Auteur |
Bericht |
Hippogriefje
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
415 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 29, 2006 21:24 |
 |
Stel je voor, over een jaar of 20 of 30. Mensen vinden dat de Harry Potter films herfilmd moeten worden. Of dat er een serie moet komen erover. Of zelfs tekenfilms. Wat zou je hiervan vinden? Zou je het gaan kijken? Zou je je kinderen er naar laten kijken? Wacht, ik maak wel even vraagjes dan is het wat makkelijker.
1)Vind jij dat de Harry Potter films later herfilmd moeten worden? Waarom?
2)Wat zou jij er van vinden als ze een serie ervan zouden maken, zegmaar Harry Potter in stukjes. Of een parodie erop, met Zweinstein maar dan andere leerlingen?
3)Wat zou jij ervan vinden als er een Harry Potter tekenfilm was?
Mijn antwoorden:
1) Ik denk dat het best gaat gebeuren omdat Harry Potter zo populair is, maar ik zou het echt niet leuk vinden. Ze doen dan natuurlijk andere acteurs en actrices, en misschien komen er hele andere dingen bij of halen ze dingen weg.
2) Daar zou ik helemaal een hekel aan hebben. Dat spreekt wel voor zich.
3) Ik denk dat het wel grappig zou zijn. Misschien kunnen ze zich dan ook wel meer aan het boek houden omdat je dan geen rekening hoeft te houden met special effects ofzo. |
 |
Choco
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
70 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 29, 2006 21:27 |
 |
Nee, Harry Potter is juist nu superleuk! Dan wordt het vast dom verfilmd, helemaal anders, nee dat lijkt me echt niks.
edit: Het is idd misschien wel leuk als ze allemaal nieuwe technieken enzo hebben uitgevonden, daar had ik niet aan gedacht.
2)Wat zou jij er van vinden als ze een serie ervan zouden maken, zegmaar Harry Potter in stukjes. Of een parodie erop, met Zweinstein maar dan andere leerlingen?
Nee ook niet zo leuk. Harry Potter moet gewoon zo blijven en ze moeten geen rare dingen ervan gaan maken ^^ Dan is het niet meer HP achtig..
Ook niet zo geweldig.. Jee, wat ben ik veelzijdig xD Dan krijgt HP gelijk zo'n kinderachtig imago, en het lijkt me niet leuk en de spanning wordt veel minder.. Maar het kan wel leuk zijn natuurlijk. Als het komt, zal ik het zeker kijken! |
Laatst aangepast door Choco op Wo Nov 01, 2006 16:38; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
koekiemonster
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 30, 2006 12:55 |
 |
- mmm neee absoluut niet, dat zou het verpesten denk ik! andere acteurs andere efecten, ik zou het niet leuk vinden iig
- een serie zou ik ook niet zo leuk vinden, dan zit je echt te wachten op het volgende deel van de serie, net als bij prison break. en met andere leeringen lijkt me niet leuk! harry potter draait ook deels om voldemort, en als ze dat ook met een andere leerling gingen doen... lijkt me niet zo leuk
- niet zo leuk, dat is kinderachtiger denk ik
dus drie keer nee  |
_________________ can you dance like a hippogriff mamamamaa |
|
  |
 |
Toverstokje
4e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 30, 2006 13:16 |
 |
Hippogriefje schreef: | Stel je voor, over een jaar of 20 of 30. Mensen vinden dat de Harry Potter films herfilmd moeten worden. Of dat er een serie moet komen erover. Of zelfs tekenfilms. Wat zou je hiervan vinden? Zou je het gaan kijken? Zou je je kinderen er naar laten kijken? Wacht, ik maak wel even vraagjes dan is het wat makkelijker.
Mijn antwoorden:
1) Ik denk dat het best gaat gebeuren omdat Harry Potter zo populair is, maar ik zou het echt niet leuk vinden. Ze doen dan natuurlijk andere acteurs en actrices, en misschien komen er hele andere dingen bij of halen ze dingen weg.
2) Daar zou ik helemaal een hekel aan hebben. Dat spreekt wel voor zich.
3) Ik denk dat het wel grappig zou zijn. Misschien kunnen ze zich dan ook wel meer aan het boek houden omdat je dan geen rekening hoeft te houden met special effects ofzo. |
Ik vind het nu niet nodig om de Harry Potter films te herfilmen, maar ik denk wel dat ze dat over zo'n dertig jaar wel gaan doen. Zou mij niet verbazen als de boeken dan echt bij de klassiekers horen, net als LOTR. Men heeft dan denk ik veel betere technieken, en dan gaan ze het vast nog eens her-verfilmen. Van LOTR waren ook al films en tekenfilms, toch is er een succesvolle nieuwe film uitgekomen, omdat de technieken nu gewoon beter zijn. Die oude films zien er een beetje suffig uit, dat vinden we over 30 jaar ook van de Harry Potter films.
En ik denk dat ik er best heen zou gaan. En wie weet hebben ze dan wel technieken om Daniel, Rupert en Emma gewoon mee te laten spelen en 30 jaar jonger te laten lijken! Of kunnen Daniel en Rupert hun eigen vaders spelen (James Potter en Arthur Wemel). |
|
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 30, 2006 22:11 |
 |
Mwa, nee, niet echt. Tenminste, zo denk ik er nu over. Meestal is de remake vrij slecht maar misschien over 20 jaar zou ik het wel leuk vinden
Pff, ik denk dat ik de 1e aflevering wel ga kijken maar daarna niet weer. Of het moet héél goed zjn
Prima maar dan moet het wel een leuke zijn |
 |
kaatie302
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 01, 2006 15:44 |
 |
Nee,dat gaat heel anders zijn!! Maar hoogst waarschijnlijk doen ze dat wel,harry potter is bijna een legende geworden =P
Zweinstein met andere leerlingen??....Nee,dat zie ik echt niet zitten....Alhoewel,het kan nog grappig worden.
Dat zou nog wel leuk zijn,een getekende versie van Harry =).
Dan zouden ze zich waarschijnlijk meer aan het boek kunnen houden,tenminste als het een tekenfilmserie wordt. |
|
|
  |
 |
Pottergirl
Heksenleider 2e klas

Verdiend:
627 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 01, 2006 16:05 |
 |
Vind jij dat de Harry Potter-films later herfilmd moeten worden? Waarom?
Ja. Als je ervan uitgaat dat de technieken over, zeg 30 jaar een stuk beter zijn, moeten ze dat zeker doen.
Wat zou jij ervan vinden als ze er een serie van zouden maken - zeg maar Harry Potter in stukjes? Of een parodie erop, met Zweinstein maar dan andere leerlingen?
Een serie zou ik niet zo erg vinden, er is genoeg materiaal om dat te doen. Misschien is het zelfs wel beter dan een film. Maar een parodie (of spin-off, dat lijkt me meer op z'n plaats) lijkt me niks. Ze moeten zich wel aan de boeken houden.
Wat zou jij ervan vinden als er een Harry Potter tekenfilm was?
Lijkt me best grappig ^^ Als ze tenminste goeie tekenaars/animators inhuren zodat het een beetje mooi lijkt. En als ze zich aan het verhaal houden *herinnert zich een érg foute tekenfilm van The Lord of the Rings door ene Ralph Bakshi* |
 |
Strider
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
657 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 01, 2006 16:15 |
 |
1)Vind jij dat de Harry Potter films later herfilmd moeten worden?
Ik vind niet dat de Harry Potter films later nog een keer herfilmd moeten worden
Waarom?
Omdat het dan toch heel anders zou gaan worden en ik liever de ' oudere' versie zou gaan kijken.
Er bestaan al zulke filmpjes, ze zijn wel leuk maar op tv zou het niet echt kunnen. Een serie zou mezelf niet erg aanspreken omdat je al weet hoe de HP boeken gaan en je kan er niet echt een serie van maken. Ik weet niet of de HP sterren hierin ook zouden mee willen spelen.
Op zich zou ik het wel leuk vinden. Maar dan moet het wel een goede tekenfilm worden. Ze zullen zich wel aan het verhaal moeten houden en je moet de juiste stemmen hebben.
Groetjes Strider |
_________________ 'Listening to the news? Again!' 'Well, it changes every day you know.' said Harry
|
|
  |
 |
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
529 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 03, 2006 9:05 |
 |
Tuurlijk niet. Als ze eenmaal verfilmd zijn is dat toch genoeg? En daarbij die tweede 'reeks' zou toch niet aan de hoog gestelde verwachtingen kunnen voldoen. Maar ik maak me geen zorgen, want ik denk niet dat er iemand staat te trappelen om de eerste film opnieuw te maken. Aangezien daar zo'n hoop werk bij komt kijken...
Dat zou ik maar stom en onorigineel vinden. Dan is het ook niet echt meer eigen aan Rowling, terwijl ze het toch uitgevonden heeft. Dat is zoiets als 'De Hopeloze Heks'...
Niet leuk. Harry Potter moet een beetje griezelig zijn, en een tekenfilm krijg je nooit écht griezelig. En de sfeer die rond Harry hangt zou in een tekenfilm gewoon helemaal weg zijn... |
_________________ See you in another life then, eh brother? |
|
  |
 |
Tops<3
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
633 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 03, 2006 14:04 |
 |
Mwa, nee eigenlijk niet ik vind de films goed zoals ze zijn. En alle verfilmingen die ik ooit heb gezien vond ik behoorlijk slecht, naja soms als het hele oude films zijn en dat er dan wat meer tempo en actie in komt.
Bah nee, dat zou ik echt stom vinden ik zou er nooit naar kijken. Ik hou niet zo van die langdradige series. (CSI ofzowel) maar dan wordt het net zoiets al dat ene uhm de hopeloze heks ofzo? Dat keek ik vroeger wel is nou daar is dus echt geen ene hout aan. Harry Potter moet op den duur gewoon afgerond zijn.
Hmm, dan gwn net zoals bij Lord Of The Rings gewoon harry potter-films alleen dan getekend en voor jongere kinder 6-10 of zo. |
 |
Glamorana
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 03, 2006 14:33 |
 |
Als ze dan beter zijn met het maken van special effect enzo lijkt het me best leuk, alleen is het wel zo dat ik dan nog altijd Ruphert en Daniel en Emma in m'n hoofd heb zitten, en dan komt die herverfilming een beetje 'nep' over.
Niet leuk ik hou meer van films. Want dan zie je alles in één keer.
Helemaal verschikkelijk. Net als Mr. Bean. Die is in z'n tekenfilm ook helemaal niet leuk. |
_________________ 21/07/07 =D |
|
  |
 |
Hummol
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
424 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 03, 2006 21:20 |
 |
1)Vind jij dat de Harry Potter films later herfilmd moeten worden? Waarom?Nope. Waarom? Ze zijn toch OK. Ik heb het niet zo op verfilmingen. Alleen als ze zulke goede technieken hebben dat het echt beter wordt.
Eigenlijk ook niet leuk. Ik denk ook niet dat Rowling het leuk zou vinden, en, nouja, ik iig niet dus. Harry Potter is nu al zo gevormd zoals het is, dat moet zo blijven. Het is net zoiets als een andere acteur voor Harry Potter in de volgende films; dat is toch niet leuk?
Mwah, dat zou nog gaan. Al ben ik in het algemeen niet zo een fan van Tekenfilms, maarja, het mag bestaan. Ik HOEF toch niet te kijken. Maarja, denk niet dat het zo snel komt. Alhoewel, een tekenfilm misschien wel. Met al dat commerciële gedoe.. |
_________________ Men are stupid.
I'm with you so far..
xD |
|
  |
 |
Shoka
2e jaars

Verdiend:
78 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 04, 2006 22:54 |
 |
Ik zou het wel geinig vinden. Zoals hier meerdere hadden gezegt hebben ze dan ook nieuwe technieken, en kunnen ze de vierde Harry Potter film beter maken want die was echt bagger. (Eh, no comment, its my opinion. Ik moet hem binnenkort toch eens weer kijken)
Harry Potter is over 30/40 jaar een 'klassieker' waarschijnlijk, en er zijn al meerder films verfilmd, dus waarom deze niet? Misschien worden ze wel beter! You never know.
Het is raar maar ik zou het heel leuk vinden! Ik vind verfilmingen van boeken namelijk altijd niet zo leuk, maar een serie zou wel leuk zijn, dan word het boek teminste helemáál verfilmd en niet steeds stukjes.
Moeten ze het wel Anime maken wat anders word het bagger en kinderachtig. En NIET Pixel want dat zou helemáál retarderd zijn. Nah, ik zie Harry Potter niet zo in Anime, de plaatjes die ze maken in Anime-stijl zijn wel mooi, maar het nou om een tekenfilm te zien van het boek... Nee.
Stiekem zou ik het leuk vinden als ze een Anime maken van een ander boek, maar daar hebben we het nou niet over. :') |
_________________ I just lost my soul a month ago.
1 month = 30.4368499 days
Boeh, een vliegende koeh.
Ik eis zomer! |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 04, 2006 22:58 |
 |
Ik zou niet weten waarom wel? De films zijn toch goed zo? Waarom zou je daar nog geld insteken om ze opnieuw te verfilmen.. Ze mogen hem alleen verfilmen in 2050 ofzo wanneer deze film al veroudert is en weer opnieuw gefilmt moet worden.. Zoals King Kong zeg maar.. Want HP wordt wel een klassieker ^^
Dat vind ik een slecht idee.. Ik vind een boek en een film eigenlijk wel genoeg.. Geen serie dus.. En vooral al geen parodie.. Die mogen fans maken na 2007 als de HP serie voorbij is en zich vervelen... Maar het moet niet echt een project worden dat het een serie of een parodie komt ofzo..
Nee dat mag ook niet gebeuren, dat zou ik te commercieel en te nep vinden.. Ik ben ook niet voor dat idee.. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
nymf.anna
4e jaars

Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 07, 2006 16:09 |
 |
nee dat denk ik niet want dan is de kans dat het slecht word groter en laat deze films al wel veel geld kosten dan denk ik niet dat ze dat nog een keer gaan doen
niet leek dat eerste wel maar dat tweede niet omdat dat saai word
dat lijkt me minder spectaculair |
|
  |
 |
|
|