Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

 Wat vond je van... Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
watsonette
6e jaars
6e jaars


Verdiend: 42 Sikkels
Woonplaats: Ravenclaw Tower

watsonette is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Okt 03, 2006 20:39 Terug naar boven Sla dit bericht op

- omber : Ik had er héél erg anders voorgesteld ...
- Evanna Lynch : dat vind ik the perfect Luna Lovegood Smile
- the yule ball ( inrichting ) : zooo mooi precies zoals ik het me had voorgesteld héél erg beauty
- galage gewaden : Super mooi , Vooral de Jurk van Emma . Cool .. Maar de jurken Van de Twins Patil Nee Dank je
- Voldemort : Precies Zoals ik me had voorgesteld Rolling Eyes , hier ben ik goed over te spreken ... die make-up was echt speciaal
- Tiener James Potter : Lelijk Shocked en ik had james een beetje zoals Harry verwacht maar dan ietsie anders ...
- Tiener lily evers : Mwuah het haar , maar het gezicht nee niet echt ..




Profiel bekijkenStuur privébericht
Su Li
Dreuzel
Dreuzel


Verdiend: 48 Sikkels


Su Li is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Okt 04, 2006 18:22 Terug naar boven Sla dit bericht op

Wemelin schreef:
Goed vind ik:

Tonks' uiterlijk - Niet zoals ik me had voorgesteld, maar dat maakt haar look niet minder... Ik vind dat ze er erg origineel en leuk uitziet.

De galagewaden - Iedereen zag er erg mooi uit, met name Hermione. <3

Dobby - Precies zoals ik me had voorgesteld. Het uiterlijk, de stem, de persoonlijkheid... Geweldig gewoon ^^


Slecht vond ik eigenlijk alleen Moody's oog. Dat staat hierboven niet in het lijstje, maar de rest vond ik niet tegenvallen (ook niet bijzonder goed ofzo, hoor). Ik vond zijn oog er niet echt uitzien alsof er zoveel werk aan besteed was, ik vond het er zelfs uitzien alsof er bijna niks technisch aan was en het gewoon een soort lapje was... Dat ze er niks aan hoefden te veranderen met de pc, bedoel ik dus.


Charlie says; Zeker niet alles staat in dat lijstje. Dat lijstje is er alleen maar om een idee te geven waarover je het kan hebben


Ja, inderdaad, Moody's oog was echt slecht. Zo vastgebonden aan zijn hoofd. Maar verder vond ik de films echt goed!! Enkel de draak uit de vuurbeker had ik me heel anders voorgesteld.





_________________
Ze zweeg even en zei toen nuchter: 'Ik vind je er kerngezond uitzien, Potter, dus neem me niet kwalijk dat ik je vandaag gewoon huiswerk geef. Mocht je onverwacht doodgaan, dan hoef je het niet in te leveren.'
Profiel bekijkenStuur privébericht
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Godric's Hollow

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Okt 04, 2006 18:24 Terug naar boven Sla dit bericht op

Sommigen hebben over dat oog maar hallo hoe wou jij dat dan doen? Het moet wel zo. Je kan je eigen oog er namelijk niet uitdoen en daar zo'n neppe glazen oog in doen. Ik vind dat het nogal aardig goed gedaan is...

Ik vind dat iedereen heel goed gecast is voor deze film. Echt heel goed. Voornamelijk Evanna als Luna Lovegood.. love





_________________
[list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u]
Profiel bekijkenStuur privébericht
Bee
Oude Forumnaam: Super Mean Duiveltje Schoolkampioen
Schoolkampioen


Verdiend: 503 Sikkels
Woonplaats: Het verleden

Bee is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Okt 04, 2006 18:57 Terug naar boven Sla dit bericht op

Witch_Eva schreef:
Sommigen hebben over dat oog maar hallo hoe wou jij dat dan doen? Het moet wel zo. Je kan je eigen oog er namelijk niet uitdoen en daar zo'n neppe glazen oog in doen. Ik vind dat het nogal aardig goed gedaan is...

Er zijn mensen die hun ogen zo uit hun kassen kunnen doen voor 90-95%
dat is echt wel eng om te zien, zeker als ze er mee draaien.
Ik zoek naar zo een filmpje maar vind het nu niet.
Dat doet me altijd aan het oog van dolleman denken.


Image





_________________
Orde is een genoegen van het verstand, wanorde is het genot van de fantasie.
Paul Claudel

_________________

Ravenklauw!
Profiel bekijkenStuur privébericht
Chaja-girl
3e jaars
3e jaars


Verdiend: 223 Sikkels


Chaja-girl is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Okt 04, 2006 20:58 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ieuw, dat vind ik er dus echt eng uitzien...! maja, dan zou die dolleman het ook met 1 oog moeten kunnen doen..,. Laughing Whaha, kzie het al voor me!




Profiel bekijkenStuur privébericht
Hummol
Oude Forumnaam: HPwurm Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar


Verdiend: 424 Sikkels


Hummol is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Okt 07, 2006 16:40 Terug naar boven Sla dit bericht op


- Dooddoeners Ze waren goed. Ja, niet helemaal eng of zo, maar ik had hen wel zo verwacht. Jammer is altijd dat de sfeer die in de boeken beschreven wordt niet helemaal overkomt in de film. Dit had ik namelijk bij de DD.
- Scheurbek Lief ^^ Echt een schattig beest en heel erg geloofwaardig. Was dit niet het eerste 'neppe' beest in HP? Ik vond 'm lief en goed. Volgens mij is het erg moeilijk om zo een beest te maken. Leuk hoor!
- Weerwolf Ja, ging wel. Niet erg overtuigend en zeker anders dan ik me voorgesteld had, maar hij was niet te nep of zo en ik stoorde me er ook niet aan.
- Dobby Iehwl! Sorry, maar Dobby was zo super anders dan in mijn gedachten en Harry keek hem ook totaal niet aan en zo. Nah! Vond 'm niet zo mooi en geloofwaardig. Sorry.
- Basilisk Beetje glibberig, hea! Maar, wel leuk hoor. Er zijn betere stukken maar zo een belangrijk en groot beest is moeilijk om goed te maken en ze hebben het toch wel goed gedaan. Alleen, om mij bang te maken hebben ze toch nog wel wat te verbeteren.
- Galagewaden Jaaaah! Super Super! Vooral Ron ^^ Oetiepoetie Ronnie ^^ Leuk, ik kan ze niet allemaal meer herinneren en heb ook niet zo een zin om de film weer op te zoeken, maar in mijn gedachten waren ze mooi. Ohja, wat me wel op valt is dat ze niet echt Hogwarts-achtig waren. Beetje jammer. En dat Hermione's galagewaad zo ontzettend vaak getekend en zo is dat het een beetje saai wordt!
- Uiterlijk Tops/Tonks Oei! Er zijn nog maar een paar foto's van bekend, maar de kleren, de uitdrukking en het haar zijn erg leuk. De kleur haar is wel meer paars dan roze, maar de Tonks in eigen persoon is zeker leuk geworden. I want HP!!
- Omber Mmm, eerst was ik niet zo enthausiast eerlijk gezegd. Ze lijkt weer niet op mijn beeld van Omber en ziet er te lief uit en helemaal niet padachtig of afschuwelijk lievig.. Mjah! Opzich kan haar acteer werk haar nog wel verbeteren ^^







_________________
Men are stupid.

I'm with you so far..


xD
Profiel bekijkenStuur privébericht
Wizardjuh
7e jaars
7e jaars


Verdiend: 108 Sikkels


Wizardjuh is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Okt 13, 2006 17:37 Terug naar boven Sla dit bericht op

Dooddoeners: Ik vond ze erg goed uitzien! Zelf had ik meer andere maskers verwacht (ongeveer zoals op de LEGO-poppetjes), maar toch wel mooi.
Scheurbek: Precies zoals ik me een Hippogrief voorstelde!
Weerwolf: Ik had meer een heel harig, rechtoplopend monster met gescheurde kleertjes aan verwacht, maar toch wel mooi.
Dobby: Ik kan me geen betere huis-elf indenken.
Basilisk: Gewoon een grote slang, en je hebt een Basilisk, dacht ik. En zo was het in de film dus ook.
Galagewaden: Ik vond ze erg mooi. Vooral dat van die van Klammfels.
Omber: Padachtig, klein, en ziet er onschuldig uit. Precies Omber!
Uiterlijk Tops/Tonks: Als Harry en Sirius naar de stamboom kijken, zegt Sirius dan Top's moeder Andromeda zijn lievelingsnicht was. Dus Andromeda zou ongeveer zo oud zijn als Sirius. Dan vind ik Tops er ouder uitzien dan ik haar me voorstelde. Bovendien verwachtte ik ROZE haar wat recht omhoog stak (dan natuurlijk niet zo lang). Niet zo goed dus, maar dat vind ik.

Grtz,
Wizardjuh




Profiel bekijkenStuur privébericht
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Godric's Hollow

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Okt 13, 2006 17:42 Terug naar boven Sla dit bericht op

@Wizardjuh Tonks' leeftijd is helemaal goed hoor. Tonks is 21/22 in het boek en zo oud is Natalia ook die haar speelt... Dus in principe is dat wel goed gedaan..





_________________
[list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u]
Profiel bekijkenStuur privébericht
Wemelin
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar


Verdiend: 47 Sikkels
Woonplaats: HParadise

Wemelin is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Okt 13, 2006 20:06 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik snap wel wat Wizardjuh bedoelt... Ikzelf vind ook dat Tonks (ik heb maar één foto van d'r gezien en dat was een hele vlugge dus ik denk niet echt dat ik al een oordeel kan vellen) er ouder uitziet dan 21/22... Ik had echt zo'n P!nk type verwacht maar dan iets minder punk en geen sekssymbool Razz

Maarja verder vind ik dat Tonks er erg leuk uit ziet... Ik vind haar haar een beetje neppig, iets te paars, maar dat is misschien maar in één scéne ofzo, aangezien ze het steeds veranderd. Ik denk dat Tonks samen met Luna mijn favo personages worden in de vijfde film. En Umbridge mijn minst favoriete -.-





_________________
"Je bent de trouwe volgeling van Perkamentus, hé Potter?"

"Ja, inderdaad," zei Harry. "Ik ben blij dat dat duidelijk is."
Profiel bekijkenStuur privébericht
Sacha
Oude Forumnaam: Fred Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar


Verdiend: 52 Sikkels
Woonplaats: Oceanic 815

Sacha is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Okt 21, 2006 22:20 Terug naar boven Sla dit bericht op

Dooddoeners: Heel goed vond ik ze met de maskers en ook wel wat grappig met die punt hoedjes Razz
Scheurbek: Erg goed gedaan ook al zag je erg dat het computer-gemaakt is.
Weerwolf: Deze vond ik best slecht gedaan het leek meer op een naakt mens met een gek misvormt gezicht vond ik. Ik heb ik films betere weerwolven gezien.
Uiterlijk Tops/Tonks: Ik vind haar uiterlijk (die ik op de foto's heb gezien) wel cool. De kleding stijl vind ik goed uitgekozen en haar haar is ook stoer.
Omber: Vind ik slecht. Ze ziet er veelste aardig uit. Ik had haar meer als een bitch verwacht net als Rita, maar nu ziet het er als zo'n bijna-omatje uit. Verder had ik haar kleding ook anders verwacht, maar misschien valt het in de film nog wel mee.





_________________
Matthew Fox <33333
Profiel bekijkenStuur privébericht
erikjah
1e jaars
1e jaars


Verdiend: 45 Sikkels
Woonplaats: I am wherever you think I am

erikjah is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Nov 13, 2006 15:27 Terug naar boven Sla dit bericht op

- Dooddoeners: ik vond ze echt vet!!
- Scheurbek: die vond ik er heel mooi uitzien..
- Weerwolf: de weerwolf vond ik een beetje nep.. hij was zo mager..
- Dobby: perfect.. mijn complimenten!
- Basilisk: die vond ik ook best goed gelukt
- Galagewaden: ik vond ze allemaal goed, vooral die van Ron en Hermione
- Andere fabeldieren: centauren vond ik vet.. voor de rest waren er niet echt fabeldieren ofwel?
- Uiterlijk Tops/Tonks: ik weet niet meer hoe ze eruit ziet, maar toen ik een foto van haar zag vond ik haar wel goed voor de rol.. dat weet ik wel nog Smile





_________________
'That's right', said Malfoy. 'But she said you were just going for a drink, you'd be back.'
'I certainly did have a drink... and I came back... after a fashion'

fanfic: http://www.harrypotterforum.nl/hpf1/viewtopic.php?t=7144
Profiel bekijkenStuur privébericht
WizardRA
5e jaars
5e jaars


Verdiend: 67 Sikkels


WizardRA is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Dec 17, 2006 12:24 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik zal vertellen wat ik er van vond:

- Dooddoeners
Ik had ze me heel anders voorgesteld, niet met gouden maskers en van die hoge puntcapuchonnen. Misschien heb je wel eens Lord of the Rings gezien (vast wel) en ken je de Nazgul, zo had ik ze meer verwacht.

- Scheurbek
Hij ziet er precies zo uit als ik me had voorgesteld, hij lijkt ook heel erg op de afbeelding, die op de Nederlandse kaft staat.

- Weerwolf
Zijn hoofd zag er in mijn verbeelding net zo uit als in film 3, maar de rest van zijn romp, nee. Ik dacht dat hij wat behaarder zou zijn. Hij was ook minder eng dan ik had verwacht.

- Dobby
Dobby zag er ongeveer hetzelfde uit als in mijn gedachten. Alleen dacht ik dat zijn oren iets minder groot zouden zijn, verder was hij wel goed.

- Basilisk
Hij leek meer op een vis vond ik met scherpe tanden, niet zoals ik het me had voorgesteld, maar hij was wel angstaanjagender.

- Galagewaden
Die van Ron was wel grappig, die van Harry zag er erg normaal uit. Moest Hermeliens jurk trouwens niet blauw zijn?

- Andere fabeldieren
De meermensen waren veel groener dan ik ze me had voorgesteld en veel lelijker.

- Tops
Ik heb haar volgens mij wel gezien, maar kan het me niet goed herinneren.

- Lupos
Lupos had in het boek toch grijs haar en een bril? In de film had hij net bruin haar zonder bril. Dat was wel beter vond ik.




Profiel bekijkenStuur privébericht
Hummol
Oude Forumnaam: HPwurm Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar


Verdiend: 424 Sikkels


Hummol is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Dec 17, 2006 15:49 Terug naar boven Sla dit bericht op

WizardRA schreef:
Ik zal vertellen wat ik er van vond:

- Dooddoeners
Ik had ze me heel anders voorgesteld, niet met gouden maskers en van die hoge puntcapuchonnen. Misschien heb je wel eens Lord of the Rings gezien (vast wel) en ken je de Nazgul, zo had ik ze meer verwacht.


Ja, idd. Ik dacht ook aan de Nazgul. Maar, heb je de foto's van OotP al gekeken? Want daarin zie je weer twee verschillende maskers en ook deze zijn weer heel apart. Ik zal er verder niet op door gaan, maar de DE waren niet helemaal zoals ik me het had voorgesteld. Hun gedrag en rest van hun kleding trouwens wel, maar de maskers niet echt. Maakt voor de rest ook niet echt uit, maargoed.





_________________
Men are stupid.

I'm with you so far..


xD
Profiel bekijkenStuur privébericht
Changetje
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: mid winter

Changetje is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Dec 17, 2006 16:44 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hummol schreef:
WizardRA schreef:
Ik zal vertellen wat ik er van vond:

- Dooddoeners
Ik had ze me heel anders voorgesteld, niet met gouden maskers en van die hoge puntcapuchonnen. Misschien heb je wel eens Lord of the Rings gezien (vast wel) en ken je de Nazgul, zo had ik ze meer verwacht.


Ja, idd. Ik dacht ook aan de Nazgul. Maar, heb je de foto's van OotP al gekeken? Want daarin zie je weer twee verschillende maskers en ook deze zijn weer heel apart. Ik zal er verder niet op door gaan, maar de DE waren niet helemaal zoals ik me het had voorgesteld. Hun gedrag en rest van hun kleding trouwens wel, maar de maskers niet echt. Maakt voor de rest ook niet echt uit, maargoed.


Ja, ik had inderdaad ook aan Nazgûl gedacht. Lange zwarte kleden met grote kappen en dan niet met van die puntjes ^^ Die deden me nogal aan de Klu-Klux-Clan [schrijf je dat zo?] denken, maar misschien was dat ook de bedoeling xD
En die maskers had ik gewoon al witte verwacht, met alleen gaten voor de ogen ^^'' Maar die nieuwe uit OotP vind ik wel erg gaaf, doet me een beetje denken aan Jugendstil ^^

Scheurbek; Die vond ik echt heel goed gemaakt ^^ Heel overtuigend en het is gewoon een lief beest.
Weerwolf; Mwah ging wel. Ik vond het zo vreemd dat ie op twee poten liep xD
Dobby; Jaaaa, ik lieft Dobby ^^ Het is zo’n schattig ding. Best wel zoals ik me hem voorstelde inderdaad.
Basilisk; Best goed voor een tweede film en lekker angstaanjagend. Ik weet nog dat hij in mijn gedachten er erg lachwekkend uitzag, dus good job on this *nods*
Galagewaden; Eh nee, niet echt. Ik vond die van Harry er wel leuk uitzien, die van Ron vond ik nogal…walgelijk xD Ok, ik weet dat het zo beschreven wordt, maar ik had hem heel anders verwacht. En die van Hermelien vond ik wel heel mooi trouwens, maar ik wilde hem zo graag blauw xP
Omber; Is het erg dat ze me aan Verdonk doet denken? [a] Lol. Anyway, ik vind haar wel goed voor een Omber :3





_________________
there’s no way to stop what comes falling
Profiel bekijkenStuur privébericht
WizardRA
5e jaars
5e jaars


Verdiend: 67 Sikkels


WizardRA is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Dec 22, 2006 18:39 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hummol schreef:
WizardRA schreef:
Ik zal vertellen wat ik er van vond:

- Dooddoeners
Ik had ze me heel anders voorgesteld, niet met gouden maskers en van die hoge puntcapuchonnen. Misschien heb je wel eens Lord of the Rings gezien (vast wel) en ken je de Nazgul, zo had ik ze meer verwacht.


Ja, idd. Ik dacht ook aan de Nazgul. Maar, heb je de foto's van OotP al gekeken? Want daarin zie je weer twee verschillende maskers en ook deze zijn weer heel apart. Ik zal er verder niet op door gaan, maar de DE waren niet helemaal zoals ik me het had voorgesteld. Hun gedrag en rest van hun kleding trouwens wel, maar de maskers niet echt. Maakt voor de rest ook niet echt uit, maargoed.

Ja, die heb ik gezien. Ik vind ze wel lauw ofzo, maar nog steeds ziet het er gewoon niet zo uit als in mijn verbeelding.




Profiel bekijkenStuur privébericht
Berichten van afgelopen:      


 Ga naar:   


Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum



Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Tijden zijn in GMT + 1 uur :: Disclaimer