Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Woont jouw familie ook ver weg? Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Poll :: hoe ver wonen jou opa en oma

om de hoek
5%
 5%  [ 11 ]
in het zelfde dorp
15%
 15%  [ 31 ]
in de zelfde provincie
29%
 29%  [ 59 ]
aan de andere kant van nederland
24%
 24%  [ 49 ]
in het buitenland
24%
 24%  [ 49 ]
Totaal aantal stemmen : 199

Auteur Bericht
pinkie87
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 45 Sikkels

pinkie87 is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Jan 02, 2005 20:01 Terug naar boven Sla dit bericht op

hoi hoi

ja heb jullie een vraag

woont jou familie ook zo ver weg
want ik woon in anna paulowna dat ligt onder den helder in noord holland maar mijn hele familie woont in tilburg en omstreek daar

dat is heel lastig met kerst sinterklaas pasen enz.

maar ik dat bij jullie ook zo dat wil ik wel weten

p.s mijn ouders komen alle 2 uit tilburg maar ike niet

p.s.s heb ook nog een oom in amerika wonen

Profiel bekijkenStuur privébericht
full moon girlie
Dreuzel
Dreuzel

full moon girlie is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Jan 02, 2005 20:10 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mijn oma woont in Houten..niet al te ver weg dus Razz
En een tante en oom in Limburg
Ik heb verder ook nog een oom (+ tante en 3 neefjes) in Amerika wonen, en een aantal achterneven in Australië.

Bright Moon
4e jaars
4e jaars

Bright Moon is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Jan 02, 2005 20:15 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mijn oma en opa (ouders van mama) wonen naast ons, in de tuin is er een poortje naar hen, we hebben dus ontzettend veel contact met hen Very Happy
De broer en zus van mijn mama wonen ook in Torhout, hier niet zo ver vandaan.

Papa's familie woont voornamelijk in Brugge, maar dat is ook niet echt ver, daar hebben we niet echt veel contact mee.

Ik woon bij mijn moeder, dus jah.. vier altijd feest bij haar familie. (hele kleine familie)

pinkie87
Dreuzel
Dreuzel

pinkie87 is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Jan 02, 2005 20:15 Terug naar boven Sla dit bericht op

als ik mijn achter neven en nichten er bij moet nemen heb ik over de hele wereld wel zitten
want die oom in amerika had een vrouw uit caneda en daar wonen er dus nog een paar
dan nog eh paar achterneven daar nog zitten in amerika dus ja
zo kan ik het ook wel heel ver op noemen Very Happy

Vivica
Oude Forumnaam: vivica Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend: 0 Sikkels

Vivica is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jan 02, 2005 20:22 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mijn familie woond verspreid over heel nederland, maar het meeste wel in Noord-Holland.
Achternichten en neven van mijn vaders kant ken in niet eens(hij kent niet eens al zijn neven en nichten, zo groot is dioe familie) dus weet ik ook niet waar die wonen, zal wel ergens rond alkmaar en oudorp zijn.
Maar omdat het twee uur rijden is betekend nog niet dat je niet zulk goed contact met ze hebt! met sommige tantes/neven nichten whatever heb ik meer contact dan met anderen twerwijl ze verder wonden dan anderen.

Laatst aangepast door Vivica op Zo Jan 02, 2005 20:23; in totaal 1 keer bewerkt
Lyz
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 27 Sikkels

Lyz is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jan 02, 2005 20:22 Terug naar boven Sla dit bericht op

nou, mn nichtje, neefje, oom en tante wonen in rotterdam, kdenk hemelsbreed 3 kilometer van mij af, maar mn oma woont in maastricht (net als mn oom) en mn andere oma woont in den haag (ook neit zo heel ver weg) en mn andere nichtje neef neefje oom en tante wonen in houten (noordbrabant) dus we wonen lekker verspreid Wink

Missy
Ex-MadMaster
Ex-MadMaster

Verdiend: 1 Sikkels

Missy is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jan 02, 2005 20:27 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mijn ouders wonen 90 km van mij vandaan en ik zit in een godvergeten gat midden in Brabant... veel familie woont in dezelfde stad als mijn ouders maar sommige wat verder weg. Ik woon in Brabant vanwege mijn werk en mijn contract loopt tot April 2006 en ik ben daar soms best verdrietig van want ik heb de laatste jaar sterke heimwee ontwikkeld, iets waarvan ik dacht dat ik daar nooit last van zou krijgen.

MMM

TheKimKommer
Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot

Verdiend: 527 Sikkels

TheKimKommer is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Jan 02, 2005 20:38 Terug naar boven Sla dit bericht op

Nou, wij zijn een aantal jaren geleden verhuisd van Eindhoven naar Almere..
Ik weet nog wel, een regenachtige dag om Kennis te maken met Almere.. Alles leek van alleen maar beton te zijn gemaakt en ik dacht echt dat ik naar het einde van de wereld zou verhuizen..
Almere is nog steeds gat, maar gelukkig weet ik nu dat ik er niet voor altijd vast zal moeten zitten.

De familie woont eigenlijk allemaal nog in het zuiden, alleen m'n oma en opa zijn 3 jaar geleden ook naar Almere gekomen.
Ik heb familie in Eindhoven, Nuenen, Helmond en Bakel.. Allemaal rondom Eindhoven dus eigenlijk.
Verder heb ik nog Kennisen in Engeland wonen, vrienden van m'n ouders al 27 jaar, beetje soort ver weg oom en tante, maar met hun dochter ben ik wel supergoed bevriend..
En dat is mijn meest verre famililid dus eigenlijk Smile

Owja, en bijna vergeten, de opa en oma van m'n vaders kant leven in Belgie, zijn geimmigreerd Wink

poep

Laatst aangepast door TheKimKommer op Ma Jan 03, 2005 9:28; in totaal 1 keer bewerkt
Eldarion'
Oude Forumnaam: Black-Girl 6e jaars
6e jaars

Verdiend: 26 Sikkels

Eldarion' is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jan 02, 2005 20:49 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mijn familie woont nou niet bepaald super ver weg.. maar wel ver genoeg om elkaar weinig te zien. (He.. msn is toch wel makkelijk)
Ikzelf woon dus in Zeeland, en ik heb familie in Breda die ik 2/3 keer per jaar zie en ik heb familie vlakbij Den Helder, die ik heel af en toe zie.
Maar verder woont iedereen van mijn familie die ik ken hier in de stad, of omgeving. Daar ben ik wel blij mee, zie je ze nog eens. Wink

SeverusSnape
The Half-Blood Prince
The Half-Blood Prince

Verdiend: 218 Sikkels

SeverusSnape is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jan 02, 2005 21:01 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik woon in Zuid Holland en één deel van mijn familie woont in Brabant en Limburg. Maar of ik dat echt ver vind.... Nee, dat niet. Ik vind het pas ver als je familie ergens woont waar je onmogelijk elke week naar toe kan, zoals Amerika, Australie, Zuid Afrika, etc. Wink

Arjel
5e jaars
5e jaars

Verdiend: 57 Sikkels

Arjel is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Jan 02, 2005 21:29 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik woon als enige van mijn familie [ ja ouders wel hèhè] helemaal in het noorden, Drenthe .. [Een gat .. help - snik - .. ]
Nou is het op zich niet erg ofzo, maar mijn familie, mijn oma's, oom's en tantes wonen allemaal richting R'dam en verder .. OKee, niet echt het einde van de wereld, maar ik ben te wagenziek om zomaar eens een weekendje weg te gaan naar familie .. Dus dat is voor mij het enige nadeel.

[En ja ik weet dat er pilletjes ed tegen Wziekte zijn en nee die helpen niet .. ]

MaY
1e jaars
1e jaars

MaY is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Jan 02, 2005 21:54 Terug naar boven Sla dit bericht op

mn moeders kant van de familie woont bij mij int dorp en als verste 20 km verderweg maar das nii zoo ver kga elke zondag naar me opa en oma das traditie alle ooms en tantes en nichtjes en neefjs van die kant kome dan
en de andere kant die wonen in turkije k heb ze pas in groep 7 voor t eerst gzien whaha nii dat k r veel meej zit hoor =) me oom die woont nu in dutsland en misschien komen me 2 nichtjes en neefjs en tante njahh dat intereseerd me eiglijk nii eg veel heb ze nooit eg goed gekent

Elhaîn Bradhadiar
1e jaars
1e jaars

Elhaîn Bradhadiar is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Jan 02, 2005 21:57 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik woon met mijn ouders en zusjes helemaal in de kop van noord holland. Den Helder dus. Helemaal bij de dijk. En mijn HELE familie woont in Utrecht. Mijn ouders zijn ooit naar Den Helder gegaan omdat m'n vader bij de marine zat. Naja..bijna iedereen z'n ouders van de mensen die in den helder wonen zit bij de marine of zat bij de marine...Ach..bevalt me wel hoorz hier..Je bent alleen nogal afgesloten van de rest vanhet land. Maargoed. Ik heb oowk last van waagenziekte :S...Das dus nie best als we naar uitrecht moeten.
Ik heb ook een tante in Afrika en een tante in Engeland. Maar daar gaan we nooit heen. (duh)

Tip voor Arjel en voor anderen die wagenziek zijn; Je moet een citroen door snijden en daar pepermuntjes op doen...dan een doekje er strak om heen en dan daar aan zuigen. Is nie zo lekker...maar werkt wel hoor. Probeer maar eens

arlena
6e jaars
6e jaars

Woonplaats: There where my bed sleeps, my book reads and my mouth eats . . and my bloody head aches

arlena is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Jan 02, 2005 22:04 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mijn opa en oma en achternicht wonen in Nederland, dus dat is voor ons best ver weg.
Daarnaast heb ik nog een oom en tante die in Nieuw Zeeland, dus dat is ook een stukje vliegen ...

En verder woont de rest van de familie, net als wij, in Amerika. Ik bezoek mijn opa en oma trouwens wel regelmatig in Nederland.

orli_bloom
2e jaars
2e jaars

orli_bloom is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Jan 02, 2005 22:12 Terug naar boven Sla dit bericht op

In Belgie: 2 neven, 3 tantes, 3 nonkels, moeder, vader, broer en meter.
In Griekenland: 2 neven, 1tante, opa en mijn peter. ( zie ik tijdens de zomervakantie en soms komen zij naar Belgie)

groetjes
xxx
orli_bloom

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp