Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Fanfiction Reageertopic (4) Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Idril
Oude Forumnaam: Mrs Idril Greenleaf The First Aid Mod
The First Aid Mod

Verdiend: 90 Sikkels

Idril is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Mei 27, 2006 17:03 Terug naar boven Sla dit bericht op

Dit is het Fanfiction reageer topic. Hier mag je reageren op verhalen van anderen, want dat is in het verhaal zelf niet toegestaan (om het overzichtelijk te houden).

Tot nu toe werd er meestal goed gereageerd. Let erop dat je je berichtje niet te kort maakt en er echt iets nuttigs inzet! Let er ook op dat dit GEEN discussietopic is! Als je het met iemand niet eens bent laat je dit prive aan hem of haar weten!

De REGELS voor het reageren:

- Geen reclame voor je eigen Fan Fic
- Geen grof taalgebruik
- Niet beledigen
- Negatieve feedback mag, maar breng het op een nette manier
- Geef argumenten

Hou het overzichtelijk en zet in je post:

De titel:
De auteur:

Reactie:

De link naar de laatste bladzijde van het vorige reageertopic is hier

Bedankt voor 5 geweldige jaren.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Kirssy
Oude Forumnaam: Katie Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 0 Sikkels

Kirssy is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Mei 27, 2006 17:38 Terug naar boven Sla dit bericht op

De titel: Twee Werelden Vervlochten
De auteur: Ilsje

Reactie: Wauw! Ik heb net je eerste hoofdstuk gelezen en het is echt super. De proloog vond ik ook erg goed, het nodigt meteen al uit tot lezen. Je hebt een fijne schrijfstijl, bij sommige mensen is het verhaal nog zo leuk, maar haak je af omdat het niet te lezen is. Jouw verhaal is duidelijk, geen (weinig iig) spellingsfouten, en normale zinnen.
Het verhaal wordt denk ik ook heel leuk, kan niet wachten op hst. 2!

Liefs,
Katie

tea
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 52 Sikkels

tea is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Mei 27, 2006 18:06 Terug naar boven Sla dit bericht op

Titel: Cleantha
Auteur: SlytherinPride

Reactie:
Echt een waanzinnig goed verhaal! je schrijft heel leuk en het is fijn om te lezen. Je hebt humor en ik kan me goed inleven in haar situatie! je beschrijft haar karakter goed en houdt het ook zo! Sommige mensen doen dat helemaal niet, maar ik dwaal af.
Het is een orgineel idee en goed uitgewerkt ook! Er zitten weinig tot geen grammatica en spellingsfouten in en je beschrijft niet alleen het karakter goed, maar ook de gevoelens!
Ik heb alleen één toevoeging, gebruik het woordje 'en' niet achter een komma, alleen als het zinsdeel dat tussen de komma staat een bijzin is en dat de zin na de komma verder gaat Wink .
Ga echt snel verder met schrijven want ik kan niet wachten wat er nu gaat gebeuren! het is duidelijk: I Love Your Story!!

Liefs Tea!!

Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 45 Sikkels

HP_tessa is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Mei 27, 2006 18:52 Terug naar boven Sla dit bericht op

De titel: ~The Diary Of Lily~..
De auteur: Aradia

Reactie: Het is zo'n mooi verhaal, Lily's gevoelens worden zo goed beschreven, en het laatste stukje.. Ik zou me zo schamen als iemand dat bij mijn zou doen voor mijn ouders! ik vind het echt geweldig! Ga zo verder.. Very Happy

De titel: The Not So Happily Ever After..
De auteur: Angel_Dracogirly

Reactie: ik lees het verhaal al vanaf bijna het begin dat je begon te posten, het is een van de enige verhalen die niet over Lily&James gaan die ik mooi vind, het is geweldig, ik was al bang dat het zo zou eindigen, maar ik ben blij te horen dat er een vervolg op komt Very Happy Happily Ever After.. Dat veraad al een beetje waar het naartoe gaat Wink Maargoed ook ik hou niet van verhalen die slecht aflopen!!

De titel: Cheat
De auteur: Assie

Reactie: Het is echt een geweldig verhaal! een van de beste die ik ooit heb gelezen, op Engelse verhalen na dan Wink Je/Jullie schrijven zo goed, maar het is zwak van Lily dat ze wegrent, ik had die Kim zo'n mep verkocht, Dat ze er tot het einde van het jaar last van had gehad!! Maarja dat is altijd in verhalen, als meisjes hun vriendje betrappen dat ze wegrennen, ik had het niet gedaan Twisted Evil

De titel: Afraid To Love
De auteur: Tessa Tinkels

Reactie: Het is heel goed, maar de laatste tijd heeft ze niet meer gepost, niet op deze site en op andere site's ook niet waar het verhaal staat, verder is het super Smile Als ik moest kiezen tussen de drie als jongen, had ik het meisje gekozen, en ik denk dat James dat ook doet.. Het verhaal is opzicht best goed, maar je stelt het wel lang uit voordat James Lily kust..

De titel: Love is just strange
De auteur: -~Hermelien~-

Reactie: Ik vond het een heel goed verhaal, maar om het ineens zo aftekappen met dat ze ineens 2 jaar verder zijn, vond ik niet leuk:(.. ik keek er elke keer weer naar uit om het volgende stuk te lezen, we weten niet eens wat het is geworden tussen Sirius en Kimberly..
Je had gewoon door moeten schrijven Sad ik vond het echt een super goed verhaal..

De titel: Lily & James, sitting in a tree..
De auteur: Miranda

Reactie: Het is waarschijnlijk een van de eerste verhalen die ik heb gelezen toen ik deze site ondekte, laatste stuk is gepost op 26 juli 2004 Wink haha Very Happy maar toch vind ik het een geweldig verhaal, echt heel leuk!!

Hummol
Oude Forumnaam: HPwurm Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 424 Sikkels

Hummol is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Mei 27, 2006 19:19 Terug naar boven Sla dit bericht op

Titel: Lose is All.
Auteur: Jihy

Reactie: Yeah! Geweldig mooi. Een mysterieus en gedetailleerd verhaal. Onbekende achtergronden en flashbacken maken het een super spannend verhaal. Wat je in het laatste hoofdstuk beschreven hebt is echt zo goed verzonnen. Ik hoop altijd maar dat het niet echt is. Ik weet niet hoe je het voor elkaar krijgt maar het komt herkenbaar en duidelijk over. Het is goed leesbaar en je schrijft in een lekker kleurtje. Ook de meerder alinea's en afwisseling van plaatsen zijn heerlijk. Ik kan het je niet verbeteren. Blijf volhouden! Ik geniet van elk nieuw stukje.

Liefs,
Cathy

I'm with you so far..

xD
Potterfreaky
Oude Forumnaam: potterfreaky Harry's secret lover
Harry's secret lover

Potterfreaky is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Mei 27, 2006 20:50 Terug naar boven Sla dit bericht op

titel: What lies beneath my eyes
Auteur: Child of the other side
Reactie:
Je verhaal heeft me gegrepen! Het is spannend, niet voorspelbaar en heeft diepgang; Nic zal toch wel familie zijn van Draco, anders is hun speciale band toch niet uitteleggen aangezien je zelf al aangaf dat we er niks achter moeten zoeken. Ik vind het heel knap dat je je verhaal zo goed tussen de feiten van boek 6 hebt weten door te schrijven,ben erg benieuwd hoe het afloopt. Wat ik soms lastig vind, is dat je altijd de ik-vorm gebruikt, ook als je vanuit een ander persoon dan Nic schrijft, dat is verwarrend, mijn tip zou zijn: schrijf het er even boven tussen haakjes.

Angel Naamloos
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 46 Sikkels

Angel Naamloos is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Mei 27, 2006 21:23 Terug naar boven Sla dit bericht op

Titel: Vandaag is niet Morgen
Auter: Reflex

Reactie:

Je begint goed, je maakt mensen nieuwsgierig. Alleen ik kan nergens een beschrijving van Ralph of Joanna vinden. Misschien moet je daar wat werken. Ik zal je verhaal verder volgen. Ik ben erg nieuwsgierig naar het vervolg.

Angels Current Status:
I APOLLIGIZE!
Ilsje
2e jaars
2e jaars

Ilsje is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Mei 28, 2006 10:20 Terug naar boven Sla dit bericht op

Titel: Ketenvuur
Auteur: Xilonax

Reactie: Ik volg je verhaal al een tijd en ik vind het geweldig! Je moet echt door blijven schrijven hoor!
Je manier van schrijven is heel boeiend, je wil perse door blijven lezen. Je beschrijft de personages heel mooi IC, dat vind ik knap, ik heb daar zelf moeite mee.
Dus al met al, mijn complimenten en ik wacht met smart op het volgende hoofdstuk!

-----------------------------------------------------------------------------------
Titel: Just Like Heaven
Auteur: Dracogirly

Reactie: Geweldig, dat is het enige wat ik ervan kan zeggen. Ik ben helemaal fan van die film en nu ook van jouw verhaal.
Ik weet dat je het druk hebt met school enzo, maar ik hoop toch dat je met een regelmaat door blijft posten. Ik kan iedere keer niet wachten tot je een nieuw stuk post!

Lily_Jet
Dreuzel
Dreuzel

Lily_Jet is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Mei 28, 2006 16:35 Terug naar boven Sla dit bericht op

Titel: Topsecret
Auteur: Savan Radcliffe
Reactie: Ik blijf het echt een heel leuk verhaal vinden!
Helemaal nu we [ongeveer..?] achter haar geheim zijn gekomen...
Een Zwarts...XD

Mja, die enters nog hè.. Je kan echt véél beter meer enters gebruiken, want echt fijn leest dit niet. En het ziet er ook niet mooi uit.

Dus..helemaal geweldig verhaal, behalve dat ene dingetje!

2e jaars
2e jaars

edana is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Mei 28, 2006 16:41 Terug naar boven Sla dit bericht op

titel: Topsecret
door: Savan Radcliffe
reactie: ik hoorde van Aradia dat het een goed verhaal was en ze had gelijk Very Happy je verhaal is echt onwijs goed...
en je moet zeker heel erg snel doorschrijven..Very Happy

en wat Lily_Jet klopt wel. je moet meer enters gebruiken en het leest erg moeilijk met die kleur... maar verder is hij echt onwijs goed Very Happy

Rock Girl
4e jaars
4e jaars

Rock Girl is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Mei 28, 2006 17:12 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mening: Vorige keer ben ik vergeten een reactie te geven, forgive me..
Want ik vind je verhaal echt goed, dat we er nu achter komen dat ze een zwarts is vond ik een verrassing..super!

En eigenlijk netzoals de vorige 2posters boven mij zeiden, Enters..[wat ben ik toch weer orgineel..^^''] ik lees nu soms over dingen heen, en dat moet natuurlijk niet..x)

Keep going!

x Tessa

Kanawa Noi Koto No Ni
Without wishes, things won't happen...♥
Aradia
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 87 Sikkels

Aradia is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Mei 28, 2006 17:12 Terug naar boven Sla dit bericht op

Reactie: Savan,, I lOve yOur stOry!! Je hebt nog een fan te pakken Razz
Echt,, zo'n stoer verhaal..!! Cool Post je snel meer?? [A]
Tja,, het enige minpuntje dat ik dan nog heb is dat je wel wat meer mag enteren,, en in de zinnen meer punten moet gebruiken Wink,, maar verder echt hele maal TOP Razz..!!

Harry's secret lover

Potterfreaky is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Mei 28, 2006 22:44 Terug naar boven Sla dit bericht op

titel: just like heaven
auteur: dracogirly
reactie:
Ik ben fan van jouw verhalen, je schrijft lekker soepel.
Je laatste hoofdstuk was hilarisch, vooral op het eind toen Harry als een wilde in zijn bord zat te prikken echt heel grappig! Ben echt beniewd of Draco nou doodgaat of niet. Ik vind het knap zoals je de ship draco/ harry subtiel weet te houden, het is geloofwaardig.

titel: Harry Potter deel 7: rare wendingen
auteur: FoXeR LaDy
Reactie:
Sorry maar ik vond je laatste hoofdstuk nogal droog, het was niet spannend en de gebeurtenissen volgden elkaar nogal snel op. Probeer de omgeving en de gevoelens wat meer te beschrijven, bouw een spanning op en stop op het juiste moment. Soms moet je ook wat meer op je spelling letten. succes

Ailey
Oude Forumnaam: Kariny Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 577 Sikkels

Ailey is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Mei 29, 2006 14:06 Terug naar boven Sla dit bericht op

Titel: Lose it All.
Auteur: Jihy

Reactie: Ik heb net zo'n 5 chapters gelezen en het verveelde me totaal niet. Het is nog steeds heel erg mooi beschreven en het laat je ook steeds door lezen. Ook gebeuren er veel onverwachtse dingen waardoor je meteen weer wilt weten wat er verder gebeurd.
Ik hoop dat je door gaat met je Fan-fic want hij is nog steeds heel erg goed!

17.04.05 ~ 31.12.08
Kirssy
Oude Forumnaam: Katie Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Kirssy is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Mei 29, 2006 17:20 Terug naar boven Sla dit bericht op

De titel: Twee werelden vervlochten
De auteur: Ilsje

Reactie: Hier weer je trouwe fan. Razz Ik vind je verhaal echt super, heb net het nieuwe stukje gelezen. Niets op aan te merken, nouja één puntje misschien, hij was zo kort. Twisted Evil Het is echt een spannend verhaal, ik heb het idee dat we nu bij het punt van de proloog beland zijn, maar ik kan het natuurlijk mis hebben. Wink
Ik zit echt in spanning te wachten op het volgende hoofdstuk, schijf please snel door. Very Happy

Liefs en veel succes,
Katie

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp