hoe hij tegen harry vecht met Venom op zn pak . dat klinkt misschien wat hard, maar het lijkt me cool om te zien hoe hij word door venom . |
_________________ "If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic." House MD |
|
  |
 |
Richard
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
111 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 03, 2007 19:14 |
 |
freerk schreef: | ik heb spiderman 1 en 2 gezien en ik wil 3 in de bios gaan kijken.
ik heb 2 trailers gezien van spiderman 3 en die lijkt me egt uber masterlijk (vet cool).
lijkt me vooral cool te zien, hoe hij tegen harry vecht met Venom op zn pak . dat klinkt misschien wat hard, maar het lijkt me cool om te zien hoe hij word door venom . |
Er zit een verschil tussen de 'Black Spider-Man' [spider-man die wordt overgenomen door de symbiot] en 'Venom' [het symbiot op een andere manier ] |
|
|
  |
 |
Rylane
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
420 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 03, 2007 19:34 |
 |
Ik ben gisteravond naar de nieuwe Spider-man geweest. En ik moet toegeven dat het een hele goede film is.
De special effects zijn weer prachtig en ik vind ook dat er heel goed wordt geacteerd. Peter Parker is natuurlijk eigenlijk een lozer eerste klas en dat weet hij in deze film weer fantastisch neer te zetten.
Jah... en James Franco doet het natuurlijk geweldig als Harry Osborn. Ik ben verliefd.... Waarom val ik toch altijd op de Bad Guys? |
_________________ Johnny: 'Nobody puts Baby in a corner.' |
|
  |
 |
Wizardjuh
7e jaars

Verdiend:
108 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 03, 2007 21:14 |
 |
Helemaal vergeten mijn favo personages te posten!
Van de bad-guys zijn dat de Green Goblin en Doc Ock. De Green Goblin voor zijn glider, en hij wordt gewoon prachtig neergezet! Raar dat ik om dezelfde acteur in een deuk heb gelegen bij Mr. Bean's Holiday...
Doc Ock voor, natuurlijk, zijn robot tentakels. Erg handig, vier extra ledematen.
Verder vindt ik J.J. Jameson geweldig. Dat moet je maar kunnen, zo aan één stuk door schreeuwen. SPOILERS! | [selecteer] Vooral omdat ie nu op z'n bloeddruk moet letten. [/selecteer] |
|
|
|
  |
 |
Godric Griffoendor
6e jaars

Verdiend:
161 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mei 04, 2007 13:18 |
 |
Ik ga 1 deze dagen er naar toe yes heb er zin.
Spider-man is mijn favorite Marvel character.
Ik denk dat film 3 de best wordt van de 3 want er komen 3 super schurken in voor.
Ik ben ook benieuwt naar de game maar ik moet tot 10 mei w8en op game want ik wil hem voor de PS3 maar die is verzet naar 10 mei  |
_________________ Natalia Tena I Love You 4-ever
xxx-jes
Godric Griffoendor
About a boy
Natalia Tena (as Ellie): And stop telling strangers to shake their ass. |
|
  |
 |
karinpotter
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mei 05, 2007 20:07 |
 |
Ik ben wel naar de film geweest maar ik verraad niets over het complot van de film dus dit is geen spoiler.
Ik ben gisteren naar Spiderman 3 geweest en het is echt een aanrader. Hij is (vind ik) beter dan deel 1&2. Ik heb echt genoten en hij was ook heel spannend. Er was ook vee romantiek wat ik dus weer leuk vind Spiderman in zijn zwarte pak is echt evil Ik zou er echt naar toe gaan als je twijfelt! Trouwens Peter ziet er erg goed uit in dat Spiderman pak  |
|
|
  |
 |
suns
1e jaars

Verdiend:
68 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mei 06, 2007 15:27 |
 |
Ik ben ook laatst naar de film geweest.
Spidey in het zwart is echt vet.
Van de vijanden vond ik Sandman het coolst, omdat hij van alles met zand kan, Logisch. |
|
|
  |
 |
|